21 Септември, 2020 10:18 24 511 50

Автомобилът на старо: Toyota Corolla (2006 - 2013 г.)

  • автомобилът на старо-
  • toyota-
  • corolla-
  • тойота

Този модел е по-надежден от повечето конкуренти и е високо котиран на вторичния пазар. Но има и минуси

Автомобилът на старо: Toyota Corolla (2006 - 2013 г.) - 1

В десетото се поколение (2006-2013 г), Corolla (E140/E150) се предлага само в каросерия седан (хечбекът е заменен от отделен модел Auris). Сглобката на тази генерация е основно японска, а рестайлингът се появява в края на 2009 година.

В допълнение към козметичните промени, модернизирането на модела донесе преработка на много жизненоважни компоненти по колата, а и хидравличен автоматик на мястото на роботизираната трансмисия.

Ето и основните предимства на тази кола:

Просто и трайно окачване без слаби места.
Каросерията се противопоставя добре на корозията.
Ефективен климатик и отопление.


Колкото и да се смята за надеждна, Corolla от тези години има и недостатъци: Най-често проявяващите са:

Скъпа поддръжка, кратки сервизни интервали.
Непретенциозен екстериор и интериор, с не особено удобни седалки.
При клиренс от около 145 мм и немалък преден надвес, преодоляването на по-големи неравности е сложно.


Най-препоръчителният и масов двигател

Над 80% от офертите на вторичния пазар са седани с двигател 1.6 (1ZR-FE, 124 к.с.), който често се нарича еталон. Ранният 1.6 обаче е повлиян от образуването на въглеродни отлагания в цилиндрите и до 100–150 хил. км понякога се наблюдава неприлично висок харч на масло.

Автомобилът на старо: Toyota Corolla (2006 - 2013 г.)

В края на 2009 г. двигателят беше модернизиран чрез въвеждане на система за безстепенно управление на повдигането на клапаните, вследствие на което модернизираният мотор може да оцелее до 350 000 км. Ангренажната верига обаче издържа 150 000 км. Нестабилен ресурс се забелязва и при водната помпа, и термостата.

Трансмисии

Няма специални оплаквания по отношение на ръчните скоростни кутии, освен че ресурсът на съединителя е скромен, но това силно зависи от стила на шофиране. Автоматичните трансмисии обаче имат "болежки". Роботът MMT (C50A) с един съединител, подобно на други роботизирани кутии от този период, е нестабилен и чуплив, а понякога се разваля твърде рано и само единични екземпляри оцеляват над 150 000 км без ремонт.

Употребявана Corolla с такава трансмисия явно не е най-добрият вариант. От 2009 г. се върна старият доказан хидравличен автоматичен Aisin U340E. Единственото оплакване за него е, че той е само четиристепенен. Иначе това е надеждна дълготрайна трансмисия, която силно препоръчваме.

Други проблеми

Като цяло всички елементи на тази кола издържат дълго време, с изключение на втулките на предния стабилизатор. В студа ключалките на вратите замръзват, а повреди в стартера на ранните версии не са изключени.

Проблеми в кормилната колона, са причинени от луфт в рейката, където пластмасовата втулка се износва бързо. Спирачните апарати също не са от най-надеждните и изискват редовна поддръжка.

Колко струват употребявани екземпляри от тази десета генерация на Corolla, можете да видите ТУК.

Автомобилът на старо: Toyota Corolla (2006 - 2013 г.)


Поставете оценка:
Оценка 3.3 от 28 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Леле мале

    39 88 Отговор
    Грозно,по-грозно,най-грозно и тогава Тойота

    Коментиран от #2, #3, #4, #20, #35

  • 2 PSD

    89 6 Отговор

    До коментар #1 от "Леле мале":

    Купи си Alfa Romeo, те са красиви.

    Коментиран от #15, #25

  • 3 мдам

    53 8 Отговор

    До коментар #1 от "Леле мале":

    Така е но се возиш вършиш си нещата и не висиш по сервизите. И на мен не ми харесва на визия като цяло
  • 4 да де

    20 5 Отговор

    До коментар #1 от "Леле мале":

    Лице п.че продава, но кола не кара.
  • 5 !!!

