В Германия имате две възможности да си купите кола. Можете да отидете при търговец на нови автомобили и да купите употребяван автомобил или да потърсите онлайн обява от частен продавач. Покупката от официален дилър ви дава по-голяма сигурност. По закон в Германия те трябва да предложат гаранция от поне една година. Ако нещо се обърка в двигателя на автомобила - или възникне някаква друга техническа неизправност - дилърът ще трябва да покрие разходите - така че до голяма степен елиминирате възможността за неприятни изненади.
Недостатъкът на закупуването на употребявана кола от дилър е, че колата е доста по-скъпа. Ето защо много хора пробват късмета си на частния пазар. В Германия, подобно на България, има един основен уебсайт, в които хората предлагат употребявани автомобили - mobile.de.
Ако купувате кола по обява в Германия, внимавайте. Има доста хора, които продават автомобили и които изглеждат подозрително сякаш са правили това повече от веднъж, а представят колата за семейна. Съветът е да зададете като първи въпрос колко дълго продавачът притежава превозното средство.
Ако го е купил през последните шест месеца, трябва да се запитате дали наистина това е семейната кола, както се твърди в обявата. И нещо, още по-важно .Преди да стигнете до сделка поискайте от продавача резултатите от последния му Hauptuntersuchung (известен като TÜV преглед) и така ще видите извършените ремонти.
В Германия автомобилите трябва да преминават през Hauptuntersuchung на всеки две години. В обикновения език това се нарича TÜV (кръстен на компаниите, които го извършват). Ако в обявата е посочено, че колата има нов TÜV, това е добър знак. Новият TÜV е добро начало, но трябва да проучите типичните слаби места на автомобила, който купувате, и да разберете кога за последен път са подменяни проблемните детайли.
Също така важно е, че ако TÜV на автомобила е изтекъл, няма да можете да направите пробно шофиране. Продават се много коли, чийто TÜV е просрочен. Съветът е да игнорирате напълно тези обяви. Същото важи и за кола, която е „abgemeldet“ (отписана). Такъв автомобил пък въобще няма да можете да го карате по обществени пътища.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Горубляне
Коментиран от #2, #6, #7, #63
12:35 14.09.2020
2 тъй де!
До коментар #1 от "Горубляне":
И слагат на баба възглавничката на шофьорската седалка.Още ли минава този номер?Кат телефонните измами,вече поне 20 години?!12:40 14.09.2020
3 Този коментар е премахнат от модератор.
4 Монтьор
Коментиран от #11, #75, #112
12:42 14.09.2020
5 jap
Коментиран от #8, #16, #18, #41
12:42 14.09.2020
6 обявите по автокъщите
До коментар #1 от "Горубляне":
BMW 320d 2001НОВ ВНОС от Германия!
Дизел, от първи собственик, реални 170 000км, всичко по колата работи, КАТО НОВА!
3500лв.
Коментиран от #12, #14
12:42 14.09.2020
7 емигрант
До коментар #1 от "Горубляне":
Моята W211 е точно такава - карана от 80-годишна баба германка, ходила да види внуците в съседното село.Коментиран от #46
12:43 14.09.2020
8 по добре с ахмед отколкото с гюнтер
До коментар #5 от "jap":
Все ще се разберем с бай Ахмед, той ми иска 2000 евра, аз давам 1500, накрая се разбираме за 1700 и си стискаме ръцете.Коментиран от #17, #83
12:45 14.09.2020
9 Criminal
12:46 14.09.2020
10 пилот на Ферари
12:46 14.09.2020
11 пилот на Ферари
До коментар #4 от "Монтьор":
То с пари всеки може!12:47 14.09.2020
12 пилот на Ферари
До коментар #6 от "обявите по автокъщите":
Че ти пак на много километри си я взел !! Повечето са на 135 хиляди /реални/!! Даже и сервизна книжка показват.Коментиран от #15
12:50 14.09.2020
13 бъдете умни
На сервиз при читав и честен майстор да я огледа хубаво и да върже една диагностика. Чак тогава, след като сте се уверили че няма сериозни проблеми, а само такива които са лесни и евтини за поправяне - купувате. Иначе ще си имате големи проблеми и риск от фалит, особено ако е от така наречените луксозни марки - Ауди, БМВ, Мерцедес...но и някоя народна кола също може да ви скъса нервите.
