ФАКТИ.БГ

5 употребявани автомобила, които издържат на люта зима и тежки студове

Публикувана: 29 Ноември, 2020 12:00
107 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 54759
5 употребявани автомобила, които издържат на люта зима и тежки студове
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3.2 от 85 гласа.

Автомобилни експерти от украинското издание apostrophe публикуваха интересен рейтинг на употребявани автомобили, които според тях са особено популярни сред купувачите на вторичния пазар, най-вече през зимата. С други думи това са сравнително нискобюджетни предложения, които издържат на резки температурни промени и тежки студове.

Suzuki Jimny III

5 употребявани автомобила, които издържат на люта зима и тежки студове

Този автомобил има пътен просвет от 19 сантиметра, а двигателят му е с обем от 1.3 литра, притежава мощност от 85 конски сили. Подчертава се, че колата е особено издръжлива и надеждна и подходяща за неравни пътища, както и за всякакви зимни изненади.

Dacia Duster I

5 употребявани автомобила, които издържат на люта зима и тежки студове

Тази кола не се страхува дори от високи снежни преспи - височината на просвета ѝ е 21 сантиметра, оборудвана е с добър непретенциозен двигател (и дизелов, и бензинов), които се характеризират с издръжливост и с относително дълъг ресурс. Тези автомобили почти не се влияят от ниски температури.

KIA Sportage III

5 употребявани автомобила, които издържат на люта зима и тежки студове

Клиренсът на тази кола е 17.2 сантиметра, което е напълно достатъчно за преодоляване на малки снежни преспи. Всички нива на оборудване се предлагат със задвижване на четирите колела, има опция за отопляеми седалки. Дори основните конфигурации са оборудвани с достатъчен брой опции за комфортни пътувания извън града.

Skoda Yeti I

5 употребявани автомобила, които издържат на люта зима и тежки студове

Този автомобил има пътен просвет от 18 сантиметра, добро задвижване на четирите колела, а най-подходящ е мотора с обем 1.8-литра и мощност 152 конски сили. Цената му на вторичния пазар обаче е малко по-висока от тази на останалите в рейтинга, но пък не трябва да инвестирате толкова в ремонти.

Nissan X-Trail II

5 употребявани автомобила, които издържат на люта зима и тежки студове

Автомобилът не се плаши от различни неравности на пътната настилка, както и от ниски температури, а каросерията на тази кола не се страхува от реагенти. Всички модели са оборудвани със система за задвижване на всички колела, така че със сигурност ще продължи да се движи уверено, независимо от условията.

Поставете оценка на статията:
Оценка 3.2 от 85 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Бисер
1 Отговор
Сузукито,наистина е праверено и си заслужава!

Коментиран от #18, #55


Оценка:
-14 +250

2
Този коментар е премахнат от модератор.
ценности
3 Отговор
С изключение на Джимнито , паркетни лъвове.

Коментиран от #4


Оценка:
-28 +233

Корона глад
4 Отговор

До коментар #3 от "ценности":


Лъвове ли? Бих казал котенца

Коментиран от #106


Оценка:
-13 +178

Шофьор
5 Отговор
Нисан- Алмера е ВЪРХЪТ!! Схващате ли бе " разбирачи"???

Коментиран от #104


Оценка:
-148 +20

Фернандо Алонсо
6 Отговор
Понякога тук се пишат, абдолютни безумия.... Липно съм притежавал Шкода Йети с 1.8TSI - това е най-големият маслояд, който някога съм имал, още от 50К км, запопна да гори страшно много масло, на 120К гореше по литър на 1000 км. Тези в Шкода, не искаха, да направят нищо, мрънкаха, накрая, като изтече гаранцията ми казаха, че можело да мсеняр клапани, и не знам си какво още за малко над 4К лева?!?!? Продадох я, на един човек в Габрово, който юи звънна след месец и каза, че нямала компресия в първи цилиндър. Отделно за 5 години смених около 5 бобини. Иначе не е лоша кола, сравнктелно тиха е, удобна, не се усеща като СУВ, а като лека кола, вървеше прилично, много добро 4х4 с халдекс, който е здрав, само масло съм сменял на този халдекс. Много по-добро 4х4 от на Хюндай Туксон/имал съм такъв/,както и от разните му Тойоти и Хонди, но пак казвам няма по -долям маслояд