    38 14 Отговор
    Оф, много скучни коли, с неимформативно управлениено, но надеждни..., иначе Сивик е по-добрата кола и значително по-скъпа де :)
  • 6 VW passat

    13 61 Отговор
    И защо да се друсам на този дръвник, след като пасат б5 и б5. 5 с мотор 1.8т или 1.9д превъзхожда в пъти тази корола? Моят 1.8т е на 312 000км, найстина не доливам масло, никога не е отварян този мотор, освен обслужване по смяна на гумени уплътнения, съединителят на ръчната кутия е още оригинален, въпреки не малкото каране из София. Всичко по електрониката работи, а комплект предно окачване за 310лв. вече ме държи над 50 000км. Корозия има само по рибовете на задния капак на багажника, но за 100лв. се оправя. Праговете и отдолу е чиста от всякаква ръжда. Просто не ми се продава тази кола, предлага всичко и се чудя на митовете за хибавата корола.

    Коментиран от #7, #10, #17, #18

  • 7 Гост

    47 3 Отговор

    До коментар #6 от "VW passat":

    Б5 е първо по-висок клас, второ е кола от 90-те. Королите от това време също са много здрави, аз не съм карсл но имам колега и приятел с такива, все още я търкаля приятелят. Тези короли от 90 те и голф 2 и ауди 80 са най-здравите коли . Да имам и един колега с предишният Пасат преди Б5 и той все още я кара, ходи си на море, до Гърция, ама такива коли май вече не се правят, нямат сметка.

    Коментиран от #8

  • 8 До Гост

    2 16 Отговор

    До коментар #7 от "Гост":

    Така е, прав си. Като се има предвид, че една корола от посочения период не е по евтина от един пасат б5.5, то няма голяма сметката да се купува подобна кола от вторичния пазар.
  • 9 Капитан Америка

    37 2 Отговор
    Карах, такава известно време. Много скучна, но непретенциозна и неубиваема. Перфектната служебна кола или дейли драйвър.
  • 10 Гост

    17 7 Отговор

    До коментар #6 от "VW passat":

    Мноого обичам варена наденица и гоуф

    Коментиран от #11

  • 11 един от стадото

    7 3 Отговор

    До коментар #10 от "Гост":

    ..аз пък културата и бахура..
  • 12 123

    24 9 Отговор
    Започваш да четеш, и опааа, ма то не е баш така,май? Това се чупи, онова се износва, трето не се препоръчва!
    Тойота, нъцки! Късмет му се вика при 2 употреба!

    Коментиран от #21

  • 13 Verso

    2 3 Отговор
    Нито дума за Биг Брадъра...
  • 14 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 15 Леле мале

    9 14 Отговор

    До коментар #2 от "PSD":

    Алфата и Тойотката ги оставям на теб,има по-читави и приятни марки,аре лек ден :)

    Коментиран от #22

  • 16 Алекс

    9 15 Отговор
    Отдавна и е минало времето. Чудя се кой дава 8000 за подобно демоде и то с доста проблемни възли с малък ресурс

    Коментиран от #19, #23

  • 17 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 18 Чук

    19 0 Отговор

    До коментар #6 от "VW passat":

    Ти мигача остави на нас, кажи де държиш кофата с масло за доливане...хи хи
  • 19 Нафърфорий

    23 5 Отговор

    До коментар #16 от "Алекс":

    Чадо, купи си съвременна за 80000 че да не излезеш от сервиза! Успех!
  • 20 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 21 Пич

    29 1 Отговор

    До коментар #12 от "123":

    Не знам кое се износва,но Корола е все по първиъе места на всички класации за здравина във всички възрастови категории и километри, включително в германските класации. И кое прочете,че се износва и нъцки - термостат,аууу или втулка рейка, ми то няма кола,на която да не смениш термостат и втулка рейка от дупките. Въпросът е ,че друго не се чупи , бетонна ходова част,двигател,скорости,електроника.

