ТЕМА: Тест драйв
Новини

Арктически тест на Great Wall Hover

Публикувана: 26 Октомври, 2012 11:27
100 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 52209
  • Арктически тест на Great Wall Hover - 1
  • ШРИФТ ПЕЧАТ
    Вашата оценка:
    Оценка 0 от 0 гласа.

    Северен полярен кръг, Арктика, Лонгийър

    Автомобилният гигант Great Wall реши да фокусира вниманието върху един от моделите си с висока проходимост, като за целта организира световен тест чак на Северния полюс. Да, прочели сте съвсем правилно. Става въпрос за скована от лед земя, минусови температури, бели мечки, кучешки впрягове и разбира се модела Hover.

    Кулминацията на събитието "Great Wall Arctic Challenge Tour" се проведе в една от най-северните точки на планетата. Арктика и Северният полярен кръг ни предложиха много лоши метеорологични условия, но именно това беше идеята на организаторите - да се тества поведението на SUV-то Hover в екстремни условия. Основното действие се разви недалеч от най-северния град на света с население над 1000 души - Лонгийър или иначе казано 78 градуса на север, в сърцето на полярния кръг.

    Тестът започна по тъмно, въпреки че беше вече 9 часа сутринта местно време. Термометърът показваше -12 градуса по Целзий, но метеорологичната служба на остров Свалбард ни предупреди, че усещането е като за -24. На разположение на участниците в теста, 20 журналисти от водещите световни автомобилни медии, сред които и екип на mobile.bg, бяха бензинови и дизелови версии на Hover. Нашият екип избра бензинов вариант на китайския автомобил с повишена проходимост, защото за момента в България се продава само такъв.

    Стартът беше безпроблемен, а обиколката покрай бреговете на Северния ледовит океан - впечатляваща. Скоро обаче спряхме да обръщаме внимание на гледката, защото пресечената местност стана доста трудна. Hover се справи без забележки. Все пак това е автомобил, който разполага с класическа 4х4 система и понижаващи предавки. Високият клиренс позволи минаване през сериозни каменни препятствия с доста прилична скорост. Така маршрутът продължи на север, а надморската височина започна да нараства и респективно ледената настилка по-черния път стана доста дебела.

    Достигайки все по-близо до Северния полюс, температурите паднаха значително. Hover продължи да изкачва стръмния и почти изцяло заледен път без каквито и да било трудности. Явно предаването на въртящия момент по равно на двата моста в случая изигра важна роля. Това доказа и фактът, че се наложи две от съпътстващите ни коли (умишлено не споменаваме марка и модел), които въпреки, че също разполагаха с 4х4 система, да останат край пътя, далеч от крайната ни дестинация.

    Поради силния вятър и ниските температури почивката ни в крайната точка на теста беше кратка и започна спускането. Знае се, че електронната стабилизираща програма не е включена в базовото оборудване на Hover и това определено притесняваше доста от нас, но на практика липсата на ESP почти не се усети. Естествено, спускахме с ниска скорост и въпреки наличието на много лед занасянето в завоите беше напълно контролируемо.

    Дългият път на обратно ни помогна да усетим още по-добре автомобила и когато пристигнахме до импровизирания леден полигон, бяхме уверени във възможностите както на колата, така и в нашите собствени. Именно там успяхме да усетим с пълна сила, че при включени всички системи за пасивна безопасност Hover е напълно предсказуем и лесен за управление в екстремни условия. Точно това е неговата сила.

    Иначе на асфалт Hover се държи съвсем прилично, но като минус може да се посочи малко по-неинформативният волан и по-слабата шумоизолация. Тук става дума не за шум от мотора, защото двигателният отсек е добре шумоизолиран от купето, а за наличието на по-високо ниво на шум от настилката. Салонът не може да се нарече луксозен, но е функционален и практичен. Седалките са ергономични, багажникът е огромен, а мястото за краката на водача и пътниците отпред и отзад е предостатъчно. Повечето екстри в сравнение с базовото оборудване на преките алтернативи обаче са факторът, който внася нужната доза лукс.

    Предвид дългия преход в пресечена местност бяхме приятно изненадани и от качествената сглобка на детайлите в салона. Въпреки сериозното друсане и усукване на автомобила, шум и скърцане липсваха. Що се касае до основния агрегат, трябва да отбележим, че динамичните характеристики на въпросния 2.4-литров бензинов мотор не впечатляват. Те обаче са напълно достатъчни, за да не се чувства липсата на мощност в нито един от оборотните режими.

    След всичко, което преживяхме можем спокойно да заключим, че Hover е един от нелошите варианти за достъпен автомобил с повишена проходимост. В обобщение ще кажем, че неговите основни козове са проходимост, функционалност, качествена сглобка и не на последно място атрактивна цена. С други думи плюсовете са повече от недостатъците на автомобила и Hover е един добър вариант основно за хора с активен начин на живот.

