Не е тайна, че в България новият внос на употребявани автомобили е широко застъпен и по-голямата част от българите си купуват именно такива автомобили. От къде обаче е най-добре да е внесена употребяваната кола. Предвид факта, че основния внос у нас е от Италия, Германия и Швейцария ще разгледаме накратко плюсовете и минусите на употребявани коли от тези страни.
Германия
Германия е една от най-популярните държави за внос на коли "втора ръка" у нас. Трябва да знаете обаче, че автомобилите от Германия обикновено имат значителен пробег. Германците предпочитат да пътуват със собствените си коли и често изминават по 100 километра на ден по маршрута дом-работа-дом. В същото време обаче германските шофьори са отговорни за поддръжката на автомобилите си, така че състоянието им като цяло не е повод за сериозни притеснения, въпреки големия пробег.
Италия
Следва Италия, чиито жители обаче често попадат в катастрофи, което води до появата на множество дефекти в автомобилите им. А що се отнася до поддръжката на колите, жителите на Италия не се притесняват особено и често ги карат, както се казва, "докрай". От друга страна Италия е известна със своя горещ климат, така че лаковото покритие на тъмните автомобили там често избледнява. Италианците не се справят добре с паркирането, така че малките дефекти по каросерията на автомобилите са неизбежни. Сред опциите много от автомобилите от Италия може да нямат отопление на седалките, дори в най-високото ниво на оборудване. Но споменатите климатични условия носят не само вреда, но и полза - ламарините ръждясват по-малко.
Швейцария
Автомобилите от тези страни могат да бъдат в много добро състояние, тъй като собствениците им никога не спестяват от ремонт.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 бърз отговор
Коментиран от #22, #86
09:34 08.10.2020
2 русенец
Коментиран от #10, #13, #60
09:35 08.10.2020
3 Зайо
09:37 08.10.2020
4 jap
09:38 08.10.2020
5 ГоЩо
09:38 08.10.2020
6 гост
09:38 08.10.2020
7 Факт
Коментиран от #89
09:39 08.10.2020
8 Журналистика
09:41 08.10.2020
9 Чочо
Най добре е от германски сервиз в който колата е била подържана.За предпочитане от по малък град с въртени километри извънградско.
09:43 08.10.2020
10 pisna ni
До коментар #2 от "русенец":
Ае стига с тая мантра- вече се изтърка и е досадна.Коментиран от #31
09:44 08.10.2020
11 автоджамбазин
09:50 08.10.2020
12 Голф
09:50 08.10.2020
13 един от многото
До коментар #2 от "русенец":
Че като питаш автоджамбазите всички коли са такива.10:00 08.10.2020
14 ценности
10:03 08.10.2020
15 Мария Тънасова
Коментиран от #24, #84
10:05 08.10.2020
16 Мда
Коментиран от #21
10:09 08.10.2020
17 Автомонтьор
Коментиран от #18
10:10 08.10.2020
18 Този коментар е премахнат от модератор.
19 Админ
10:16 08.10.2020
20 no name no face no number
10:25 08.10.2020
21 Евтините
До коментар #16 от "Мда":
коли от Германия които се предлагат у нас най често са карани от "дюнерджийте" и състоянието им е трагично.Хубавите се продават на много по високи цени и се изнасят в страни чието население е по платежоспособно.10:28 08.10.2020
22 no name no face no number
До коментар #1 от "бърз отговор":
Повечето там са гнилоч мдаа да не забравяме, че е планинска държава с дълга зима иии много пръскане зимата и ръждицата идва главно отдолу мдаа10:29 08.10.2020
23 Дедо1
10:33 08.10.2020
24 no name no face no number
До коментар #15 от "Мария Тънасова":
смях, да цените са по ниски и има защо във Франция техническият контрол е слаб Холандия ръжди от влагата ,а и Холандците пътуват много, но ибтам можеш да намериш добър автомобил шансКоментиран от #27, #61
10:36 08.10.2020
25 Реалист
Коментиран от #48
10:38 08.10.2020
26 Този коментар е премахнат от модератор.
27 Този коментар е премахнат от модератор.
28 889988
Коментиран от #40
10:47 08.10.2020
29 ишгш
Коментиран от #33
11:00 08.10.2020
30 Бърт
Коментиран от #51
11:04 08.10.2020
31 Изпревярващ
До коментар #10 от "pisna ni":
Трай бе тпак да не би да е лъжа?!11:17 08.10.2020
32 Този коментар е премахнат от модератор.
