Разбира се, не всички, но мнозина преди да закупят кола, винаги се опитват да намерят по-необичаен и интересен автомобил, който да ги отличи от масата. Но често въпросните купувачи на такива автомобили не мислят за препродажбата им след няколко години.
Най-често такива хора купуват редки за пазара автомобили, които наистина са впечатляващи, но са от групата "неконвенционални", малко като бройка са на нашия пазар и следователно търсенето им е слабо.
Примерите за такива автомобили не са един и два. Ето и някои от тези коли, които са познати у нас, предлагат се на вторичния пазар, но препродажбата им е изключително трудна. Примери за още такива коли, можете да дадете в коментарите.
Citroen C6
Renault Vel Satis
Mazda CX-9
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Вальоо
Коментиран от #2, #4, #11, #17, #99
15:06 15.01.2021
2 Гост
До коментар #1 от "Вальоо":
Жесток автомобил с мног индивидуалност. Надявам се един ден да притежавам такъв.Коментиран от #6, #9
15:09 15.01.2021
3 Никой
Коментиран от #10, #76
15:09 15.01.2021
4 Мислещ
До коментар #1 от "Вальоо":
Тоест е рядко срещана пръчка и хората с право не го щат? Ако имаш парите за скъпата поддръжка, тогава просто ще си купиш истинска кола.Коментиран от #20, #37, #105
15:11 15.01.2021
5 Ивскщ
15:16 15.01.2021
6 Гост
До коментар #2 от "Гост":
Не са непоносими, дай Боже да можеш да си го позволиш. Но, най-важното е да имаш възможност да го поддържаш. Уникален автомобил, с адски скъпа поддръжка.Коментиран от #22
15:16 15.01.2021
7 Механик
Като човек, който професионално се занимва с автомобили, за мен горното сектантство не е обяснимо.
Тук не споря и не доакзвам ,че ситроен е лоша или добра кола. Кола като кола, но явно привлича някаква група характери и се образува секта.
Подобно явление има и при феновете на субару.
Коментиран от #19, #25, #32, #36, #41, #91, #95
15:18 15.01.2021
8 Този коментар е премахнат от модератор.
9 Този коментар е премахнат от модератор.
10 Този коментар е премахнат от модератор.
11 dex
До коментар #1 от "Вальоо":
Валенце, то по твоята логика тоя френски кенеф излиза, че е на едно ниво с Бугати Вейрон или други супер-автомобили.Те тиятъпите франсета са си помислили, че ще се състезават с S-клас, А8 и БМВ 7-ма серия, ама си е обикновен Ситроен си остава това. Същия клозет е като утрепания Vel-Satis.
Те и VW си мислеха, че ще избият рибата с Фаетон-а, който е много повече кола от гореспоменатите френски боклуци, но за жалост не се получи така.
Коментиран от #12, #15, #18, #97
15:26 15.01.2021
12 Гост
До коментар #11 от "dex":
Нямаш си и представа от автомобили, нали?!Коментиран от #13
15:28 15.01.2021
13 dex
До коментар #12 от "Гост":
Абсолютно никаква представа нямам ... затова единия двата ми автомобила ми е Тойота Ланд Крузер ...Коментиран от #93
15:32 15.01.2021
14 volvo
15:38 15.01.2021
15 Много
До коментар #11 от "dex":
Много си прав.Самите французи се отказаха от производството,защото много трудно се продава.Коментиран от #16
15:38 15.01.2021
16 1234
До коментар #15 от "Много":
Това което французите не научиха е че модел веднъж на 10 г не става. Германците ги биха с гама и нови нови модели ма всеки до 5 г.15:43 15.01.2021
17 Наистина
До коментар #1 от "Вальоо":