    Коментиран от #26, #31

  • 22 Пич

    33 1 Отговор

    До коментар #15 от "Леле мале":

    Е нема що. Ако за теб е по-приятно да висиш в сервиза,вземи си по-приятна марка :) Тойотата е най-здравата кола, тиха,безпроблемна с класически дизайн.
  • 23 ала бала

    26 0 Отговор

    До коментар #16 от "Алекс":

    То и на теб ти мина времето, не си под 30 годишен,ама не се хвърляш в боклука,я кви момчета излизат от гимназиите и студенти. Демоде си. А какви проблемни възли с малък ресурс точно при Тойота. Ще ти се смеят всички,както и майсторите в сервиза. Тойота прави най-здравите коли.
  • 24 Тойота

    20 1 Отговор
    Тойотите ръждясват, но са метални и имат здрав двигател, който може да издържи 500 000 км.

    Коментиран от #29

  • 25 Алфа Ромео

    5 4 Отговор

    До коментар #2 от "PSD":

    Модел 1:24, докато караш Тойотата през зимата, вадиш Алфата от жабката и се кефиш.
  • 26 123

    9 6 Отговор

    До коментар #21 от "Пич":

    Въобще не знам за какво ми опонираш? Познавам Тойота добре! Кумецът ми търкаля служебно една Карина от точно 11 години! И всеки ден и навърта по 170 километра до работа, другите не ги броим! Двигателя мина 3 ревизия! Другото е нормална поддръжка! Кола като всяка друга, след 3 основни ремонта! Какво искаш, някои на каже 'О да, Тойота е да бест'? А, е, няма да го чуеш, защото не е само тя! Пред мен има френски и италиански коли на почти 15 години без проблеми! От нови, стандартно поддържани, ииии, ами вървят си, няма драми! За 2 употреба не са.лош избор, ама стига мантри с тия Тойоти! Коли като коли! Има и добри екземпляри, има и кошници! За немските не искам да говоря, те са по масови, и нормално се повреждат повече!

    Коментиран от #30

  • 27 Реалист

    27 1 Отговор
    Притежавам този автомобил от както го изкарах от шоурума на Тойота на 4 км. Вече направи 11 години и единственото което правя е да го карам и да му сменям консумативи. Още е с оригиналния акумулатор, правете сметка какви са оригиналните частни, влагани в този автомобил, който все пак е от класа на Golf. По-верен автомобил, който да ви закара до желаната от вас дестинация, повярвайте едва ли има. И такива автомобили след няколко години със свещ ще се търсят, но надали ще се намират, защото сега при конструирането на автомобилите имат думата икономистите, а не инженерите за съжаление. Това е от мен. Шофирайте разумно и ви пожелавам да стигате живи и здрави до крайната точка на вашето пътуване, независимо от марката и модела на вашата кола.

    Коментиран от #33

  • 28 😂😂😂

    20 1 Отговор
    Аз обичам скучните коли като тръгна от точка А да стигна до точка Б скучко отколкото да седя да чакам путна помощ да ме закара до първият сервис че колата ми виждаш ли е газарска
  • 29 Смешно

    15 1 Отговор

    До коментар #24 от "Тойота":

    Ръждясват друг път. Да, 25 годишните ръждясват, но и Мерцедесите и БМвтата, та дори Аудитата на 25 години ръждясват. Не си в час с Тойотите. От 2000г. насам Тойота не ръждясва.
  • 30 Пич

    19 3 Отговор

    До коментар #26 от "123":

