Last news in Fakti

21 Септември, 2012 09:42 20 425 77

Изненада: Peugeot 208 настига VW Golf

  • peugeot-
  • 208-
  • volkswagen-
  • golf-
  • mercedes-benz-
  • audi

Компанията JATO Dynamics - водеща в областта на статистиката, изнесе интересни данни за продажбите на нови автомобили в Европа за месец август. Според информацията ръст в продажбите на нови коли бележат все по-малко компании.

Най-сериозно увеличение има при премиум марките Audi и Mercedes-Benz, но най-голямата изненада е попадането на новото Peugeot 208 в челната тройка. Новото субкомпактно предложение на французите заема престижната трета позиция.

Пред него все още се намират VW Golf и VW Polo, които са съответно първи и втори. Добрата позиция на 208 изкачи и марката Peugeot в десетката по продажби. По този начин 208 успя да изпревари преките си конкуренти Ford Fiesta, Opel Corsa и Renault Clio.

При марките Volkswagen е отново първи, следван от Audi. Продажбите на компанията от Инголщад се дължат най-вече на новите модели A4 и A1, а така също и на кросоувъра Q3. Ето и десетте най-продавани модела в Европа за месец август 2012-а.
 
VOLKSWAGEN GOLF - 29 056 бр.
VOLKSWAGEN POLO - 16 996 бр.
PEUGEOT 208 - 14 721 бр.
OPEL CORSA - 13 198 бр.
FORD FIESTA - 12 980 бр.
RENAULT CLIO - 12 959 бр.
OPEL ASTRA - 12 742 бр.  
VOLKSWAGEN PASSAT - 11 727 бр.
RENAULT MEGANE - 11 714 бр.
AUDI A4/S4/RS4 - 11 226 бр.

След първата десетка увеличен обем на продажбите се забелязва при компаниите Skoda, Kia, Dacia и Honda. Изненада според специалистите е, че нови или обновени модели като Toyota Yaris, Ford Focus, Mercedes-Benz B-Klasse, VW Tiguan, Fiat Panda, Volkswagen Up! не успяват да се наместят в топ 10. Предстои да видим дали седмата генерация на Golf ще задържи марката на върха по продажби в Европа.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 ах

    2 9 Отговор
    нормален човек не би си купил френска кола, а и нация, която прави м....и, не може да прави качествени автомобили!!

    Коментиран от #4, #5, #6

  • 2 ОХ

    4 2 Отговор
    А ти освен на Гоуф 3, на нещо друго качвал ли си се?
  • 3 Антон Апостолов

    1 5 Отговор
    най хубавата кола е BMW
  • 4 зае*и

    3 1 Отговор

    До коментар #1 от "ах":

    Човек който прави такива генерални заключения е толкова умствено ограничен, че няма накъде повече. Ти откъде знаеш коя кола е качествена и коя не, разбирам да си минал през всевъзможни автомарки за да го правиш такива изказвания.
  • 5 Дошо

    4 1 Отговор

    До коментар #1 от "ах":

    Напротив, напротив.Французите последно време много подобриха качеството си.ПСА правят много, много добри машини.Точно колите им са за нормални хора с непромити мозъци.
    п.п Това лято ходихме 5 човека до морето със Ситроен Ц5 2.2дизел.Даде разход 6/100!И това е голяма кола натоварена с 5 човека и с багаж!А ние не сме слаботелесни и не сме се влачили със 80-100 дотам.Колата е купена преди 2 години и е минала 50000км без проблеми!Ти си говори.
  • 6 PlimP

    2 0 Отговор

    До коментар #1 от "ах":

    1, :D
  • 7 Венцислав Кацарски

    0 3 Отговор
    Много се извинявам но това изказване "Изненада: Peugeot 208 настига VW Golf" е доста далеч от истината ... погледнете цифрите и тогава говорете, а и факта че има 3 VW в топ 10 говори много ясно за качеството
  • 8 ssss

    2 2 Отговор
    Френските коли са доста добри такива коментари, че неможели да првят коли защото правели ......са от хора без познанния и опит!
    Golfa е хубава кола но има много минуси, вози гадно иморява на дълъг път и частите не са толкова евтини много дефекти дават новите! BMW визията му е супер ама ако може с мотор на Honda ще е по - добре тва да ти гори 8/100 извън града и да ме къса всяка кола 1.4 16v не мога да гоприема(е46 318/316) Пежо супер возия грешки с електрониката и така ама са си коли френските и доста добри!!! А това 208 1,6 hdi 115 k. s. няма удържане къса всичко до 2,2 бензин! с 80 на прав пут гори 3,8 обаче цената му е оган като ново!
  • 9 никсън

    3 0 Отговор
    не мога да разбера , лошо ли е да ти направят с...ка или просто ръсиме простотии !!!! тази кола е като добре направена с любов такава , а и не виждам да сме направили български аналог на която и да е марка , така че може да си злобеем на воля и да си го мериме помежду си колкото си щем !!!!!
  • 10 баби

    5 1 Отговор
    Каква изненада бе "журналя"?
    От всички 10 челни позиции vw polo, golf i passat заемат близо 58 000 броя и още 11 хил от ауди, а пежо има някакви керливи 14 721?!?!?!

