Last news in Fakti

30 Април, 2020 10:38 18 220 27

Основен конкурент на Skoda Octavia за $9 000

  • baojun-
  • rc-5-
  • general motors-
  • saic
Основен конкурент на Skoda Octavia за $9 000 - 1

Новият евтин лифтбек се нарича Baojun RC-5 и идва от General Motors и SAIC. Феновете на марката се запознаха с появата на иновацията преди две седмици, но интригата остана с интериора на автомобила.

Бюджетният лифтбек Baojun RC-5, изграден на модерната модулна R-платформа, вече е напълно разсекретен. Очаква се основният му съперник да е чешкият модел Skoda Octavia. Производителят, който разкри появата на иновацията в средата на месеца, най-накрая позволи да видим и интериора на автомобила.

Основен конкурент на Skoda Octavia за  000

Официални снимки от интериора на Baojun RC-5 вече могат да бъдат намерени в мрежата. Съдейки по изображенията, иновацията ще получи стилен преден панел, който е визуално комбиниран с мултимедиен сензорен екран.

По дължина китайският лифтбек достига 4 650 мм и е с междуосие 2 700 мм. Единственият нов турбо двигател е с обем 1.5 литра и с мощност 147 к.с. Моторът е комбиниран с шестстепенна механична трансмисия или с вариаторна скоростна кутия, а задвижване на четирите колела не е предвидено.

Основен конкурент на Skoda Octavia за  000

Според заводските данни средният разход на гориво е 6.2 литра на 100 километра. Сред оборудването, предлагано за Baojun RC-5, има две въздушни възглавници, ABS и ESP, както и задни сензори за паркиране. Кожен интериор, цифрово арматурно табло , панорамен покрив с люк се появяват в топ нивото на оборудване.

Този лифтбек няма да се продава само в Китай. Първата страна след Поднебесната държава, в която ще се появи нискобюджетният лифтбек ще е Русия. В продажба на руския пазар, Baojun RC-5 ще се появи още това лято, като цената му ще е 63 800 юана (9 000 долара).


Поставете оценка:
Оценка 4 от 41 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Коmapak🆘️

    34 4 Отговор
    Само да отбележа, че е поднебесната империя. В другия случай е китайската държава. Смесването на двете понятия е смешно. А иначе пазар за евтини нови коли има по целия свят
    ...
  • 2 право в целта

    28 41 Отговор
    От статията се разбира ,че колата ще се продава в Русия за ... 63800 Юана ?! Юанът вече официалната валута на Русия ли е (то ,че жълтите са изкупили половината от РФ го знаем ,ама че рубличката вече е в пенсия - не знаехме) ?

    Коментиран от #5

  • 3 BG Expert

    46 2 Отговор
    Като сложат още 6 еърбега и други електронни системи за безопасност, като построят шоуруми и платят мито и ДДС, цената ще набъбне значително. Това, в случай че решат да го продават в Европейския съюз.
  • 4 Съдията Дред

    44 4 Отговор
    На който му трябва кола да я кара 5-6 години, и до 150 000 км, и после да я продаде на символична цена, това е добър избор.

    Коментиран от #24

  • 5 ей как бързо хващаш

    22 6 Отговор

    До коментар #2 от "право в целта":

    Не може да бъде , правилно си разбрал !Щели да избегнат превалутирането в долари !

    Коментиран от #6, #7

  • 6 гост

    10 10 Отговор

    До коментар #5 от "ей как бързо хващаш":

    Да бе , ще избегнат , хахахахх !!! Особено като плащат 50% дял на Дженерал Мотърс , ххахахх !!! Те сигурно в юани ще го искат !!! Или в рубли , още повече , хахаххахах !!
  • 7 гост

    13 3 Отговор

    До коментар #5 от "ей как бързо хващаш":

    А пък ако разберат , че омразните "кравари" все още и мнооого още държат над 60% от пазара на втора употреба коли в Раша , направо какъв рев ще е , не е истина !!! Европейските коли са в пъти по-малко , особено на изток от Урал , където вноса от Аляска излиза до 3 ПЪТИ по-евтино дори от японския и корейския , да не говорим за европейските !!!
  • 8 С.С

    30 3 Отговор
    Това чудо,ако дойде в България да го продават-хич няма да се учудя ако продажбите му бъдат високи. С този двигател и това не много скромно оборудване-доста хора ще го вземат и ще си джиткат насам-натам. По-важното е обслужването и резервните части.Ако има добри условия за тях,ще се продава.