    Абе шемет. Масови били затова се повреждали. Затова си има статистика,която брои брой проверени и брой повреди.Навсякъде Тойота е по челните места по здравина. Какви 3 ревизии, какви 3 основни ремонта. Правил е 3 основни ремонта ако я е прегрявал. Карина прави 1 млн. километра,минимум 800 000км. без да се пипа двигателя. Иначе е съсипана умищшлено, или с лошо масло,или прегрявана. Няма такъв бокилук,дори Лада, на който да правиш 3 основни ремонта ако не е на поне 1 млн. километра. Ти от един пример направи извод на всички Тойоти. Типиче най ганъо. И френските не създавали проблеми. Ти карал ли си кола повече от 50 000 км.? Френските са трошки. Карал съм много коли. Най-здрави са Тойотите, просто не се чупят,железни коли. Това се потвърждава от класациите за здравина ,включително германските.
    Книги са изписани защо Тойота прави по-здрави коли, но ти дори не си чел,камо ли карал. Гледа една бройка таратайка на 3 осн. ремонта. Момченце,ти знаеш ли какво е Тойота Хайейс на 450 000км. с оригинална ходова част,мотор,скорости, всичко, само сменен радиатор. Това е бус,който просто не се чупи. Я изкарай едно пеженце Боксер,дето на 200 000км. е с 3 ремонта ходова част и скоростите му се клатят като ластик за прашка. Нищо не разбираш от коли. Вож в Африка дали карат Пежо или само Тойоти. А преди караха Пежа 70-те години,но се трошаха като солети.Затова сега не карат френските кашкавали.

    Коментиран от #34

  • 31 перничанин

    8 0 Отговор

    До коментар #21 от "Пич":

    Каза им го !
  • 32 Алекс

    4 3 Отговор
    Корола беше хубава до моделите, до 1997. След това започнаха проблемите със сбърканите бензинови двигатели, горящи масло и запичащи сегменти.
    Имаха и още един успешен модел от 2002 до 2006.
    Е 15 са голям гаф с роботизираните скоростни кутии, които така и не успяха да ги оправят. Най- добрият Е 15 е с дизеловия мотор 2.0 134 коня. Бензина 1.33 100 коня е по- надежден от дуал vvti или от валвематика, които искат честа смяна с много качествено масло, нещо което масово собствениците на корола, които са предимно пестеливи скъперници, не правят.
  • 33 перничанин

    7 0 Отговор

    До коментар #27 от "Реалист":

    Да уточним, става въпрос за Тойота 2010г нали?!!!!!? Защото писания като твоето съм чел много и повечето бяха от сорта:... колите от 90-те бяха истински, след 2000г само боклук, до 2005г са измислени от инженери, а следващите от счетоводители и т.н. дрън дрън. Стига глупости , имате ли възможност карайте ново, хвалете старо:))) И много моля да не прекалявате с хвалбите на Тойота, че им се вдигнаха цените (втората употреба) и то много не оправдано. Колата (Корола) си е като всяка друга от 2010г има плюсове и минуси. При добра поддръжка, повечето немски и японски коли от тези години и този клас са много добри (има изключения). Скучни били, но и Голф е скучен, а с Корола са най-продаваните автомобили. Та всичко е относително. Който иска нещо вълнуващо и луксозно има премиум марки, който иска красота и е технически и финансово грамотен да си вземе Алфа, за френските по принцип не коментирам , за тях като за умрял - или хубаво , или нищо (аз хубаво нямам какво да кажа)
  • 34 123

    5 5 Отговор

    До коментар #30 от "Пич":

    Аз не знам колко разбирам, или пък съм карал, колега, ама в момента се возя на 25 си автомобил, който за радост е на 2 месеца и 1800 километра, не е японска, просто защото новата Корола не ме грабна! Клишетата за нея може да си ги сложиш, знаеш къде! Карината е почнала живота си при кумеца на 116 000, двигател 1.6, и не е като да не зная колко пъти е отварян двигателя! Иначе, 12 години си де движи! Апропо, имал съм лична Мазда, Нисан и Субару, та поназнайвам нещо и за японските коли! Те просто са като всички останали, но са 10 години технологично назад, от което им идва и прословутата здравина! Но и тя е до време, особено 2 употреба, ЗА КОЕТО Е НАСОЧЕНА И СТАТИЯТА! Изказът тие е селски, с наизустени фрази! Не забравяй, че не си единственият шофьор наоколо!