    Че така де, къде са 29 056, къде са 14 721?!?!?! голф имат два пъти повече, 208 настигало... баба ми

    Харесвам едната марка, харесвам и другата, карал съм голф 6, карал съм и 207 (да, не е 208) нямам за цел да хуля, ама просто пишете глупости!
  • 11 Димитър Михайлов

    4 0 Отговор
    Когато излезе въпросното Пежо тук,в Италия-направи фурор.Вече са доста,предвид факта,кога е пуснато на пазара.И честно казано,колата си е супер.Не съм фен на френските автомобили,но тази е кола е наистина много добра. И какво ми го сравнявате с Голф- най-малкото,че не са в един клас,и от колко време е на пазара това Пежо. Ако беше пуснато преди около година,нямаше да си купя нов Хюндай,а точно това Пежо.Айде със здраве.....
  • 12 пежо

    3 3 Отговор
    208 е хубава кола но някакси подхожда повече на дамите
  • 13 VW Фен

    1 2 Отговор
    Разликата е убийствена! В пъти :)
  • 14 VW Fен

    1 2 Отговор
    Представяте ли си мъж в това Пежо?
  • 15 Косьо

    4 0 Отговор
    Имал съм доста пежа(206 1.1i:206 1.4i:207 1.6hdi)Две аудита А8 3.3тди и 3.7i.За мен Ауди не е кола.Имал съм ги преди години и не 10г трошки.Подърхани в Юнитрейд и пак....С пежо 1л1 навъртях 64 000км за 14м без проблеми с аудитата изкарвах макс. 2000км преди да влязат в сервиз.3.3д ме сасипа 3.7 не го чаках и...на части.Небих си купил никога вече Ауди.Сега имам 730Д и клоня към втора кола пак пежо 207 или 308 1.6 hdi!

    Коментиран от #17

  • 16 миро

    2 1 Отговор
    Опел астра защо се продава толкова малко? Досега много рядко съм виждал астра тез от новите по родните пътища.Май и в запада продажбите са слаби.

    Коментиран от #18, #29

  • 17 VW Фен

    0 2 Отговор

    До коментар #15 от "Косьо":

    Френските авто производители скоро ще фалират и затворят врати, и хиляди работници ще останат на улицата.

    Това което говориш не може да е вярно, а по-скоро малшанс. Френските коли са известни главно с различен (грозен?) дизайн и ниска надеждност.

    Коментиран от #22

  • 18 VW Фен

    2 2 Отговор

    До коментар #16 от "миро":

    Защото е в класа на VW Golf и се продава на сходна цена.
  • 19 френски кош

    0 3 Отговор
    имам пежо 406 и немога да го продам тази кола нему омръзва да се разваля сложих газова и ептен откачи ходихме до язовира един път ауспуха се закачи в един корен на черния път и целия ауспух излезе под колата от началото до края сега е като трактор и понякога го блъскам тук там за кеф чакам да блокира и ще го дам за желязо за 500лв
  • 20 виж това

    0 1 Отговор
    http://www.youtube.com/watch?v=BjtggapwqjI&feature=related
  • 21 факт

    1 3 Отговор
    само п.....те карат френски коли
  • 22 The Bear

    2 1 Отговор

    До коментар #17 от "VW Фен":

    "Мно-о си тъп, Ванка" ми иде да ти кажа! Ама ужасно си т.п! Ама не знам дали имаш и една гънка на мозъка си! Ама как пиеш вода без да се удавиш и как пазиш равновесие по наклонен терен - не знам!? Паля се толкова, защото ми писна от отворковци като теб - не знам защо пишете - да дразните другите, или само и само да сте написали нещо и вие!?!? Първо - никой не знае кой кога ще фалира, освен счетоводният отдел, шефовете и кредиторите на самата фирма, които следят най-отблизо нещата. Второ - до сега фалираха и бяпа продадени именно най-хубавите марки, предлагащи най-качествени коли - Волво (сега е чужда собственост - добре че оставиха марката), Сааб, Ровър, Майбах - да си се замислял по въпроса защо!?!? Трето - дизайнът е въпрос на вкус, но повечето хора по света признават, че именно французите и италианците се справят най-добре с него!!! Последно - самият етикет "фен" на нещо - почти винаги означава пристрастеност към нещо, съответно ограниченост на най-горния етаж на обекта....