Коментиран от #33, #58


Оценка:
-28 +181

Фернандо Алонсо
7 Отговор
Извинявам се за правописните грешки.... Пиша от телефона

Оценка:
-11 +78

Пострадал
8 Отговор
Двигателите 2.0 TFSI и 1.8 TFSI са УЖАС откъм маслото. Моят гореше 1 литър на 250 км, а говорих с човек, на когото му гореше 1 литър на 100 км. Ремонтът е разоряващ...

Коментиран от #11


Оценка:
-10 +129

Освен джимито
9 Отговор
Другото е ха ха ха

Оценка:
-12 +68

jар
10 Отговор
Твърденията за Дачия,че е много здрава са митове.Много често лагерите в скоростната кутия се износват преди 50000км и започва едно досадно виене чието отстраняване съвсем не е евтино на фона на цената и(особено като употребявана)а местата по каросерията на които ръждясва са безброй.

Оценка:
-18 +116

Лошото е
11 Отговор

До коментар #8 от "Пострадал":


че и да дадеш 5000+ за ремонт проблема не се решава изцяло и пак гори масло,макари по малко.

Коментиран от #19


Оценка:
-3 +71

Ъъъ
12 Отговор
Що не пишете за гоУф бе. Най-добрата талига е. Или пък за пастора.😀

Коментиран от #49


Оценка:
-10 +51

Сузуки
13 Отговор
Надеждна кола? Вие шегувате ли се?

Оценка:
-64 +23

Като не си
14 Отговор
Купувате Дачия, ще ревете по форумите за маслояди и прочие проблеми, аз на моята Дачия за 10000км доливам 0литра масло, пък вие си карайте разни премиуми.

Оценка:
-69 +63

А бе
15 Отговор
Истината е че след 2000г. всичко е пълен боклук.

Коментиран от #35, #39


Оценка:
-35 +147

уеб простотия
16 Отговор
Хаха . Значи излиза че всички други коли не стават за студ и зима.

Коментиран от #88


Оценка:
-5 +79

Всички
17 Отговор
Фолксвагени горят масло.

Коментиран от #31


Оценка:
-28 +72

гост
18 Отговор

До коментар #1 от "Бисер":


само то е изпитана кола другите са на 2 години и само ги рекламират

Оценка:
-8 +34

Хахахаха
19 Отговор

До коментар #11 от "Лошото е":


Имаше тук един Антиелектрика, който пишеше за 300 лева основни ремонти! Предполагам, чете! Но какво да обясняваш, на човек който не е имал, кола!

Оценка:
-3 +36

Валдеса
20 Отговор
От изброените само Ниссана става, не. че няма доста по добри от него, но те не са в класацията!

Оценка:
-37 +16

Случаен
21 Отговор
А6 Алроуд има клиренс 21см и превъзхожда всичките тия паркетници(освен джимнито)

Оценка:
-65 +26

Гошко
22 Отговор
Моята кола си стои в гаража през зимата и ми разправя, че й е много добре... и аз съм съгласен с нея...

Оценка:
-8 +64

Витарка
23 Отговор
Ей, това е колата за зимата.
Двойка бензин. 😉

Коментиран от #65


Оценка:
-37 +64

Страничен
24 Отговор
Само кенефи в тази класация!