Коментиран от #21
12:52 14.09.2020
14 селска батка с дебел ланец чисто сребро
До коментар #6 от "обявите по автокъщите":
Къде я намери тази? Взимам я!Коментиран от #107
12:53 14.09.2020
15 обявите по автокъщите
До коментар #12 от "пилот на Ферари":
Не съм я взел и слава богу, достатъчно проблеми си имам и без това.12:54 14.09.2020
16 Вносител
До коментар #5 от "jap":
А ТЕЗИ ОТПАДЪЦИ ДЕТО ГИ ПРЕКУПУВАТЕ ПО ТЕЛЕФОНА НА КИЛО ОТ ИТАЛИАНСКИТЕ ЦИГАНИ ДА НЕ СА КАРАНИ ОТ ГРАФ МОНТЕ КРИСТО ?Коментиран от #119
12:57 14.09.2020
17 честен българин
До коментар #8 от "по добре с ахмед отколкото с гюнтер":
Може да се смеете, ама ако купувате от немец ще ви съдере кожата, а при бай Ахмед е евтинко, може да има малко ръждица тук-там и климатика да не работи, ама нали върви и е евтинко. ;)Коментиран от #113
13:00 14.09.2020
18 Вносител от Германия
До коментар #5 от "jap":
Смешно е човек който никога не е ходил по-на запад от Ниш да обяснява за Германия!НЕ ПО-СКОРО Е ЖАЛКО, А Е СМЕШНО ПРОДАВАЧ НА ИТАЛИАНСКИ ТОАЛЕТНИ ДА НЕ Е ХОДИЛ В ИТАЛИЯ .КАКВОТО МУ ИЗПРАТЯТ ТОВА Е!
Коментиран от #58
13:05 14.09.2020
19 Този коментар е премахнат от модератор.
20 Така е там
Коментиран от #31, #104
13:11 14.09.2020
21 Българин
До коментар #13 от "бъдете умни":
Няма вече читави механици и монтьори, остаряха и изряха,Останаха само такива като тебе "майстори" ,тарикати... пу
13:11 14.09.2020
22 Банго Васил
13:20 14.09.2020
23 жоро
Коментиран от #26, #27, #32, #52, #53, #70, #71, #72
13:22 14.09.2020
24 11666
13:23 14.09.2020
25 габровец от варна
13:36 14.09.2020
26 некъв там
До коментар #23 от "жоро":
Ха ха ха , поредния тарикат, абе защо си мислите , че можете всичко сами бре интернет "тарикатчета". То по вашата фейсбук логика трябва сами да се лекувате , сами да си лепите плочките в банята, сами да си шиете дрехите и т.н. защо ще плащате на тези на който това им е работата13:40 14.09.2020
27 пилот на Ферари
До коментар #23 от "жоро":
Автокъщите имат хора които с това се занимават . Да издирват и събират коли за тях. После отива автовоза и цената е пакет за целия товар.Голяма част вкарват автомобили от Италия понеже там ръжда почти няма.
13:47 14.09.2020
28 Балък
Коментиран от #77
14:08 14.09.2020
29 От Магазина
Коментиран от #45
14:25 14.09.2020
30 Авто монтъор супер разбирач
Купувайте с хиляда отгоре за да не си счупите главата от стената
Коментиран от #34, #35
14:34 14.09.2020
31 Този коментар е премахнат от модератор.
32 Рядко
До коментар #23 от "жоро":
Гоше къде си тръгнал с 5000евро за Германия бре.14:39 14.09.2020
33 Лост
Коментиран от #40
15:03 14.09.2020
34 Гаранция
До коментар #30 от "Авто монтъор супер разбирач":
Със сигурност ще им излезе,по евтино.15:06 14.09.2020
35 пилот на Ферари
До коментар #30 от "Авто монтъор супер разбирач":
И скъпата няма гаранция. Цената в България не е фактор. Като намерят балама може и 3 хил отгоре да му сложат.Коментиран от #36
15:06 14.09.2020
36 Късмет
До коментар #35 от "пилот на Ферари":
Преди година купих кола,която беше по евтина с две хиляди от една друга,от същия модел и година. Е, платих си грешката и нервите с три хиляди отгоре.Коментиран от #42
15:12 14.09.2020
37 SAAB
15:15 14.09.2020
38 One
Коментиран от #44, #78, #94, #137
15:38 14.09.2020
39 Еми специално за мерджо на снимката....