    Коментиран от #25

  • 23 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 24 W164

    1 1 Отговор
    29056 за един месец,това са горе долу по 1000 коли на ден
  • 25 VW Фен

    2 2 Отговор

    До коментар #22 от "The Bear":

    Личните нападки и обиди, не помагат в доказването на тезата ти. По-скоро издават липса на елементарно възпитание и / или трудно детство. Както и да е...

    Като им видиш продажбите, лимитираната гама от модели и неконкурентноспособност, не е нужно да имаш много гънки в мозъка, за да се сетиш накъде отиват нещата (фалит). Френското автомобилостроене ЗАГИВА. Конкуренцията ги изяде с парцалите.

    Да, някои отдавна фалираха. Защото не успяха да предложат качество на конкурентна цена. Конкуренцията предлага сходно качество на много по-ниски цени, при по-добър дизайн примерно. И закономерно марките изброени от теб фалираха. И този фалит означава само едно - конкуренцията като цяло е била по-добра от теб. Елементарно.

    Дизайнът е въпрос на вкус, но повечето хора намират френския дизайн за ужасен. Виж мненията за дизайна тук, разгледай и рев
    та от професионални медии или излез на улицата и питай случайни минувачи, ако все още не си разбрал, че френския дизайн в повечето случаи е субективно, но ГРОЗЕН.

    За първи път чувам някой да сравнява френски дизайн с италиански и да твърди, че били на едно ниво. Изобщо фразата "френски дизайн" сигурно само в твоето и моето мнение се среща. Самата фраза не звучи :)

    Фен съм на VW, защото техните автомобили ми харесват повече от френските например, като дизайн, технологии, надеждност, цена, престиж и т.н. Което далеч не означава, че всички модели на VW ми харесват и че всичко с VW е мед и малко.

    Ако продължиш да ми говориш с такъв тон, няма да си правя труда да ти отговарям. Ако смяташ, че може по-интелигентно да си говорим, заповядай.

    Коментиран от #52, #54

  • 26 анти пежо

    1 3 Отговор
    Френските коли като жените им много изневеряват а дизайна им определено е грозен например в това на снимката не виждам нищо хубаво тъпа решетка а номера е в средата на решетката стои много грозно фаровете долу горе стават а отзад като всяко пежо тъпо и грозно
  • 27 555

    1 4 Отговор
    карал съм пежо 407,207 и 406 и всички голфове до 6 без единичката,всички са различни пежата не ми допадат 407 ми харесва но вътре неме грабна ефтината пластмаса си личи пробвах един пасат на познат 2006г 2.0 турбо дизел и много ми хареса това нещо те залепя на седалката можеби заради турбото но и вътре е по хубаво от пежото,но всеки има различен вкус.

    Коментиран от #28

  • 28 Венцислав Кацарски

    0 4 Отговор

    До коментар #27 от "555":

    пасата наистина лепи за седалките и все пак има всичко вътре и то качествено
  • 29 Астра

    1 1 Отговор

    До коментар #16 от "миро":

    Ами, Астрата идва скъпичка. 27 хилки е базата. Аз като сметнах, какво ще искам и отиде 42, а за тези пари може и Инсигния да купиш или нещо друго( SUV например). Иначе, имах предния модел Астра и съм доволен. Специално качеството на интериора беше в пъти по-добро от Нисана, който търкалям сега. Все пак, от изброените кочинки, бих избрал пак Астра. Сещам се, че се представи доста добре на 100 000 км тест на Ауто Билд.
  • 30 mf2

    2 0 Отговор
    Не съм фен на френските коли, защото са трошливи и проблемни, но ако се гледа външния дизайн са на светлинни години напред от VW! Ако някой може да види разлика м/у скучния дизайн на ауди, ваген, шкода и сеат да се обади. При голф е особено осезаемо тройка или седмица - все тая грозотия...Но пък, който си ги харесва да си ги купува, лошо няма.
    Аз лично предпочитам японска кола - дизайна не е много на ниво, но пък предлага поне същото качество, като немските коли на доста по-сносна цена.
  • 31 1234

    0 1 Отговор
    Това че имаш очни дефекти не означава че няма разлика между дизайна на ФВ,Ауди,Шкода и СЕАТ. А означава че имаш спешна нужда от офталмолог. Относно статията няма нищо ненормално. Все пак Голф 6 е вече поостарял модел и всеки момент влиза в продажби Голф 7 голяма част от клиентите може да изчакват за новия модел. А Пежото е нов модел. Относно стигането, като гледам разликата в продажбите е повече от двойна, така че за стигане и дума не може да става.
  • 32 BATJ

