Audi и китайският автомобилен гигант FAW Group са подписали меморандум за съвместно производство на електромобили под различни марки с обща платформа, заимствана от Porsche Taycan. Съгласно споразумението китайският концерн ще може да използва технологиите на VW Group, а германците ще получат привилегирован достъп до електрификацията на транспорта в Поднебесната.
Китайският пазар е особено важен за Audi. Успехите на съвместното предприятие FAW-Volkswagen, което в момента произвежда три модела, не намаляха дори в условията на пандемия. От януари до септември 2020 г. джойнт венчърът е продал 4.5% повече автомобили в сравнение с аналогичния период миналата година.
Продажбите на новите китайски електромобили с платформа от Porsche Taycan ще започнат през 2024 г. Не е изключено Audi и FAW да ги предложат и на световния пазар на много по-ниски цени от донора.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Госあ
Коментиран от #2, #3, #4, #10, #11
18:45 19.10.2020
2 😂😂😂😂
До коментар #1 от "Госあ":
😂😂😂😂😂 Отиде? Чакай и гледай!18:47 19.10.2020
3 Има ли още наивници
До коментар #1 от "Госあ":
Които чакат фалита на Tesla?19:02 19.10.2020
4 И какво ще предложат немците
До коментар #1 от "Госあ":
Китайски автомобили на ниска цена? Ето какви технологии предлага Tesla, за които не очаквай да прочетеш статия тук, защото не става въпрос за пожар:Изследовател на акумулатори на Tesla показа актуализирани резултати от тестове, сочещи батерии с продължителност над 15 000 цикъла или еквивалент на над 2 милиона мили (3,5 милиона км) в електрическа кола.
Миналата година докладвахме за Джеф Дан и неговата лаборатория, който е сключен договор за изследване на батериите за Tesla, публикувайки статия, която показва как най-новата Li-ion технология на батериите може да произведе батерии, които биха издържали 1 милион мили в електрически превозни средства.
В нова презентация Дан обсъди актуализирани резултати от тестовете от тази нова батерия, която се надява да се превърне в новата стандартна литиево-йонна батерия, спрямо която се сравняват новите батерийни технологии.
Коментиран от #5, #8
19:08 19.10.2020
5 teslaras dreams
До коментар #4 от "И какво ще предложат немците":
Пак презентации,реклами и бля бля.Ще ще ще ще ,ама не ще повече от 1000 цикъла.Коментиран от #6
19:14 19.10.2020
6 Дрън-дрън
До коментар #5 от "teslaras dreams":
1000 цикъла изкарваха още първите батерии от 2012 година. Знаеш ли колко подобрения има оттогава?От тези 15000 цикъла на хартия, дори 5000 да са реални, мислиш ли, че може да ги изразходваш някога? Колко живота ще ти трябват, дори да караш един и същ автомобил? На практика още следващото поколение батерии ще издържат повече от автомобила, а това е само началото на развитието на батериите. Най-доброто тепърва предстои. Все още не са измислили Как да използват рентабилно графена в масовото производство на батерии, а там е бъдещето.
Коментиран от #7, #9
19:47 19.10.2020
7 teslaras dreams
До коментар #6 от "Дрън-дрън":
Нали и аз това казвам.Само обещания,евтина реклама ще ще ще... следващо поколение и бля бля...20:12 19.10.2020
8 Госあ
До коментар #4 от "И какво ще предложат немците":
Тука писаха първо за едни китайски батерии,после за германски графенови, които са най обещаващи но за автомобили няма. Та това е общо взето май. Не ги следя тези.20:15 19.10.2020
9 Госあ
До коментар #6 от "Дрън-дрън":
Батериите са ограничени теоретично. Нищо по добро не може да има при литиево йонните, а графеновите имат малко по дълъг живот. За рециклиране не знам.20:19 19.10.2020
10 гост
До коментар #1 от "Госあ":
Много те мъчи тая Тесла , а ?? Хахахахахах !! Сигурно и кошмари ти докарва нощем чак !! И има защо , само гледай как ще схруска любимите ти немци за закуска и ще пита за още , ахахахаха !!!Коментиран от #18
20:41 19.10.2020
11 гост
До коментар #1 от "Госあ":
Модел 3 Пърформанс дори сега бие оригиналния Тайкан по всички показатели и то на 4-5 пъти по-ниска цена , а в същия Китай продава 5 пъти повече от тоя FAW-Volkswagen дето уж е китайски !!! Колко по-евтини мислиш ще са , особено с "безценния" автоматик , производство на Порше ??? Ще ти кажа , вместо 150 000 , 110-120 000 !!! Демек пак три пъти по-скъпи от Тесла , а тя още не е почнала да влага от новите по-евтини батерии и новия начин на производство на купето !!! Ще продадат 10-20 000 броя на номенклатурата да се вози на "китайски " електрички и дотам ще е с "великата" платформа , хахахах !!!Коментиран от #12
20:49 19.10.2020
12 Teslara's dreams
До коментар #11 от "гост":
Превъзхожда ги по катастрофи, самозапалвания, дефекти.Коментиран от #13
08:52 20.10.2020
13 Абсолютно си прав
До коментар #12 от "Teslara's dreams":
На брой произведени автомобили или изминати километри, Порше тайкан има повече катастрофи и повече самозапалвания. Още през февруари, малко след началото на продажбите един тайкан се запали както си стои в гаража и виж какво остана от негоКоментиран от #14, #15
09:53 20.10.2020
14 Оправете си сайта
До коментар #13 от "Абсолютно си прав":
Даде ми грешен код от картинката, а като го попълних правилно, видеото изчезна!09:54 20.10.2020
15 Teslara's dreams
До коментар #13 от "Абсолютно си прав":
Тесла е шампион по запалвания, катастрофи с автономното управление, дефекти.Коментиран от #16
10:21 20.10.2020
16 Тесла има над милион продажби
До коментар #15 от "Teslara's dreams":
Поршетата надали са продали дори 100 хиляди. Ти за колко самозапалени автомобила на Тесла както си стоят си чувал? Аз само за един в китайски подземен паркинг, което прави една на милион. Засега при porsche са 10 на милион, понеже знам само за един случай.Така погледнато Дали пък поршетата не се самозапалват 10 пъти по-често от Тесла?
Коментиран от #17
10:37 20.10.2020
17 гост
До коментар #16 от "Тесла има над милион продажби":
Какви 100 000 , хахахах !!! Те още 10 000 нямат и няма да имат скоро !!13:55 20.10.2020
18 МРГ
До коментар #10 от "гост":
Тоя индивид Госあ е комунист - русофилистик.Мрази западното и обича Ладите и балалайките и самоварите.Чудо на изобретенията на руската деградация.13:48 21.10.2020