    Сред официалните лица дали старт на арктическия тест драйв бяха губернаторът на Свалбард Олсен Ингер и мениджърът на Great Wall Тъндер Ши. От българска страна марката Great Wall беше представена от бранд мениджъра на Litex Motors Николай Ликьов (пети от ляво на дясно)

    Поставете оценка на статията:
    Оценка 0 от 0 гласа.

    Въвеждане на коментар към статията
    Име :


    Напишете кода от картинката
    Визуална кептча
    Коментар:
    Коментари към статията
    Shmeker
    1 Отговор
    Ама аз не виждам нещо дето да ме впечатли. Дайте някакъв дълбок сняг до колене, дайте някакви баири да качва и т.н.
    По тия трасета всяко БМВ със зимни гуми ще се справи.

    Оценка:
    -2 +1

    Стоил Иванов
    2 Отговор
    Този тест показва реални условия в тежка зима. Джипчето е идеално, тестът който са направили китайците - също

    Оценка:
    -1 +6

    Марто
    3 Отговор
    подкрепям г-н Иванов.Тестът показва, че това е приемлива количка за нашите пътища и за нашите климатични условия.Браво!!!

    Оценка:
    -8 +1

    хххххххххххх
    4 Отговор
    Съгласен съм с коментара на Shmeker.
    Това не никакъв тест, това и с лека кола с добри зимни гуми ще го направи (дори и без система 4х4). По отъпкан път всеки може да кара. Да бяха дали нещо по-истинско като за 4х4 автомобил. Най-много ме ядосват като земат да хвалят някой джип 4х4 и му правят тест драйв като за лека кола и го изкарват едва ли не хипер, мега проходим джип.
    Защо не казват какви са закъсалите джипове да направят пряк тест с други джипове по едно и също трасе. Тогава да видим реалните резултати какви ще са.
    Нямам нищо против Hover-а и на мен ми харесва, но не се прави така тест драйв, който да покаже колко е добър.

    Коментиран от #5, #18


    Оценка:
    -1 +1

    BIG-ъра
    5 Отговор

    До коментар #4 от "хххххххххххх":


    ходи го кажи на китайците това си мнение. ще те вземат на сериозно, да знаеш.

    Оценка:
    -0 +1

    NO ONE
    6 Отговор
    Браво за репортажа и статията! Дано имаме възможност да четем повече такива статии, които са писани от българи.

    Оценка:
    -0 +1

    Кон
    7 Отговор
    какво точно включваше този тест,каране върху 3 см сняг и качване на баирчета?Лол веднага се засилвам да го купувам

    Коментиран от #10


    Оценка:
    -1 +7

    Баш Майстора
    8 Отговор
    Тея са отишли там на ядене и пиене,нима не го разбрахте.Другото е ясно те и индийците имат трошки за продаване ама си ги карат при тях.Но за толкова пари това е:)

    Оценка:
    -1 +2

    SIMO
    9 Отговор
    Ей прост и завистлив народ сме това българите Ако мислиш ли че нашите са отишли на този кучи студ за да ядат и пият си в огромна заблуда "баш майсторе". Коментарът на NO ONE казва всичко по темата

    Коментиран от #12, #16


    Оценка:
    -1 +4

    ХХХ
    10 Отговор

    До коментар #7 от "Кон":


    точно така 3 см сняг и отдолу лед. айде качи го с кола без 4х4

    Оценка:
    -0 +1

    тодор
    11 Отговор
    е моето 17 годишно меганче къде в по- лоши условия съм го карал и то с летни гуми, и като се има в предвид че там снегът и ледът не е като в българия, като караш там усещането все едно е, че караш по пясък, баща ми е карал камиони там и ... и какво е това -12 градуса, защо не ги направиха тези тестове когато температурите падат под -40 ...
    и според мен това не са никакви тестове на вседеход :/
    поне екипа ви си разходи малко :)

    Оценка:
    -1 +0

    Баш Майстора
    12 Отговор

    До коментар #9 от "SIMO":


    Доживях да чуя че -12С било кучи студ:))) не е истина.

    Оценка:
    -2 +1

    Vasko
    13 Отговор
    Нямам нищо против Джибката,но поркрепям колегата "Шмекера",дайте истински тест в зимни условия.Аз съм от централните Родопи и знам какво да има голям сняг,да го вкарат в един дълбог сняг,неизчистен път,и по сериозни наклони,това което видях на видеото за мен не е реален тест,това и със старата ми Вектра без вериги ще го мина,и на опитните надали ще им се опре дори с автомобил,другото което искам да кава в допълнение към статията е,че като ти дадат чисто нова кола от завода няма да чуете "шум и скърцане".Нека направят тест в реалните БГ условия и тогава да видим какво ще покаже.Иначе за тези пари джипа е супер и ако тук се докаже в зимни условия значи наистина си заслужава.Колкото до БМВ съм виждал X6 на Пампорово,която изобщо не се справи със снега там,но X5 xdrive е друго нещо,но марката е без значение важно е за нашата страна да бъде надеждно.

    Коментиран от #19, #20


    Оценка:
    -0 +1

    Vasko
    14 Отговор
    Само за протокола Вектра е "А" и е 1992 г.

