Last news in Fakti

17 Ноември, 2012 12:39 31 880 92

40 години S-Klasse

  • mercedes-benz-
  • s-klasse

 

Лускозните лимузини винаги са били запазена територия на Mercedes-Benz. От възобновяването на производството след края на Втората световна война през 1951 г. щутгартският гигант е продал над 3.5 млн. от върховите си лимузини, което ги прави най-успешните возила от този клас.

През 1972 г. немците решават да въведат някакъв ред в гамата си, а и да подчертаят специалния статут на луксозните си седани. Предстои навлизането на марката в нови класове и буквите трябва да се използват по-обмислено. На бял свят се появява първата в историята S-Klasse (от Sonderklasse - "особена класа").

Mercedes-Benz S-Klasse W116, 1972-1980

Макар и предишни модели да носят индекса S, W116 се води за първата S-Klasse в историята на марката. Моделът е първият сериен автомобил, оборудван с антиблокираща система на спирачките. Воланът с четири спици е проектиран да предпазва водача в случай на катастрофа, а резервоарът е удароустойчив. Страничните стъкла и стоповете отхвърлят мръсотията. Предназначеният за щатския пазар 300 SD става първият луксозен седан с нафтов двигател, а през 1978 г. S-Klasse става първият сериен автомобил с турбодизелов мотор.

Mercedes-Benz S-Klasse W126, 1979-1991

Второто поколение на модела също готви изненади, свързани с безопасността. През 1981 г. култовата W126-ица става първият сериен автомобил с въздушни възглавници. Традиционните хромирани брони отстъпват място на пластмасови, които издържат леки удари при паркиране. Въздушното съпротивление на S-Klasse е безпрецедентно ниско дори по стандартите за автомобили от далеч по-малките класове, а инженерите в Щутгарт разработват алуминиеви V-образни осмаци за подобаващо задвижване.

Mercedes-Benz S-Klasse W140, 1991-1998

Смятан от мнозина за последния истински Benz от времената, когато Mercedes не пести средства и сили, за да произвежда най-добрите автомобили в света, W140 издига комфорта на пътуващите до непознати висоти. В салона има място в изобилие, а стъклата са двойни за подобряване на шумоизолацията. Модификациите 600 SE и 600 SEL приютяват под предния си капак първия V12 на марката. Дванайсетцилиндровите версии се екипират с революционната по онова време електронна програма за стабилизация (ESP). През 1995 г. тази важна екстра става достъпна и за осемцилиндровите модификации. Година по-късно S-Klasse се сдобива и със спирачен асистент (BAS).

Mercedes-Benz S-Klasse W220, 1998-2005

Двойните стъкла отпадат от приоритетите на Mercedes-Benz от стремеж за намаляване на теглото, но новата S-Klasse се опитва да компенсира с други глезотии. W220 разполага с пневматично окачване, Active Body Control, който се грижи за комфорта в остри завои и двойно предаване 4MATIC срещу доплащане. Сред останалите нововъведения са круиз контролът с поддържане на дистанция до предния автомобил и системата COMAND. Pre-Safe се грижи за предварителното регулиране на коланите и седалките в случай, че засече потенциална катастрофа. S600 за пръв път преминава границата от 500 к.с., а комуто тази мощност изглежда недостатъчна, може да си поръча S 55 AMG.

Mercedes-Benz S-Klasse W221, 2005-2013

Ръбести форми заменят меките и заоблени черти на предишното поколение. W221 е още по-луксозен и предлага цял куп нововъведения. Водачът вече може да вижда в тъмното благодарение на Night View Assist, Pre-Safe вече има функция за частично автономно спиране, а системите за покриване на мъртвата точка в огледалата, поддържане на лентата и асистентът за спазване на ограниченията повишават безопасността още повече. S 400 Hybrid става първият автомобил с йон-литиева батерия, в терминологията навлиза понятието BlueTEC. В началото на 2011 г. към гамата е добавен четирицилиндровият турбодизелов S 250 CDI със среден разход 5.7 литра на 100 км и въпреки това 204-те конски сили му позволяват да ускорява до 100 км/ч за приличните 8.2 секунди и да достига скорост от 240 км/ч.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 natürlich