33 Данаил
До коментар #29 от "ишгш":
От високата температура на горене метана скапва мотора.Понеже съм монтьор съм виждал клапани на автобуси от градския транспорт(метанките) изгорели като горена тел.Газта също гори с много по-висока температура от бензина и за 40-50 х.км скапва,цялата цилиндрова глава.Икономията от газта отива на кино след ремонта,особенно на двигатели,които все още клапаните се регулират с пластини или парички,вместо да са хидравлични.Коментиран от #36, #37, #43, #70, #82
11:24 08.10.2020
34 Фен
Коментиран от #47
11:27 08.10.2020
35 123
Коментиран от #41
11:42 08.10.2020
36 Тва па за
До коментар #33 от "Данаил":
агу-то дето си го постнал са пълни глупости! Поредна кола карам на агу. 60 к км от както съм я купил - никакви ядове по мотора. Смених инжекторите на уредбата обаче. Кога е слагана газовата - незнам. Предната ми кола аз и сложих газинжекция. Въобще не знам каква марка; препоръчаха ми сервиз, монтираха я, 120 к км само филтри и един път някакви донастройки, но само в сервиза и. След това я продадох. Но съм подочувал, че единствените мотори, които са пернишки печки относно пропан-бутан са само италианските. А аз давам примери точно с такива!11:51 08.10.2020
37 Джони
До коментар #33 от "Данаил":
И понеже си монтьор ти е позволено да си, хм как по-меко да го кажа, ментално ограничен би било подходящо. Та да те открехна, че LPG и CNG не горят с по-висока температура, а горят по-бавно. Оттам и проблемите с клапаните. Когато изпускателните се отворят още продължава горенето и прегарят. Та има едни устройства TAP( Timing advance processor) дето са желателни да се слагат при LPG и абсолютно задължителни при CNG.12:00 08.10.2020
38 гггггг
12:03 08.10.2020
39 Съдията Дред
12:13 08.10.2020
40 NEMESIS
До коментар #28 от "889988":
От там идват само блъснати, а някои - и много блъснати, както и удавени коли. Неблъсната кола е изключение. Това го знам със сигурност, защото познавам две отделни лица, които внасят от там.Коментиран от #44
12:26 08.10.2020
41 Miusuka Madoto
До коментар #35 от "123":
Представителствата станаха бетер Горублянци и Дупничани! Изманици та дрънкат, позлващи джамбазките приоми от автокъщите! Личен опит с Бултрако/Хонда - не ми се описва, че е адски дълго, но вкуса в устата остана много горчив...и завинаги! И за капак, централата в Токио не взе никакво отношение, а си го премести в другия крачол, съветвайки ме в НЯКОЛКО имейла-отговори само и единствено да си се оправям с местния представител! И от други аверчета чувам, че и по представителствата на другите марки са същите помияри и измамници..Коментиран от #45
12:41 08.10.2020
42 Този коментар е премахнат от модератор.
43 ГОШКО
До коментар #33 от "Данаил":
Пълни глупости пишеш вече 260 000 само на газ с обикновено АГУ за тоя период съм сменял само гарнитура на главата по средата на пробега това което си писал важи главно за японките които са с по малки клапани.12:50 08.10.2020
44 планинец
До коментар #40 от "NEMESIS":
Моят Пасат е блъскан( лявата страна) и ремонтиран, и продаден. Личи си, колкото и нашите търговци се опитваха да го прикрият. Двигателя е супер и колата се движи без проблеми, та затова километрите и бяха истински .13:00 08.10.2020
45 планинец
До коментар #41 от "Miusuka Madoto":
Не само в България представителствата лъжат! Познати работещи в чужбина, връщат колите си след изтичане на 5-годишната гаранция. Взимат следващия модел, а след седмица виждат колите обявени за продажба с превъртяни километражи, минимум 80 000км!13:08 08.10.2020
46 До коментар#43 Гошко
Преди 10 години ми докараха кола от Италия,много евтино но с издухан двигател защото е карана на газ...
Смених го от друга ударена отзад и от тогава само на бензин съм навъртял 196 хил. км. без никакви проблеми, само смяна на масло и филтри!!!
Така че много е вярна старата поговорка,скъпи на триците евтини на брашното!!!