Си е екстра, само да не е 2,7 hdi, калпав двигател.Коментиран от #23
15:53 15.01.2021
18 Вальоо
До коментар #11 от "dex":
Всички коли са ламарини. Кво значение дали са френски или немски ламарините? Важни са технологиите,а според мен при С6 са повече от уникални. VW за разлика от Ситроена никога не бяха имали големи лимузини и нормално с първата да не им се получи ;). Карай си койотите,щом като харесваш безличните марки. :)Коментиран от #27, #46, #47, #48
15:54 15.01.2021
19 dex
До коментар #7 от "Механик":
Да, точно като Субару са секта или някакъв затворен клуб ... ама хомосексуален клуб ...15:55 15.01.2021
20 Вальоо
До коментар #4 от "Мислещ":
И защо да е пръчка? Точна Ситроен с това окачване не можеш да наречеш пръчка. Колата е за ценители,произведени са малко бройки. Ако можеш да си я позволиш,евала.Коментиран от #101
15:56 15.01.2021
21 бай онзи
Коментиран от #26
16:00 15.01.2021
22 Цитрофен
До коментар #6 от "Гост":
За Суби..да, докто бяха честните 4х4 и самоблокиращия междуосев, от електронните насам...вече не. Имах Леоне и от първите Легасита, 2.2 комби, въздушно, но пак не е ситрик. Ситроен само ако е хидравличен, че други плюсове няма, но който е карал хидравличен...друго няма16:07 15.01.2021
23 хихи
До коментар #17 от "Наистина":
Като болно сърце е, но ако не го товариш, може да има дълъг и прекрасен живот. Е, понякога получава инфаркт, ама да не пуша, пия и без жени..не16:11 15.01.2021
24 Не виждам в класацията...........
16:15 15.01.2021
25 vuichogosho
До коментар #7 от "Механик":
Ситроен е адски удобен и комфортен автомобил. Нормално е човек да се пристрасти към марката. покарай С5 (дори и стария) и ще се почувстваш като в каруца, когато подкараш друг автомобил от висок клас.Коментиран от #52
16:19 15.01.2021
26 гост
До коментар #21 от "бай онзи":
На мен такъв СААБ ми е мерак.Имам пари, не да нямам, само идея нямам каква е поддръжката,като по скоро ме тормози кой ще я ремонтира....ама съм си наумил и ще скоча в торбата.Коментиран от #35, #42, #45
16:19 15.01.2021
27 Този коментар е премахнат от модератор.
28 Един от народа
Коментиран от #30
16:43 15.01.2021
29 ьььь
Коментиран от #60, #86
16:47 15.01.2021
30 Вальоо
До коментар #28 от "Един от народа":
Абсолютно вярно! Колите са за хора с голям вкус и стил,и дебела банкова сметка най-вече :D Колкото са хубави,толкова са и трудни за поддръжка.Коментиран от #33
16:49 15.01.2021
31 ФЕН
Коментиран от #65
17:02 15.01.2021
32 Японеца
До коментар #7 от "Механик":
Сектата на ГОУФО, Хонда, Бмв, Мерцедес, защо ги забрави?17:12 15.01.2021
33 3.5 v6 RS
До коментар #30 от "Вальоо":
Не си прав,ама въобще,9та година карам Vel Satis 3.5 V6 и съм повече т доволен,а поддръжката му въобще не скъпа,а не е като да не юрка,пък ако не знаеш колите страдат от : майстори,фалшиви части,горива и перфектните ни пътищаКоментиран от #39, #71
17:21 15.01.2021
34 Гост
17:38 15.01.2021
35 Plameni
До коментар #26 от "гост":
Теслата кой ти я поддържа?ХАХАХАКоментиран от #84
18:01 15.01.2021
36 Така е
До коментар #7 от "Механик":
Не забрявай и феновете на голфУ18:04 15.01.2021
37 Иван
До коментар #4 от "Мислещ":
Голям разбирач си ти ...18:24 15.01.2021
38 Йосип Броз Тито
18:24 15.01.2021
39 Р. Овч.
