11 Ноември, 2020 12:05 22 012 35

TUV: Най-чупливите употребявани автомобили

  • tuv-
  • употребявани автомобили-
  • надеждност

Класацията засяга коли на възраст до десет години

TUV: Най-чупливите употребявани автомобили - 1

Проучванията на Германската асоциация за технически инспекции (TUV) все още са сред най-надеждните, тъй като те не разчитат на анкети на клиентите, както повечето други, а на данни от технически инспекции, извършени през годината - и иват направени около 4.8 милиона прегледа. На тази база германците сформиран отчет за резултатите от 2020 г. и избраха най-лошите автомобили на възраст под 10 години.

Има обаче няколко неща, които трябва да имате предвид. TUV не отчита всички дефекти, които са възникнали, а само тези, които са отразени в сервизната книга или са открити по време на технически преглед. Асоциацията изчислява и средния брой дефекти, без да прави разлика между изгорял фар и повредена трансмисия.

И накрая, докладът включва само онези модели, които са в достатъчно количество в системата на компанията, което обяснява липсата на марки като Lexus или Alfa Romeo, които не са много популярни в Германия. Ето и десетте най-чупливи употребявани автомобила на възраст до десет години, според TUV.

* Първата цифра след модела показва коефициент на неизправностите , а в скобите е отбелязано въз основа на какъв среден пробег са отчетени.


10. Ford Galaxy - 31,7 (186 000)
9. Volkswagen Fox - 31,8 (105 000)
8. Peugeot 207 - 31,9 (107 000)
7. Renault Twingo - 32,0 (103 000)
6. Citroen C4 - 32,7 (120 000)
5. Nissan Qashqai - 32,9 (136 000)
4. Mazda 5 - 33,0 (146 000)
3. Hyundai Tucson - 34,0 (130 000)
2. Dacia Logan - 36,2 (134 000)
1. Renault Kangoo - 37,5 (137 000)


Поставете оценка:
Оценка 3.1 от 40 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Гост

    120 16 Отговор
    Най-масовите работни коне се чупели най-много. Ами нормално. Кангото и логана не им давата мира и са сигурно най-често срещаните служебни автомобили.

    Коментиран от #8, #12

  • 2 jар

    139 21 Отговор
    Тази класация е малко съмнителна защото в нея няма нито едно BMW.

    Коментиран от #13, #16

  • 3 Анти милиционер

    72 26 Отговор
    Нито една италианска кола. Нещо?

    Коментиран от #27

  • 4 пилот на Ферари

    81 8 Отговор
    Зависи и от броя произведени автомобили от модела. Много ясно че "премиум" марките Ауди ,БМВ и Мерцедес ще липсват. Макар че и техните модели не са по малко трошливи.Но за сметка на това могат и да ви разорят.
  • 5 Таксиджия

    46 19 Отговор
    Най-добрия вариант е кия сиид или хюндай i30.Казвам го от личен опит...
  • 6 Немец

    24 7 Отговор
    Сложих един фокс колкото да ви излъжа.
  • 7 Справедлив

    11 73 Отговор
    ДВГ е мъртъв.... Да. Живее Кралят, тоест. Да влязат електричните!!!!!
  • 8 Емил

    15 14 Отговор

    До коментар #1 от "Гост":

    Не бъркай конете с крантите! Това са "коне" до 10 г., а фактически са кранти!
  • 9 вики

    39 14 Отговор
    тъпа класация и то много! Да Мазда 5 е трошляк - ама само дизела!!! Галакси пък е Шаран едно към едно с фордова емблема и ако е с мотора 1.9 тди 130 коня държи по 800 000 км. без ремонт!

    Коментиран от #22

  • 10 Пламен

    48 2 Отговор
    Не се връзвайте колеги, немците и тези от ТЮВ не знаят истинското значение на думите "неизправност", спекулират. Ако оставим на тяхните констатации, в Бегето магистрали и първикласни пътища НЯМА! За Северозападна да не говорим... А ние си пием пиенето и си люшкаме бангиите. Та кой няма да купи каса Джони да почерпи и да изплющи жената празнично, ако му падне без нищо един от тези десетте.
  • 11 е х о

    9 0 Отговор
    .......туй ще да е реклама на някои модели !
  • 12 xaxaxa

    7 13 Отговор

    До коментар #1 от "Гост":

    Работни коне хахаха тъпак
  • 13 дадада

    3 9 Отговор

    До коментар #2 от "jар":

    Гроздето викаш кисело, а ?

    Коментиран от #15, #19

  • 14 Кокъл

    18 9 Отговор
    Значи са хубави италианските коли, колега. Карам фиат на малко км. от сервиза не мога да излезна. Чупливи са като мерцедесите, ауди vw, питам се има ли не-чупливи коли. Май не. Има де-новите коли може би.

    Коментиран от #29

  • 15 jар

    26 5 Отговор

    До коментар #13 от "дадада":

    Имал съм BMW така,че съм го ял това грозде ама направо ми присядаше.
  • 16 Кирил

    46 7 Отговор

    До коментар #2 от "jар":

    БМВ,ако мине покрай автосервиз и не спре значи и спирачната му система е за ремонт
  • 17 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 18 Главата не е за украса

    15 4 Отговор
    А на мен друго ми прави впечатление. В статията пише, че колите са ДО 10 години, което значи, че някои са и доста по-малко. Но, нека да приемем, че примерно Ford galaxy 10 годишен средно е на 186 хиляди километри. В тиквуландия 14, 15 г. таралясник ни го продават на Реалните* 160, 170 хиляди километри. Е, нека всеки сам да си сметне с колко реални км. връща честият търговец километража у нас.