    2 0 Отговор
    NO COMMENT!!!
  • 2 fen

    2 0 Отговор
    Най-добрите,сред най добрите-S Klasse
  • 3 Адолф Хитлер

    2 0 Отговор
    Поклон пред най добрите автомобили за всички времена.
  • 4 Mercedes-Benz

    2 0 Отговор
    Ето го батко бе! Който не е карал S-class не знае нищо! Шофирането на такъв автомобил е преживяване,а не просто стигане от точка до точка. Пожелавам на всеки да се качи в такава с V8 или V12 под капака.
  • 5 Niko

    2 0 Отговор
    Natürlich . Няма какво да се каже повече освен Мерцедес .
  • 6 niki

    2 0 Отговор
    Mnogo dobri avtomobili nqmat ravni!
  • 7 i500

    1 0 Отговор
    клипче по темата http://www.youtube.com/watch?v=2gEVkFahYH4
  • 8 Керимов

    2 0 Отговор
    Написаното за W140 е вярно,последният много здрав Мерцедес S-класа! Казвам го защото съм карал такава 4г,сега го оставих на сина ми.След него купих W220 S 500 през 2004г още го карам,това е един страхотен автомобил и мисля да го карам до края на живота си!
  • 9 М_SUx

    2 2 Отговор
    Всичките са красавци, заради тези коли съм фен на Бенц.. В класа си са непобедими, поне това което предлагат като возия/технология.... може да имат по-малко продажби в момента от Ауди и БМВ в този клас, но това е защото модела е от 2005-та годиниа. През 2013та нещата ще се променят когато излезне новия модел. Въпреки всичко мисля, че "возията" е много важен фактор, ако се замислите за тези 130 години откакто се произвеждат автомобили, винаги е имало красиви коли и от 20те и от 50те години на 20ти век и 60те и до ден днешен продължават да се правят красиви коли, но за тези 130 години освен дизайн и някоя екстра нищо не се е променило при повечето автомобили - те продължават да си возят като своите предци от преди век, докато при Бенц нещата са на много високо ниво.
  • 10 Иван Костов

    1 2 Отговор
    Mercedes Benz and BMW are the best!
  • 11 младия ерген

    2 3 Отговор
    Изглеждат като пенсионирани дядовци ха ха ха
  • 12 лошия джо

    2 3 Отговор
    W116 и W126 Приличат на пенсиониран ирландски фермер!

    Коментиран от #13

  • 13 natürlich

    2 0 Отговор

    До коментар #12 от "лошия джо":

    Това са модели на по 30-40 години демек с 20-30 години по стари от тебе!
  • 14 Име:

    2 4 Отговор
    S klasse ама до 1995 после не е същото... И това не са мой думи, а на бивш собственик на Мерцедес.
  • 15 Алекс

    2 1 Отговор
    Няколко пъти на последък виждам в нета коментари че Мерцедес е била пенсионерска марка и т.н. Цял живот съм бил фен на марката от момента в който видях на живо W124 през 86 година във Велинград при един консул, до сега. Няма по-здрава, по-доказана, по-ценена марка, който какво ще да казва. Колкото за S класата, няма какво да се каже повече това е милионникът на Мерцедес. Дори днес много автомобили не могът да предложат лукса, класата, возията на W 126 - така наречената "пура" - автомобил на 30 и повече години. Не случайно този модел се произвежда в Южна Африка до 98 година. Скоро се возих на W221, 3,2 дизел, от Бургас до София и обратно карахме предпазливо само с 260 км в час. Без шум, без вибраций, без излишни емоций, спокойно без да те кара да ти спира сърцето. За това е пенсионерска, защото спокойствието и лукса не могат да се намерят на друго място. Доказано е че хората каращи Мерцедес живеят по-дълго. Не случайно девизът на Мерцедес е "Мерцедес начин на живот". Да казваш за кола която мисли за теб че е "пенсионерска" е меко казано глупост.