    4 0 Отговор
    Всяка кола се чупи и всичко е въпрос на късмет и въпрос на вкус. Днешно време коли от една марка и един модел една с една не си приличат, няма да давам лични примери. Колите вече не се делят на немски и фреснки, всички са направени да ти вземат макслимални пари са минимално качество, номера е веднъж да ти я пробутат, а послед се оправяй макар и 2-4 годишна гранция, където не са влкючени най-скъпите повреди и потенциални проблеми.
  • 33 Auto fan

    4 0 Отговор
    Глупаците в БГ си лаят - авто-керванът си върви :)

    Очевидно масовата "немска" заблуда е завладяла много и в този форум, но фактите са факти:
    франсетата още могат да се опъват на швабите - и то успешно!

    Относно качествата и пр. - на всички предубедени и болни мозъци ще кажа:
    10+ години и 150х.км карам СТАРА френска кола в БГ - 1 път не ме е оставила на път ;)))
    /теглил съм и немски, и италиански обаче/

    Коментиран от #36

  • 34 mf2

    2 0 Отговор
    Ехааа, 1234, колко си начетен...офтал...какво беше, няква купешка дума! Браво! И до колко много можеш да броиш!
    И понеже съм тъп, я ми обясни какво означава "очни дефекти"?...може би имаш предвид проблем със зрението?
    Ми имам проблем със зрението, но дефекти нямам.
    Нейсе, като ти харесва Гуфо, и щом дизайна му е голяма работа - халал да ти е. На мен ми прилича на италианска кола края на миналия век.
  • 35 джингиби

    1 0 Отговор
    Много ми е интересно как така изчислиха някой хора че френски марки ще ли да фалират как хора щели да останат без работа явно или е доста добър финансов "експерт" или е направо финансов директор в някоя от френските фирми производител, или по скоро е видял цифричките в статията и е станал спец. Добри са те френските коли и са нови иновационни нов дизайн нещо ново а не както любимо то ви голфче от 20 години им са укривили матриците и станали по заоблени. А и за качеството я обърнете внимание какво мнозинството баничарки и бусове и на какво млатене биват подлагане. А те и форд не стават заради това с рено са наравили двата най-добри спорт хеча с педно предаване дето дишат въздуха дори и на някои поршета. Както и да е койкаквото иска да си кара. Добре че бил Даймлер Бенц да създаде VW Audi . Успех на всички. :)
  • 36 авто маниак

    1 1 Отговор

    До коментар #33 от "Auto fan":

    @33 Значи ти си теглил няколко закъсали коли с пежото и става ясно че пежото е най здравата кола от всички коли,такали да го разберем? Заблуденият си ти,тъй като аз със ладата съм теглил и мерцедес и бмв,това означавали че ладата е най добра?
  • 37 VW Фен

    1 2 Отговор
    За хората, които не вярват, че френските автомобилостроители вървят към фалит и то много скоро, защото нямат достатъчно продажби, за да си покрият разходите дори! 1 лв. чиста печалба не могат да останат!

    http://www.capital.bg/biznes/kompanii/2012/07/12/1864157_peugeot_shte_zakrie_oshte_8000_rabotni_mesta/

    ФАЛИТ, защото са много "добри" :)

    Коментиран от #38, #57

  • 38 амаха

    1 0 Отговор

    До коментар #37 от "VW Фен":

    samo si propusnal da spomene6 4e uveli4avat proizvodstvoto si v Slovakiq ;)
  • 39 lucifer

    1 0 Отговор
    лоши коли няма, има лоши собственици ;)
  • 40 неизвестния

    1 0 Отговор
    Пишете си, пишете си! Мене не ми пречите да си карам френско. Толкова години вече видях спасението, след като се измъчих с един Голф 2. Минах през какво ли не-Citroen xantia, citroen xsara, peugeot 406, 407 (странно как дотук не съм правил сериозни ремонти и не са се "скапали" на пътя-или е огромен късмет или просто си правят коли) и вече събирам от закуски за 208. Казвам го не само заради статията, а защото откакто се качих в това мъниче забравих за големи коли (отивайки към един шоурум да го огледам ме закараха с Голф 6 от първата година, понеже 407-цата беше с изгоряла крушка на късите и не исках да си имам ядове. Май вече разбирам защо ми хареса 208). Иновацията с таблото не е най-красивия вариант, но е много ефективен, материалите са на ниво, седалките са удобни, има място и на задната седалка и има добър за размерите багажник. Това ми трябва, но уви не го намерих в по-големия като размери и с дизайн, привлекателен колкото на фиат мултипла (лично мнение), който е толкова хвален. Еми няма да се кача на Голф, докато от VW не го направят автомобил. А, да, и голфа е по-скъп.
  • 41 известния

    0 2 Отговор
    Каквото и да говорите голфа е на върха сами виждате бройките горе,и винаги ще бъде на върха защото става все по добра кола, хората от запада търсят точно това! България него броя защото с тези заплати всичко ни е скъпо! А пежата са най капризните коли след италианките това всички го знаят,затова притежателите да не се хвалят напразно своите.