Коментиран от #25


Оценка:
-34 +29

Не са договорили цената
25 Отговор

До коментар #24 от "Страничен":


Нисана е много добър карам го 4 години в началото ми приличаше на москвича отвътре но малко гори и върви

Оценка:
-19 +30

Бобата
26 Отговор
Незнам кой колко разбира и пише,но по добро 4/4 със здрав двигател и много надежден от хонда црв

Оценка:
-35 +33

27
Този коментар е премахнат от модератор.
Субару е номер 1
28 Отговор
Няма по-добро от Субару зимата ! Моето пали на -35С !

Коментиран от #37, #57, #75


Оценка:
-68 +46

29
Този коментар е премахнат от модератор.
Сашо
30 Отговор
Велосипеда пали винаги, не гори ни масло, ни бензин. А и почти не се разваля.

Оценка:
-8 +90

аог
31 Отговор

До коментар #17 от "Всички":


Какво от това? Доливаш масло и караш. Повечето нови двг харчат масло

Оценка:
-26 +17

Само
32 Отговор
Рекстон от 2005г.

Оценка:
-45 +8

Трол
33 Отговор

До коментар #6 от "Фернандо Алонсо":


Шкода Yeti по добра от разни Хонди(CR-V) и Тойоти (RAV4)

Ха Ха Ха

Коментиран от #48


Оценка:
-59 +54

Видял
34 Отговор
Три командировки в Русия за по 8 месеца.И трите пъти ми дават руснаците Нисан Х трел -2005 г. 2,0
-140 коня.Никакви проблеми дори и зимата при -38 градуса.Включвам му автозапуска от апартамента сутринта-пали и се грее почти час.Излизаш и се качваш в топла кола.И никога не съм имал проблем с Нисана....нищо ,че беше служебен и го даваха на такива като мен със дълги командировки.

Оценка:
-12 +73

перничанин
35 Отговор

До коментар #15 от "А бе":


Моя "боклук" 2014г е на 350 000км, сменял съм ламбда сонда и термостат. Накладки, свещи, съединител и др. консумативи.

Оценка:
-9 +20

Турбото
36 Отговор
Наистина новите са с големи дефекти. Мой приятел смени два пъти киа рио за такси и е много доволен

Л

Оценка:
-3 +16

🙂🙂🙂
37 Отговор

До коментар #28 от "Субару е номер 1":


Твоето може да пали и -95 ама си сложил исртинка от гугъл 🤣

Оценка:
-2 +25

Ханс
38 Отговор
Там някакъв се опита да оплюе голфа. Ела на светофар да ти кажа тди с три червени букви и чип какво прави. С квато ще кола да си. Направо после като видиш голф и ще откачаш.

Коментиран от #40, #41, #95


Оценка:
-98 +16

Иван
39 Отговор

До коментар #15 от "А бе":


Пълни глупости. Карал ли си Жигули от 1973г. Преди 2000 г колите бяхя примитивни трактори - бавни, шумни с лоши спирачки.

Оценка:
-38 +13

Иван
40 Отговор

До коментар #38 от "Ханс":


А ако си от Перник ще получиш оргазъм при вида на ръждива двойка.

Оценка:
-5 +49

41
Този коментар е премахнат от модератор.
qwerty
42 Отговор
познат кара спрортидж чисто нова, служебна и в задръстванията. на витиня светнало всичко. отбил обадил се в кия и тия еазбирачи му препоръчали да откачи акумулатора за 10 мин за да изчисти грешките 😂😂😂😂, от изброените в статията само сузукито става за всичко. коментарите насочват в грешна посока- запалване на двигателя при супер ниски градуси???? все пак в БГ зимата температурите достигат средно -10С и все ше запали, но ако снежната покривка е 20-30 см, което е съвсем реално и нормално по второ и третостепенни пътища от РПМ не знам тия паркетници как ще издрапат. поздрави!!! пс. карайте със зимни гуми, а не с галоши и почти всеки няма да има проблем с пътната обстановка, където е почистено ДЕ 😂😂😂

Коментиран от #81


Оценка:
-9 +43

43
Този коментар е премахнат от модератор.
44
Този коментар е премахнат от модератор.
ЕЙЙЙЙ
45 Отговор
СУРТУЦИ . ДЕКА Е УАЗКАТА БЕ.

