ФАКТИ.БГ

Достъпна алтернатива на Octavia Combi

Публикувана: 10 Юли, 2020 09:53
17 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 5852
Достъпна алтернатива на Octavia Combi
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3.8 от 10 гласа.

Появата на комбито Baojun RC-5W (последната буква означава Вагон) бе разкрита още през май, след което снимка на автомобила беше добавена в базата на китайското Министерство на промишлеността. Ще припомним, че марката Baojun е съвместен проект на General Motors и SAIC.

Новото комби е изградено на базата на модела RC-5, като  последният все още не е в продажба, но вече е показан официално. Премиерата се състоя миналия месец на автосалона в Чунцин, който се проведе въпреки пандемията на коронавирус. Комбито ще бъде представено през август, а сега Baojun е разпространи първите официални изображения на RC-5W.

Достъпна алтернатива на Octavia Combi

Дължината на комбито е 4 685 мм, което е с 35 мм по-дълго лифтбека. Височината, е увеличуна с 27 мм до 1 485 мм, а широчината и междуосието са еднакви - съответно 1 806 и 2 700 мм. Така по отношение на размерите новото комби на Baojun е близко до последното поколение Skoda Octavia (дължината на Skoda Octavia Combi е 4 689 мм, а разстоянието между осите е 2 686 мм). Уви, обемът на багажника на Baojun RC-5W все още не е посочен (за Octavia Combi той е  640/1 700 литра).

Цените на Baojun RC-5 Liftback трябва да бъдат обявени през август, като в същото време евентуално ще се появи и ценоразписът на комбито. Най-вероятно Baojun с пет врати ще бъде забележимо по-евтин от Skoda Octavia. Между другото, новата Octavia тъкмо се готви да влезе на китайския пазар, но вероятно ще е по-скъпа от предишното поколение.

Достъпна алтернатива на Octavia Combi

Към момента извън Китай марката Baojun не е представена, което обаче не пречи на продажбата на моделите ѝ в други страни - под други марки. SUO Baojun 530 в Латинска Америка и Близкия Изток е позициониран като Chevrolet Captiva,а в Индия това е MG Hector. Кросоувър Baojun 510 наскоро се превъплъти като Chevrolet Groove (предназначен също за Латинска Америка и Близкия Изток). За съжаление или пък не, към момента тези автомобили няма да се предлагат в Европа и респективно у нас.

Достъпна алтернатива на Octavia Combi

Поставете оценка на статията:
Оценка 3.8 от 10 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Караиванов
1 Отговор
Колкото и да не харесвам китайските коли, те стават все по-хубави, следвайки примера на японци и корейци. И в един прекрасен ден ще се появявят в Европа и у нас и тогава ще им се стъжни живота на VW и на Renault. За нас ще е добре, защото ще можем да си купим ето такъв автомобил например, който по нищо не отстъпва на октавия комби, само сето е на половин цена.

Коментиран от #3, #4


Оценка:
-13 +39

567
2 Отговор
Няма нужда от такъв кораб особено в града

Оценка:
-15 +4

име
3 Отговор

До коментар #1 от "Караиванов":


Китайско му е само името. Това е GM

Оценка:
-5 +9

Мангусян
4 Отговор

До коментар #1 от "Караиванов":


Мечтай си за половин цена! Много лошо е да си фантазираш и бленуваш вместо да запретнеш ръкави и бачкаш здраво за да си позволиш по висок стандарт!

Коментиран от #6, #15


Оценка:
-24 +13

Язе
5 Отговор
Потърсих малко спецификации, че в статията няма много инфо. Колата ще се предлага с двигател 1.5 бензин - турбо 145 к.с. и атмосферен 98 к.с.

Оценка:
-1 +9

1234
6 Отговор

До коментар #4 от "Мангусян":


На високия стандарт това му е хубавото , че ти дава избор ! Тоест може да купиш и по-скъпото , но разумните хора ще вземат това , което дава повече за парите си , затова е измислен термина цена-качество ! А останалите пари ще употребят за по-важни неща , щото разумните хора не плащат двойно за "марки" !!

Оценка:
-1 +28

123
7 Отговор
Какво разбрахме от статията. Че в този клас, еталон като цена-качество е Шкода Октавия. Явно това е най-популярния клас автомобили - семеен, среден клас. Китайците и да влязат в Европа с този модел - цената няма да е много по-ниска, защото тук има акцизи, мита, ДДС и други. Затова в Европа нов автомобила среден клас, прилично качество под 20 000 евро е нереалистичен. За средния европеец, към който причислявам и работещия в София със средната за града заплата е постижим автомобил Октавията.

Коментиран от #12


Оценка:
-1 +6

Фактът
8 Отговор
Копие на пежо

Оценка:
-3 +0

загорела манджа
9 Отговор
Тя - Октавия трябваше да е алтернатива на VW Пасат, а Пасат на А6. Ама всичките станаха от скъпи, прескъпи пластмаси.

Оценка:
-3 +16

Хаха
10 Отговор
Skoda тъкмо са планирали да продадат 1 милион октавии на китайците...но маджуна от снимката ще ги спъне. Ако това нещо веднъж успее да дойде в европа..със сигурност няма да е по евтино от шкодата бъдете сигурни

Оценка:
-5 +1

qwerty
11 Отговор
Я си вземете по един купър s. И не ревете. Щото е красив, бяга като картинг и носи яко на каране. Вози жената и детето с багаж за море или балкан. Тука само милионери има.

Оценка:
-7 +1

гост
12 Отговор

До коментар #7 от "123":


Ами не , разбрахме , че е била досега , сравнена с другите модели в Европа , тъй като не е имала друга конкуренция !! Но предстои да има и тогава ще разберем дали е "еталон" !!!

Оценка:
-0 +0

Диамантената ръка
13 Отговор
Айде нема нужда...

Оценка:
-1 +2

Бай хой
14 Отговор
Мяза на ДС от ситроен отпред, отзад си е копие на волво. А евро производителите освен в премиум сегмента нищо интересно от 15 години насам за това отиват на елекрички.явно китайците ще правят бензинките

Оценка:
-1 +1

да ама не
15 Отговор

До коментар #4 от "Мангусян":


В България може да се изкарат пари,но не от"задрво бачкане".Това го знаят и децата.Повечето върли"работяги" карат барутници!

Оценка:
-0 +8

страната на ментетата
16 Отговор
Поредното китайско менте!А в багажника бонус,китайска дрелка менте.

Оценка:
-4 +3

Тодор
17 Отговор
Октавия, няма аналог. Голямо пространство, багажник, който жена ми не успя да запълни, достатъчно екстри, много добра возия при правилни гуми, икономични мотори. По- евтиния вариант, предполага влошено качество на материали, оборудване, двигатели, скоростни кутии и окачване.

Оценка:
-0 +3

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.


АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Таско Ерменков
Депутатът от БСП коментира продажбата на ЧЕЗ
Един бушон изгоря, за да остане Борисов"

Още бисери
ТОП 5