    Коментиран от #44

  • 42 SSPP

    1 0 Отговор
    Тия Пежа съм ги карал на тест драйв всички модификации бензин и дизел и да много са готини и са за млади хора компактни бързи икономични и комфортни пасажерите стоят леко високо а не долу на пода като в голф! И да не забравя бензиновите мотори всички са разработка на BMW VVTi технология която пък е взета от Хонда! Да Пежо имат финансови проблеми но кво ме интересува важно е че колата е хубава!

    Коментиран от #43, #46

  • 43 Zsivko

    1 0 Отговор

    До коментар #42 от "SSPP":

    И аз бях на тест и много ми харесаха. На пълно съм съгласен със статистиката и с теб.
  • 44 SSPP

    1 0 Отговор

    До коментар #41 от "известния":

    Кво му е на върха бе пич то старите са по добри виж 5 и 6 колко гадна пластмаса имат за табло и да знаеш че това което са били преди вече не е така много грешки в електрониката и поддръжката е скъпа много казваш че са най - добрите кое им е по доброто само славно име от едно време че като е немско е здраво да ама не минало е това!
  • 45 катерицата

    0 1 Отговор
    Има един емблематичен град на VW - Перник, а не се сещам за емблематичен град на Пежо - следователно VW > Peugeot.

    Коментиран от #47

  • 46 живко

    1 1 Отговор

    До коментар #42 от "SSPP":

    @42 Как така пасажерите на голф стоят на пода ти нали си настройваш седалките! Поне не пишете глупости че ставате смешни,голфа е на върха а пежо фалира и ако търсиш ефтина пластмаса може да го намериш във всички пежа има го в изобилие.Пример 206 и всички останали ха ха

    Коментиран от #48, #49

  • 47 таралежа

    1 0 Отговор

    До коментар #45 от "катерицата":

    @45 Има една емблематична държава Булгария-бай ганювците-сметището на европа
  • 48 тттт

    1 1 Отговор

    До коментар #46 от "живко":

    а на страшните голфари каква е пластмасата златна или титаниева или качакай те вече са с карбоннннн! yes. :D:D:D:D месшна работа особенно от към дизайн франсетата та с класа аа и може да провериш за минала година 308 на коя позиция по продажби е била в Германия :)
  • 49 SSPP

    1 0 Отговор

    До коментар #46 от "живко":

    явно не си ме разбрал карал съм много голфове то кой не е ? Просто пасажерите стоят ниско долу дори и ако си вдигнеш седалката при пежата не е така нито при реното а най-схлупени са опел но както и да е качи се да покараш 307 или 208 или меган 3 да разбереш за каква е разликата! Голф 2 е с по качествени материали от новите просто 5 и 6 са супер гаден интериор аз не си измислям качвам се карам и преценявам!
  • 50 BAMZE

    2 0 Отговор
    Ето ви един скапан,грозен, със скапани пластмаси и некомфортен интериор на Пежо http://www.netcarshow.com/peugeot/2004-607/800x600/wallpaper_0b.htm :) Карайте си голфовете и корсите и си трайте.... сигурно никога не сте се качвали, но иначе знаете да пишете по форумите ....

    Коментиран от #53

  • 51 дидо

    3 1 Отговор
    VOLKSWAGEN GOLF - 29 056 бр.
    PEUGEOT 208 - 14 721 бр

    Статията не трябваше да се казва "208 настигна Голф"....амиииии
    "208 едва сега достигнаха половината продажби на Голф" ...................Хахаааа
  • 52 The Bear

    2 0 Отговор

    До коментар #25 от "VW Фен":