До коментар #33 от "3.5 v6 RS":
Двигател на Нисан е.18:30 15.01.2021
40 Буха ха
18:32 15.01.2021
41 Ситросубарист
До коментар #7 от "Механик":
Това, което превръща всеки качил се на Ситроен в сектант, е хидропневматичното окачване и това не е някаква тайна. Но магията приключи преди няколко години. Сега са просто едни от многото. След 10-15 години, когато и последните С5-ци отидат за скрап, ще останат само най-големите фенове и ентусиасти да поддържат някой С5, С6, ХМ, СХ, Ксантия, DS... и ще ги гледаме по ретро съборите. Жалко! Според мен ПСА направиха грешка, но все пак, всичко опира до печалби. Нищо, че хидропневматичното окачване нито е толкова скъпо за поддръжка, нито е чупливо, а разликата във возията е от земята до небето. Имах последната С5-ца и това е единствената кола, която не мога да прежаля. Модела излиза 2008-ма и все още дизайна е актуален, а колата е изключително красива. Когато имаш хидравличен Ситроен, си търсиш повод просто да тръгнеш нанякъде, колкото по-далеч, толкова по-добре. Като видиш път на вълни и се хилиш до ушите, като знаеш Ситроена как ще мине оттам, как ще се люшне като лодка по вълните.Сега имам Субару Аутбак и честно казано, това е универсална кола, която просто не виждам с какво друго бих заменил, освен с друг Аутбак. А за субаристите е вярно, там също е секта, че и по-голяма от ситроенската даже, предполагам заради доказаната система за задвижване на 4-те колела и боксерния двигател, и удоволствието да знаеш, че можеш да излезеш от пътя, без да се притесняваш, че ще останеш в първата локва.
С6-цата се продава трудно, основно заради скапания 2.7 двиг
Коментиран от #43, #50, #55
19:00 15.01.2021
42 Буха ха
До коментар #26 от "гост":
Тоя СААБ в Норвегия ли ще го купуваш или в пазарджишкото село?19:01 15.01.2021
43 Гост
До коментар #41 от "Ситросубарист":
Всяка марка си има секта. За повечето хора Рено е скучна пластмасова кола, за други означава Клио Уилямс или Меган РС. Мазда също имат култови модели като MX-5, RX-8. Тойота имат Супра, Селика и ГТ-86. Субару Легаси/Аутбек е японската алтернатива на Ауди Куатро Allroad - практична семейна кола за всякакви условия през цялата година.19:15 15.01.2021
44 Йозеф
Коментиран от #80, #83
19:19 15.01.2021
45 Иво
До коментар #26 от "гост":
Поздравления за избора! Още се усмихвам за периода, в който се сдобих с мечтания 93 Аеро Турбо бензин 2000. Поддръжката не е чак страшна и съм доволен от момчетата в SAAB Aero сервиза /май са се преместили от Ф. Кутев/, а удоволствието многократно надхвърля проблемите. Дизел не барай, но според мен това важи и за всички други печки.Коментиран от #62, #66
19:20 15.01.2021
46 Този коментар е премахнат от модератор.
47 Този коментар е премахнат от модератор.
48 Този коментар е премахнат от модератор.
49 Този коментар е премахнат от модератор.