    Коментиран от #35

  • 19 Хайл

    24 6 Отговор

    До коментар #13 от "дадада":

    Хич не е кисело,просто тюв няма да признае НИКОГА ,че немските коли са СКЪПОСТРУВАЩИ БОКЛУЦИ
  • 20 Нищо не разбирате

    18 2 Отговор
    Няма кола по 300000 км., която да влиза в България и то 5 годишна.
    Март гледах един Хюндай i40 седан на всички екстри, нов внос от Испания на 156000 км, ноември 2015 г. Тъкмо щях да го купувам след пробното шофиране и жената вика я виж има,някакъв стикер по Сенника.И изненада - последна смяна на маслото 298000 км. Ноември 2019г. Смятай колко да нагли джамбазите.
  • 21 Гошко

    21 2 Отговор
    Ха, 10 годишни кошнички по на 150 хиляди км, глупости. Мой приятел белгиец (студент) си купи март 2013-та фолцваген 6-ца чисто нов от магазина, на следващата година през месец май се видяхме с него и гледам километража - 68 хиляди км вече :-) Викам му:" много караш бе", а той ми показа на баща си аудито на 8 години - 330 хиляди км по километраж, а на вид - слънце. Викам му: майкооо, за това ауди на Горубляне ша са избият кат му видат фасона, а и километража, който ще показва... 115 хиляди, примерно. Та тук си знаем лафовете за НЕкараните коли на запад, които ние си купуваме, нонистината е, че караме много изстрадали кошници, на които им изпиваме кръвчицата до дъно. И го правим от зор, а не за кеф...
  • 22 перничанин

    5 2 Отговор

    До коментар #9 от "вики":

    До 10г , а ти пишеш за 20+годишен дарак.
  • 23 Туинго карам туинго

    5 8 Отговор
    Карам Рено туинго от 8 години и съм мн.доволен това дето пише тук са измислици от некомпетентни лица а не от германци изпишете мнения за туингото в гугал и вижте за какво става въпрос една от най здравите за модела и после пишете глупости
  • 24 Гого

    3 5 Отговор
    Вярно е и аз съм карал туинго преди време доволен съм от модела не ми е създавала никакви проблеми даже напротив бях мн.доволен карал съм и немски от които не съм бил толкова очарован въпреки големите думи
  • 25 Батман

    2 5 Отговор
    Аман от немски дизелови таралядняци боже изчисти си вересиите боже!!!
  • 26 А тетака

    3 3 Отговор
    Вярно е чадат като кюнци аз незнам как минават прегледите тези коли
  • 27 Japan girl

    2 1 Отговор

    До коментар #3 от "Анти милиционер":

    Ами те не ги продават😀😀😀... Как да се развалят
  • 28 сектант

    5 0 Отговор
    Само Дачия
  • 29 Българин

    0 0 Отговор

    До коментар #14 от "Кокъл":

    Пък един познат има 190000км на газ на Фиат Браво 1.4Т .
  • 30 ...

    2 1 Отговор
    Хахахах, 10 гпдишна кола в Германия на 100-140к км. смях в залата. Живея в Германия, в момента карам Артеон, закупен чисто нов 2019 година началото, в момента е на 80к км. Повечето познати и приятели, които имам, карат 3, 4 годишни коли, закупувани нови и всички са над 100к км. В Германия се кара много, тука е нормално работното ти място да е на 70-100км от къщата ти, понеже тва разтояние го минаваш за 30-40мин. на аутобана.
  • 31 вЕрно

    2 1 Отговор
    "Асоциацията изчислява и средния брой дефекти, без да прави разлика между изгорял фар и повредена трансмисия."
  • 32 QUADRIFOGLIO

    5 0 Отговор
    "което обяснява липсата на марки като Lexus или Alfa Romeo" Кой я е писал тая глупост? Лексус и Алфа Ромео в последните 10 години правят отлични автомобили откъм надеждност. Абсолютно логично е, че отсъстват от тази негативна класация и със сигурност не е, защото са рядко срещани. На мен по-ми е чудно, как толкова малко немски курници са в тази класация, разни TFSI-та, DSG-та, 7G-троници и подобни скъпи и чупливи комплектации в германия бол.
  • 33 Карал съм мерцедес

    3 1 Отговор
    Карал съм го Мерцедес Б класа пълен боклук
  • 34 Ох тежко се живее в българия

    0 0 Отговор
    Ей, докато неуплюете бмв неможе, да скъпа поддръжка, но то е направено за богати хора, аиде стига.
  • 35 Ник

    0 0 Отговор

    До коментар #18 от "Главата не е за украса":

    Няма 10 годишна кола на 150хил км в Германия. Може да отворите всеки немски сайт за коли и ще се убедите в това. На тези километри продават само арабите и то с изричното условие че колата е само за износ. Тоест тя е с върнат километраж. Иначе аз карам служебна Дъстер на 6г и в момента е на 590хил реални км. Странно ми е друго. В немската класация за най чупливи коли на първо място са италианските а тук ги няма... И въобще от изброените по-горе няма нито една според TÜV.