    Оценка:
    -1 +3

    Арктик мен
    15 Отговор
    Колеги там сняг почти не вали. пада малко но не се топи. проблемът е че отдолу е лед. то си пише в материала, но кой да чете. щом са закъсали други 4х4 значи не е било толкова лесно колкото го изкарвате

    Коментиран от #28


    Оценка:
    -0 +1

    Име:
    16 Отговор

    До коментар #9 от "SIMO":


    Аууу горките. Аз със желание бих отишъл ако имах възможност. Искам да питам тоя Hover има ли някакви блокажи (преден, заден или на централния диф?) или поне LSD на задния диф?

    Оценка:
    -0 +1

    W164
    17 Отговор
    ТО ПРИ -12 ГРАДУСА ОСТАВА ДА НЕ ЗАПАЛИ,ТЕ ВСИЧКИ КОЛИ ПАЛЯТ ПРИ -12.НО НИЩО ЧУДНО ВСЕ ПАК Е КИТАЙСКА И СЕ СГЛОБЯВА В БЪЛГАРИЯ.И НА НАЙ ГОЛЕМИТЕ СИ ВРАГОВЕ НЕ ПОЖЕЛАВАМ ДА КАРАТ GREAT WALL.ТОВА Е ПОДИГРАВКА С АВТОМОБИЛОСТРОЕНЕТО.А НАЙ ГОЛЯМАТА ИЗЛАГАЦИЯ Е ЧЕ НЯМАТ АВТОМАТИК

    Коментиран от #21, #38


    Оценка:
    -6 +1

    анастас анастасов
    18 Отговор

    До коментар #4 от "хххххххххххх":


    целта на теста според мен е бай ти китаи да покаже че за малко парички можеш да притежаваш нормален автомобил 4х4.нито става дума за супер проходим джип нито пък виждам някои от паркетните лъвове да е по-проходим от този да речем.целта на теста е да се разбере дали издържа на студ как се държи на лед и дали въобще е нормален автомобил за каране при зимни условия.Етеста показва ,че автомобила става за ежедневна употреба и в по-студени месеци така че на печелившите честито

    Коментиран от #29


    Оценка:
    -0 +1

    анастас анастасов
    19 Отговор

    До коментар #13 от "Vasko":


    това как един джип ще се справя в снега зависи единствено от клиренса и гумите-нищо друго.нито в движение можеш да блокираш диференциали нито каквото и да е.е ако имаш LCD отзад е малко по друго иначе може и наи голямата тоиота да закъса на пампорово ако е с летни гуми даречем....

    Оценка:
    -0 +1

    анастас анастасов
    20 Отговор

    До коментар #13 от "Vasko":


    това как един джип ще се справя в снега зависи единствено от клиренса и гумите-нищо друго.нито в движение можеш да блокираш диференциали нито каквото и да е.е ако имаш LCD отзад е малко по друго иначе може и наи голямата тоиота да закъса на пампорово ако е с летни гуми даречем....

    Коментиран от #23


    Оценка:
    -0 +1

    инж.Денчев
    21 Отговор

    До коментар #17 от "W164":


    имат автоматик, но все още не се продава у нас. Иначе поздравления за хубавия материал

    Коментиран от #22


    Оценка:
    -0 +1

    W164
    22 Отговор

    До коментар #21 от "инж.Денчев":


    МЕРСИ,ТЯ СИГОРНО СКОРОСТНАТА КУТИЯ ВСЕКИ МЕСЕЦ ЩЕ Е В СЕРВИЗА.ПОМНЯ ЕДИН ПЪТ КОМИЦИТЕ КАК СЕ БЪЗИКАХА НО Е ИСТИНА.ОТ АВТОМОБИЛНИЯТ ЗАВОД В ЛОВЕЧ ОБЯВИХА ЧЕ ЗАПОЧВАТ ПРОИЗВОДСТВОТО НА НОВ 7 МЕСТЕН АВТОМОБИЛ.6 ОТ МЕСТАТА СА ЗА ПЪТНИЦИТЕ А СЕДМОТО ЗА АВТОМОНТЬОРА

    Оценка:
    -1 +0

    Vasko
    23 Отговор

    До коментар #20 от "анастас анастасов":


    ако даречем,че е с летни гуми в големия сняг и тойота голяма да е няма да стигне до пампорово,но все нуждата от добри зимни гуми е е голяма,а този зад волана колко може да кара в сняг е още по голяма в допълнение към гумите.Но да нужни са системи,но понякога и те повече могат да объркат опитните шофьори.

    Оценка:
    -1 +2

    Стар Българин
    24 Отговор
    По-добре да го тестват в България, ама като не са почистени улуците и има яката сняг и лед.

