Last news in Fakti

31 Декември, 2020 14:24 11 103 57

Започнаха продажбите на най-пъргавия автомобил в света

  • aspark-
  • owl

В японския град Осака отвори врати първият шоурум на компанията Aspark - производител на най-мощния и пъргав сериен автомобил в света Owl ("Бухал"). С откриването на представителството започва и приемането на поръчки за пазарите в Европа и Северна Америка на цени от €2 900 000.

Започнаха продажбите на най-пъргавия автомобил в света

Aspark Owl има четири електромотора, захранвани от 800-волтова батерия с капацитет 64 кВтч. Съвкупната мощност е 2 012 к.с., а въртящият момент - 2 000 Нм. Максималната скорост е 400 км/ч, а обсегът с едно зареждане - 450 км.

Започнаха продажбите на най-пъргавия автомобил в света

От японската компания твърдят, че Owl може да ускори от 0 до 60 мили/ч (97 км/ч) за 1.69 секунди. По време на тестове на италианската писта "Марко Симончели" край Мизано през октомври електрическата хиперкола успя да достигне 100 км/ч за 1.72 секунди.

Започнаха продажбите на най-пъргавия автомобил в света

Ще бъдат произведени общо 50 "бухала", 20 от които са предназначени за Европа, 20 - за Азия и Близкия Изток, и 10 - за Северна Америка. С продажбите в САЩ, където Owl ще струва $3.56 млн., ще се занимава само едно представителство в Маями.


Поставете оценка:
Оценка 3.1 от 16 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 cooldude

    22 5 Отговор
    Ей с това, като се набухаш! Ако имаш шанс да седнеш в него, разбира се!
  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 Румен

    20 25 Отговор
    Прав си. Само че не Японците, а тези които купуват тази пласмасова батерия. Но и за тях е евтино , щото крадът пари, и се занимават с незаконни неща. 3,5 мил. Долара. Хаха, за тези пари ша ме карат все млади таксиджийки цял живот плюс преспиване. Глупаци
  • 5 Японеца

    46 10 Отговор

    До коментар #1 от "Гоуст":

    Много ти е ограничен мирогледа, знанията и общо взето не виждаш по далеко от гоуфу! Колата е за колекционери и ценители. Те ще се кефят и изтъкват с придобивката си, а ние като бити кучета ще плезим език! А такива като теб ще плюят, защото имат гоуф! Не търси скандал!

    Коментиран от #7, #8

  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 Гоуст

    10 40 Отговор

    До коментар #5 от "Японеца":

    Гоуфу е най-продаваната кола в Ееропа от 5 десетилетия.Поклони се на господаря от Волфсбург.
  • 8 Гоуст

    6 30 Отговор

    До коментар #5 от "Японеца":

    Богатите хора никога няма да дадат 3 млн за електричка който има тия пари ги дава за Бугати Кьонигзегг и тн.
  • 9 Борис Бойков

    22 7 Отговор
    Са ше погледна в шкафчето дали имам толко, да поръчам едно :)

    Коментиран от #23

  • 10 Абе, пич,

    21 8 Отговор

    До коментар #1 от "Гоуст":

    Това е расов кон, който изкарваш от време на време, когато си на кеф да пояздиш малко, а не впрегатно животно за всеки и за всеки ден!

    Коментиран от #45

  • 11 Буха ха

    13 5 Отговор

    До коментар #1 от "Гоуст":

    Казваш глупави били, а ти като си толкова умен защо не си богат? И защо си съпбразвваш че богатите разсъждават като теб, сиромаха които мечтае за Голф с малко ръжда

    Коментиран от #30

  • 12 Буха ха

    0 2 Отговор
    *въобразяваш
  • 13 Хе хе

    12 8 Отговор

    До коментар #1 от "Гоуст":

    Ейййй, специалиста, намери ми една спортна кола с тези коне и ускорение с ДВГ, която минава повече от тази с един резервоар?

    Коментиран от #16

  • 14 Пежо

    17 2 Отговор
    2000 коня "ядат" по 14 киловата на 100 км пробег? Това е абсолютно невъзможно,ако няма поне един мармот да бута отзад...

    Коментиран от #18, #24

  • 15 Японеца

    3 6 Отговор
    Това е маркетинг, а не пИжо!
  • 16 Гоуст

    3 7 Отговор

    До коментар #13 от "Хе хе":

    Всяка една.За която се сетиш.