    Коментиран от #36, #37, #43

  • 35 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 36 Пич

    5 1 Отговор

    До коментар #34 от "123":

    Моят изказ няма общо с класациите за здравина,които потвърждават моите думи,а не твоите! Твоят изказ всъщност е просташки,след като ми препоръчваш къде да си сложа мнението.Съжалявам, живееш в измислен свят,в който от колата на кумеца,която е трошка,с ,си правиш извод за всички Тойоти. Ами в грешка си. По-здрави са Тойотите от останалите автомобили, и това показва опитът ми не само с многото коли,които съм карал,но и на реномирани статистически класации за здравина. Френските коли много се чупят,германските малко по-малко. Тойота е безпроблемен автомобил с много малко забележки.
    Не ти отива на годините да си толкова предубеден, възрастен човек си,а се държиш като тийнейджър. Но и това е обяснимо с броя на прочетени и осмислени книги.

    Коментиран от #38

  • 37 Пич

    6 3 Отговор

    До коментар #34 от "123":

    Защо в Африка спряха да купуват Пежа,които е всеизвестно колко се трошат по хубавите африкански пътища,а купуват само Тойота. Защо в пустинята арабите карат Тойота джипове,а не Рено Каджар или Пежо 5008 или Mercedes G classe или Mercedes GL или VW Touareg или BMW X5?

    Ама нали са еднакви колите,нали са еднакво здрави,а по най-тежките терени случайно карат Тойота. Какви наизустени фрази,нали. Което не ти харесва,веднага става наизустена фраза и селски изказ. Удобно,но в кафенето,което посещаваш,с хора на твоето ниско равнище.
  • 38 123

    5 2 Отговор

    До коментар #36 от "Пич":

    С обидите започна пръв ти, а аз не оставям някои да ме сравнява с ганьо, базирайки се на собственото мнение, и получава от мен подобаващо държание! Примера ми е единствен с Тойота, но и твоите не са по различни! Това е единствената Тойота пред очите ми, дори на 150 метра от дома ми има само 1 Тойота, а сигурно има паркирани 300 коли! Говорим за 2 употреба коли, не за нови, нали? Отделно има форуми, и там всеки може да прочете за Корола от първа ръка. А по класацийте от последните години нямам спомен Корола да е първенец! В нейния клас все още номер 1 са Приуса и Мазда 3, а през последните години е Ауди 3. Дори Фокус е с по добро представяне от нея! Колата е здрава, спор няма, ама не е дъ бест, това е факт! И колкото по рано собственикът и разбере, толкова по лесно ще си живее живота! За тебе Тойота е номер 1, за мен не е, за друг Фиат е номер 1, а за трети Даймлер! Въпрос на преживяване, късмет и поддръжка!

    Коментиран от #40, #41, #42

  • 39 един

    8 0 Отговор
    Имахме такава служебна във фирмата. За 8 години и 300 000 км - нито една повреда, НИЩО. Дори с оригиналния акумулатор беше. 1.4 дизел - много икономична под 5 на 100. Перфектна кола.
  • 40 Пич

    5 2 Отговор

    До коментар #38 от "123":

    Ами да ти кажа тия класации ги следя от 20 години и Тойота е най-постоянната марка по първите места. Да изброявам ли- една от най-здравите Тойоти и най-здравата в класа изобщо Тойота Старлет, след това Ярис зае първите места,заедно с МАзда 2 , Корола от 20 години е по първите места, не първо място но сред първите,постоянно добро представяне, със забележително по-малко дефекти от средното в класа, Карина беше редовен първенец ,след това Авенсис. Има една единствена марка,която е с такива резултати и тя е ПОрше 911, но тя е сезонна и по принцип много по-малко карана кола.
    Повярвай ми, не само от личен опит с доста коли,а и на база на това,че следя източниците,които боравят със статистика на повредите, Тойота се отличава от всички марки с по-качествена изработка,по-надеждна и здрава. Пежа също съм карал,но са постоянно с проблеми с електрониката,ходова част, демпферни шайби, и много развалящи се възли и агрегати/ Фолксваге е подобен -Пасат, да не говорим за минивановете им,които са пълни с дефекти.Мерцедес имат проблеми с електроника и ходова част, тежки са и не са издръжливи, за разлика от 124-ка,която беше последния истински здрав Мерцедес,конкурентен на Тойота, също C180 някои поколения.
    Абсолютно е ненужно да се самозаблуждаваш и да бъдеш предубеден. Просто нямаш никакъв опит с Тойота,за да бъдеш толкова убеден в нещо,което нито статитсиката потвърждава както в САЩ,така и в Германия, нито моят опит с няколко Тойоти и други марки коли. Ако искаш ми вяр
  • 41 Пич