    Оценка:
    -0 +1

    Бачо Минчо
    25 Отговор
    Браво на китайците!
    Тоя автомобил ще излезе доста свестен за тая цена, ей!
    На мен тая визия ми харесва, пък и вътре съм влизал - добре е!
    но бях по джапанки, те не смеех да го покарам, въпреки настояването на дилъра.
    Ами, кофти че не ми стигат още паричките.... на половина съм - иначе, как ще ми отива на олесяващата вече глава :)

    Оценка:
    -0 +1

    :) :)
    26 Отговор
    Аз по миналата година с моята кола предно бензин на 20г запалих при -22градуса но усещането можеби беше -35 и тръгнах на път в 5 часа сутринта в замръзнала каша и лед по улиците и никъде не закъсах а тука са направили някакъв тест на прав път и малко баир с 2см сняг то одолу може да е 1м лед но като има 2-3 см сняк всичко върви хахахаха това за мен нищо не доказва а при -12г и шапка неси слагам

    Оценка:
    -1 +1

    минус12
    27 Отговор
    аз при -12 гр, пуша пред офиса по риза :))))

    Оценка:
    -1 +1

    хххххххххххх
    28 Отговор

    До коментар #15 от "Арктик мен":


    Какво значи закъсали са другите 4х4 - кои са другите, някои парктетници ли кои. Защо не сложат 5 джипа един до друг и да ги пуснат по един и същи път с сходни гуми и на сходни настройки и да видим кво се получава.

    Оценка:
    -0 +1

    хххххххххххх
    29 Отговор

    До коментар #18 от "анастас анастасов":


    Кое е студеното бе колега -12 градуса ли. Че моята Астра 92г. чист дизел на -20 палеше и вървеше с обикновена нафта, то остава и джип 2011-2012 да не го направи това упражнение и е.ати джипа тогава.

    Оценка:
    -1 +1

    Бял човек
    30 Отговор
    Добра реклама за добра кола
    За 24 000лева няма алтернатива

    Оценка:
    -1 +2

    Turistak
    31 Отговор
    Аз не забелязах нищо "офф роудско" тук. Мойто пикасо пали без проблем на -25, катери без проблем лед. При тия температури, когато са постоянни ледът не се хлъзга при нормално каране.
    Нито излиза от някоя преспа, нито качва сериозен наклон.
    Най-интересно би било ако покажат след цяла нощ на открито как ще запали без външна намеса.

    Ако кажат с какви гуми са карали, ще имнаправят реклама.

    Оценка:
    -1 +1

    тест
    32 Отговор
    Никакъв съществен тест не видях аз.Малко байрчета това онова и ниски температури.Това не е тест за проходимост пуснете го в някоя кал в дъждовно време на пресечен терен.И да видим как ще се справи.Едно време имаше едно предаване по ТВ-то където джипове от една и съща марка мисля че бяха Ленд роувър тръгнаха да прекосяват някаква джунгла, терена беше доста по суров от този в тази ледена пустош, кал до ушите паднали дървета реки и т.н.Искам да видя тест показваш как се държи колата на всякакъв терен а не как се движи при минус 20 градуса на отъпкан сняг.

    Оценка:
    -0 +1

    W164
    33 Отговор
    САМО СЕ ЧУДЯТ КАК ДА ПРИВИЛИЧЪТ КЛИЕНТИ ЗАЩОТО НЯМА ТОЛКОВА МНОГО ПСИХИЧНО БОЛНИ КОИТО ДА СИ ГИ КОПУВАТ

    Оценка:
    -1 +1

    Петров
    34 Отговор
    Тествал съм Hover- a, а впечатлението ми е, че е пълна тоалетна и то от онези старите с дупка на пода. Къде вядяха качествена сглобка ми е чудно?!? Убеден съм, че само след 3години ще тропа и скърца от всякъде.

    Оценка:
    -1 +5

    хххххххххххх
    35 Отговор
    В целия този тест няма никаква база за сравнение за да покажат реалните възможности на този джип. В единия клип катерят някви наклони по път, в другия ги пързалят на леда. До тук добре, но това го може всяка кола. Пишат че имало закъсали 2 съпътстващи коли 4х4, което видиш ли Hover-а са супер. Каква е причината да закъсат (счупиха ли се, гориво ли им свърши, не качиха някой баир ли, с летни гуми ли бяха или какво)? На първия клип терена е 100 пъти по-лек от зимната обстановка на Пампорово (големия наклон преди старата автогара) с много дупки, лед и никакво поддържане. Аз не видях да боксуват, да се дърпат, да затънат в сняг или какво и да било реално препятсвие.

    Коментиран от #50


    Оценка:
    -0 +1

    ДИНКО
    36 Отговор
    Ако искате да имате добър приятел-автомонтьор, купете си Great Wall .

    Оценка:
    -2 +1

    Със Зила съм с предимство
    37 Отговор
    Руски джип УАЗ 469 /от78 година/ има същатата проходимост, с разлика на по-тесните гуми и двигател 2,2, а като вземем значението на гумите може УАЗ-ката да е и по- проходима. Китайци - направете съпоставяне с другите марки на пазара в момента - пряк двубой и тогава заявявайте, че основната му черта е проходимост и качество на сглобката. А , да и по-подходящ тест щеше да е зимата в Североизточна България при непочистени от сняг пътища в комбинация от повсеместен лед и дупки. Най- голямото му предимство - прави се в нашата страна, но по друго не ми го хвалете.