15:42 14.09.2020
40 Ttттттттттт
До коментар #33 от "Лост":
Не е това само единствения вариант, просто твойто звучи кофти, извинявай.Коментиран от #43
15:51 14.09.2020
41 Берлин БГ
До коментар #5 от "jap":
Ти май Германия само на картичка си виждал. Дюнерджиите карат от АMG нагоре,немците се ръката със Шкода,Опел и т.н.Коментиран от #114
16:11 14.09.2020
42 пилот на Ферари
До коментар #36 от "Късмет":
А сигурен ли си оная дето е била с 2 хиляди отгоре , дали е била по читава.Аз за сега ги случвам. Последната я карам 8 години и със сменил два шарнирни болта.
Ако не си сигурен че разбираш от автомобили , извикай някого като решиш да купуваш. Поне основните неща си личат. Лошото е когато има скрит дефект.
16:19 14.09.2020
43 Лост
До коментар #40 от "Ttттттттттт":
Знам, че звучи кофти, но познавам хора които са купили така. Грижил си се за някой с години и накрая купуваш колата.16:21 14.09.2020
44 Мистър Ссенко
До коментар #38 от "One":
Верно! Аз чух че и двигателя го сглобили от части от дъстър и москвич 403!Коментиран от #66
16:26 14.09.2020
45 Уточнение
До коментар #29 от "От Магазина":
Колкото изтъркан, толкова и неверен лаф.... Ако имаш нещо между ушите можеш да прецениш една жена само от две-три срещи, не е нужно дори да си лягаш с нея. Виж, при колите е по-сложно.... Но след сериозна проверка рискът там да сбъркаш сериозно намалява!16:29 14.09.2020
46 АНОНИМЕН
До коментар #7 от "емигрант":
И като забрави в къщи ключа за гаража с кракомобила! Ей го де е от едното селце до другото!16:34 14.09.2020
47 Реалист
Коментиран от #54
16:40 14.09.2020
48 Отиваш на алтобана и
Коментиран от #64
17:08 14.09.2020
49 Дрът шифиьор
Коментиран от #79
17:09 14.09.2020
50 ДИЗЕЛ
Коментиран от #51, #115
17:29 14.09.2020
51 Някой
До коментар #50 от "ДИЗЕЛ":
Принципно си прав, въпреки че съм фен на дизелите, като видя да пуши някой таралясник на незнайни километри ми се обръщат червата. Такива "автомобили" НЯМАТ място по улиците и пътищата! Ако колата е нова или на 2-3 години, с емисионен клас Евро 6d и с Адблу нещата са други, при тях отделяните фини прахови частици са почти нула!Коментиран от #98
17:37 14.09.2020
52 Бай Танас
До коментар #23 от "жоро":
Аз затова си взех "горублянка" за 4000лв, сутринта я взех, след обяд имах регистрация. Вярно, набих 1500-2000лв по сервизи за обслужване и за най-уязвимите агрегати.... и сега имам вече читава кола. Нито съм се убил от път да карам през Европа, нито съм губил време, нито нищо.. едното е за сметка на другото.Коментиран от #116
17:42 14.09.2020
53 Плам
До коментар #23 от "жоро":
Точно така колега.Тук цените са във лева,а същата във във Италия примерно е във евро,как става така.Става когато е врътната на много км.Аз също взех кола от тук и направих справка във италианският сайт за тех.преглед със италианският рег.номер.Друг начин няма за проверка на км.В този сайт реално ще видиш последният тех.преглед на колата и естествено пробега.17:42 14.09.2020
54 Ко не
До коментар #47 от "Реалист":
Само че забравяш за стандарта на народа.Това означава да нямаш никога кола.Коментиран от #57
17:46 14.09.2020
55 От САЩ
Най-евтините коли, които са в добро състояние в Европа са американските, защото за тях вторичния пазар е много ограничен и могат да се намерят много запазени екземпляри за по-малко пари. Евро Кадилаци има на под 100,000 реални км за 1/2 от цената на типичните европейски.
