Last news in Fakti

15 Октомври, 2020 10:50 21 594 40

Колко струва и какво предлага най-евтината електрическа Skoda?

  • skoda-
  • enyaq iv-
  • цена

В Чехия започнаха продажбите на най-евтината модификация на Skoda Enyaq iV. Базовият електрически кросоувър има опростено външно оформление без хромирани и светодиодни декорации, а цветът е само син - за друг се доплаща.

Колко струва и какво предлага най-евтината електрическа Skoda?

Най-евтината електрическа Skoda има само един електромотор с мощност 180 к.с. и въртящ момент 310 Нм, който задвижва задните колела. Ускорението от 0 до 100 отнема 8.9 сек., а максималната скорост е ограничена на 160 км/ч с цел по-ниска консумация на енергия.

Колко струва и какво предлага най-евтината електрическа Skoda?

Акумулаторният блок с капацитет 62 кВтч, от които са достъпни 58 кВтч, осигурява пробег от 390 км по цикъла WLTP. В серийното оборудване влизат безключов достъп, системи за контрол на движението в лентата, мониторинг на пътните знаци и автоматично спиране, парктроник и камера за движение на заден ход.

Колко струва и какво предлага най-евтината електрическа Skoda?

Салонът на базовия Enyaq iV изглежда доста добре. Пакетът Loft предлага комбинация от текстил, изкуствена кожа и алуминий. В Чехия най-евтината електрическа Skoda може да се купи за 1 059 000 крони или €38 831.

Колко струва и какво предлага най-евтината електрическа Skoda?

Колко струва и какво предлага най-евтината електрическа Skoda?


Поставете оценка:
Оценка 3.5 от 25 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Как пък не

    71 22 Отговор
    Близо 80 бона за ел."Шкоде" и то в най евтината версия...Тея от VAG много си повярваха но скоро май ще се молят на някой японски производител да ги купи за стотинки.

    Коментиран от #5, #21

  • 2 пфуууууу

    74 9 Отговор
    "В Чехия най-евтината електрическа Skoda може да се купи за 1 059 000 крони или €38 831."

    80 хил. лв. за Шкода...евала, народни цени...има смисъл ако струваше 15 хил. евро. С тези цени, азиатците ще доминират на пазара с евтините си електрички.

    Коментиран от #4, #11

  • 3 Наблюдател

    57 9 Отговор
    това шкоде не заслужава повече от 20 000 евра.
  • 4 Мислещ

    36 11 Отговор

    До коментар #2 от "пфуууууу":

    Не, просто никой няма да купва електрички, За тези с по-големите възможности също има по-привлекателни предложения извън джендърския клас. Вече е ясно, че не са и по-екологични, та съвсем не останаха причини да се купуват.

    Коментиран от #24

  • 5 VAGенщайн

    62 3 Отговор

    До коментар #1 от "Как пък не":

    VAG трябва да се върнат към корените си, Хитлер е искал народна кола, достъпна за всеки работещ немски гражданин. Ако успеят да направят истинска народна електричка, ще спечелят много. VAG не трябва да се стремят към лукс, а към достъпност и надеждност.

    Коментиран от #9, #12

  • 6 wtf цена

    40 1 Отговор
    Автомобила изглежда добре, но определено ще е тромав и доста тежък. Цената е абсурдно висока и поради това не се позиционира като добра алтернатива на моделите с ДВГ.
  • 7 мислител

    37 4 Отговор
    Идеалната съвременна градска кола е 1.5-литров атмосферен бензинов мотор, 4 цилиндъра и около 120 к.с на цена около 15 хил. евро с базови екстри като навигация, задна камера, климатроник, ел. стъкла...какво му трябва на човек. Навремето рекламираха дизела като еко, сега се отказват от него, така ще стане и с електрическите.

    Коментиран от #10, #13

  • 8 Javor

    20 14 Отговор
    Тази Шкода е в конкуренция с Тесла Model Y , който до 12 месеца ще се произвежда в новостроящия се завод на Тесла в Германия. Цената е единственото предимство на шкодата пред Model Y, но въпреки това е обречена на провал и Тесла ще доминира тотално на пазара на електромобили !
  • 9 Прав си

    28 6 Отговор

    До коментар #5 от "VAGенщайн":

    но преди да се сетят да се върнат към корените си TESLA ще са ги изкоренили.

    Коментиран от #14

  • 10 Не ти се отдава мисленето

    21 7 Отговор

    До коментар #7 от "мислител":

    А кой е идеалният мобилен телефон? Дори с телефон за 100 лв можеш да провеждаш разговори, да се снимаш, имаш навигация и можеш да сърфираш в интернет. Обаче погледни цените на тези смартфони които се продават най-много. А уж правят същите неща.

