В Чехия започнаха продажбите на най-евтината модификация на Skoda Enyaq iV. Базовият електрически кросоувър има опростено външно оформление без хромирани и светодиодни декорации, а цветът е само син - за друг се доплаща.
Най-евтината електрическа Skoda има само един електромотор с мощност 180 к.с. и въртящ момент 310 Нм, който задвижва задните колела. Ускорението от 0 до 100 отнема 8.9 сек., а максималната скорост е ограничена на 160 км/ч с цел по-ниска консумация на енергия.
Акумулаторният блок с капацитет 62 кВтч, от които са достъпни 58 кВтч, осигурява пробег от 390 км по цикъла WLTP. В серийното оборудване влизат безключов достъп, системи за контрол на движението в лентата, мониторинг на пътните знаци и автоматично спиране, парктроник и камера за движение на заден ход.
Салонът на базовия Enyaq iV изглежда доста добре. Пакетът Loft предлага комбинация от текстил, изкуствена кожа и алуминий. В Чехия най-евтината електрическа Skoda може да се купи за 1 059 000 крони или €38 831.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Как пък не
Коментиран от #5, #21
10:58 15.10.2020
2 пфуууууу
80 хил. лв. за Шкода...евала, народни цени...има смисъл ако струваше 15 хил. евро. С тези цени, азиатците ще доминират на пазара с евтините си електрички.
Коментиран от #4, #11
11:00 15.10.2020
3 Наблюдател
11:03 15.10.2020
4 Мислещ
До коментар #2 от "пфуууууу":
Не, просто никой няма да купва електрички, За тези с по-големите възможности също има по-привлекателни предложения извън джендърския клас. Вече е ясно, че не са и по-екологични, та съвсем не останаха причини да се купуват.Коментиран от #24
11:05 15.10.2020
5 VAGенщайн
До коментар #1 от "Как пък не":
VAG трябва да се върнат към корените си, Хитлер е искал народна кола, достъпна за всеки работещ немски гражданин. Ако успеят да направят истинска народна електричка, ще спечелят много. VAG не трябва да се стремят към лукс, а към достъпност и надеждност.Коментиран от #9, #12
11:06 15.10.2020
6 wtf цена
11:07 15.10.2020
7 мислител
Коментиран от #10, #13
11:10 15.10.2020
8 Javor
11:16 15.10.2020
9 Прав си
До коментар #5 от "VAGенщайн":
но преди да се сетят да се върнат към корените си TESLA ще са ги изкоренили.Коментиран от #14
11:17 15.10.2020
10 Не ти се отдава мисленето
До коментар #7 от "мислител":
А кой е идеалният мобилен телефон? Дори с телефон за 100 лв можеш да провеждаш разговори, да се снимаш, имаш навигация и можеш да сърфираш в интернет. Обаче погледни цените на тези смартфони които се продават най-много. А уж правят същите неща.Хайде сега си спомни какъв телефон си имал преди 10 години и дали дори си мечтал за този който ползваш в момента? Можеш ли да предвидиш какви ще са телефоните след 10 години? Защо тогава си тормозиш мозъка за автомобилите които ще се карат след 10 години?
11:31 15.10.2020
11 Този коментар е премахнат от модератор.
12 куку руку ку
До коментар #5 от "VAGенщайн":
38000 евра си е достъпна цена за работещи германци... Разликата в средните доходи между Германия и България е 17 пъти. Все едно тук да струва малко над 2000 лева.Коментиран от #18
12:14 15.10.2020
13 Мислещ
До коментар #7 от "мислител":
Така е, ама точно затова и няма такива коли. Никога няма да се пусне нещо, което е практично и изгодно, така е във всяка сфера.Има трошки с минимален жизнен цикъл, а сред по-здравите - някакви едва пъплещи недоразумения. Останалото са мега скъпарски, които често също влизат в категорията на тези със скромния жизнен цикъл.
12:14 15.10.2020
14 Този коментар е премахнат от модератор.
15 Това е конкуренцията
12:22 15.10.2020
16 Този коментар е премахнат от модератор.
17 Този коментар е премахнат от модератор.
18 CL500
До коментар #12 от "куку руку ку":
Можеш ли да дадеш формулата, по която изчисли, че средните доходи в Германия са .... 17 пъти по-високи от тези в България :-)13:55 15.10.2020
19 Jack Bauer
Rеаl Rаngе Еstimаtiоn bеtwееn 175 - 375 km
Сity - Соld Wеаthеr * 250 km
Highwаy - Соld Wеаthеr * 175 km
Соmbinеd - Соld Wеаthеr * 210 km
Сity - Mild Wеаthеr * 375 km
Highwаy - Mild Wеаthеr * 225 km
Соmbinеd - Mild Wеаthеr * 285 km
Нaиcтинa ли e възмoжнo дa имa тaкивa гoлeми рaзлики oт 175 дo 375 км c eднo зaрeждaнe?