Коментиран от #56, #134
17:57 14.09.2020
56 пилот на Ферари
До коментар #55 от "От САЩ":
Преди 7-8 години , германците почнаха да внасят джипове Мерцедес от щатите защото там били по евтини - десетина хиляди долара.Оказа се обаче че ония нищо не поддържали. Пълни барутници. Като я стегнеш и въведеш в изискванията на ЕС - излиза пак толкова , колкото да я купиш тук на място.
18:05 14.09.2020
57 Учуден
До коментар #54 от "Ко не":
Не е задължително да имаш кола, още по-малко дизел-кадилник, издухан от каране, каквито са над 90% от т. нар. "нов внос"!Коментиран от #61, #62
18:13 14.09.2020
58 Мимито
До коментар #18 от "Вносител от Германия":
Е това е Българина,знае не зае,чул не дочул све коментира.Професори големи,карат кочинина по 35 години.Коментиран от #60
18:46 14.09.2020
59 гост
Коментиран от #73
19:21 14.09.2020
60 Йойо
До коментар #58 от "Мимито":
А ти какво караш приятел? Не 35 год, а на 27 год.19:25 14.09.2020
61 Ко не
До коментар #57 от "Учуден":
Като нямаш пари, и стандарта ти е като във Зимбабве и Слонова кост. Защо да не караш кошник?За тези пари, толкова кола.19:28 14.09.2020
62 Ко не
До коментар #57 от "Учуден":
Дай да караме рикши, белким можем да си купим нова:))). Колата е необходимост.19:31 14.09.2020
63 Хънт
До коментар #1 от "Горубляне":
Само в слънчево време и на втора скорост...19:31 14.09.2020
64 ТОВА Е ВЯРНО. ..НО
До коментар #48 от "Отиваш на алтобана и":
ПРОДАВАЧИТЕ НЕ ИСКАТ ДА ИМ УВРЕДИШ КОЛАТА. .19:32 14.09.2020
65 Този коментар е премахнат от модератор.
66 Един Българин
До коментар #44 от "Мистър Ссенко":
Подигравайте се но преди десетина години бракувахме една Жигула тип " направи си сам" - купе от една кола, двигател от друга.И до последно си вървеше кошницата.
21:00 14.09.2020
67 Еднонд Дантес
21:06 14.09.2020
68 ivan
21:11 14.09.2020
69 ели
21:23 14.09.2020
70 XFR
До коментар #23 от "жоро":
Доста си заблуден да вярваш , че в Германия колите да "30%" от тук. Има нет най-малкото. Харесай си кола и виж цена на модел и двигател тук и в тяхното мобиле. Тук е ясно, че кола на над 168 000 км няма. И 15 000 лева това с печалби на всички по веригата и поне 800 лева аванс да свали ,за да си мислиш после ,че си направил голема сделка и си свалил 800 лева "на добър ден". Същия модел в Германия , с пълни документи и , уж и изряден (далеч съм от мисълта, че там няма шанаджии) ще ти е 10 000 евро . Кола на наистина малко км , под 60 000 , пак ще ти е 10+ евро ако ще и на 15г да е . Обаче никой българин не би си купил Citroen C5 2 0i 2009 за 9000 евро като за тия пари ще скочи на , дори F10 о ще е царо на баро. И после ще почне реве по форумите какви боклуци са новите коли , как има конспирация и кола след "еди коя си година " не е кола.Та така . И аз исках Jaguar XF ама като видях по-евтините на какво приличат , преди да се напудрят, си взех инсиния и 4г не съжалявам. Сега пак се оглеждам за котенце, но вече бюджета ми е друг
21:23 14.09.2020
71 Бай Иван
До коментар #23 от "жоро":