Коментиран от #83
13:16 08.10.2020
47 Админ
До коментар #34 от "Фен":
Не е от вноса, марката е такава калпава, ама всеки си мисли че ауди-то е неземна машина, частите по окачването ги произвеждаме във фирмата в която работя в София, рамките за вратите и какво ли още не и знам за какво иде реч.Ама давайте си парите.Колкото до 2000tfsi много е добър да знаеш, само трябва да имаш абонамент към някоя фирма за масла.
13:54 08.10.2020
48 Админ
До коментар #25 от "Реалист":
Абе субару-то принципно си е гнилоч, моята е от швейцария но не е субару за щастие, и няма точка,но пък е с всички екстри и двигателя е топ.Ще подскажа 2.0 турбо бензин спорт, 230 кс.Коментиран от #49, #74
13:57 08.10.2020
49 Тойота
До коментар #48 от "Админ":
Админ ?!? Субаруто си е гнилоч, защото са предполагали, че докато изгние, ще се е блъснало сто пъти. Здраво, но за кратко време. Зависи за какво ти е.14:08 08.10.2020
50 ГОШКО СЛИВОВ
14:13 08.10.2020
51 Ангел
До коментар #30 от "Бърт":
Хм..съвпадение.)Закупих си същия СУВ от Италия и съм много доволен.Висок,удобен,евтини консумативи и части,малко са СУВовете,като този.Моя имаше един малък проблем-маншона на дясната полуоска беше скъсан и карето тракаше.Ново каре 80лв и маншон за 15лв,труд 50лв и отново на пътя.Коментиран от #57
14:23 08.10.2020
52 Добрин
15:20 08.10.2020
53 Добрин
15:20 08.10.2020
54 Добрин
15:21 08.10.2020
55 Добрин
15:22 08.10.2020
56 Добрин
15:22 08.10.2020
57 Като гост
До коментар #51 от "Ангел":
Карето с маншона е 50лв и е сравнително добро, труд 30лв. Не ходи повече там.Коментиран от #66
15:30 08.10.2020
58 Пепи
Малко козметика, километражчето назад и да заповядат шараните да се връзват на легенди от тук внос от там внос, уникат, нова и тн тъпотии.
Коментиран от #64
16:49 08.10.2020
59 баи МИШО
16:57 08.10.2020
60 Ха ха ха
До коментар #2 от "русенец":
Има и по добри - с трески в предната решетка, щото дълго не е изкарвана от гаража и засадили междувременно дърво, което трябвало да се отсече за да изкарат колата, тия са баш "качваш се и караш"))))) пък и нямат бастун на бабата се бсгажника да се пречка....17:26 08.10.2020
61 Ха ха
До коментар #24 от "no name no face no number":
Смехурко ти май не си стъпвал във Франция и нямаш представа от СТ17:35 08.10.2020
62 Метгонтан
Истината е една - когато знаеш че ще си продаваш колата след 3-5г , те боли шмайзера . Сменяш масло като ти светне лампата и това е . Да се счупи друго е почти = на 0 , освен ако не се бутурясаш негде , но и дори да се бутурясаш , имаш застраховка която ти покрива ремонта . При ремонт ти слагат нови части и си пак пич .
18:01 08.10.2020
63 Рено
18:20 08.10.2020
64 Кретени
До коментар #58 от "Пепи":
Ама балъците не свършват купуват от автокъщите скрап18:28 08.10.2020
65 пророк Исай
19:34 08.10.2020
66 Ангел
До коментар #57 от "Като гост":
Уважаеми г-не или по-точно г-жо? Не съм се стискал за евтино каре от марка Ashika,GS*P или maXgear,които са китайски реплики и наистина са по около 50лв закупени онлайн.Закупих си каре на FEBEST,която е OEM марка за вграждане в някои модели на Мазда включително и моята.Цената по-точно беше 87,30лв без доставката,защото в измислените вериги за авточасти,където живея я нямаше тази марка.Не я поддържат,заради по-високата и цена и такива ганчовци,като вас не я купували,заради по-високата цена.На пръв поглед се вижда разликата в по-големите съчми,по-солидната изработка от по-висококачествен метал и без мустаците по-някои външни ръбове.Това Вие няма как да го знаете,даже да го предположите,защото търсите винаги евтиното! Аз пари за качествени части за колата си не жаля.Същото важи и за маншона и за сервиза,който ми го монтира.Лека вечер ви пожелавам.20:00 08.10.2020
67 карамфила
20:14 08.10.2020
68 Този коментар е премахнат от модератор.