    Хайде сега си спомни какъв телефон си имал преди 10 години и дали дори си мечтал за този който ползваш в момента? Можеш ли да предвидиш какви ще са телефоните след 10 години? Защо тогава си тормозиш мозъка за автомобилите които ще се карат след 10 години?
  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 куку руку ку

    16 17 Отговор

    До коментар #5 от "VAGенщайн":

    38000 евра си е достъпна цена за работещи германци... Разликата в средните доходи между Германия и България е 17 пъти. Все едно тук да струва малко над 2000 лева.

    Коментиран от #18

  • 13 Мислещ

    13 1 Отговор

    До коментар #7 от "мислител":

    Така е, ама точно затова и няма такива коли. Никога няма да се пусне нещо, което е практично и изгодно, така е във всяка сфера.

    Има трошки с минимален жизнен цикъл, а сред по-здравите - някакви едва пъплещи недоразумения. Останалото са мега скъпарски, които често също влизат в категорията на тези със скромния жизнен цикъл.
  • 14 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 15 Това е конкуренцията

    5 5 Отговор
    Това е конкуренцията от която клиента печели! Тесла Модел С сваля още веднъж цената като преди 3 дни свали с 3 хиляди долара и сега с още 2500 долара! Общо 5 500 долара! Второто намаление е след като Лусид са обявили цените на своите коли! А цените на електричките нямало да падат, а? Цената на Модел С вече ще е от 69450 долара!
  • 16 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 17 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 18 CL500

    14 3 Отговор

    До коментар #12 от "куку руку ку":

    Можеш ли да дадеш формулата, по която изчисли, че средните доходи в Германия са .... 17 пъти по-високи от тези в България :-)
  • 19 Jack Bauer

    3 1 Отговор
    Cкoрo ми пoпaднa eднa cпрaвкa зa прoбeхa нa eлeктричecки aвтoмoбил в зaвиcимocт oт ceзoнa и грaдcкo/извънгрaдcкo шoфирaнe :
    Rеаl Rаngе Еstimаtiоn bеtwееn 175 - 375 km
    Сity - Соld Wеаthеr * 250 km
    Highwаy - Соld Wеаthеr * 175 km
    Соmbinеd - Соld Wеаthеr * 210 km
    Сity - Mild Wеаthеr * 375 km
    Highwаy - Mild Wеаthеr * 225 km
    Соmbinеd - Mild Wеаthеr * 285 km

    Нaиcтинa ли e възмoжнo дa имa тaкивa гoлeми рaзлики oт 175 дo 375 км c eднo зaрeждaнe?

    Коментиран от #20

  • 20 Така е

    17 2 Отговор

    До коментар #19 от "Jack Bauer":

    Така е и при ДВГ колите! Ако караш с 90 имаш разход от 3.5 литра при дизел, при 130 разхода вече е 6, което ти означава почти двойно по-малко километри с един резервоар! Така ли е? А ако караш с 200, разхода ти е 15 на 100, което е 5 пъти повече от колкото с 90, което означава 5 пъти по-малко километри! Харчи, колкото настъпваш!
  • 21 viki

    8 4 Отговор

    До коментар #1 от "Как пък не":

    най-евтиният японски електирически кросоувър Митсубиши Аутлендър е 56 000 евро с ддс и всичко платено - 106 000 лева навсякъде в Европа....дори най-евтиният кроусоувър хибрид Тойота Рав 4 е 88 000 лева.....няма по-евтин електрически кросувър от Шкода Енияк!
  • 22 Вики Лексус

    6 5 Отговор
    В Европа дори най-евтиният напълно електрически лек автомобил с 5 места за възрастни и 5 врати - Нисан Лийф е 72 000 лева с ддс....така че цена от 80 000 лева за електрически СУВ е уникално ниска цена...единственото вече стъпило на пазара напълно електрическо Ауди Ку8 Е трон е 110 000 евро!!! - няма как да струва 15 000 евро електричски огромен кросоувър....при положение че пиклювия електрически френски "смарт" рено зоу е 27 000 евро за едно место слаб човек под 80 кг!!!

    Коментиран от #25

  • 23 Бай Тошо

    5 8 Отговор
    Ел "кола" не мерси съм !
  • 24 TSLA

    6 5 Отговор

    До коментар #4 от "Мислещ":

    От 1001 причини, хвърлям първата наум: маркучЕта за вакуум, станали на кокал и се чупят кат солети. Таман да свалиш един чарколяк за ремонт си е.а м.м.ата - отидоха 2 дена работа+турне по магазини и морги. Таман ги сглобиш и зачатка хидравличен повдигач 9 дена мели като ярмомелка. Закрепиш положението и запищи ремък като обран грък.. Няма оправия да знаеш!
  • 25 TSLA

    13 5 Отговор

    До коментар #22 от "Вики Лексус":

    Колата е чук! Доминацията на Коната в тоя клас приключи. Във всичко е по- от нея: вънка, вътре, батерия, коне, задно предаване и пр. А другият читав играч на масовия пазар, освен Хюндай е именно Фауве: 3 степени на рекуперация (за разлика от Рено), безшумни мотори и инвертори (за разлика от Нисан). Става все по-интересно. Евала на Шкодилака!