    6 1 Отговор

    До коментар #38 от "123":

    Само един Бай Ганъо може да основава твърденията си на база опит с една Тойота с 3 осн.ремонта,което е абсурдно както и да го погледнеш, и то на кумеца му, при това без да знае причината за тези 3 осн.ремонта! Тия работи вървят само пред хора,които не са карали коли.
  • 42 Пич

    2 2 Отговор

    До коментар #38 от "123":

    Прекалено самоуверено самодоволно се държиш, обаче без базата,която е необходима. Трябва действително да си убеден, но когато нямаш опит с Тойота,по-добре си замълчи и не се опитавай да съобщаваш някакви твои вярвания, или това,което ти харесва да вярваш като някаква безспорна истина. Малко култура се изисква за това.

    Коментиран от #45

  • 43 Пич

    3 2 Отговор

    До коментар #34 от "123":

    Японските са 10 години технологично назад??? Интересно по какво съдиш за това? Може би по музикалната уредба в базовото изпълнение? Защото ако говорим за технологии- Тойота 80-те години беше от първата,въвела катализатори в колите за евро пазара, за Щатите ясно, и то в класа на Корола примерно,когато Голф2-ка и Кадет перкаха без катализатори и с 8 клапанови мотори, Тойота продаваше 12-клапанови още в базово изпълнение 1.3.

    Lexus въведе Led фаровете за първи път в света, за първи път въведе и 8 степенен автоматик, след това 10 степенен автоматик.

    Интересно как Тойота е технологично изостанала 10 години,след като въведе в производствто и продажба Приус 97-ма година!! А го е разработвала поне 5 години назад. Значи Тойота 97-ма година продава високотехнологичен хибрид,а германците тракаха с разни дизели на по един век технология, понеже са 10 години напред технологично! И понеже Тойота е 10 години изостанала технологично, затова 10 години след нея,даже 15 години след нея германците направиха първия си хибрид,а сега предлагат хибрид в повечето класове. Простата логика подсказва кой е изостанал технологично. Този,който догонва хибридите, или този ,който е пионер в тези восоки технологии.

    СЪщата работа е с водородните автомобили. Германската школа начело с БМВ и Мерцедес претърпяха тотален технологичен провал с водородните автомобили и закриха неефективните си проекти. Разбира се, Тойота е първата авто компания, продаваща серийно хибридни автомобили -
  • 44 Пич

    3 2 Отговор
    Разбира се, Тойота е първата авто компания, продаваща серийно водородни хибридни автомобили - Тойота Мирай. Докато през това време, тоест сега, германските марки, които са технологично според теб 10 години пред Тойота тракат с дизели или с технологичните коли на метан. Най-технологичните им коли са ел.колите и хибридите,като важния компонент батерии ги купуват от Sanyo Japan.

    Та, с две дум, малко разсъдък трябва ,за да събереш 2 и 2.
    Реално Тойота е най-напредничавата технологично компания, като изключим Тесла. Изключително успешната им технология на хибридите вече се разработва и продава от много марки, но с 15 години закъснение и определено неконкурентни като цена. Водородните автомобили са също до голяма степен японско ноу-хау, от което вече се възползва БМВ, след провала на собствения им водороден проект.
  • 45 123

    5 2 Отговор

    До коментар #42 от "Пич":

    Важи и за теб, с пълна сила! Да, не съм имал Тойота, защото просто не съм го искал! Разминаваме се! Каквото казваш за мен, важи с пълна сила за теб, но явно имаш комплекси на тема Тойота! Аз съм просто драйвър, и ми дреме за емблемата на предния капак! И адски много мразя някой да НИ навира в носа прословутата Тойота! Ама много се дразня! Не за друго, пак казвам, добре коли са, ама дотук! Не са върха, примирете се, и се успокойте! Накрая се запитай, аз наистина ли съм карал всичко? Как да съм сигурен, че Тойота е дъ бест? Ами ако е Ауди, или Волво? Боже, ами ако е Хонда или Суби? Ужас.... Лека нощ от Ганя...