50 Вальоо
До коментар #41 от "Ситросубарист":
По-точно не може да бъде казано мисля. Като собственик на такъв,споделям всичко написано. Винаги ми е приятно като излизам,а ако пътувам на дълго кефа е страхотен!20:02 15.01.2021
51 Махмуд
20:14 15.01.2021
52 Иванчо l-ви
До коментар #25 от "vuichogosho":
Аз лично предпочитам нещо с по-директен волан. Искам да усещам колата как стъпва на пътя а в Сутиените тази връзка липсва. Това не ги прави лоши автомобили, просто на мен не ми допадат. Служебните ни Сутиени са на 300 000км. И 580 000 км. И смея да твърдя че са много здрави.Коментиран от #53, #54
20:29 15.01.2021
53 Гоуст
До коментар #52 от "Иванчо l-ви":
Е да не би на Порш да усещаш за 60 години не се научиха как се прави кола.Турили двг най отзад и превърнали колата в неуправляем леген20:31 15.01.2021
54 Вальоо
До коментар #52 от "Иванчо l-ви":
Е като я имаш тая обратна връзка и кво? Не караш спортна,няма какво да усетиш освен дупките по тия пътища. Сякаш половината шофери са заучили някви фрази и ги повтарят20:37 15.01.2021
55 Махмуд
До коментар #41 от "Ситросубарист":
Субару е непрактипна кола в Европа.Тва 4х4 вдига разхода а и двигателите им не са рафинирани общо взето скъпа отвсякъде кола за Америка може и да става ама иначе не21:07 15.01.2021
56 Орим
Коментиран от #87
21:21 15.01.2021
57 Посетител
21:24 15.01.2021
58 ГОСТ 1
Коментиран от #61, #67
21:32 15.01.2021
59 оня с коня
22:12 15.01.2021
60 PlimP
До коментар #29 от "ьььь":
ся, имал си автомобил с френски дизел на безбожно количество километри, двигателят не е нищо особено => си ходил при уникални "майстори", реално двг-то е доста надеждно(франсета и жабари правят по-добри дизелаци от швабите), а относно мото-пфое, майсторите са им добри, но преди тях има некадърни приемчици, а те могат да осерат мега яко нещата, трябваше да си вземеш волво с 5-цилиндъра бензинче или 5-ак дизе, на това шаси се сглабяше и форд фокус(за това се спрява отлично на тестовете за безопасност), който пак е с френски дизелак, ланд ровър и ягуар са скъпи марки, мазда правят много добри автомобили, те са едни от малко които не се чукат с други пройзводители, но искат читави майстори, лошото е, че в оторизираните сервизи не са толкова добри, не си мисли че немецът прави мега здравите колиКоментиран от #68
22:20 15.01.2021
61 Този коментар е премахнат от модератор.
62 Да го подържи
До коментар #45 от "Иво":
Кола със свещи бърже стига гробище23:20 15.01.2021
63 Ауди
Коментиран от #64
23:54 15.01.2021
64 Гоуст
До коментар #63 от "Ауди":
Ми купи си нова Дачия бе братчед.Коментиран от #90
00:26 16.01.2021
65 111
До коментар #31 от "ФЕН":
СААБ 9-3 с двигател 209 к. с. и автоматични скорости (2003-2011) е изключително добър автомобил!Опитайте се да намерите такъв в сайтовете за продажба на автомобили – наши и чуждестранни!
Трудно ще успеете, защото рядко се предлагат, а когато се появят – до един месец са продадени.
Коментиран от #72
00:37 16.01.2021
66 Име
До коментар #45 от "Иво":
Ти явно не знаеш кой дизел на СААб да вземеш, затова приказваш простотии навред.СААб имат единствени 1.9 ТТИД. Явно не си чувал за това. Но ако ти падне повод, качи се да покараш. Пък ако е и чипосан, тогава друго ще приказваш.
Коментиран от #98
01:48 16.01.2021
67 Вальоо
До коментар #58 от "ГОСТ 1":
Е хубаво де масови са,ама не се виждат всеки ден като голф 4-ките примерно,или продънените 316-ки. Факт е че колите са супер редки в България,а и не само. А пък и С6 където е произведен само около 23000-24000 може да се смята за рядък,при положение че Порше 911 (или който и да е друго модел) е произвел и все още продължава да произвежда повече от тази бройка. Направо си е като концептуален автомобил,сравнение.02:44 16.01.2021
68 А сега
До коментар #60 от "PlimP":
Колега туй Мазда е такова недоразумение ,не се чукали с другите фирми ами какво общо имат с форд и пежо .Мазда е котур06:50 16.01.2021
69 Японеца
Коментиран от #81, #96
09:20 16.01.2021
70 Петко
Ланча Тезис няма продаване, но за мен това не е от значение, карам Ланча Делта 3, която също няма продаване. Купил съм я за себе си, не да я продавам. Италианските коли са много прилични с някои дразнещи малки забележки. Все пак не са в премиум клас и няма какво толкова да се очаква, като скъпи материали. Красиви и достъпни.
Колкото до дизелите на Сааб, 1.9 конкретно е от Фиат, 2.2 не е, който е и по-лошият мотор.
След сливането на Фиат с Пежо тепърва остава да видим какво ще стане?!