И аз така се подведох преди време колега,ходих гледах,търсих митцубиши алтлендаър.И накрая си взех отпуск и с един авер се хванах и отидохме за"евтина"кола в германия.Само дето се убихме от път и бях втрещен от цените.Същите коли в Германия им искаха същите пари като на най-скъпите автокъщи в България но с една малка подробност,че бяха в евро.Обиколихме много автокъщи,колите определено бяха или в лошо състояние, или адски скъпи.Накрая купих коренно различен автомобил само и само да не се прибера с празни ръце,беше и изтекъл тюфа,но сърбина който ми я продаде ми каза,че ще ми уреди с номера.Колата беше хонда сивик.Даде ми номера,с документи но ми спести една подробност ,че те важат само на територията на Германия,както и да е тръгнахме и в Унгария ме спряха полицайте..Директно ми свалиха номерата и почнаха да ми обясняват че важат само в Германия;накрая ми взеха€100 подкуп и ме пуснаха прибрах се благопулучно в бг регистрирах я,и веднага я пуснах за продаване.След 2месеца я продадох на един младеж,с 500лв загуба и така приключи моето приключение с вноса на коли от Германия..Кола бих си купил само от частно лице в България.Автокъщите и те не са стока,внасят само милионници от италия,комшията ми си взе Италиянска мазда 5,вярно няма ръжда но първия месец наби над 2500лв в ремонти...Поговорката за жената и колата,че са на късмет е много вярна....21:37 14.09.2020
72 Стефан коцев
До коментар #23 от "жоро":
До март месец работихме в Германия с един приятел в една пералня.Когато удари пандемията ни казаха,че затварят и се налага да ни освободят.Тръгнахме да се прибираме но нямаше транспорт до България и се наложи да купим спешно автомобил и да тръгваме за вкъщи,разходихме се по автокъщите и тъй като трябваше задължително да купим автомобил с преглед единствената що годе запазена кола беше едно пежо 307 комби бензин.С големи мъки успяхме да я спазарим за 1850 евро+транзитни номера винетки и бензин колата се спря на 2400евро в България.Вярно колата се държа безупречно на пътя но е 2004г...Реално незнам дали могат и да и се вземат 4хил лв в България като гледам цените...И да не забравя за км незнам дали са реални или те,но беше на 384хил км.21:53 14.09.2020
73 Plameni
До коментар #59 от "гост":
Как да няма пари,нали имаш акции в Тесла и замък в Норвегия. Хахаха22:08 14.09.2020
74 Фен
22:44 14.09.2020
75 Епси
До коментар #4 от "Монтьор":
Браво22:57 14.09.2020
76 Бравос ша има рейтинг
23:00 14.09.2020
77 ОпПала
До коментар #28 от "Балък":
Дааа по три най малко.23:04 14.09.2020
78 Хухуху
До коментар #38 от "One":
И като се събуди , а локвичка23:07 14.09.2020
79 Хухуху
До коментар #49 от "Дрът шифиьор":
Доста си дърт явно 40 000-60000км те по цял ден карат .които карат тези километри са фирмаджии и ги сменят на три години на някакъв лизинг Това са най подържаните автомобили и най изгодни но не са без пари23:17 14.09.2020
80 Петър
23:19 14.09.2020
81 Борко Отворко
23:24 14.09.2020
82 Епси
Коментиран от #84, #108
23:28 14.09.2020
83 До номер 8
До коментар #8 от "по добре с ахмед отколкото с гюнтер":
Ама "Гюнтер" ще ти каже дали има, и какъв е проблема. А, "бай Ахмед" ще си премълчи.23:31 14.09.2020
84 Този коментар е премахнат от модератор.
85 101
Коментиран от #106
23:39 14.09.2020
86 101
Шарен свят, вкусове различни.
23:42 14.09.2020
87 Авто
Коментиран от #122
23:43 14.09.2020
88 Епси
До коментар #84 от "Уточнение":
Къде гореКоментиран от #93
23:44 14.09.2020
89 Този коментар е премахнат от модератор.
90 Този коментар е премахнат от модератор.