    Оценка:
    -2 +1

    Станимир Христов
    38 Отговор

    До коментар #17 от "W164":


    ...а какъв автомобил 4x4 караш ти?

    Оценка:
    -0 +1

    Топчо
    39 Отговор
    Не разбрах - това пътят към теста ли е или самият тест - е.а си!!??!! Единствено за цена и производство в България му давам + .

    Оценка:
    -0 +1

    БГ
    40 Отговор
    Всичките тези драскачи надолу нищо не разбират - и да им се обяснява пак няма да разберат,този модел ползва лицензите и конструкцията на легедарното второ поколение на Мицубиши Паджеро

    Коментиран от #41


    Оценка:
    -0 +1

    Ърл
    41 Отговор

    До коментар #40 от "БГ":


    Абе аз китайци да плащат лиценз за нещо не съм срещал.
    Ама може да са копирали основното като С10 от тойота.

    Оценка:
    -0 +1

    gost
    42 Отговор
    Q da probva tezi uprajneniq v nqkoq gradska ulica

    Оценка:
    -1 +1

    Тасев
    43 Отговор
    Как може да обясниш нещо на "човек", който не знае как се пише "привличАт" или "кУпуват"? И как очакваш Той да разбере какво му се обяснява...?
    Ще падна от смях! Бай Ганьо е жив... И пише коментари в нета :-)

    Оценка:
    -0 +1

    PlimP
    44 Отговор
    белият фъстък е сууупер сладък (sun)

    Оценка:
    -0 +1

    кви сте смотани
    45 Отговор
    Аре хвърляйте се на Хувърите аз ще си карам Бенца

    Коментиран от #56


    Оценка:
    -1 +5

    W164
    46 Отговор
    АЗ НЕ КАРАМ 4Х4 НО БАЩА МИ ИМА МЛ 320 ЦДИ

    Оценка:
    -1 +1

    W164
    47 Отговор
    ДА НЯМАШ И ТИ МЕРЦЕДЕС МЛ ?

    Оценка:
    -1 +1

    Радо
    48 Отговор
    Като гледам клиповете повече сняг има по Софийските улици май трябва да се тества в България поне има повече дупки и непочистени улици от сняг!

    Оценка:
    -0 +1

    асва
    49 Отговор
    Комбинацията-китайско сглобено в Бг...не,мерси :)Нищо лично,но...

    Коментиран от #54


    Оценка:
    -1 +2

    Марио Вълчев
    50 Отговор

    До коментар #35 от "хххххххххххх":


    колега бил съм доста посеверните страни и знам, че пътната настилка ако не е обработена, както в случая е чист лед. в статията неведнъж е казано лед, а не сняг. така че айде по-кротко с негативните оценки.

    Оценка:
    -1 +3

    БУМЕР КАМОР
    51 Отговор
    idealna mashinka

    Оценка:
    -1 +1

    eranomasa
    52 Отговор
    xubav d4ip no testa ne dokazva niщo i az moga da posipq putq s sol i da napravq takiva steni i da mu sloga drift gumi

    Оценка:
    -1 +0

    Н. Николов
    53 Отговор
    Като чета тук и се хващам за главата. Като не вярвате какви способности има H5 вземете отворете youtube и вижте какви offroad тестове правят руснаците. Хем искате снях и кал, така че всичко ще видите. Ама не мързел гони всеки, който само знае да мрънка, но не се сети да погледне поне в youtube какви клипове има. Ето за да ви улесня няколко с клика направо ще ви дам линкове:
    http://www.youtube.com/results?search_query=hover+h5&page=1
    http://www.youtube.com/watch?v=bOtJEldMlgc&feature=related
    http://www.youtube.com/watch?v=y9IZcIYs-0M&feature=related
    http://www.youtube.com/watch?v=vBbdz6RjEF0&feature=related
    http://www.youtube.com/watch?v=cNycDQPnAuQ
    http://www.youtube.com/watch?v=SFYfdWmxoZQ
    http://www.youtube.com/watch?v=EvaOIfhrfjw
    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=oX9mLuuddOA

    Оценка:
    -6 +1

    ВИП АМГ
    54 Отговор

    До коментар #49 от "асва":


    mi karai si dacia i si trai

    Оценка:
    -0 +0

    Ts@r
    55 Отговор
    Доста приличен автомобил. Като за парите си е страхотна алтернатива на румънско-френския Duster. Все още не съм я карал но предполагам, че ще се представи по-добре от Dacia-та. Интересен факт е, че Duster-ът затъва на места на които и глуповатото X5 се справя.

    Коментиран от #77


    Оценка:
    -0 +1

    PlimP
    56 Отговор

    До коментар #45 от "кви сте смотани":


    45, да не стане, като в песничката Ъпсурт :)

    Оценка:
    -1 +0

    Иван
    57 Отговор
    Отличен тест.Автомобилът изглежда и се държи много добре.