    Коментиран от #21

  • 16 W164

    1 0 Отговор
    ОСТАВА ДА ЧАКАМЕ ДА ИЗЛЕЗЕ НОВИЯТ МОДЕЛ.АЗ СЪМ СЕ ВОЗИЛ ВЪВ W140 С350 И С500 И ВЪВ W220 С320 ЦДИ ОСТАВА ДА СЕ ВОЗЯ САМО ВЪВ W221.МНОГО ИМАМ МЕРАК ДА СЕ ВОЗЯ ВЪВ АМГ НЯМА ЗНАЧЕНИЕ КАКЪВ МОДЕЛ Е.НОВИЯТ МОДЕЛ КАТО ИЗЛЕЗЕ КОЙ ЗНАЕ СЪС КАКВИ ДВИГАТЕЛИ ЩЕ БЪДЕ СИГОРНО ОТ 200 ДО 630 КОНЯ И СРЕДЕН РАЗХОД ОТ 5 ДО 15 НА 100
  • 17 Гризли

    1 1 Отговор
    До #12 и #13:

    Много си оригинален бе! Буква "шт" няма в българския език - научи се да пишеш. Ама що ли се хабя - като ти гледам и двата коментара IQ-то ти е колкото на кофа.
  • 18 Гризли

    1 0 Отговор
    П.П. Корекция - отговора е до коментари #11 и #12
  • 19 монти

    1 0 Отговор
    За мен монументалният флагман W-140 е недостижим и сега след толкова години . Когато го видях за първи път на живо бях направо поразен , разглеждах го / надничах вътре/ поне 30 минути доколкото си спомням.
  • 20 W164

    1 2 Отговор
    ЛОШОТО НА W140 ЧЕ НАЙ МОЩНИЯТ МУ ДВИГАТЕЛ Е 6000 КУБИКА 408 КОНЯ А СЛЕДВАЩИТЕ МОДЕЛИ 6000 КУБИКА СА 500 И 517 КОНЯ И ИМАТ АМГ ВЕРСИЙ КОИТО ДОСТИГАТ ДО 630 КОНЯ АПЪК W140 НЯМА
  • 21 Дилян Димитров

    1 1 Отговор

    До коментар #15 от "Алекс":

    Съгласен съм с теб за повечето неща, но за това,че 320 дизел може да вдигне 260 не съм съгласен.
    Освен това тези "емоций" и "вибраций" да не са някакви римски легионери?

    Коментиран от #22

  • 22 W164

    2 1 Отговор

    До коментар #21 от "Дилян Димитров":

    БЕЗ ПРОБЛЕМ ЩЕ ГИ ДИГНЕ 260,НЕ ГЛЕДАЙ ЧЕ МАКСИМАЛНАТА МУ СКОРОСТ Е ДАВАТ 250,НИКОЯ КОЛА НЕ ВДИГА КОЛКОТО ПИШЕ ЧЕ ВДИГА ПО КАТАЛОГ А ВДИГА ПОВЕЧЕ
  • 23 Дилян Димитров

    2 1 Отговор
    Да, по нанадолнище...зае.и. Такава скорост е чиста клизма за тоя двигател. Това върви нормално до 200,след това ти трябва супер дълга отсечка.

    Коментиран от #25

  • 24 Киро

    1 0 Отговор
    С класата е невероятен автомобил дори след толкова години, ако говорим за първия! 40 години назад, Мерцедес С класа е най-мощното доказателство за победата на запада над комунистическия изток! С класата е символ на свобода, конкуренция, инициатива, интелект, технология... красота!