    Коментиран от #20

  • 17 Ники

    27 3 Отговор
    Забелязал съм че повечето хора дето пускат коментари са доста Простовати .. не особенно интелигентни а някой може би просто са още малки ... Коментарите навсякъде са умопомрачителни ... никаква идея , концепция , правилни сравнения и тн .. от което минстава тъжно .. защото средното ниво на Българина явно пада постоянно ... макар че , това е тенденция и в други европейски държави

    Коментиран от #19, #47

  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 Хо хо хо

    2 9 Отговор

    До коментар #17 от "Ники":

    Описа се страхотно глпак
  • 20 Хе хе

    17 3 Отговор

    До коментар #16 от "Гоуст":

    Бугати Вейрон, СРЕДЕН разход 25 на 100, 100 литра резервоар - излиза 400 километра пробег! А при максимална скорост резервоара свършва за 7 минути, което ти дава пробег от 40 километра с един резервоар! Добре ли е?

    Коментиран от #22

  • 21 Пак Ники

    13 3 Отговор
    И да допълня ... Коментара на Пежо е най-близо ... проблема при спортните ЕЛ коли е , че като натиснеш педала рейнджа ти става от 450 км на 50 а при тия 2000 коня може и на 20
  • 22 Гоуст

    0 11 Отговор

    До коментар #20 от "Хе хе":

    Естествено твоите писания са дълбоко погрешни.Просто това което си написал не е вярно.

    Коментиран от #25

  • 23 Р. Овч.

    4 2 Отговор

    До коментар #9 от "Борис Бойков":

    Не разбрахте ли, че ние ще бъдем богати, а вие бедни?!?!?
  • 24 Дрън-дрън

    10 7 Отговор

    До коментар #14 от "Пежо":

    Конете нямат никакво значение в случая. Пробегът е измерен на стандартен стент по стандартният тест за сертификат. Абсолютно същия, по който измерват в разхода на гориво на Volkswagen golf.

    Предвид малката челна площ и добрата аеродинамика, нормално е този автомобил да харчи по-малко енергия за придвижване, отколкото някой друг електромобил с по-голяма площ и по лоша аеродинамика.

    При движение с 40 км в час, моментната консумация на този автомобил ще е само три-четири киловата, ако не и по-малко, защото толкова харчи Тесла модел S със своите 700 коня и 2,5 тона тегло с доста по-голямо челна площ.

    Коментиран от #50

  • 25 Кое не е вярно?

    6 0 Отговор

    До коментар #22 от "Гоуст":

    Като се говори с цифри, е много лесно да поправиш грешката на другите. Кажи какво не е написал правилно човека? Единственото което се сещам е че бяха писали някакъв измислен среден разход, който никой не можеше да постигне в реалността, но не се сещам дали беше точно за veyron.

    Коментиран от #28

  • 26 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 27 Бъркаш жестоко

    6 1 Отговор
    Не само при електрическите спортни автомобили. При абсолютно всички мощни автомобили, като караш на висока скорост разхода скача в небесата, защото всяко удвояване на скоростта изисква мощността да се увеличи 4 пъти и това само за да поддържаш тази скорост. За ускорението трябва още повече мощност.
  • 28 Гоуст

    2 9 Отговор

    До коментар #25 от "Кое не е вярно?":

    40км са два пъти повече от 20 км пробег при движение с максимална скорост в полза на колинот класът на Бугати.Просто японският бклук няма шанс

    Коментиран от #33

  • 29 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 30 Гоуст

    3 1 Отговор

    До коментар #11 от "Буха ха":

    Е то и пеевски е по-богат от тебе.Ясно е че си по т.п следователно що да се занимавам с глпаци като тебе.

    Коментиран от #48

  • 31 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 32 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 33 Аха

    6 5 Отговор

    До коментар #28 от "Гоуст":

    А да напишем за Ягуар, където електрическия се ползва като такси на Нюрбургринг и се ползва електрически, защото с бензиновия се минават само 2 обиколки, а с електрическия се минавали 3 и 4 с един заряд?

    Коментиран от #35

  • 34 Гоуст

    2 6 Отговор

    До коментар #32 от "До Гоуст":

    Нещо се изнерви а оризарче хааахааа
  • 35 Гоуст

    4 8 Отговор

    До коментар #33 от "Аха":

    Верно ли а що с един автомобил с двг се минават 1000+ км а с едно бмв и3 250.Тва казаха ли ти го?