    Оценка:
    -3 +1

    бд
    58 Отговор
    с волгата ще мина по същите места,нищо впечетляващо за полкова пари,а и какъв ще го държим по севера.

    Коментиран от #59


    Оценка:
    -1 +0

    ВИП АМГ
    59 Отговор

    До коментар #58 от "бд":


    mi karai si ruskia tank be pich.lele kolko zastreliani shushomigi ima po sveta i u nas.xaxa

    Оценка:
    -1 +1

    bosshoss
    60 Отговор
    с дачия и с други измислени корейски преправе и имитации на джипове да не дават изказвания за джипове който струват по 100 бона.

    Оценка:
    -0 +1

    гост
    61 Отговор
    бе то само китайци бе в тоя завод...кое му е българското

    Оценка:
    -1 +1

    Дани
    62 Отговор
    Аз в този тест не видях нищо сложно, нищо не нормално. С моята кола Лагуна 1 фаза 2, dti всяка година правя същият драйв тест като ходя на ски на Пампорово, Боровец, Банско. Те явно не знаят, че тези пътища много не се чистят. Миналата година на 2 януари се качих на хижа Здравец в Пловдив на 30 см сняг. Този тест е смях, пълен смях и това не е тест за джип.

    Оценка:
    -1 +4

    Лада
    63 Отговор
    Този тест е някакъв смях... че миналата зима кажи речи всички коли в България минаха по труден тест дори. Моята със сигурност и на два пъти по студено от -12 градуса, ха-ха-ха.
    Иначе за арктическите условия - е да се пробват да подобрят рекорда на Лада Нива за престой и пробег отвъд полярния кръг... който не знае да потърси в google, има го описано и на български...

    Оценка:
    -1 +4

    nik
    64 Отговор
    Това ако е тест!!!!!Карат по маркиран маршрут,има лек снежец и е едва -12 градуса!Китайска му работа!

    Оценка:
    -3 +1

    Gosho
    65 Отговор
    И затова в африканската савана се ползват от 70 години хувъри:-)и затова на всяка експедиция има по няколко.И кой са тия нещастници от тойота а?

    Коментиран от #71


    Оценка:
    -0 +1

    The Driver
    66 Отговор
    Смях в залата!!!
    Да ми дойдат на вилата. Малко над Панчарево е. С лагуна първа фаза преди фейса ги правя смешни. За такъв терен ме мързи да вадя Нисана от гаража.Гумите на лагуната ми са Дебика, че вече съм я пенсионирал за товарно добиче и пак дрпа по-яко. Ховъра да дойде без газовата дето виси от долу, че токувиж се откъснала някъде по пътя.
    Иначе Ховъра става за непретенциозно семейно 4х4 (по ме кефи от Дъстера), но с тоя смотан 2,4 бензин на Митсубиши дето и във фирмения сервиз не знаят основни неща за него ако го пуснат за 15 бона със всички екстри може да взема един за трошене. Гледах едни клипчета дето го тестват на сняг и кал близо до Камбаните в София. Е там калта е тежка. Близо ми е вилата и познавам терена. Вярно на равно го пробваха и мина прилично терена (не занам с какви гуми), но от това место сме вадии Каптива (окопа се като за световно), Рав 4 (потъна като Титаник), ХС 90 (не можа да вземе думата- окопаването е за норматив).
    Сега, за да не кажете, че всичко идва от задкормилното устройство - един и същи човек прави опитите. Не е като да няма опит е офф роуда.
    Аз лично имам гранд чероки 2,7 с раздатка NV249 и Pathfinder с ръчни.
    Ховър не съм тества все още поради липса на време, но от това което видях в салона за слизане до реката и пикник край яовира + ски на Боровец или Пампорово преди да са изчистили пътя (ако изобщо се сетеят) става.

    Оценка:
    -3 +1

    жори
    67 Отговор
    Плюте ги, ама вземат заплата с 10 пъти по високи от Българските че и повече. А българите и е.ът от всякъде и си траят ми нека ви тогава и 10лв за литър бензин са ни малко.

    Оценка:
    -0 +1

    Българин
    68 Отговор
    На тоя сняг ,и с ъс старото си Балканче ще карам, само трябва да се облека по дебело

    Оценка:
    -2 +1

    драйвър
    69 Отговор
    Първо да кажа , че Н5 не се сглобява в България и в близко време не се предвижда такова . В Ловеч ще се сглобява Н6 , който си е класически паркетник от класа на РАВ-4 или Каптива примерно .
    В руските сайтове отдавна има клипове и коментари за оф-роуд възможностите на този модел , все положителни . 2.4 бензина действително идва малък за това купе , но дизелът се справя доста по-добре.
    Тези дето говорят за цени от 15хил. лева за такъв автомобил явно нещо не са в ред , защото и така цена от 33хил. лв. с всички екстри и газова на течна фаза е с около 20хил по -евтин от корейските аналози , за японските и европейските изобщо да не говорим , там цената на Н5 е в пъти по-малка !