    Коментиран от #26

  • 26 123

    6 2 Отговор

    До коментар #25 от "TSLA":

    Абсолютно си прав. Освен това, тази кола е по-голяма и по функционална от тесла 3, а теслата започва от 55 000 евро на европазара, като са извадени дотациите. Изобщо не говоря за модел Х за 100 000 евро и разни други букви и цифри от каталога на теслите.
  • 27 Пламен

    9 9 Отговор
    За 80 се купува апарамент тристаен или двуетажна къща с двор във всеки български град.

    Коментиран от #28, #29, #30

  • 28 Така е

    13 4 Отговор

    До коментар #27 от "Пламен":

    За това, за теб тази кола ще дойде след 20 години! За сега е за хора, които купуват по-скъпи апартаменти!
  • 29 Базука

    7 0 Отговор

    До коментар #27 от "Пламен":

    Явно не си гледал цените на апартаментите в София. И боксониера трудно ще намериш за тия пари.
  • 30 viki lexus

    3 3 Отговор

    До коментар #27 от "Пламен":

    В кое село и за какво 80 - лева или евро? В моят град Варна най-евтиният двустаен тухлен на етаж над 3-ти с гледка море стартира от 72 000 евро....два Енияк-а!!! --------
    Сега гледам дори електрическият ван с височина 165 см. - Киа Соул ЕВ - Електрисити е минимум 65 000 лева за фейслифта 2020 г. със 7 г. гаранция.
  • 31 Димов

    6 1 Отговор
    Като изключим прибера с едно зареждане, че и малката батерия, останалите тт данни са ми напълно задоволителни. И дизайнът ми понася, въпреки, че не съм фен на ВАГ.
  • 32 Кокъл

    5 1 Отговор
    40 000 евро е много висока цена. Да това е бъдещето, но и за европейците колата е скъпа. Ще минат много години докато електрическите коли станат достъпни, сега е нормално такива цени. Всеко ново нещо е скъпо.

    Коментиран от #33

  • 33 Аммм

    0 0 Отговор

    До коментар #32 от "Кокъл":

    Тази кола е почти колкото Кодиак! Виж цените на Кодиак в Германия! И пак пиши!

    Коментиран от #39

  • 34 Кой

    1 0 Отговор
    Вече има опция за поръчка в България и цената и е 75000лв а като излезе ще има отстъпки. Също има и с батерия за 340км на цена 66000лв.

    Коментиран от #35

  • 35 Така е

    0 2 Отговор

    До коментар #34 от "Кой":

    Къде са антиелектриците да обяснят как нямало да падат цените на електрическите. До преди няколко дни се продаваха Мицубиши И-Миев, сапунерка с пробег 80 км, за 70 хиляди лева, а вече Шкода с размери на Кодиак и 340 км. за 66 хиляди лева! Къде са да обяснят, как стават тези неща?
  • 36 8534

    2 0 Отговор
    Има я вконфигуратора на сайта на Еуратек с възможност за поръчки от 2021 второ тримесечие, като дори има и по-евтин вариант.
  • 37 Готин

    2 0 Отговор
    С тези цени, Шкода става PR на Дачия.
  • 38 123

    1 0 Отговор
    Базирано е на ID.4 т.е. е големичко! Обаче 390 wltp.. Ориентирайте се към 350! Ако карате с 120 на магистралата - 290 км наааааааай-много, да не кажа 270 км

    Тази шкода и ID.4 на VW (същата кола с друг дизайн и опции донякъде) задължително с най-голямата батерия догодина. Тя ще е 500км.

    ID.3 може и със средната 58квч, но то е по-аеродинамично и по-леко, съответно с по 60-70км отгоре са постиженията с 1 заряд
  • 39 Кокъл

    0 0 Отговор

    До коментар #33 от "Аммм":

    Няма какво да ти пиша колега,40 000 евро и за германците са много,не мисли там че хората събират парите по земята.

    Коментиран от #40

  • 40 Амммм

    0 0 Отговор

    До коментар #39 от "Кокъл":

    Колата е конкурентна на коли като Кодиак и ще е в този ценови клас. Има хора, за които и коли от 5 хиляди са много. Колко са продажбите на Кодиак? Той също е на тези цени!