Оценка:
-3 +48

Днес бях
46 Отговор
На Пампорово и се нагледах на парадокси. По пътя за Снежанка има на доста места изкуствен сняг и много хора решиха да го превземат с колите си. Успяха само 3ма. Някакъв нов джип Хюндай , едно старо паджеро и един дъстър. Всички други се на.раха още до средата на баира. мерцедес GL , тигуан, бмв 535 xd , киа спортидж, и още поне 10тина други модели останаха долу и притежателите им пеш нагоре. Включително и аз

Оценка:
-6 +52

дако
47 Отговор
РАВ 4 400 000 км без никакви ремонти без грам масло на 10 000 км смяна е не е джип но перфектна рибарска кола

Коментиран от #77


Оценка:
-13 +36

48
Този коментар е премахнат от модератор.
Мъмъ
49 Отговор

До коментар #12 от "Ъъъ":


Голф 3 tdi 4x4 syncro единствения недостатък е че е нисък, ама това е лесно поправимо. 8 години вярна служба, смяна на консумативи и ремонти по предна ходова част,пиеше по литър масло до смяна ( мах 8000-9000км., знаеме си маслата на пазара). Отскоро е при нов собственик, човека наскоро ми се обажда да каже че е много доволен, но както един колега беше споменал в коментарите коли до 2000г....за съжаление истината е такава...

Оценка:
-15 +16

Бобан
50 Отговор
Пет кенефа дето не стават за нищо. Може би Нисана е леко изключение ..

Оценка:
-21 +10

2222222
51 Отговор
Само Шкодата става , другите са само лъскав метал за скрап.

Коментиран от #59


Оценка:
-49 +6

От чужбина
52 Отговор
Субару Трибека е №1.
За който може да го изхранва ;)

Оценка:
-26 +10

Динко
53 Отговор
Купете си голф 3 и снега няма да ви спре

Коментиран от #54


Оценка:
-29 +4

Динко 100янов
54 Отговор

До коментар #53 от "Динко":


Купете си голф 3 като снегорин е

Оценка:
-28 +3

Criminal
55 Отговор

До коментар #1 от "Бисер":


Само за него съм съгласен.........

Оценка:
-1 +4

Иво
56 Отговор
Тука съм съгласен само с джими...

Оценка:
-4 +20

Иво
57 Отговор

До коментар #28 от "Субару е номер 1":


субарото е машина ама много гният бе ! и всяко едно отваряне на предния капак започва от 400лв нагоре

Коментиран от #67


Оценка:
-2 +38

58
Този коментар е премахнат от модератор.
ЛАПСУС
59 Отговор

До коментар #51 от "2222222":


шКОДАКА Е НОМЕР 1-ОКТАВИЯ 4Х4,МАЛКО НИСКА ,АМА НЕ СА МЕ ПИТАЛИ КОГАТО СА Я ПРАВИЛИ.

Оценка:
-33 +4

Джеймс
60 Отговор
Такъв тест е достоворен, ако е направен в Якутск, Аляска, Алпите над 3000 м. и високо в Андите. Тези мпс- та ала квартални пазарски колички освен за шопинг и детето до детската градина за друго не стават!