    Оценка:
    -4 +1

    горския
    70 Отговор
    Скоро ще ни дадат в горското такива. Ето там предстоят истиснките тестове за тези джипове. Родопски условия: минване през дерце,мочурче,река,трупи и греди,каране по камъни,калта му е най-малкия проблем,спускане на наклон след дъжд 32градуса. И ако след тези изпитания мине и влезе в сервиза за смяна на тампонче и някое шарнирче евала му правя.

    Оценка:
    -0 +1

    LEXUS номер 1
    71 Отговор

    До коментар #65 от "Gosho":


    нямя как да знаеш нищо за Тойота защото никога нямa да имаш точки за расов джип!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Оценка:
    -0 +1

    Лада
    72 Отговор
    Не схвана майтапа в това мнение.

    Оценка:
    -1 +4

    Деян Донков
    73 Отговор
    До 69 - Баце , газова на течна фаза е екстра неизползваема у наща татковина, просто това на което викаме газ е нещо незнайно и веднагаще ликвидира тая система. относно тоя кощник - нещо смешен ми идва. Малко реклама за безплатната екскурзия на журналетата от мобилето.

    Коментиран от #91


    Оценка:
    -0 +1

    ???
    74 Отговор
    И какво може,че нищо не разбрах.Тази зима при -22 почти всички трошки в България и Сибир си вървяха безпроблемно :-)

    Оценка:
    -0 +1

    содом
    75 Отговор
    Е.ати кофтора.За тия пари ше си купя пет Вранглера и ще ги сменям всеки ден

    Оценка:
    -0 +0

    Jores
    76 Отговор
    .а.ти смеха, теста "на сняг" е на някакво леко заснежено и почти равно пътче, където всяка бангия с нови зимни гуми ще се справи без проблем, а теста на "асфалт"- още по-голям смях, носи като за световно!
    Ама всъщност - за толкова пари - толкова.

    Оценка:
    -0 +1

    анастас анастасов
    77 Отговор

    До коментар #55 от "Ts@r":


    да така е ако ще сравняваме този автомобил ,трябва да го сравняваме с автомобили в неговата ценова листа ,а не с мерцедес или бе ем ве!!!в този сегмент са дачия дъстер ,уаз патриот и може би санг ионг акшън.за друго не се сещам но от всички изброени този китаец ми се струва най-сериозно оборудван-по голям мотор и технически взимстван от митсубиши-мисля че е наи добре китаеца!

    Оценка:
    -0 +1

    Peugeot
    78 Отговор
    Уууууу че страховити зимни условия . Това дори с моето пежо 207 ще го взема по-бързо и то с летните гуми. Другия път да се пробват да карат по персийски килими в някой МОЛ а след тях да върви бавно леличката с прахосмукачката са им събира изпадалите гайки и болтове

    Оценка:
    -2 +1

    optimista
    79 Отговор
    пълна боза е този така "наречен джип" боклук ама от всякъде и в всяко отношения ама няма как нали сме си такава държава че тука виреят текива неща все пак ни оправлява герб най-голямите смотаняци и какво общо с темата ли ами че нищо качествено няма в бг то като почнеш от политиката та стигнеш до колите който се карат някакви пълни кочини

    Оценка:
    -1 +0

    Дудук
    80 Отговор
    Не е лоша джипката, карал съм я, но не е ли малко стар модел вече, за да му правят такива презентации чак сега. Незнам дали Н6 му е наследник, но тоя вече се продава 3-4 години по света.

    Оценка:
    -0 +1

    SUV
    81 Отговор
    Много си е хубава колата, комплексарите да не правят излишни коментари, за тях има 20 - 30 годишни "класни" автомобили и др. подобни, да си лежат под тях.

    Оценка:
    -0 +1

    ТРОШАЧА
    82 Отговор
    ПО-СКОРО БИХ ПРЕДПОЧЕЛ МОДИФИКАЦИЯТА НА ЛАДА НИВА -„ РИС'' ИЛИ ,,ДЖУНГЛА'' ВМЕСТО ,,ХУВЪР''-А . ЕДНО ЧЕ В ПЪТИ Е ПО- ПРОХОДИМА ВТОРО ЧЕ КАТО ЦЕНА Е НА ПОЛОВИНА ОТ ТАЗИ НА КИТАЙЦИТЕ ТРЕТО ЧЕ Е ПО -ЕВТИНА ЗА ПОДДРЪЖКА И ЧЕТВЪРТО ЧЕ СЪС СИГУРНОСТ Е ДОСТА ПО-ЗДРАВА ! АДМИРАЦИЯ ЗА НОВАТА ,,НИВА'' А ,,ХУВЪР''–А СИ Е ЧИСТ ПАРКЕТНИК И ПРОИЗВОДИТЕЛИТЕ МУ ИМА ОЩЕ МНОГО ХЛЯБ ДА ИЗЯДАТ ДОКАТО УСПЕЯТ ДА НАПРАВЯТ НЕЩО КОЕТО ПОНЕ МАЛКО ДА СЕ ДОБЛИЖАВА ДО НОВИТЕ МОДИФИКАЦИИ НА ЛАДА ,,НИВА'' !