91 101
Коментиран от #92, #97
23:50 14.09.2020
92 Епси
До коментар #91 от "101":
Премиу марка какво значи Ролс бентли астон ферари ламбо23:54 14.09.2020
93 Уточнение
До коментар #88 от "Епси":
Там, където би трябвало да има нещо като мозък...Коментиран от #95
23:59 14.09.2020
94 Врачка
До коментар #38 от "One":
Глупости на търкалета.Кола претърпяла катастрофа и имаща промяна в шасито и геометрията се бракува и не се пуска на пътя. Такива коли се разпродават за части но купето се изхвърля за скрап.Няма нищо страшно да си купиш кола на много км.ако видиш и разбираш какво да гледаш.Аз последните си 3 коли съм ги купувал в eBay на харабия.Коментиран от #100
00:00 15.09.2020
95 Този коментар е премахнат от модератор.
96 Алфа Ромео
Коментиран от #99
00:04 15.09.2020
97 Врачка
До коментар #91 от "101":
Я смали малко за БМВ. Болтовете за главата се сменят винаги при смяна на гарнитура и за по 3€ парчето оригинал.Самите болтове са с различна дължина и трябва да се запомни кой—къде е.Другите болтове които се сменят задължително е на капака под двигателя —8 броя за 20 €.Затягат се на 59N/m с Динамометричен ключ.Радиатор на БМВ се сменя задължително с казанчето.Цената е под 100€ за двете.Можеш да си го смениш сам.Това,че в дилърския сервиз работят на 100—150€ на час е друга бира.Питай за БМВ кое трябва да се гледа когато купуваш и ще ти кажа.Коментиран от #117
00:08 15.09.2020
98 Доцент от БАН
До коментар #51 от "Някой":
Почти нула, някой друг път...Коментиран от #103
00:09 15.09.2020
99 ОпПала
До коментар #96 от "Алфа Ромео":
Това съм го виждал с очите си.Живях в германия .Сутрин пали баба ти пълната газ до цъквата на първа само .след това пали и на първа обрато .Колата беше купена нова но пет години до църквата и обрано но само на първа цялото село ехти .Така че някой път по добре да е карана00:11 15.09.2020
100 Автомобил
До коментар #94 от "Врачка":
Че даже рязано купе .че въстановена в германия00:14 15.09.2020
101 боби
00:26 15.09.2020
102 SDS
00:57 15.09.2020
103 Уточнение
До коментар #98 от "Доцент от БАН":
Господин доцент, колко са твърдите частици в изгорелите газове на дизелов двигател Euro 6d, който е задължително с DPF, AdBlue и SCR-катализатор?! Или пишем наизуст?01:14 15.09.2020
104 Хектор
До коментар #20 от "Така е там":
Какво общо има полицията с регистрацията?!03:35 15.09.2020
105 Аз съм българче
04:38 15.09.2020
106 Фен на новото
До коментар #85 от "101":
Не е важно колко ти е евтин ремонта а колко често. За чий ти е кола ако ще я правиш месц за да я караш ден05:53 15.09.2020
107 Това, че “батка” завършва на а,
До коментар #14 от "селска батка с дебел ланец чисто сребро":
Не прави думата в женски род! Казва се ЕДИН батка! Грамотен си колкото Бойко!Коментиран от #110
06:29 15.09.2020
108 Котака
До коментар #82 от "Епси":
ДИНЯ, малко прасенце и началник....08:58 15.09.2020
109 Холмс
Коментиран от #128
09:23 15.09.2020
110 Този коментар е премахнат от модератор.
111 Грую
09:41 15.09.2020
112 Ха ха
До коментар #4 от "Монтьор":
И не може тук да е по-евтина оттам при еднакви условия10:17 15.09.2020
113 Ха ха
До коментар #17 от "честен българин":
Нали? А как е при Зденек, Драган и Попеску?! Хи хи10:20 15.09.2020
114 Чук
До коментар #41 от "Берлин БГ":
Нали? И кат се дъбиди пак си в Подгумер и няма кинти за билет до "дюнерджиите с ALG-тата" хе хе10:26 15.09.2020
115 Стига
До коментар #50 от "ДИЗЕЛ":
с това демонизиране на дизела! Да, не е "чист" двигател и това е заради азотните окиси, но за сметка на това изхвърля много по-малко въглеродни оксиди от бензинките. Да не говорим за съвременните дизели, които са с пъти по-безвредни от фосилните конкуренти.10:29 15.09.2020
116 Няма бслъци
До коментар #52 от "Бай Танас":
И кск е, кск е бизнеса? Еърви ли или нещо не ебават да купуват от моргите а?))))Коментиран от #120, #121
10:29 15.09.2020
117 Нафърфорий
До коментар #97 от "Врачка":
Чадо искам да питам как да се кръста с фсктуратс за ремонт на БМВ с "евтините" болтове - с една или с две ръце?!))) Кажи чедо смехурково!Коментиран от #132
10:41 15.09.2020
118 Динозавър Карабаджаков
10:42 15.09.2020
119 12udar
До коментар #16 от "Вносител":
+++++11:17 15.09.2020
120 Този коментар е премахнат от модератор.
