В японския град Осака отвори врати първият шоурум на компанията Aspark - производител на най-мощния и пъргав сериен автомобил в света Owl ("Бухал"). С откриването на представителството започва и приемането на поръчки за пазарите в Европа и Северна Америка на цени от €2 900 000.
Aspark Owl има четири електромотора, захранвани от 800-волтова батерия с капацитет 64 кВтч. Съвкупната мощност е 2 012 к.с., а въртящият момент - 2 000 Нм. Максималната скорост е 400 км/ч, а обсегът с едно зареждане - 450 км.
От японската компания твърдят, че Owl може да ускори от 0 до 60 мили/ч (97 км/ч) за 1.69 секунди. По време на тестове на италианската писта "Марко Симончели" край Мизано през октомври електрическата хиперкола успя да достигне 100 км/ч за 1.72 секунди.
Ще бъдат произведени общо 50 "бухала", 20 от които са предназначени за Европа, 20 - за Азия и Близкия Изток, и 10 - за Северна Америка. С продажбите в САЩ, където Owl ще струва $3.56 млн., ще се занимава само едно представителство в Маями.
-5 +22
-25 +20
До коментар #1 от "Гоуст":
Много ти е ограничен мирогледа, знанията и общо взето не виждаш по далеко от гоуфу! Колата е за колекционери и ценители. Те ще се кефят и изтъкват с придобивката си, а ние като бити кучета ще плезим език! А такива като теб ще плюят, защото имат гоуф! Не търси скандал!
Коментиран от #7, #8
-10 +46
До коментар #5 от "Японеца":
Гоуфу е най-продаваната кола в Ееропа от 5 десетилетия.Поклони се на господаря от Волфсбург.
-40 +10
До коментар #5 от "Японеца":
Богатите хора никога няма да дадат 3 млн за електричка който има тия пари ги дава за Бугати Кьонигзегг и тн.
-30 +6
Коментиран от #23
-7 +22
До коментар #1 от "Гоуст":
Това е расов кон, който изкарваш от време на време, когато си на кеф да пояздиш малко, а не впрегатно животно за всеки и за всеки ден!
Коментиран от #45
-8 +21
До коментар #1 от "Гоуст":
Казваш глупави били, а ти като си толкова умен защо не си богат? И защо си съпбразвваш че богатите разсъждават като теб, сиромаха които мечтае за Голф с малко ръжда
Коментиран от #30
-5 +13
-2 +0
До коментар #1 от "Гоуст":
Ейййй, специалиста, намери ми една спортна кола с тези коне и ускорение с ДВГ, която минава повече от тази с един резервоар?
Коментиран от #16
-8 +12
Коментиран от #18, #24
-2 +17
-6 +3
До коментар #13 от "Хе хе":
Всяка една.За която се сетиш.
Коментиран от #20
-7 +3
Коментиран от #19, #47
-3 +27
До коментар #17 от "Ники":
Описа се страхотно глпак
-9 +2
До коментар #16 от "Гоуст":
Бугати Вейрон, СРЕДЕН разход 25 на 100, 100 литра резервоар - излиза 400 километра пробег! А при максимална скорост резервоара свършва за 7 минути, което ти дава пробег от 40 километра с един резервоар! Добре ли е?
Коментиран от #22
-3 +17
-3 +13
До коментар #20 от "Хе хе":
Естествено твоите писания са дълбоко погрешни.Просто това което си написал не е вярно.
Коментиран от #25
-11 +0
До коментар #9 от "Борис Бойков":
Не разбрахте ли, че ние ще бъдем богати, а вие бедни?!?!?
-2 +4
До коментар #14 от "Пежо":
Конете нямат никакво значение в случая. Пробегът е измерен на стандартен стент по стандартният тест за сертификат. Абсолютно същия, по който измерват в разхода на гориво на Volkswagen golf.
Предвид малката челна площ и добрата аеродинамика, нормално е този автомобил да харчи по-малко енергия за придвижване, отколкото някой друг електромобил с по-голяма площ и по лоша аеродинамика.
При движение с 40 км в час, моментната консумация на този автомобил ще е само три-четири киловата, ако не и по-малко, защото толкова харчи Тесла модел S със своите 700 коня и 2,5 тона тегло с доста по-голямо челна площ.