Оценка:
-2 +32

Георги
61 Отговор
Здравейте.Наистина тези класации тук доста често подвеждат.Имах честта да притежавам Джимни и Йети лични,а Нисан Екс-Трейл първо поколение и Киа Спортийдж 2-ро поколение съм карал служебни.Такова дърво като Джимнито не съм имал.Това друса,като лагерна количка и се клати при по-силен вятър като пате.Камаз-а, и Мерцедеса Актрос друсат осезаемо по-малко по нашите разбити пътища.За немските пътища,може би ще е ок.В момента притежавам Мазда Трибют 2.0 16в 124к.с,което е аналог на Форд Маверик/Нисан Терано и Форд Експлорър за Щатите.С ръка на сърцето мога да кажа,че това е един много проходим,евтин и сравнително комфортен джип.За 100 х.км съм сменил ангренажен компклект,предни,задни накладки,един заден лагер и водна помпа,

Коментиран от #99


Оценка:
-5 +13

Баи Фичо
62 Отговор
Нямяш ли голф нямаш нищо

Оценка:
-18 +8

D-r Dre
63 Отговор
Дайхацу фероза и Роки... изпитани...качвани на връх Сюткя януари февруари...въобще зимни Джипки, с не тия майтапи...освен Сузукито!

Коментиран от #64


Оценка:
-8 +11

и Териос
64 Отговор

До коментар #63 от "D-r Dre":


няма вече такива изпълнения.
сега са с едни американски раздатки дето ако ти овлажнее куплонга и си оставаш в калта.Ама как да им обясниш,все разбирачи.

Оценка:
-3 +15

Прав си за колата ама...
65 Отговор

До коментар #23 от "Витарка":


Шестака 2.5 май е по добре от към вървене,разхода е същия,но потдръжката е малко по скъпа заради веригата на шестака.
Иначе Витарката е масово предпочитана за офроуд и ежедневно каране,икономични са и се повдигат лесно.
Имам такава от 2 години и съм доволен от нея.

Коментиран от #68


Оценка:
-3 +11

Как така
66 Отговор
А защо я няма Нивата ?Където тя минава другите се заорават като щрауси.Не е комфортна,ама повечето ремонти един средно интелигентен човек сам си ги прави,а и са евтини!

Коментиран от #69


Оценка:
-8 +34

дадада
67 Отговор

До коментар #57 от "Иво":


Субару- най- доброто 4/4 , но смяна на свещ - леле мале, смяна на съединител, ужас и безумие. Шум в диференциала - не искам и да мисля. Лакомия-пословична.
Само с двигателя не съм имал проблеми ама никакви, дори и масло не харчеше.

Коментиран от #70, #76


Оценка:
-3 +20

Витара
68 Отговор

До коментар #65 от "Прав си за колата ама...":


Така е колега. Аз моята я карам вече 10 години
( взех я 7 годишна на 180 хил...сега е на 500 хил км.)И такъв "работен кон", като нея не съм имал. Винаги с гуми Goodrich All Terrain. Нe я спират нит кал, нито сняг! За дизелите не съм чувал добри отзиви, но безиновите мотори за ниво.

Коментиран от #84


Оценка:
-2 +9

оня с коня
69 Отговор

До коментар #66 от "Как така":


"Нивата" я няма в Класацията,защото Русия не е между Белите държави.Ама била Евтина - да,съобразно Българската ти Заплата или Приход,ама я погледни от страна на Руския Мужик с 2,5 ПЪТИ по ниска заплата?А КОЛКО ще е по-евтина "Нивата" след като се внесе в Държава - членка на ЕС след начисляване на Мита и Акцизи?

Оценка:
-14 +11

Иво
70 Отговор

До коментар #67 от "дадада":


за това говоря ..тия боксери..ае нема нужда..

Оценка:
-2 +5

въпрос
71 Отговор
Марки като Ауди, БМВ и Мерцедес не издържат ли?
Странно, понеже нямам оплаквания от дъртата си Q7 ца!

Оценка:
-5 +8

Адмирации
72 Отговор
Само Сузукито е оценено правилно. Останалите също не са лоши автомобили, но пред тях биха се наредели поне още една десятка с мноооого повече достойнства за снега. Явно за да мине една лъжа тя трябва наполовина да е истина. Не ангажирам никой с моето мнение. Всички живи и здрави и с автомобилите които са ви на сърце !