121 бай Танас
До коментар #116 от "Няма бслъци":
Изтриха ми предния коментар, но слушай сега какво... как си го измисли това, че имам автоморга и т.н. целия ти филм в главата? Споделил съм ти лична история, лични наблюдения и лични преживявания. Накратко съм обяснил, кое какво ми е струвало и какво съм си "спестил". Айде живи и здрави.11:30 15.09.2020
122 12udar
До коментар #87 от "Авто":
+++++11:39 15.09.2020
123 ттт
Коментиран от #135
11:41 15.09.2020
124 Евтини коли моля
12:33 15.09.2020
125 Тази статия е пълна с некомпетентност
12:34 15.09.2020
126 Този коментар е премахнат от модератор.
127 колю
14:28 15.09.2020
128 колю
До коментар #109 от "Холмс":
Как да не може да се разпознае предишните собственици на колата ми то всичките си ги пише в талона.14:40 15.09.2020
129 авто
14:44 15.09.2020
130 Този коментар е премахнат от модератор.
131 колю
15:03 15.09.2020
132 Врачка
До коментар #117 от "Нафърфорий":
Дреме ми как,като си балък.17:40 15.09.2020
133 Румбо
18:10 15.09.2020
134 Румбо
До коментар #55 от "От САЩ":
На жената първи братовчед от Маями си взе за 1000+$ Тойота RAV4,която после кара 8 години.Обаче голям срам брал човека от съседите с тая 4-цилиндрова кола.Впрочем тия 1000$ му бяха от застраховката на предната кола,унищожена от камион.18:21 15.09.2020
135 Малко инфо
До коментар #123 от "ттт":
Малко смятай джендършо 365 дни по 100 36500 на година искаш да кажеш че хората не слизат от колите си значи тоз тъпан е карал по 300км всеки ден няма събота неделя празник той кара От както в бг всички станаха специалисти по чужди специалности .Ще ви лъжат търговците как няма да ви лъжат вие ако може хапката от устата ще им вземите19:53 15.09.2020
136 1919
Там се вижда цялата история на автомобила по години , километри и гаражи ( кадето е купена , ремонтирана и обслужвана ).
При смяна на собственника тя върви заедно с колата и човек който държи на колата и на цената и , държи тя да е коректно попълнена и с ПЕЧАТИ от съответния гараж или гаражи.
Кола без СК ( мой съвет ) не купувай .
Километраж се връща, обаче съм сигурен , че никой гаражист нама да рискува да фалшифицира СК в Германия.
20:36 15.09.2020
137 Фрико
До коментар #38 от "One":
Бате ти си за филмиране. Аз сам от 7 години. В Германия и като ви чета постовете и коментарите умирам от смях. Работя в голям сервиз на Опел. Ремонтиранме само нови коли. Не, че няма стари но те са ретро и са доста скъпи за поддръжка. Но както и да е тука стандартите са други. Кола над 100000 км. Се води за Стара. От 5 години На горе същи.Що се донася до връщане на километража това тука е немислимо. Е това е.08:16 16.09.2020
138 Кракра
Отваряш mobile.bg и виждаш цените.
Отваряш mobile.de и виждаш цените.
Абсолютно същите като в българския сайт, ама в Евро.
23:40 16.09.2020
139 Този коментар е премахнат от модератор.
140 Моше
19:43 31.10.2020
141 дядо Либен
10:47 27.04.2022