Коментиран от #50
-7 +10
До коментар #22 от "Гоуст":
Като се говори с цифри, е много лесно да поправиш грешката на другите. Кажи какво не е написал правилно човека? Единственото което се сещам е че бяха писали някакъв измислен среден разход, който никой не можеше да постигне в реалността, но не се сещам дали беше точно за veyron.
Коментиран от #28
-0 +6
-1 +6
До коментар #25 от "Кое не е вярно?":
40км са два пъти повече от 20 км пробег при движение с максимална скорост в полза на колинот класът на Бугати.Просто японският бклук няма шанс
Коментиран от #33
-9 +2
До коментар #11 от "Буха ха":
Е то и пеевски е по-богат от тебе.Ясно е че си по т.п следователно що да се занимавам с глпаци като тебе.
Коментиран от #48
-1 +3
До коментар #28 от "Гоуст":
А да напишем за Ягуар, където електрическия се ползва като такси на Нюрбургринг и се ползва електрически, защото с бензиновия се минават само 2 обиколки, а с електрическия се минавали 3 и 4 с един заряд?
Коментиран от #35
-5 +6
До коментар #32 от "До Гоуст":
Нещо се изнерви а оризарче хааахааа
-6 +2
До коментар #33 от "Аха":
Верно ли а що с един автомобил с двг се минават 1000+ км а с едно бмв и3 250.Тва казаха ли ти го?
Коментиран от #37, #38, #39
-8 +4
До коментар #35 от "Гоуст":
Знаеш ли що, с ДВГ се минават 1000 километра? Защото си включил на 5-та с 90 км/ч! Включи на 1-ва и карай с 40 км/ч и виж дали ще миниш 1000 километра! 😂
-4 +7
До коментар #35 от "Гоуст":
Да ти напиша, че с тази същата кола която пишеш, в час пик в София, ще минаваш само 500-600 километра с един резервоар!
-3 +5
До коментар #35 от "Гоуст":
А рекорда на Модел С на Тесла е 1078 километра с един заряд! Рекорда е записан, потърси го. Средна скорост около 40 км/ч! А, какво стана и електричките, могат над 1000 километра!
Коментиран от #41
-5 +7
До коментар #39 от "Аха":
Хаха 40 км/ч.Бегай
Коментиран от #43
-7 +3
До коментар #41 от "Гоуст":
А ти в града с трафика с колко караш? Със 140 ли?
Коментиран от #44
-3 +7
До коментар #43 от "Хе хе":
Че в Града и Ситроен Ами за 6000 евро ти е достатъчно за кво да набивам 105 бона за ТеслЪ
-4 +11
До коментар #10 от "Абе, пич,":
това не е никакъв расов кон. Има разлика от еди расов арабски жребец и една такава кранта правена от тия същите араби, гърци, дори японци и всякакви амджикитайци. Кой разбрал, разбрал какво искам да кажа
Коментиран от #46, #53
-7 +2
До коментар #45 от "един от стадото":
Аре стига сте знаели, че вече омръзна! Само един процент от хората, които са се качили на електрически коли, биха се върнали обратно на ДВГ кола! Обаче, виждаш ли, нашия нямало да замени! Тцтцтцтц!
-6 +7
До коментар #17 от "Ники":
Я Юлиян Вучков е жив и даже коментира.
-0 +1
-0 +0
-7 +4
При 25 и 50 процента P100D започва да възвръща част от производителността си, като показва съответно 2,9 и 2,7 секунди. След като се зареди до три четвърти, 0-60 пъти започват да изглеждат много по-познати. Брукс успя да зачете 2,5-секундно време при 75 и 100 процента зареждане.
-1 +4
До коментар #45 от "един от стадото":
В Бентли ли се возиш или в Ролс, та плюеш така или си аристократ?
Коментиран от #54, #56
-2 +5
До коментар #53 от "Японеца":
Една приятелка ми каза че тез с японцките коли има ли мн малки пишски
Коментиран от #57
-7 +0
До коментар #56 от "Мима":
Вярвай си! От 2минутни герои, акъл не искам!пали гоуфа и на село!
-0 +7