    Не мога да повярвам, че си същият човек! Демонстрираш съвсем различен стил на писане, който не предизвиква дразнение при четене:) Така вече ми харесва, даже съм сложил "+":)
    Прав си, че нападки и обиди не помагат, извинявай, но другите ти коментари са в доста дразнещ стил, и въобще не издават тази зрялост от последния... Между другото - имал съм щастливо детство... а и имам и елементарно възпитание, но понеже е на привършване, не го ползвам всеки ден:)
    Все така не съм съгласен с прогнозите ти за фалит, и смятам, че си малко прибързано краен - всеки има възходи и спадове, а съм сигурен, че никой от нас не може да го предвиди достатъчно обосновано - има фирми които имат много по-малки продажби, но оцеляват.....
    Да - конкуренцията не прощава, но исках да кажа че посочените от мен фалирали марки предлагаха модели много открояващи се и предлагащи забележителен лукс или комфорт, но както сам отбелязваш не предложиха конкурентни цени... Оцеляващите масови марки са по-скоро скучна конфекция за мен...
    За фразата "френски дизайн" няма да се хващам... наистина рядко се употребява:) Но пък за френските коли - не съм съгласен с теб, че мнението на повечето хора е, че е грозен - напротив, аз имам друга статистика... Проследено в годините (30-35) френските коли винаги са събирали повече добри отзвуци за дизайна си например от немските... Да спрем на - "Въпрос на вкус"!
    Имал съм лично 4 VW, 4 пежа и 1 Ауди 100 - така че имам поглед, а на тази база проявявам вкус и предпо

    Коментиран от #56

  • 53 -----..

    0 5 Отговор

    До коментар #50 от "BAMZE":

    @50 Наистина е грозно това,вранцузите само това ли могат,а уж е най високия им клас е този модел 607,а сега си избери една марка на немците от класа на 607 и виш как изглежда разликата е от земята до марс!

    Коментиран от #55

  • 54 The Bear

    1 0 Отговор

    До коментар #25 от "VW Фен":

    .. и предпочитания, а не съм като хора имали само една корса, един кадет и една астра например и твърдят най-разпалено, че Опел е най-добрата кола....
    Имал съм и други най-различни коли лични и служебни (само втора ръка), изчел съм адски много авто-публикации и списания (всичко на Аутобилд откак излиза в БГ например), та мога много да говоря, но всичко е пречупено през личните ми разбирания, а често мога и добре да се обоснова.... но ще ти омръзне.... Мога да кажа само, че вече успявам да си избирам коли, подходящи за целите за които ги търся, а това според мен е постижение в съвременното разнообразие на коли и цени на вторичния пазар.... Нови не купувам, тъй като ми се свидят огромните понесени още в първите години от новия автомобил, пък и нямам къде да ги съхранявам добре..... А съм и един евреин стиснат:)...
  • 55 BAMZE

    2 0 Отговор

    До коментар #53 от "-----..":

    http://www.cargurus.com/Cars/2004-Mercedes-Benz-S-Class-Pictures-c6110_pi25744731?picturesTabFilter=INTERIOR ето ти S-class от същата година като 607... аз не виждам разлика от Земята до Марс ами ти??? ..... няма смисъл да пиша повече... :)
  • 56 VW Фен

    2 2 Отговор

    До коментар #52 от "The Bear":

    Извинявам се, ако съм бил прекалено краен или съм засегнал почитателите на френските коли. Радвам се, че и ти промени тона.

    От икономическа гледна точка, различното и рядкото, няма как да просъществуват дълго, защото биват погълнати от масовото. Все пак, има и масови продукти, които ми харесват и карам с удоволствие всеки ден :)
  • 57 Петър

    2 0 Отговор

    До коментар #37 от "VW Фен":

    Това, че съкращават един завод не означава, че фалират. Да не се впускам в дълги обяснения, но един изключително хитър човек, чрез съкращения и орязване, успя да спаси от фалит друга автомобилна компания, жокерче - Рено. Предполагам си чувал, мисля сам можеш да си направиш изводите.

    Коментиран от #66

  • 58 ВИП АМГ

    5 3 Отговор
    peugeot e v pati po dobriat izbor ot toaleta VW
  • 59 Гюнай

    0 2 Отговор
    Имам имам пежо и фолксваген негога да сравня фолксвагена с пежото защото 100 % е по качествена
  • 60 анастас анастасов

    6 1 Отговор
    Абе хора немога да не се намеся вече,стига сте спорили на тема дизайн-само да поясня ,че повечето автопроизводители прибягват до услугите на италиански автодизайн студия като бертоне пининфарина и италдизайн и смея да твърдя че на 90%от автопарка в този свят дизайна идва от точно тези студия ,а вие си говорете за това коя кола имала по-добър дизайн.голф е дръвче от първо до седмо поколение-то се вижда!всичко е до късмет-една приятелка си закупи бмв х6 от магазина 3.0 дизел 2008г.за 2 години 6 пъти сервиз 2 пъти остана на пътя с пътна помощ го прибират-автомобил за 124 000 лв .кво да ви говоря повечекупувайте си коли според възможностите за потдръжка а не колко пари имате в джоба защото всеки добре потдържан автомобил може да ви служи дълго и вярно според зависи на каква цена е потдръжката и дали ви оттърва.аз карах киа 5 години и 108 000 км и какво -долна помпа съединител 38 лв и консумативи.много съм доволен.а вие си хвалете голф дърветата...
  • 61 анастас анастасов

    4 1 Отговор
    и в този ред на мисли моля ви на давайте такива некомпетентни мнения-купете си чисто нов автомобил от магазина потдържайте го по книга и учебник 10 години и след това давайте компетентни мнения за дадена марка-не говорете глупости-моля ви се!!!!