Коментиран от #73, #74, #75
09:45 16.01.2021
71 Porsche
До коментар #33 от "3.5 v6 RS":
10 години карах Вел Сатис 3.5 V6 и само усмивки ми носеше. Супер комфорт и устойчивост на пътя. Даже докато я карах ми минаваха мисли да си купя втора. Не се майтапя10:05 16.01.2021
72 Джим Бийм
До коментар #65 от "111":
Този Сааб май е с механика от Опел Вектра, но частите не са взаимозаменяеми. Та, добър беше последния Сааб, но и крайно неподходящ за покупка - много харчи, много се троши, а отвътре Опел Вектра...10:12 16.01.2021
73 Капитан
До коментар #70 от "Петко":
Имал си Ситроен, т.е. един само. Кой модел, на колко км и години го взе ?10:12 16.01.2021
74 Капитан
До коментар #70 от "Петко":
Имал си Ситроен, т.е. един само. Кой модел, на колко км и години го взе ?10:12 16.01.2021
75 Капитан
До коментар #70 от "Петко":
Имал си Ситроен, т.е. един само. Кой модел, на колко км и години го взе ?10:13 16.01.2021
76 Хайл
До коментар #3 от "Никой":
Винаги съм карал коли от "общо приетите" и винаги ме питат-що не си взе някой Ваг,Опел-ИМАЛО ЧАСТИ ЗА ТЯХ И БИЛИ ЕВТИНИ,,,ами да си ги ремонтират щом така мислят вместо да карат10:43 16.01.2021
77 Гост
10:45 16.01.2021
78 Без име
И двете съм карал и возил.
Ролса е по красив и има повече гивизалъци.
11:26 16.01.2021
79 AUSSIE
12:23 16.01.2021
80 тъпанар
До коментар #44 от "Йозеф":
За S-клас да кажеш че вози като лагерна кола си е преувеличено. По това съдя че не си карал такава. Особено като се има в предвид окачването. Ситроен са новатори в инженерния сектор към 50-те и 60-те на 20 век, това е факт. Но точно пък S-клас се доближава с премиум усещане до Ролс-Ройс и Кадилак.Коментиран от #82
12:28 16.01.2021
81 А сега
До коментар #69 от "Японеца":
Не мразя марки коли ,но тук като започне едно оплюване на автомобили от хора които никога не са ги претежавали .Така че мазда не е лош автомобил но кой знаикакво не е .А там за браковете 90г мисля че форд купува Мазда ,На някой мазди двигателя е Пежо и тн Всичко в момента е един ушав,и всички модели имат кофти серии .30+ години се занимавах с автомобили ВНОС сервиз след продажбен рент -а-кар Всички плюят форд за РАК купих 20 форда втора ръка от Италия .5 год никакви проблеми и така н.Истината кола с история за сервизно обслужване12:32 16.01.2021
82 Вальоо
До коментар #80 от "тъпанар":
Истината е че возят доста добре,НО ако ги сравняваш с другите конвенционални окачвания,макар и повечето от тях да притежават въздушно. Мерцедес се опитва да направи окачване което да се съревновава с хидропневматичното в началото на 80-те. Крайния резултат е далеч от планирания. Скъпо,не толкова комфортно и лесно чупливо с скъпи части. Докато при французите това нещо го няма! Единственото предимство на въздушното е когато караш на много гладък и равен път,тогава чуството е приятно. Но за неравни и тежки терени (каквито са нашите) Ситроена е ненадминат и не ще бъде!14:07 16.01.2021
83 Почти
До коментар #44 от "Йозеф":
Още на корадото му се вдига антикрилото,но ти си малък,от къде да го знаеш.Коментиран от #88
14:08 16.01.2021
84 ХХХХ
До коментар #35 от "Plameni":
Някой ремонти по Тесла могат да се извършат само в оторизирн сервиз.По някога това е огромен проблем.
Имам познат, който псува в момента яко заради сервизите. Най близкия е в Австрия едно, че е записан за след два месеца, а и трябва да отиде до там. Иначе чао гаранция на батерията.