Оценка:
-2 +10

Бимбо
73 Отговор
За дачията и шкодата не знам, обаче сузукито,нисана и кията са абсолютни боклуци през лятото,пък за зимата да не говорим.

Оценка:
-12 +4

Мечо
74 Отговор
Киа Соренто е джипа

Оценка:
-13 +1

Anton
75 Отговор

До коментар #28 от "Субару е номер 1":


Съгласен... Нищо общо с масата

Оценка:
-4 +3

Anton
76 Отговор

До коментар #67 от "дадада":


Не е баш, така, свещите и кабелите към тях не бяха драма. Шум в дифа не е ок, прав си. Субаруто не е за мърлячи. Ако сменяваш маслата овреме и обслужваш, както е редно е яко здраво ко.еле.

Оценка:
-3 +9

шофйор
77 Отговор

До коментар #47 от "дако":


Абе за шаранджия не е перфектна няма багажник за това си карам тераното

Оценка:
-2 +5

Toto
78 Отговор
Honda,toyota,lexus,akura-останалото от японците нестава за нищо....

Коментиран от #83


Оценка:
-6 +4

Йетито е кокааал
79 Отговор
Жесток,хахах

Оценка:
-4 +2

onq s konq
80 Отговор
Беенве ТДС!!!Те тва е колата

Оценка:
-11 +3

Читател
81 Отговор

До коментар #42 от "qwerty":


Карам "паркетник" - Хонда CRV2, и без притеснения влизам в 40-45 см. сняг. За повече - не ми се е налагало да опитам. С 4 зимни гуми съм, разбира се.

Коментиран от #87


Оценка:
-5 +5

Грандиозни
82 Отговор
разминавания: "Публикувано във факти.бг: Всички модели са оборудвани със система за задвижване на всички колела"... Това не е вярно нито за Киа, нито за Нисан. Проверете спецификациите на моделите.

Оценка:
-2 +8

Шогун
83 Отговор

До коментар #78 от "Toto":


Мицубиши не става?!? Паджеро? Ха-ха-ха.

Оценка:
-1 +7

Втарелка
84 Отговор

До коментар #68 от "Витара":


И аз карам с гуми BF Goodrich All Terrain ko2,новата шарка,най-добрите гуми за смесено каране.Дизелите не ме кефят нещо,пък и са проблемни независимо с кой от двата мотора са.

Оценка:
-0 +4

Йонко - понко
85 Отговор
Другите не издържат...?

Оценка:
-0 +1

Божков
86 Отговор
Имах Нисан кашкай 2000/140кс/бензин, cvt, който от 70 Хил. Започна да гори 1л. Масло на 1000 км. Окачването се разтропа ужасно още на първите има няма 10 000хил. Гореше 14/100 бензин. Скърцаше и тропаше невероятно.но друго не се е чупило никога. Но все пак всички тези коли в този клас са пълни боклучаци.

Оценка:
-2 +6

Язе
87 Отговор

До коментар #81 от "Читател":


Хонда CR-V не е лоша, но това за 45 см сняг дълбочина или дължина става въпрос?

Коментиран от #89


Оценка:
-2 +10

Jag
88 Отговор

До коментар #16 от "уеб простотия":


Статията е за нискобюджетни коли.

Оценка:
-1 +2

Читател
89 Отговор

До коментар #87 от "Язе":


Да. Имам място в едно селце край София. Последните 300 метра до имота ми е черен път, по който минавам само аз. Равно е... и смело се бухвам с колата си. Ако закъсам - имам лопата :). Но досега - не се е налагало да си "изкопавам" колата - все минава; Но съм с малко по-високи гуми; от 205/65/16 летни съм на 205/75/16 зимни (бусови);

Оценка:
-1 +4

фау ве
90 Отговор
Дори и най-евтината бензинка пали безпроблемно в големи студове, стига да има добър акумулатор, свещи, кабели и бобини и разбира се бензин в резервоара!
Имах едно клио 1992 г. RN 1.2, няма по безпроблемна кола от него, не се е случило да не запали, при всякакви условия!