    Оценка:
    -1 +0

    Краско
    83 Отговор
    А какво ли щеше да е , ако ни управляваха комунистите...?
    Какви ли джипове щеше да има тогава..?

    Оценка:
    -0 +1

    mentra
    84 Отговор

    Оценка:
    -0 +0

    Атанас Димитров
    85 Отговор
    ima pove4e snimki na me4ki i ku4eta odkolkoto snjag kakvi sa tezi testove na 3 sm snjag

    Оценка:
    -1 +0

    Атанас Димитров
    86 Отговор
    na toia snjag shte vurvi vsjaka leka kola dori bez zimni gumi

    Оценка:
    -1 +0

    Ицо Петров
    87 Отговор
    Това го взимам с моята Лада 1600 от 80та година със Видинки отзад и пак няма да друса толкова!

    Оценка:
    -0 +1

    Maurice
    88 Отговор
    "Нашият екип избра бензинов вариант на китайския автомобил с повишена проходимост, защото за момента в България се продава само такъв"

    За това си говорим.Какво общо имаме с този SUV и въпросния тест,освен журналистите от Мобиле.бг?? Кога ще лъсне истината,че в Ловеч има фиктивен завод за производство,за да може Гришата да внася тези автомобили без мито и да ги продава с данъчни облекчения,от което си пълни джоба. А реалната цена на този евтин злокачествен автомобил е на половина!!

    Оценка:
    -0 +0

    PILOT
    89 Отговор
    Това изделие е поредното което няма да остави дори следа след себе си, като TATA Safari, Daewoo Musso, SSang Yong Рекстън 1, и куб подобна скрап.

    Оценка:
    -0 +0

    Евилина Костова
    90 Отговор

    Оценка:
    -0 +0

    драйвър
    91 Отговор

    До коментар #73 от "Деян Донков":


    Ами по тази логика и бензина ни е полюция , а пък за нафтата да не говорим , дай да не караме коли , защото горивото в БГ е бълвоч ! Хората ти дават джипа с тази газова , а пък ти ако искаш си карай на бензин , всъщност на газовите течна фаза се монтира филтър за предпазване от веществата на родния бензинджия-алхимик .
    Не виждам защо ми слагате минуси като всичко в моя пост си е самата истина !!!

    Оценка:
    -0 +0

    93
    Този коментар е премахнат от модератор
    коста
    94 Отговор
    Впечатлен съм от джипчето. Много хубава стати,ачаст от коментиращите въобще не са за тук. Омръзна ми от негативизмана комплексари

    Коментиран от #95, #97


    Оценка:
    -0 +1

    снежко
    95 Отговор

    До коментар #94 от "коста":


    Свали си розовите очилца , това не е тест а разходка сред природата. Тест се прави в София по непочистените малки улици с дупки по две педи дълбочина в разгара на зимата

    Коментиран от #96


    Оценка:
    -1 +0

    Garett
    96 Отговор

    До коментар #95 от "снежко":


    Снежко, този разходка е върху чист лед, така че не се изказвай неподготвен ако обичаш. Hover е отличен автомобил и именно разпределението 50 на 50 между колелата му позволява безпроблемно изкачване на заледени участъци. Т.нар. "интелигентни" 4х4 системи остават на място при лед и наклон, както е в случая

    Оценка:
    -0 +1

    ВИП АМГ
    97 Отговор

    До коментар #94 от "коста":


    napalno si prav

    Оценка:
    -0 +0

    коко
    98 Отговор
    нали ще го пускат и тука тоя модел. Много интересна е самата идея и по това, което виждам, Ховъра се представя доста добре. Не мисля, че има конкуренция с тея показатели и на тая цена.

    Оценка:
    -0 +1

    Гост
    99 Отговор
    Не ми е ясно каква е била целта на теста, но дори и да е бил върху лед, както твъдят ми прави впечатление, че шарката на гумите изключително много прилича на Nokian Hakkapeliitta 7, а както всеки един шофьор знае хубавата гума има голямо значение за доброто поведение на автомобила. До колкото съм виждал Hoover H5 е с някакви китайски гуми, които винги са на последно място в класациите за гуми, без значение зимни или летни.

    Оценка:
    -1 +0

    olq
    100 Отговор
    Ясно е, че са искали да докажат качествата на колата и са успяли според мен, не съм чувал друг автомобил да е бил подложен на подобно нещо, а така като гледам Ховър се представя отлично.

    Оценка:
    -0 +0

    Васко
    101 Отговор
    Реален и същевременно екстремен тест, който на всичкото отгоре е много добре поднесен на читателите. Адмирации!!

    Оценка:
    -0 +0

    ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

    АПИ: актуална пътна обстановка
    Ловци на бисери
    Боряна Димитровa
    Боряна Димитрова от Алфа рисърч коментира предизборната кампания.
    Образованието, здравеопазването и доходите са новите магистрали"

    Още бисери