    Коментиран от #27

  • 25 w164

    0 1 Отговор

    До коментар #23 от "Дилян Димитров":

    ЧЕ 350 КИЛОМЕТРА МАГИСТРАЛА ДА НЕ СА МАЛКО ?
  • 26 W164

    1 2 Отговор
    http://www.youtube.com/watch?v=JDNawQ7m9-U ЕТО ЕДИН ИНТЕРЕСЕН КЛИП КАК С320 ЦДИ ВДИГА 230 ЗА ЕДНА МИНУТА.260 ЩЕ ГИ ВДИГНЕ ЗА МАКСИМУМ МИНУТА И ПОЛОВИНА
  • 27 S 500

    1 2 Отговор

    До коментар #24 от "Киро":

    @24 Абе момче несе пише С-класа, а S-класа несе научихте ей !
  • 28 Симеон Симеонов

    1 3 Отговор
    Продавам 3 пури 126 от 1988г, 1 140 от 1995г, 1 220 от 2001г.
    насам народе - купувайте докато има
  • 29 мухаха

    2 1 Отговор
    Само за пенсионери.
  • 30 Къде е вип амг

    1 5 Отговор
    Защо го няма вип амг, с атрактивната фолк снимка, който кара лада!? Чакам коментара му.
  • 31 Къде е вип амг

    1 4 Отговор
    Да не бида е махнал сопотската газова на ладата и да слага метан!?:) Нещо не е много активен в последно време. Несериозен.
  • 32 Гари

    3 2 Отговор
    Мерцедес...какво като е Мерцедес.Тази марка е за пълни сексуални комплексари.124-ката пък с най-малкия си дизелов двигател от 75к.с,наистина е нещо "супер уникално".Започваш да изпреварваш ТИР и вадиш календара,кога аджеба ще завърши успешно това изпреварване.Най-често обаче завършва с челен удър.Уникално тясна отвътре за сметка на огромните си външни 'шлепски"размери.Тунела за кардана вдигнат почти до тавана и ако се вози трети човек на задната седалка коленете му са опрени в мусурата.Страничните огледала ги направили едни малки и несъразмерими.Арматурното табло-пълна отврат.Стрелката за налягане на маслото разграфена до три атмосфери само и като запалиш се забива на тези три амосфери и повече не мърда оттам.Цените на консумативите -ремъци,филтри,нкладки,дискове и други-космически.Фирма произвеждаща всички гами като от шир потреба-от Смарт до камиони.Няма собствено лице само в леките автомобили.Не мерси това е кола за некои над 50-те със малки чур.и

    Коментиран от #36

  • 33 W164

    2 7 Отговор
    МЕРЦЕДЕСА Е ЗА БИЗНЕСМЕНИТЕ И МУТРИТЕ

    Коментиран от #38

  • 34 Димитър Димитров

    2 2 Отговор
    Г-н Гари първо Мерцедес се е доказал с времето,второ да вадиш календара малко преувеличено,тясно за тебе,тунела не е вдигнат достатъчно вдигнат а си е доста удобно бих казал,трето стрелката стои на 3 защото маслената помпа си държи атмосферите няма забележки не като другите кютюци.Аз имах Мерцедес W124 200D на 1 000 000 километра и го продадох даже в момента още го карат,може и да се докажат километрите.Така ,че Мерцедеса си е Мерцедес.Доказал се е с времето то w124-ката ако не беше добра кола до сега нямаше да се движат още по улиците.Загледай се колко w124-ки има по улиците и сам си направи извода за колата,стига толкова за w124-ката.А S-classa-та е страхотен автомобил доказал се е с времето и който е карал знае какво е чувството от каране на такъв автомобил.Поздрави :)
  • 35 dedo vi gele

    1 2 Отговор
    ZDRAVEITE GOSPODA , ....mercedes e marka.....ostanaloto go karat hora koito ne mogat da si go pozvoliat....i ne ide re4 za razmeri ....osven na mozu4nite gunki koito se zabeliazvat/.......koito ne iska mercedes ima i BENTLEY.....
  • 36 w124

    1 0 Отговор

    До коментар #32 от "Гари":

    хахахах нямам думи. Аз съм горд собственик на w124 200д 75к.с.
    който иска да ме гони който иска да кара зад мен. Напълно достатъчни са тези коне. Ремонт на 124-ка се прави един единствен път в ЖИВОТА на автомобила! ГАРИ!

