Проучванията на Германската асоциация за технически инспекции (TUV) все още са сред най-надеждните, тъй като те не разчитат на анкети на клиентите, както повечето други, а на данни от технически инспекции, извършени през годината - и иват направени около 4.8 милиона прегледа. На тази база германците сформиран отчет за резултатите от 2020 г. и избраха най-лошите автомобили на възраст под 10 години.
Има обаче няколко неща, които трябва да имате предвид. TUV не отчита всички дефекти, които са възникнали, а само тези, които са отразени в сервизната книга или са открити по време на технически преглед. Асоциацията изчислява и средния брой дефекти, без да прави разлика между изгорял фар и повредена трансмисия.
И накрая, докладът включва само онези модели, които са в достатъчно количество в системата на компанията, което обяснява липсата на марки като Lexus или Alfa Romeo, които не са много популярни в Германия. Ето и десетте най-чупливи употребявани автомобила на възраст до десет години, според TUV.
* Първата цифра след модела показва коефициент на неизправностите , а в скобите е отбелязано въз основа на какъв среден пробег са отчетени.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Гост
Коментиран от #8, #12
12:12 11.11.2020
2 jар
Коментиран от #13, #16
12:15 11.11.2020
3 Анти милиционер
Коментиран от #27
12:19 11.11.2020
4 пилот на Ферари
12:21 11.11.2020
5 Таксиджия
12:22 11.11.2020
6 Немец
12:25 11.11.2020
7 Справедлив
12:26 11.11.2020
8 Емил
До коментар #1 от "Гост":
Не бъркай конете с крантите! Това са "коне" до 10 г., а фактически са кранти!12:33 11.11.2020
9 вики
Коментиран от #22
12:48 11.11.2020
10 Пламен
13:13 11.11.2020
11 е х о
15:17 11.11.2020
12 xaxaxa
До коментар #1 от "Гост":
Работни коне хахаха тъпак16:50 11.11.2020
13 дадада
До коментар #2 от "jар":
Гроздето викаш кисело, а ?Коментиран от #15, #19
16:51 11.11.2020
14 Кокъл
Коментиран от #29
17:27 11.11.2020
15 jар
До коментар #13 от "дадада":
Имал съм BMW така,че съм го ял това грозде ама направо ми присядаше.18:19 11.11.2020
16 Кирил
До коментар #2 от "jар":
БМВ,ако мине покрай автосервиз и не спре значи и спирачната му система е за ремонт18:19 11.11.2020
17 Този коментар е премахнат от модератор.
18 Главата не е за украса
Коментиран от #35
19:43 11.11.2020
19 Хайл
До коментар #13 от "дадада":
Хич не е кисело,просто тюв няма да признае НИКОГА ,че немските коли са СКЪПОСТРУВАЩИ БОКЛУЦИ19:56 11.11.2020
20 Нищо не разбирате
Март гледах един Хюндай i40 седан на всички екстри, нов внос от Испания на 156000 км, ноември 2015 г. Тъкмо щях да го купувам след пробното шофиране и жената вика я виж има,някакъв стикер по Сенника.И изненада - последна смяна на маслото 298000 км. Ноември 2019г. Смятай колко да нагли джамбазите.
20:49 11.11.2020
21 Гошко
22:32 11.11.2020
22 перничанин
До коментар #9 от "вики":
До 10г , а ти пишеш за 20+годишен дарак.08:07 12.11.2020
23 Туинго карам туинго
09:35 12.11.2020
24 Гого
09:39 12.11.2020
25 Батман
10:24 12.11.2020
26 А тетака
10:38 12.11.2020
27 Japan girl
До коментар #3 от "Анти милиционер":
Ами те не ги продават😀😀😀... Как да се развалят07:58 13.11.2020
28 сектант
17:32 13.11.2020
29 Българин
До коментар #14 от "Кокъл":
Пък един познат има 190000км на газ на Фиат Браво 1.4Т .17:43 13.11.2020
30 ...
18:08 13.11.2020
31 вЕрно
01:25 14.11.2020
32 QUADRIFOGLIO
23:04 14.11.2020
33 Карал съм мерцедес
18:08 15.11.2020
34 Ох тежко се живее в българия
23:03 22.07.2021
35 Ник
До коментар #18 от "Главата не е за украса":
Няма 10 годишна кола на 150хил км в Германия. Може да отворите всеки немски сайт за коли и ще се убедите в това. На тези километри продават само арабите и то с изричното условие че колата е само за износ. Тоест тя е с върнат километраж. Иначе аз карам служебна Дъстер на 6г и в момента е на 590хил реални км. Странно ми е друго. В немската класация за най чупливи коли на първо място са италианските а тук ги няма... И въобще от изброените по-горе няма нито една според TÜV.09:44 23.07.2021