    Коментиран от #37, #38, #39

  • 36 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 37 Аха

    7 4 Отговор

    До коментар #35 от "Гоуст":

    Знаеш ли що, с ДВГ се минават 1000 километра? Защото си включил на 5-та с 90 км/ч! Включи на 1-ва и карай с 40 км/ч и виж дали ще миниш 1000 километра! 😂
  • 38 Аха

    5 3 Отговор

    До коментар #35 от "Гоуст":

    Да ти напиша, че с тази същата кола която пишеш, в час пик в София, ще минаваш само 500-600 километра с един резервоар!
  • 39 Аха

    7 5 Отговор

    До коментар #35 от "Гоуст":

    А рекорда на Модел С на Тесла е 1078 километра с един заряд! Рекорда е записан, потърси го. Средна скорост около 40 км/ч! А, какво стана и електричките, могат над 1000 километра!

    Коментиран от #41

  • 40 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 41 Гоуст

    3 7 Отговор

    До коментар #39 от "Аха":

    Хаха 40 км/ч.Бегай

    Коментиран от #43

  • 42 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 43 Хе хе

    7 3 Отговор

    До коментар #41 от "Гоуст":

    А ти в града с трафика с колко караш? Със 140 ли?

    Коментиран от #44

  • 44 Гоуст

    11 4 Отговор

    До коментар #43 от "Хе хе":

    Че в Града и Ситроен Ами за 6000 евро ти е достатъчно за кво да набивам 105 бона за ТеслЪ
  • 45 един от стадото

    2 7 Отговор

    До коментар #10 от "Абе, пич,":

    това не е никакъв расов кон. Има разлика от еди расов арабски жребец и една такава кранта правена от тия същите араби, гърци, дори японци и всякакви амджикитайци. Кой разбрал, разбрал какво искам да кажа

    Коментиран от #46, #53

  • 46 Тцтцтцтц

    7 6 Отговор

    До коментар #45 от "един от стадото":

    Аре стига сте знаели, че вече омръзна! Само един процент от хората, които са се качили на електрически коли, биха се върнали обратно на ДВГ кола! Обаче, виждаш ли, нашия нямало да замени! Тцтцтцтц!
  • 47 Гост

    1 0 Отговор

    До коментар #17 от "Ники":

    Я Юлиян Вучков е жив и даже коментира.
  • 48 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 49 шефиор

    0 0 Отговор
    бухалът направо ще излети понашата магистрала. буквално
  • 50 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 51 Гоуст

    4 7 Отговор
    Като се пусне два пъти на 400 метра на третият ще набира до 100 по-бавно от Лада Спутник хахахх
  • 52 Дрън-дрън, виж още от преди 3 години

    4 1 Отговор
    За да види какъв ще бъде 0-60 пъти неговият Tesla при различни състояния на зареждане, Брукс използва GPS регистратор на данни Racelogic VBOX за измерване, за да измери ускорението с батерията при 10, 25, 50, 75 и 100 процента зареждане. При 10 процента колата деактивира управлението на старта и режима на максимална мощност и поставя (относително) бавно 0-60 време от 3,9 секунди. Това е секунда и половина по-бавно от заявения брой на Tesla от 2,4 , но все пак е с 0,5 секунди по-бърз от новото BMW M5.

    При 25 и 50 процента P100D започва да възвръща част от производителността си, като показва съответно 2,9 и 2,7 секунди. След като се зареди до три четвърти, 0-60 пъти започват да изглеждат много по-познати. Брукс успя да зачете 2,5-секундно време при 75 и 100 процента зареждане.

  • 53 Японеца

    5 2 Отговор

    До коментар #45 от "един от стадото":

    В Бентли ли се возиш или в Ролс, та плюеш така или си аристократ?

    Коментиран от #54, #56

  • 54 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 55 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 56 Мима

    0 7 Отговор

    До коментар #53 от "Японеца":

    Една приятелка ми каза че тез с японцките коли има ли мн малки пишски

    Коментиран от #57

  • 57 Японеца

    7 0 Отговор

    До коментар #56 от "Мима":

    Вярвай си! От 2минутни герои, акъл не искам!пали гоуфа и на село!