    Коментиран от #37

  • 37 123.300 д

    2 0 Отговор

    До коментар #36 от "w124":

    на 123 не се прави докато не изгние купето :)
  • 38 БУМЕР КАМОР

    6 1 Отговор

    До коментар #33 от "W164":

    Mercedes e marka parvo za hora s pari i vtoro za hora razbirashti ot avtomobili.za S klasata moga samo da kaja che e nai dobroto koeto chovek moje dasi kupi.derzaite lapetii

    Коментиран от #40

  • 39 w124.021

    4 1 Отговор
    Колеги. Ама много ме дразни това понятие "кола за пенсионери".
    Имам чувствието че това го мислят точно тези които не са се качвали поне веднъш, дори и на спрял мерцедес. Особено, ако се возиш със които и да е S-Classe, тогава разбираш че просто не можеш да караш друго, освен мерцедес. Помислете, каква друга марка кола на 30 години те вози като какъв и да е мерцедес на същите години..
  • 40 СМЪРТ-ЗА- ТУРЦИТЕ

    1 1 Отговор

    До коментар #38 от "БУМЕР КАМОР":

    S klasata e za takiva kato mene s istinski kinti,a ne kato tvoite izmisleni,na teb ti preporu4vam Ford Eskord !

    Коментиран от #41

  • 41 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 42 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 43 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 44 М.К.

    1 8 Отговор
    Еййй Алооо голфа ми от 92г е на 900 000км без ремонт на двигателя и без ръжда,но ако погледнете един мерцедес от същите години ще видите че нямя под или му е втори под,заварен! W220 е най големия боклук,за една возия плащаш ремонт която струва цената на половината кола!

    Коментиран от #47, #53, #58, #59

  • 45 w124.021

    1 1 Отговор
    хахахахахахахахаха. А пък за w124-та. хахахахахаха. толкова млад и имаш нужда от лекарства.

    Коментиран от #46

  • 46 w124.021

    1 1 Отговор

    До коментар #45 от "w124.021":

    Написано за Гари
  • 47 Пирамид Хлътков

    3 1 Отговор

    До коментар #44 от "М.К.":

    А то за преглед на Бугати в завода се плаща по половин един милион, следователно искаш да ме убедиш че колкото повече плащаш за поддръжка и ремонт толкова колата е по-голям боклук? По-голяма глупост не съм чувал.
  • 48 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 49 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 50 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 51 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 52 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 53 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 54 Васко

    3 1 Отговор
    Аз карам на баща ми колата от време на време S500 2010г,имам снимки и във фейсбук.Момичетата в нашия град сами ми се предлагат,всеки месец си хващам ново гадже.Лягяме, ставаме ,правиме секс един месец и като ми омръзне си хващам друга.Парите и S-класата ми дава голям имидж сред момичетата,но аз несам виновен че те търсят парите и лъскавите черни коли.Имал съм случаи в които още след първото возене в черния звяр се съгласяват за секс.Избирам най красивите момичета,обичам секса,парите и имиджа на S-класа.
  • 55 Васко

    7 1 Отговор
    Но като се сабуда разбирам,че всичко е било сън !
  • 56 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 57 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 58 Адолф Хитлер

    5 1 Отговор

    До коментар #44 от "М.К.":

    Карай си Гоуфа ,но не мога да разбера защо се хвалиш.Не ти разрешавам повече да говориш за коли в които дори не си сядал!Да бе за Мерцедес ти говоря.Недей да обиждаш марката!
  • 59 Кирилизатора

    2 0 Отговор

    До коментар #44 от "М.К.":

    Абе колега и аз съм голфаджия ама "пурата" е просто религия.Уникален автомобил !!
  • 60 Japoneze

    1 1 Отговор
    Господа,карането на S класа предполага успели уравновесени възпитани хора,като чета по долу виждам много злоба,така не!Това е може би най-добрия автомобил в света,да честитим годишнината на хората и стига сте се ръфали като кучета!
  • 61 520 zender

    7 1 Отговор
    Мислех да коментирам тука тоя бенц ама ми се отщя-то много простотия имало в тоя саит.Е.ати комплексарите.Japonese-веднъж сме на едно мнение!!!