    Коментиран от #9

  • 9 гост

    18 6 Отговор

    До коментар #8 от "С.С":

    Има само един проблем !! Че не отговаря на стандартите на ЕС !!! Ти да видиш !!! То и затова цената му е такава и се предлага в Китай и Раша , хахахахах !!!

    Коментиран от #10

  • 10 С.С

    21 2 Отговор

    До коментар #9 от "гост":

    Възможно е. Но ако случайно чайна-таун тарикатите платят на когото трябва,или получат сертификат за продажби в ЕС- дали няма да се продава този автомобил?
    Рано или късно ще пробият пазара на доминиращите марки в Европа. До 4-5 год. дори по нашите пътища ще има китайски бегачки-помни ми думата!

    Коментиран от #12

  • 11 Гост

    9 0 Отговор
    А бе тия китайци друга кубатура освен 1.5 имат ли?

    Коментиран от #13

  • 12 гост

    6 5 Отговор

    До коментар #10 от "С.С":

    Ами то не става с плащане , а с покриване на стандартите ! Което значи краштестове по изисквания и покриване на стандартите за отработени газове и безопастност !! Което пък значи УВЕЛИЧЕНИЕ на разходите и оттам на цената !!! Ако ставаше с плащане , отдавна да са дошли в Европа , само че със стандартите цените почти се изравняват !! А никой няма да купи китайска , ако не е поне 30% по-евтина !! Що мислиш почнаха да изкупуват европейските марки и искат производство в Европа ? Като ги направят електрически и им сложат китайски батерии , може и да стане работата !!

    Коментиран от #16

  • 13 Йосип Броз Тито

    22 4 Отговор

    До коментар #11 от "Гост":

    Че те вече премиум производителите взеха да слагат 1.5 на скъпи коли, все едно е Лада...
    Това поне е евтино, за цената на една Skoda, ще купиш 5 такива и ще изкарат бая повече... Караш колкото може и сменяш, но да платиш 5 пъти повече за Skoda, само заради самата марка, не е оправдано. Вече всичко ново е бо*лук и издържа малко, поне да е по-евтино...
  • 14 ърт

    9 11 Отговор
    китайски боклук нищо повече.Те точно за това искаха да направят комунистите ковид -19 фалирите фирми ще бъдат купени от комунистите.Овце отверете си очите
  • 15 м-р Костов

    16 0 Отговор
    От всички коли които се промотираха на цена от под 10хил. долара
    как пък нито една не стигна до реалния пазар.
  • 16 С.С

    15 1 Отговор

    До коментар #12 от "гост":

    Когато една автокомпания усети,че залязва-търси "друго тяло " за приемник. Свежа кръв към проправен път. Волво не умряха-втори живот имат сега,благодарение на жълтите. Затова цените им все още високи-марката и логото продават. Мисълта ми е,че още непознати китайски марки ще навлязат в Европа,благодарение на закупени производители или с търговски похвати. В тези "отчаяни" времена идват "отчаяни" методи. Краш-тестовете и вредните емисии ще останат назад. Ти,колега-можеш да мислиш противното,но някой ден,като видиш някаква лъскава кола с непозната емблема да те изпреварва-не се сърди и чуди,спомни си,че кинтите въртят света.