14:16 16.01.2021
85 Доцента
14:40 16.01.2021
86 Лудогорец9
До коментар #29 от "ьььь":
Мазда след 2013 година няма нищо общо с форд вече15:03 16.01.2021
87 Този коментар е премахнат от модератор.
88 Tie
До коментар #83 от "Почти":
А Тема 8.32 от 86-та???22:06 16.01.2021
89 Вълко Червенков
23:43 16.01.2021
90 Дачия
До коментар #64 от "Гоуст":
От 7 години карам Дачия с фабрична газ. Масло, ремъци, реглаж клапани и един радиатор с предна решетка сменена, заради чайка самоубиец. Евтина кола за возене и дотам. Живот и здраве, след години нещо по- емоционално.23:46 16.01.2021
91 Станимир
До коментар #7 от "Механик":
Аз съм може би от малкото хора,които притежаваха два Ситроена и повече не искам да чуя за тях.Единственото хубаво във тях е возията им и въпреки непреатанната подръжка все се чупеше нещо пп хидравликата!От там и намразих висенето и в лицензирани сервизи!00:32 17.01.2021
92 Емдт
01:01 17.01.2021
93 200
До коментар #13 от "dex":
Значи си под 1,70 см :)07:57 17.01.2021
94 Този коментар е премахнат от модератор.
95 1111
До коментар #7 от "Механик":
Никога на ситроен ,прав си!!! Може ли пътническо берлинго 1.9 тди 55коня ве брааат ,ами то не откъсва ,аз съм опасен ,ърябеат ми 2км.прав очастък фа изпреваря влачещ се тир!!!!Коментиран от #104
10:51 17.01.2021
96 PlimP
До коментар #69 от "Японеца":
щото си е купил някъв баберик от Горубляне, ако е от магазина друга песен ще пее14:22 17.01.2021
97 Текно
До коментар #11 от "dex":
Сигурно караш учукан Голф 3, и за теб всичко различно от него е “кенеф”, ти си типичен “разбирач”, който не разбира нищо и колите, за които гвориш си виждал само по кръстовищата на големия град в близост до селото, в което живееш!20:37 17.01.2021
98 Купувач
До коментар #66 от "Име":
Това е незабравим двигател. Опелска доработка на италиански двигател, определено ще влезе в учебниците по авто история... ама не знам дали ще е с нещо добро.История от 1во лице - тест драйв на точно такава стокова, за 5 километра изхвърли маслото през гарнитурата на главата и се подпали.
23:39 17.01.2021
99 Голям Слон
До коментар #1 от "Вальоо":
....с бутони от Берлинго. ЛЕГЕНда, няма що. Поредният търговски крах за Ситроен с няма и 20.000 продадени коли. Искаше им се да се забият при петата серия, Е класата и А6, но не им било писано с такъв подход. Дори малко не успяха да доближат ХМ.23:07 18.01.2021
100 Mpowered
Ужас!
23:28 18.01.2021
101 Мерцедес
До коментар #20 от "Вальоо":
И какво има да си го позволиш тоя кенеф ? Тва да не е s class или 750 ... таратайка Френска , като се шибне челно в нещо немско ще разбереш КВа е разликата между немските и Френските тенекии...Коментиран от #102
12:23 19.01.2021
102 Вальоо
До коментар #101 от "Мерцедес":
Приказваш ги да не ти казвам от къде. Ситроен е лидер в crash тестовете от поне 20 години насам. Няма модел с по-малко от 5 звезди. Пък и не забравяй че С6 е в класа между Е и S класата. S класата е нормално да се представи една идея по-добре.Коментиран от #103
13:41 19.01.2021
103 Язе
До коментар #102 от "Вальоо":
C6 е в класа на бмв 5.Който иска пише в тубата Citroen С6 BMW 5 и гледа разликата във возията.20:06 19.01.2021
104 Този коментар е премахнат от модератор.
105 LOW
До коментар #4 от "Мислещ":
Ти изобщо не си в час. C6 е страхотен авромобил.16:52 27.01.2021
106 дядо Врачо
13:01 12.03.2021