18 Март, 2011 00:00 2 979 4

Tata Pixel заменя най-евтината кола

  • tata-
  • pixel-
  • nano-
  • женева 2011

Проектът Nano се развива с далеч по-скромни темпове от първоначалните планове на Tata, но това явно не намалява амбициите на индийския гигант да атакува европейските пазари. В интервю за британското сп. Autocar Ратан Тата обяви, че компанията започва серийно производство на концепта Pixel, показан на салона в Женева. Градското супермини ще се продава на Стария континент вместо Nano Europa, чийто дебют бе насрочен за края на миналата година, но така и не се състоя.

Проектиран изцяло в съответствие с европейските вкусове, Pixel ще се опита да поправи всички грешки, които бяха допуснати с Nano. Подробности все още липсват, но вече се знае, че серийният вариант ще има конвенционални врати вместо "гилотините" на прототипа. Преработка със сигурност ще претърпи и шасито, за да се подобри управляемостта.

Pixel вероятно ще се оборудва с 1.2-литров трицилиндров дизелов двигател с мощност около 60 к.с. Индийците ще се целят в среден разход от 3.4 литра на 100 км пробег и емисии на въглероден двуокис в рамките на 90 г/километър.

Пред Autocar Ратан Тата не се ангажира с никакви конкретни срокове за внедряването на новия модел, но намeква, че ще бъде разработена и версия с четири врати.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Гецо

    6 1 Отговор
    Ето това е кола за градо!
  • 2 nqkaf si

    0 0 Отговор
    Iha, guzariika! Samo neznam kak 6te stane s 4 vrati kato to za 2 mqsto edvam ima.
  • 3 .

    0 0 Отговор
    Дизел с 3 цилиндъра Дайхатсу предлагаше оше в край на 80 и началото на 90 г.
    Защо изоставиха производството на Шарад-а, а ей богу бяха добри автомобилчета, и ако имаш късмет да го улучиш в добро състоние, направо са раждаш с тази кола ...

    Пожелавам успех на индийците, което най важно, смата Индия и региона е огромен пазар, което значи, че ще имат добри продажби и възможност да развият модела ......
  • 4 tvt555

    0 0 Отговор
    Браво на индийците. Сигурен съм, че до няколко години ще успеят да се наложат с бюджетен модел по света. Само се чудя ние толкова ли сме бездарни, че да не можем да произведем нещо подобно.