Коментиран от #20
13:56 15.10.2020
20 Така е
До коментар #19 от "Jack Bauer":
Така е и при ДВГ колите! Ако караш с 90 имаш разход от 3.5 литра при дизел, при 130 разхода вече е 6, което ти означава почти двойно по-малко километри с един резервоар! Така ли е? А ако караш с 200, разхода ти е 15 на 100, което е 5 пъти повече от колкото с 90, което означава 5 пъти по-малко километри! Харчи, колкото настъпваш!14:08 15.10.2020
21 viki
До коментар #1 от "Как пък не":
най-евтиният японски електирически кросоувър Митсубиши Аутлендър е 56 000 евро с ддс и всичко платено - 106 000 лева навсякъде в Европа....дори най-евтиният кроусоувър хибрид Тойота Рав 4 е 88 000 лева.....няма по-евтин електрически кросувър от Шкода Енияк!15:02 15.10.2020
22 Вики Лексус
Коментиран от #25
15:06 15.10.2020
23 Бай Тошо
15:16 15.10.2020
24 TSLA
До коментар #4 от "Мислещ":
От 1001 причини, хвърлям първата наум: маркучЕта за вакуум, станали на кокал и се чупят кат солети. Таман да свалиш един чарколяк за ремонт си е.а м.м.ата - отидоха 2 дена работа+турне по магазини и морги. Таман ги сглобиш и зачатка хидравличен повдигач 9 дена мели като ярмомелка. Закрепиш положението и запищи ремък като обран грък.. Няма оправия да знаеш!15:52 15.10.2020
25 TSLA
До коментар #22 от "Вики Лексус":
Колата е чук! Доминацията на Коната в тоя клас приключи. Във всичко е по- от нея: вънка, вътре, батерия, коне, задно предаване и пр. А другият читав играч на масовия пазар, освен Хюндай е именно Фауве: 3 степени на рекуперация (за разлика от Рено), безшумни мотори и инвертори (за разлика от Нисан). Става все по-интересно. Евала на Шкодилака!Коментиран от #26
15:58 15.10.2020
26 123
До коментар #25 от "TSLA":
Абсолютно си прав. Освен това, тази кола е по-голяма и по функционална от тесла 3, а теслата започва от 55 000 евро на европазара, като са извадени дотациите. Изобщо не говоря за модел Х за 100 000 евро и разни други букви и цифри от каталога на теслите.17:06 15.10.2020
27 Пламен
Коментиран от #28, #29, #30
18:35 15.10.2020
28 Така е
До коментар #27 от "Пламен":
За това, за теб тази кола ще дойде след 20 години! За сега е за хора, които купуват по-скъпи апартаменти!18:57 15.10.2020
29 Базука
До коментар #27 от "Пламен":
Явно не си гледал цените на апартаментите в София. И боксониера трудно ще намериш за тия пари.20:02 15.10.2020
30 viki lexus
До коментар #27 от "Пламен":
В кое село и за какво 80 - лева или евро? В моят град Варна най-евтиният двустаен тухлен на етаж над 3-ти с гледка море стартира от 72 000 евро....два Енияк-а!!! --------Сега гледам дори електрическият ван с височина 165 см. - Киа Соул ЕВ - Електрисити е минимум 65 000 лева за фейслифта 2020 г. със 7 г. гаранция.
20:28 15.10.2020
31 Димов
20:57 15.10.2020
32 Кокъл
Коментиран от #33
08:29 16.10.2020
33 Аммм
До коментар #32 от "Кокъл":
Тази кола е почти колкото Кодиак! Виж цените на Кодиак в Германия! И пак пиши!Коментиран от #39
09:24 16.10.2020
34 Кой
Коментиран от #35
09:24 16.10.2020
35 Така е
До коментар #34 от "Кой":
Къде са антиелектриците да обяснят как нямало да падат цените на електрическите. До преди няколко дни се продаваха Мицубиши И-Миев, сапунерка с пробег 80 км, за 70 хиляди лева, а вече Шкода с размери на Кодиак и 340 км. за 66 хиляди лева! Къде са да обяснят, как стават тези неща?09:38 16.10.2020
36 8534
15:33 16.10.2020
37 Готин
18:33 16.10.2020
38 123
Тази шкода и ID.4 на VW (същата кола с друг дизайн и опции донякъде) задължително с най-голямата батерия догодина. Тя ще е 500км.
ID.3 може и със средната 58квч, но то е по-аеродинамично и по-леко, съответно с по 60-70км отгоре са постиженията с 1 заряд
20:16 16.10.2020
39 Кокъл
До коментар #33 от "Аммм":
Няма какво да ти пиша колега,40 000 евро и за германците са много,не мисли там че хората събират парите по земята.Коментиран от #40
10:23 17.10.2020
40 Амммм
До коментар #39 от "Кокъл":
Колата е конкурентна на коли като Кодиак и ще е в този ценови клас. Има хора, за които и коли от 5 хиляди са много. Колко са продажбите на Кодиак? Той също е на тези цени!19:34 17.10.2020