    Коментиран от #65

  • 62 opel4o

    3 3 Отговор
    направо откачам като чета коментарите на ВИП АМГ,абе брат ти не не си в час изобщо,май не си и в съзнание!!! то бива щуротий дето ги пишеш редовно,ама хич не си в час!!! Сигурно караш кенеф 124 Мечо,.последна грижа!!! Много ви се радвам на фанатиците Мечовци и баварци,от толкова грижи за Кенефите си ,как имате сила да бълвате гадости за редовните Автомобили????
    То статистиката при производителите не е ей така направена!!!
    Това са факти!!! Проверени с годините!!! Спри да плюеш ,че се излагаш,приятелю!!!!

    Коментиран от #74

  • 63 anhhhhhhhhh

    4 0 Отговор
    Аз пък умувах 2-3 месеца каква кола да си купя - гледах голфове, полота, астри, рена и всякакви други коли и накрая се спрях на френски дизел HDi и изооообщо не съжалявам за избора си. Сравнявам си пежото 306 с голф 3-ка та даже и 4-ка и изобщо пежото е в пъти над голфа. Който се качи на него дори само да се вози и го потвърждава. :)

    Коментиран от #64

  • 64 anhhhhhhhhh

    3 0 Отговор

    До коментар #63 от "anhhhhhhhhh":

    даже взех да се притеснявам защо не ми дими черно от ауспуха като давам газ - явно нещо ми има на колата, щото всичките голфове пушат като за световно, а са с перфектни двигатели - явно моя като не дими и е за смяна
  • 65 Бай Тошо

    3 1 Отговор

    До коментар #61 от "анастас анастасов":

    Само се чудя от къде ги докарвате тея коли за по 100 000 лева и сте неграмотни като цигани!
  • 66 VW Фен

    2 3 Отговор

    До коментар #57 от "Петър":

    Всеки си има мнение, просто си спомни за мен един ден, като чуеш новината. Някои марки се развиват, придобиват други, увеличават продажбите си, докато други само съкращават и се чудят как да закърпят ситуацията.

    Иначе повечето потребители тук си тролят на воля. Пежо били по-добри от VW. Те продажбите ясно показват кой е боклук и кой не.

    anhhhhhhhhh сравнява модели с марки и очаква да обърнем внимание на мнението му. Сравнява Голф с Поло и РЕНО?!? ама си купил Пежо и бил доволен, щото бил по-добър автомобил. Смях! Разправя някакви митове и легенди за стари автомобили кой бил по-добър, а не прави сметка, че тези коли не си знаят вече нито километрите, нито собствениците, нито знаем как са поддържани...Такива разговори на ракийка долу пред гаражите... :)

    Коментиран от #67

  • 67 The Bear

    1 0 Отговор

    До коментар #66 от "VW Фен":

    Внимава-ай! Пак започваш да се изказваш крайно! :)
    Боклук става всяка кола като я изхвърлят за скрап. Но не може да се казва боклук на която и да е нова кола. А аз не съм фен на френските коли! Не споря щото ми прави кеф, или пък съм скандалджия някакъв, а просто защото някои коментари много ме учудват, други ме дразнят, друг път просто ми идва да напиша нещо по статията без да обръщам внимание на коментарите.... Та аз съм харесвал модели на различни марки през годините - не съм фен на определена марка.... А и първата ми чисто моя кола бе Голф II 1,6 карбуратор с 4 врати, производство 1988г. - изключително бях доволен от нея, като се има пред вид, че преди това бях карал трабант, москвич, жигули и Лада 2105 - и естествено да съм доволен - частите бяха най-много 5-6 пъти по-скъпи от тези на ладата, разваляше се много по-рядко от нея, имаше определено по-добър дизайн и функционалност (тук вече безспорно), и въобще беше страхотна за един човек на 26-7 години. Но следващото поколение от което живо се интересувах бе голяма стъпка назад.... Любимата ми кола през годините бе едно Ауди 100 2,5 TDI Авант 1993г. - невероятна кола токъдето и да я погледнеш, но следващото поколение (А6 от 1998г) бе голяма стъпка назад и като обем и като функционалност и най-вече като качество ... После имах други коли - и лични и служебни (на колегите - карах ги и аз и имам ясен поглед за поддръжката, тъй като средствата излизаха от фирмения бюджет) и примерно бях адски доволен от Пас