    Коментиран от #86

  • 62 Ицо

    1 2 Отговор
    И моята кола хонда сивик от 93г е без ръжди и въпреки че е от ниския клас е повече кола от тъзи миришешти скъпи пури
  • 63 монти

    2 0 Отговор
    Сигурен съм че конкурентите на Mercedes са изучили и познават тези S класи по добре от собствената си продукция ,защото S-KLASSE IS BEYOND EVERY STANDARD !
  • 64 Янко

    1 0 Отговор
    Ицо! Карай си тъпата Хонда и се научи да пишеш ,защото миришеШТи се пише с "щ".

    Коментиран от #66

  • 65 pffff

    1 0 Отговор
    Пффф! Повече кола- 100% си прав... :D:D:D Без ръжди - може и да си прав... Ама 100% е и без живот! Tъй че като не знаете какво да пишете не пишете най-добре! То мерцедес нямат такъв мижав клас с който да сравняваш хондата ти с w126 си тръгнал... За уточнение карам фиеста а не пура преди някой друг да се е изцепил че си защитавам колата!
  • 66 ВИП АМГ

    1 2 Отговор

    До коментар #64 от "Янко":

    napalno si prav

    Коментиран от #68

  • 67 vvv

    1 0 Отговор
    Най готината марка и модел.Това е колата! S Klasse
  • 68 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 69 Пепи

    0 1 Отговор
    Астрата ми от 92г е без ръжди и е повече кола от тези катафалки разбрахтели ве пенсионери

    Коментиран от #71, #77, #78

  • 70 dockera

    1 1 Отговор
    Пепи, бегай да ти се не смеят хората, че говориш небивалици :)
  • 71 520 зендер

    1 0 Отговор

    До коментар #69 от "Пепи":

    Комплексиран бушмен,скрии се в дупката от която си излязъл и не се показвай повече.
  • 72 стилиян милчов

    1 0 Отговор
    mercedesat e kola da se ka4ite cqloto semeistfo da minete 400-500km bez dagi osetie i dase priberete jivi i zdravi !!!!

    Коментиран от #79

  • 73 стилиян милчов

    1 0 Отговор
    ai zabelqzvam 4e vseki sravnqva kola sled devedesete nasam sas kola sedemdesette koeto e smeshno :D
  • 74 стилиян милчов

    1 0 Отговор
    ai zabelqzvam 4e vseki sravnqva kola sled devedesete nasam sas kola sedemdesette koeto e smeshno :D
  • 75 Весо

    0 1 Отговор
    Е какво е чувството според тебе?Прекосявал ли си Шипка с 124 200Д автоматик?Аз съм и никак не е приятно да караш зад натоварена с тухли Шкода Мадара и да не можеш да я изпревариш с тоя звяр :-)

    Коментиран от #82

  • 76 стилиян милчов

    1 0 Отговор
    kak ima 2.0d kato neti haresfa si zemi amg ili brabus ima 5.0i 6.0i 7.3 600ks ako neti stigat :D
  • 77 Янко

    1 0 Отговор

    До коментар #69 от "Пепи":

    Пепи ти не си ли чувал коя е най бързата кола на света.Това е Астрата защото бягала от ръждата си.Вземи се скрий бе мой човек няма по смешна кола от Опела и изобщо факта,че караш такава евтина кола ми говори и колко ти е мозъчното съдържимо.
  • 78 E500 W 124

    1 0 Отговор

    До коментар #69 от "Пепи":

    abe Pepi dokaraha kremvirshite leki
  • 79 косача

    1 0 Отговор

    До коментар #72 от "стилиян милчов":