    Коментиран от #46

  • 46 Пич

    2 3 Отговор

    До коментар #45 от "123":

    Кое важи и аз мен бе приятелю. Аз, разлика от теб, съм карал доста Тойоти. Карал съм и френски , и немски коли Не съм карал Волво. Но съм карал Ауди, и никак не е здраво. Имам и приятели с Ауди. Теглил съм ги на въже с Тойотата. Това на всеки може да се случи. Знам какви дефекти дават,капризни коли са със скъпа поддръжка. Изобщо не ме интересува дали си драйвър, или какъвто и да си. Интересува ме да не се говори на черното бяло. Цял свят признава Тойота за много здрава кола, ти се опитваш да прокарваш пошло мнение,че не се различава от останалите. Аз не съм като теб,както казах,защото съм имал и имам много Тойоти,ти не си имал нито една,за да даваш оценки за Тойота, разбра ли ме. Аргументирани оценки не можеш да дадеш. И статистиката подкрепя моята теза,че Тойота са здрави коли,а не твоята. РАзбра ли защо ти казах,че малко култура се изисква,за да знаеш кога да спреш. Ти очевидно я нямаш и съответно само дразниш.Но не си убедителен,защото нямаш обосновка.
    И никой нищо не ТИ навира в носа. Статията е за Тойота и ти под тази статия ни навираш в носа,че Тойота не е здрава. Ами статистиката ти навира в носа,че не си прав. Примири се ти, не аз. Какво значи комплекси ан тема Тойота. Ти знаеш ли колко литература трябва да прочетеш, преди да започнеш да говориш за комплекси. Ама, човече, това не е като да натискаш 3-те педала и да въртиш волана. Четенето изисква труд. Нека всеки да коментира каквото знае и може. Ти можеш да караш,карай си. Само недей да навлиз

    Коментиран от #47

  • 47 Пич

    3 2 Отговор

    До коментар #46 от "Пич":

    аш в теми,от които си далеч.
  • 48 Kull

    3 0 Отговор
    Все още притежавам този модел, закупен чисто нов, 2007г. и Аурис 2008г. Двете коли са на по 150к километра и в сервиз са влизали само за годишна поддръжка. Масло никога не е доливано. На 12тата година смених единствено акумолатори и чистачки.
  • 49 Тонка

    0 1 Отговор
    Купуваш Тойота и караш до пенсия ако искаш по голяма тогава Камри аз предпочитам Крузака бая народ е спасил при катастрофи винаги всички са живи и здрави.
  • 50 Дшмитър

    3 1 Отговор
    Карах такава Корола 6-7 години. Навъртях й 150 000 км. Поддържана е само с оригинални консумативи, които не са евтини, но колата е безпроблемна при правилна поддръжка. Нищо в интериора не скърцаше. Извън стандартните масла и филтри са сменяни веднъж предни и задни дискове и два пъти накладки. Сменена беше гаранционно кормилна рейка. Единствените проблеми бяха, че филтърът за рекооперация започна да изпуска газове, дори когато е включен, повреди се лоста за отваряне на багажника и имаше проблем, който в Тойота не можаха да решат, при студено време понякога палеше от втория път. Потвърждавам написаното горе. Много от нещата според мен са верни. В семейството имаме Тигуан и Инсгния, нови и двете са на под 4-ри години и са имали повече неща в сравнение с Королата, които са сменени гаранционно. Като и двете имат паразитни шумове в купето. Вече вечни коли няма. Тези, които обясняват как не ремонтират нищо и как сменят предница за 300 лв. карат някакви бангии на по 25 години. На Тигуана само смяната на маслото е 350 лв. Дискове и накладки не съм сменял, но няма да е под 500-600 лв. Поддържата, когато не е със заместващи части и е в добър сервиз на повечето коли не е евтина, а ремонтите съвсем.