    Коментиран от #68

  • 68 VW Фен

    1 2 Отговор

    До коментар #67 от "The Bear":

    Този път някои от другите коментиращи ме афектираха :)

    Не "боклук", а "по-лоша". Или "по-несполучлива"

    Така ми се струва политически коректно изказването :)

    Коментиран от #69

  • 69 Петър

    2 0 Отговор

    До коментар #68 от "VW Фен":

    Не знам моето мнение ли те е афектирало, обаче все пак да кажеш, че Пежото е по-лоша кола е доста дразнещо за окото. Аз пък имам други наблюдения. Един познат кара Голф 5, возил съм се на него, слушал съм му проблемите и такава кола не бих си купил за нищо на света. Не й е добра возията, двигателя 1.9 TDI е муден и гори много в сравнение с 1.6 HDi на една 307ца, над която имах преки наблюдения, седалките са неудобни до безкрай, особено задните не са правени за хора да стоят на тях. Това Пежо, което карах отзад имаше 3 отделни седалки, всяка със странична опора и място, където задните ти части да легнат, при Голфа по-скоро на дъска се седи. Идеалните VW предлагат и по-голям двигател естествено, 2.5 TDI. Един друг познат си го караше и беше доста доволен, но на дълъг път тук там спираше да долива масло, нещо, което с Пежото никога не ми се е случвало, и това го имаше за нещо напълно естествено. Просто Фенчетата на ВАГ сте малко като коне с капаци, виждате само вашето си като добро и всичко останало е боклук, нищо, че то може да превъзхожда произведенията на ВАГ в почти всяко отношение.
    А за визията на Volkswagen, ако ми кажеш, че е по-добра от на френските коли или от на които и да е други коли, просто си пристрастен. То че е субективно ясно, но не мога изобщо да понасям идеята, че всичките им коли изглеждат 1 към 1, а те го пренасят на всичките си дъщерни марки.

    Коментиран от #70, #71, #72

  • 70 88877

    0 2 Отговор

    До коментар #69 от "Петър":

    @69 golf 5 1.9 тди е един доказал се двигател на фолксваген версията с 105коня дава 6.5 градски разход,извън града 4.3л Муден е на тебе главата,а това хди във фирмата където работя има 4 коли 307 и тези коли гълтат яко масло и не излизат от сервиза.Не заблуждавай хората тука горе статистиката показва кой е лидера!
  • 71 нди

    0 1 Отговор

    До коментар #69 от "Петър":

    @69 Това 2.5 тди на познатия голф ли беше?
  • 72 VW Фен

    2 1 Отговор

    До коментар #69 от "Петър":

    Стари коли ми е трудно да сравнявам, защото там случайните фактори стават още повече.

    Избираме си клас и отиваме да тестваме автомобилите в този клас. И сравняваме двигатели, скоростни кутии, комфорт, дизайн, цени и т.н. Заедно, при дилърите. И след няколко дни излизаме със заключение кое как и защо.

    Иначе само си говорим празни приказки по форумите и даваме примери, с които се опитваме от частното да докажем общото (цялостната картина).

    Коментиран от #75

  • 73 нито едното, нито другото

    3 0 Отговор
    те продажбите на Голфа са толкова много, понеже хората си взимат по 2-3 за части, че току виж се разпаднал на някоя немска магистрала :)
  • 74 ВИП АМГ

    3 0 Отговор

    До коментар #62 от "opel4o":

    KAJI KAKVO TE MACHI?
  • 75 Петър

    1 0 Отговор

    До коментар #72 от "VW Фен":

    Не си ме разбрал явно, не ти говоря за стари коли, Пежото си го взех 2006 от представителството, ново, Голфа мисля, че беше 2007 взет, също нов. И като отидем да сравним в сервиза много ме съмнява да успеем да оценим дали горят масло примерно. Виж за возия и удобство примерно може да се сравни без проблем.
  • 76 Дошо

    1 1 Отговор
    Пишеш откровени глупости.
    VVTI е система на Тойота.
  • 77 bokluci

    0 0 Отговор
    Не дейте да спорите за глупости.Няма добри и лоши автомобили подържай си автомобила и ще е наред.Според мен авторът на темата просто я е пуснал защото е фен на голф, нямам против но я дай да видим по ново пежо не дей да сравняваш кошница (голф) със луксозен автомобил (пежо) във които можеж да се качиш и да седнеш удобно без да се гачкаш. едно е добро на голфа че се купуват от магазина примерно 2010 година и 2011 вече тряя си купуваш нова.Аз не сам фен на нито една от двете марки да спомена фен сам на субаро да не ме опреквате и си вземете поуки и не пишето глупости