    да така е
  • 80 MB W126 300SEL

    1 0 Отговор
    Браво, Japoneze! Ако си млад човек, прави ти чест. Аз съм на години. Чета тука глупостите на разни заядливи, злобни и некомпетентни пикльовци, които не знаят какво пишат, а и си вярват, защото са си навирили някои израстъци и мислят, че времето работи за тях. Да, ама не. Половината от тях са разни "фолксвагенджии" с опънати вратлета и извити надясно глави. Те не знаят какво пишат. Прости им господи! Те не са се качвали на "конска глава", на "сом", на "табакера", на "пура". Иначе са всезнайковци. Те не знаят какво значи MB W123 300 TD, който има един единствен кусур, че като мине 1-2 млн километри задължително се чупи. Същите тези момченца се очудват като видят мерцедес от началото на 70-те години с климатик и хидравлика и още ред други неща. Те си мислят, че автомобилостроенето започва от момента, в който са им щръкнали пишленцата. Горкичките! Нека си карат пластмасовите играчки, нека мислят,че техните астрички и хондички са най-великото нещо на света!

    Коментиран от #83, #84

  • 81 hienata

    1 0 Отговор
    До коментар #80 от "MB W126 300SEL ":

    Бих допълнил поста ти с още доста примери за това какво има един 30 годишен MB W126 и какво нямат доста нови автомобили, но ме мързи да пиша, само да беше видял опулените очи на хлапетата като разбраха, че в казанчето за течност за миене на стъклата има нагревател и може да сипваш чиста вода или че, през 1990 г. когато климатика беше рядка екстра, MB W126 имаха климатроник и печка.
  • 82 vr1toglaviq

    0 0 Отговор

    До коментар #75 от "Весо":

    чуството е като със 124 2.5 чист дизел комби
  • 83 мецан

    1 0 Отговор

    До коментар #80 от "MB W126 300SEL":

    evala pich,niama kakvo da dopalnia.
  • 84 w140

    2 0 Отговор

    До коментар #80 от "MB W126 300SEL":

    Абсолюно съм съгласен с Вас! Това е самата истина и наистина няма какво да се добави. В България ми прави впечатление, че когато гроздето е по на високо, винаги е кисело, докато само на 1000 1500 километра на запад нещатата са коренно различни. Аз лично не мога просто да си обясня този ефект тук, как може някои да каже нещо против Мерцедес особено за олицетворението на стила и лукса, а именно Sonderklasse. Това определено не е кола за келешлък това е кола за познавачи, не се купува с цел икономия или практичност в ежедневието, това е автомобил, които се купува един път в живота и страстта по него никога не изгасва. Освен мечо имам и втори автомобил vw bora, които ми е удобен за ежедневните нужди, но когато погледна Мечо, седна зад волана и вратата се затвори, запаля осем цилиндровия двигател, които сякаш ми казва отпусни се, от тук поемам аз. Ето така мога да обясня магията наречена S Klasse!
  • 85 Хулиган

    1 0 Отговор
    Много е хубава S-Klasse, :) и честито на тези коити ги имат.
  • 86 330и

    1 0 Отговор

    До коментар #61 от "520 zender":

    zender отдавна не бях се смял така, ма голям смях ти казвам, това в друга държава го няма ей :)))))
    само дето съм закъснял малко - много изтрито имаше от мода
  • 87 MB W126 300SEL

    1 0 Отговор
    Така е, W140. С Вас сме наясно за какво става дума. Das Leben ist zu kurz, um unechte Autos zu fahren! Няма да го превеждам, защо младите и в превод няма да го разберат.
  • 88 ВИП АМГ

    3 0 Отговор
    s klasata si e s klasa.koito ia pliue ili niama vazmojnost za taakav avtomobil ili e lud.

    Коментиран от #89

  • 89 Пали ладата

    0 1 Отговор

    До коментар #88 от "ВИП АМГ":

    S класите ги остави на нас. Карай ладата и започни вечерно училище.

    Коментиран от #90

  • 90 БУМЕР КАМОР

    0 0 Отговор

    До коментар #89 от "Пали ладата":

    ti si ot rabotnicheskata klasa.
  • 91 мв

    1 0 Отговор
    хората се страхуват от времето а времето се страхува от пурите
  • 92 роман ценов

    0 0 Отговор
    аз съм имал богата история от всякакви марки като ауди бмв и други за мен мерцедесът е най красивият и елегантен автомобил въпреки че емалко старичък е най добрия правен автомобил на света