69 Йосип Броз Тито
Ако трябва да избирам, бих взел от Швейцария, Белгия или Люксембург, макар, че от Люксембург са рядкост колите, те са адски запазени и поддържани, почти като нови.
20:28 08.10.2020
70 Еее
До коментар #33 от "Данаил":
Не говори глупости за 50 хил скапвала глава от газта, масово карат по 200 хил без проблеми, ако са механични компенсаторите на клапаните реглаж според марката на определени км и това еКоментиран от #90
21:02 08.10.2020
71 КРОКОДИЛА
21:10 08.10.2020
72 Българин
Коментиран от #78
21:42 08.10.2020
73 Васил
21:45 08.10.2020
74 ХАХА
До коментар #48 от "Админ":
Рзбрахме, че имаш хубава кола господин надувко.22:05 08.10.2020
75 Алфа Ромео
22:39 08.10.2020
76 Само да ви светна
Коментиран от #81
22:48 08.10.2020
77 Йойо
23:34 08.10.2020
78 Този коментар е премахнат от модератор.
79 ФАКТ
23:48 08.10.2020
80 Хухуху
01:58 09.10.2020
81 Koko
До коментар #76 от "Само да ви светна":
Абсолютно вярно, но цената ще е доста солена за такъв трансфер, във Владивосток има автокъщи които продават само десен волан до 5 г. Японки07:17 09.10.2020
82 с опит
До коментар #33 от "Данаил":
Егати "монтьора", те затва всички таксита са на газ и метан и не са редки случаите двигателя да се отваря за пръв път на 5-600 х.км. Дори знам за случай на двигател отворен за сефте на 850 х.км, денонощно каране в Софийския качамак. А лични наблюдения - карам поредния, 7-ми или 8-ми автомобил на газ, минавам по около 20 х.км на година и до сега освен настройки на газовата в зимен и летен режим и филтър от време на време, нищо друго не съм правил, нито по газовата уредба, нито по двигател.Коментиран от #87
08:25 09.10.2020
83 АГУ
До коментар #46 от "До коментар#43 Гошко":
Сега и аз да кажа за моята. Рено меган на АГУ слагано от мен. Изминати 167000 км.за 7г. без проблеми за колата. мога да кажа ,че бензин не е помирисвала.Коментиран от #91
08:54 09.10.2020
84 Скания
До коментар #15 от "Мария Тънасова":
Дания, за който знае къде е...10:49 09.10.2020
85 фау ве
Повече кола от Италия не бих си купил, по-евтини са и има защо!
Коментиран от #94
12:35 09.10.2020
86 фау ве
До коментар #1 от "бърз отговор":
Вярно, ама по-добре да смениш ауспух, гърне, отколкото да наливаш пари в скапан двигател, излиза по евтино.Обикновено ръждата по окачването е повърхностна и не е опасно, купетата на доста от по новите коли имат защита срещу корозия, така, че и това не е фатално, ама ако ти се падне някой италиянски боклук има да обикаляш сервизите и да наливаш пари в проблем, който никой не може да ти реши! Сменяш части, диагностики и файда никаква.
12:40 09.10.2020
87 Слави
До коментар #82 от "с опит":
С неизвестния "опит"..само така от любопитство да попитаме,какво означава на практика настройка на газова на зимен и летен режим.Това като да се обличаш зиме със шубата,а пък на лето с прашките?13:21 09.10.2020
88 БОКО В ЗАТВОРА
15:12 09.10.2020
89 До 7
До коментар #7 от "Факт":
За северна Германия не съм съгласен тъй като там не вали много сняг,докато в южна(Мюнхен и надолу)си е Сибир и хвърлят яко сол04:06 10.10.2020
90 0000
До коментар #70 от "Еее":
Не му се карай.той толкова може.явно само зилове и камази е правил.хората се върнаха преди години към механичните повдигачи и кобилици,той мисли че хидравлиците са топ технология03:53 11.10.2020
91 Лемеж
До коментар #83 от "АГУ":
Ти голяма работа си направил хаиз и голяма кола имаш да се хвалиш03:56 11.10.2020
92 Бай Дъртнян
07:50 16.10.2020
93 хаха
17:30 20.10.2021
94 Гост
До коментар #85 от "фау ве":
Не съм съгласен .Имам БМВ Е39 ОТ Италия ,по точно от Милано .Вече 12 г го карам на пропан бутан ,и съм много доволен.21:30 19.11.2022