19 Януари, 2024 15:52 14 345 13

Tata пусна конкурент на Dacia Spring с атрактивна цена

  • tata-
  • spring-
  • dacia-
  • punch

Punch.ev се предлага в Индия

Tata пусна конкурент на Dacia Spring с атрактивна цена - 1

Tata прави смел ход на световния пазар на електрически автомобили с представянето на новата си платформа за автомобили без вредни емисии, наречена acti.ev. Написана с малки букви, acti.ev е универсална платформа, способна да побира от един до два двигателя, като предлага модели с конфигурации с предно предаване, задвижване на всички колела или задвижване на задните колела.

Първият автомобил, създаден на тази платформа, носи името Punch.ev. Понастоящем наличен за поръчка на местния пазар и в Северна Африка, този компактен електромобил, наподобяващ SUV, демонстрира технически характеристики, които са в съответствие със западните му аналози. Въпреки това перспективата Punch.ev на Tata да достигне европейските пазари остава несигурна.

Tata пусна конкурент на Dacia Spring с атрактивна цена

Punch.ev се предлага в две версии - стандартна и с дълъг пробег, и се предлага в четири различни конфигурации на оборудване. Що се отнася до спецификациите на мощността и батерията, стандартният модел разполага с двигател с мощност 80 к.с., въртящ момент 114 нютон метра и батерия с капацитет 25 кВтч. От друга страна, версията за дълъг пробег разполага с мощност 108 конски сили, въртящ момент от 190 Нм и по-голяма батерия с капацитет 35 кВтч. Цените на базовия модел започват на цени еквивалентни на около 12 хиляди евро.

Tata пусна конкурент на Dacia Spring с атрактивна цена

Въпреки че Tata не е публикувала обширна визуална документация на Punch.ev, един поглед към наличните опции разкрива интересни характеристики като стъклен люк, мощна аудиосистема, Full LED фарове, стандартна 17,78-инчова информационно-развлекателна система, разработена от Harmann, и др.

Що се отнася до безопасността, Punch.ev е оборудван с различни системи за подпомагане на шофирането и паркирането, включително 360-градусови камери, предупреждения за мъртвата зона и шест въздушни възглавници за всички пътници. Тъй като Tata напредва с платформата си acti.ev и Punch.ev, глобалният пейзаж на електрическите превозни средства може да стане свидетел на нов играч, който да се бори за внимание и пазарен дял.


Поставете оценка:
Оценка 4 от 26 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 гост

    25 7 Отговор
    Това изглежда 5 пъти по-добре от дачия спринг

    Коментиран от #7

  • 2 Собственик на Спринг

    28 8 Отговор
    С пробег от 150 км ,а в реалност около 100 зимния период прави невъзможно да шофирате този автомобил извън града.Става само да отидете и да се върнете о тработа и за нищо друго.Съжалявам,че си хвърлих парите на вятъра и вече обмислям продажбата му.Велосипед е по добрия вариант.

    Коментиран от #13

  • 3 Пурко

    19 6 Отговор
    Видехме ги теслИте в Чикаго на минус 17 а тия ще се карат до +3

    Коментиран от #4

  • 4 И какво им е

    9 19 Отговор

    До коментар #3 от "Пурко":

    На теслите в Чикаго? Разходът на ток при минус 20 градуса им се вдига с 40% и вместо 10 минути трябва да висиш 14 минути на зарядната станция за да изминеш същия пробег, защото харчи допълнителна енергия за подгряване на батерията и купето. При автомобилите с ДВГ това става с отпадната топлина която се отделя и зимно и лятно време и я изхвърляш, въпреки че я плащаш.
  • 5 Няма Дачия Спринг

    14 3 Отговор
    Няма Дачия Спринг. Автомобилът е Рено Спринг., Това е модел създаден за Индия. В европа се опитват да го продават с емблема на Дачия
  • 6 Гнида

    3 2 Отговор
    Никаква автономност ... Това е проблем . Дачията също страда от това .
  • 7 Будител

    7 1 Отговор

    До коментар #1 от "гост":

    А като пуснат Махиндра джип на въглища , направо ще превземат пазара...
  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 Енжинер

    0 0 Отговор
    И какъв конкурент може да е на Спринг след като не се предлага извън Индия. Спринг в малкия клас електрически бюджетни автомобили няма конкуренция. Просто е перфектен за парите си.
  • 13 Друг Собственик

    1 0 Отговор

    До коментар #2 от "Собственик на Спринг":

    Много ти е "тежък" крака. Аз изкарвам зимата 150-170 км с едно зареждане и парното на 6. А лятото си изкарва колкото е по каталог - 230-240 км с включен климатик. НО !!! ... спазвам ЗДП и ППЗДП по отношение на ограничението на скороста.