Оценка:
-0 +7

Tsi
91 Отговор
Това с маслото на тси го оправиха, след злополучните еа888 мисля бяха, някъде след 2013-а година. За най-сигурно тси двигателят трябва да е след 2014-2015г. Дизеловите от ваг групата нямат този проблем с маслото и са надеждни според дефиницията за надеждност след 2000г. Който има тси преди да оправят масления проблем, по - евтино ще му е да смени двигателя с някой стар 1.8т отколкото да оправя нещо, което е с грешна конструкция.

Коментиран от #93


Оценка:
-1 +9

92
Този коментар е премахнат от модератор.
фау ве
93 Отговор

До коментар #91 от "Tsi":


Само да не е дизел 2.0 140 к.с., там трябва да се купува за по-сигурно след 2008 г - 2009 г.
Другият "надежден" е 2,5 тди 152 к.с., мисля, че го правят до към 2004-2005 г. и трябва да се избягва.
Другите стават!
Разбира се най-железните са 1,9 тди и 1.8 или 1.8 Т.

Оценка:
-1 +3

Rado
94 Отговор
Suzuki Jimny е страхотен малък танк като Самурай.

Оценка:
-1 +3

Марто
95 Отговор

До коментар #38 от "Ханс":


Ти нормален ли си?Най малкото има бензин с турбо и 4×4 и ще гледаш тъпо ище се опитваш да потеглиш с гоуфу

Оценка:
-2 +2

Не забрявайте
96 Отговор
Тази КИА от снимката е 4та генерация и още се продава нова. Не знам защо се сравнява с другите.

Оценка:
-0 +3

Гошко
97 Отговор
Това е реклама на боклуци не разбирате ли

Оценка:
-1 +3

98
Този коментар е премахнат от модератор.
xyz
99 Отговор

До коментар #61 от "Георги":


Смених Трибюта с Рав4 след близо 9 години каране, съветвам те така да направиш, ако можеш да си го позволиш. И няма нищо общо с Терано, Форд Ескейп е, за Европа са го кръстили пак Маверик. Не може да не си сменял биалетки, на 30-40000 се разтропват зверски и никакви покупки от представителстото на Мазда, за Форд частите са същите, но два пъти по-евтини.

Оценка:
-0 +5

Факти
100 Отговор
Лада Нива

Оценка:
-0 +3

ежко
101 Отговор
Бих си купил само сузукито.Не е комфортно,няма екстри, друса доста, но е здрава и надеждна и можеш да си я поправяш сам....За сведение -карам Тойота Ленд Круисер и съм много доволен...

Оценка:
-0 +2

Todor
102 Отговор
Някой чувал ли е за Волво и кой е карал през зимата друга кола неще и да знае

Оценка:
-3 +0

yd22ddtiiii
103 Отговор
Тино е смешна със 136 коньовия ДВГ дизел. Но в сняг , дъжд драпа като тигър с това предно предаване. Не е препоръка, факт е. И не гори масло на 500К+. Само добра нафта да има.

Оценка:
-1 +0

Иван
104 Отговор

До коментар #5 от "Шофьор":


Аз карам нисан Навара 2016г. И съм много доволен много корава машина с учудващо нисък разход на гориво

Оценка:
-0 +1

coni
105 Отговор
който не е карал дайхатсу териос нищо не знае

Оценка:
-3 +0

Гост
106 Отговор

До коментар #4 от "Корона глад":


Съгласен съм с теб. Това са смешни глезени колици които преди и след всяко излизане на сняг им метат гумичките с метличка.

Оценка:
-0 +1

107
Този коментар е премахнат от модератор.
ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.


АПИ: актуална пътна обстановка
ТОП 5