    Коментиран от #17

  • 17 гост

    4 4 Отговор

    До коментар #16 от "С.С":

    Волво като живеят втори живот , да не би да продават на китайски цени ??? Напротив , поскъпнаха и то чувствително от времето , когато бяха на Форд !! Щото новите модели и разработки , особено по новите изисквания водят точно до това !! А собственика им да си видял да продава с китайската си марка в Европа или САЩ , щото Волво продава повече там отколкото в Европа ?? Няма и да видиш , щото знае точно това което ти написах , че ако си модернизира моделите по стандартите ще стигнат по цени европейските , тоест ще станат непродаваеми !!! Съвсем пресен пример дори с българско участие !!! Защо мислиш фалира завода на Грейт Уол в Ловеч ?? Този завод беше за износ в ЕС , никой не е луд да мисли , че е правен за България !! И този пикап най-вече беше 4-5 години най-продавания пикап в Италия и Испания , във Франция беше 2 или 3 , не помня !! И дойде Евро 6 , китайците си сметнаха , че за да го изпълнят , моделите ще станат непродаваеми и приключиха !! В момента новия модел на Грейт Уол , Хавал 6 или нещо такова , който отговаря на Евро 6 струва ПОВЕЧЕ от моделите на европейските и японските марки в Европа и няма никакви продажби !! Това е реалността , другото са твои мокри сънища !! Единствения начин повтарям китайски модели да са продаваеми в ЕС е да са ЕЛЕКТРИЧЕСКИ !!!

    Коментиран от #18, #19

  • 18 Пламен

    7 2 Отговор

    До коментар #17 от "гост":

    Вър Велико Търново има Хавейл, червен. Страхотен е! Грейт Уол очакваха да станат кола на българите. Трябваше Държавата да поеме ангажимент служебните автомобили да бъдат от тази марка. И Македония и Сърбия също, ние щяхме да ги "припознаем", като ги виждаме по пътищата масово, и щяха да се получат нещата. Моделите им бяха хубави, двигателите също. Допуснаха една грешка китайците и това им изяде главата - не е "Държава", а Схема ГЕРБ. Затова сега няма китайски инвеститор в БГ.
  • 19 С.С

    2 2 Отговор

    До коментар #17 от "гост":

    Т.нар.мой мокър сън е да си взема един такъв китайски хечбек нов,точно с този двигател и оборудване и да си го карам с здраве тук по морето. Помисли повече разбирачо,преди да даваш "компетентно" мнение,докато налучкваш кои са Волво и къде и как продават. Нищо лично към теб,но трудно ще ти е разбереш,че всички развити държави и икономики се равняват по китайската такава. Мисли,а не развивай теории. Както казват някои колеги:Аре,със здраве!

    Коментиран от #20

  • 20 гост

    2 1 Отговор

    До коментар #19 от "С.С":

    Мечтай си на воля , с мечтите и ще си останеш !! И сега и след 20 години , ако си жив тогава де !! А само ще напомня , че над 50% от ВСИЧКИ продажби в Китай са на европейски , японски , корейски и американски компании !! Да не говорим за най-важния и предстоящ най-голям в бъдеще - ТЕСЛА !!!! 100% собственост на АМЕРИКАНЦИ !!!!
  • 21 Муахахахах

    2 2 Отговор
    Китайска кола? Да си карат китайските боклуци в Китай...
  • 22 Blackthorn

    2 0 Отговор
    "турбо двигател е с обем 1.5 литра и с мощност 147 к.с" - и на колко хиляди километра се сменя тоя двигател като консуматив? Заедно със съединителя ли върви? :)
  • 23 ttt

    1 1 Отговор
    "1.5 литра и с мощност 147 к.с."

    Хайде нЕма нужда... Следващияяяяяяят!
  • 24 Rogi

    1 2 Отговор

    До коментар #4 от "Съдията Дред":

    Всяка кола от сега произведените е такава,без значение от марката.
  • 25 ttt

    2 0 Отговор
    "Основен конкурент на Skoda Octavia за $9 000" ... ама на РУСКИЯ пазар ...
    Това го*но първо няма да е на тази цена в ЕС...второ - е*ати и насрания конкурент ...

    Коментиран от #27

  • 26 Оня с коня

    0 0 Отговор
    Да живеят европейските премиуми с китайски части и "еко" моторчета,да ама не живеят дълго.
  • 27 VIP

    1 0 Отговор

    До коментар #25 от "ttt":

    Шкода октавия - руско производство в Русия струва точно $9000.