Last news in Fakti

8 Декември, 2012 09:00 31 035 105

BMW 3er спечели приза "Автомобил на годината 2013"

  • автомобил на годината-
  • coty-
  • bmw

 

Късно снощи, на изискана церемония в столичния хотел Шератон журналисти от водещите автомобилни медии у нас определиха кой е "Автомобил на годината 2013". Кандидатите бяха разделени в четири категории, а до финалния кръг достигнаха следните автомобили:
 
Категория лек автомобил
Audi А3
BMW серия 3 седан
Chevrolet Malibu
Citroen DS5
Peugeot 208 хечбек
Peugeot 301 седан
Renault Clio IV
Skoda Rapid
 
Категория автомобил 4х4
Great Wall Steed 5
Citroen C4 Аircross
Hyundai Santa Fe
Mazda CX-5
Peugeot 508 RXH Allroad 4x4
 
Категория ван
Dacia Lodgy
Ford B-MAX
Opel Zafira Tourer
 
Категория екологичен автомобил
Lexus GS 450h
Opel Аmpera
Peugeot 508 HYbrid4 седан
Tоyota Yaris HSD

 

Автомобил на годината 2013 стана BMW 3er. Призът беше връчен от министъра на транспорта Ивайло Московски. В категорията 4х4 най-много гласове събра Hyunday Santa Fe, а при вановете победител стана Ford B-Max. В раздел "екологичен автомобил" награда отиде при Opel Ampera.
 
 

За PR на годината автомобилните журналисти избраха Мартина Йорданова от Peugeot,а застраховател на годината стана Bulstrad. Globul бе отличен за особен принос за подобравянето на безопасността на движението по пътищата в България, а Litex Motors спечели наградата за инвестиция на годината в автомобилния бизнес у нас. За най-добро гориво беше определено EKTO на Лукойл.

 
 

Конкурсът "Автомобил на годината 2013" стана възможен и с помощта на Bosch, Sony, Маргел, Chivas, Glasurit, MS Yachting и Bulstrad.

 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Shmeker

    1 5 Отговор
    Браво, начи тая година журналистите са гласували по сърце :)
  • 2 Shmeker

    1 4 Отговор
    ... и разум
  • 3 Въпрос

    1 2 Отговор
    бмв-то добре, ама може ли некъв си форд да бие дачия и зафира?

    Коментиран от #11

  • 4 Наблюдател

    1 1 Отговор
    Не съм много съгласен ... със сърцето и с разума ...

    Коментиран от #5, #23

  • 5 Витан

    1 4 Отговор

    До коментар #4 от "Наблюдател":

    Определено нашите журналисти са гласували добре за автомобил на годината. Вижте конкурентите, няма по-добро от третата серия на БМВ. При другите категории обаче има разни странности.
  • 6 кик

    1 2 Отговор
    даа страхотна оценка за бедна бълхария......прясно огъната ламарина на цената на 2 апартамента или 20 годин месе4ните заплати...страхотен избор ще се хар4и много

    Коментиран от #7

  • 7 Марио Вълчев

    2 1 Отговор

    До коментар #6 от "кик":

    BMW е марка, която винаги се е харесвала от българина и повярвай ми ще се харчи много, особено в бедна България. Това си е нормална кола от среден клас, за хора от средната класа, но ти явно не си от нея.
  • 8 optimista

    1 4 Отговор
    МНОГО ЧЕ ЛУК ОЙЛ ТО ТОЯ МОШЕНИК ЗЛАТЕВ СИ ЗНАЕ КАК А ИНАЧЕ ОТНОСНО КОЛИТЕ НОВАТА 3 КА Е МАШИНА КОЯТО ЩЕ ЗАМЕСТИ НЯКОГАШНОТО Е30 ЕТАЛОН ЗА МОДЕЛ НА СРЕДАТА НА 80 ТЕ И НАЧАЛОТО НА 90 ТЕ
  • 9 БМВ 3

    12 1 Отговор
    Новата БМВ 3 е страхотна. Пожелавам на всяко българско семейство което я харесва да има и управлява такъв автомобил!!!
  • 10 МММ

    1 1 Отговор
    Сега ако публикуват и в другите европейски държави за коя кола са гласували, ще стане интересно и даже смешно.
  • 11 Пирамид Хлътков

    1 2 Отговор

    До коментар #3 от "Въпрос":

    Защо пък да не ги бие?
  • 12 жоро бекъма

    1 1 Отговор
    Къде е маги???
  • 13 Jey

    1 5 Отговор
    Новата BMW 3-та серия F30 е един страхотен автомобил

    Коментиран от #18

  • 14 Станимир Христов

    1 0 Отговор
    със сигурност няма нищо повлияно от VW BILD , абе само се чудя как точно Хюндай взема че става автомобил 4x4, ми той по-добър от Тойота ЛК бе, а системата за задвижване на четирите колела е по-добра и от на Субару -пълна пародия са тези класации, журналистите си пишат каквото им каже главния спонсор, това ако е обективна класация...

    Коментиран от #15

  • 15 Ицо

    0 1 Отговор

    До коментар #14 от "Станимир Христов":

    Явно ти си спонсора или пък си некой дървен философ, който се прави много навътре в автомобилната журналистика. По-вероятно е да си второто.

    Коментиран от #21

  • 16 hienata

    1 1 Отговор
    До коментар #14 от "Светослав Христов":

    Класацията е за нови автомобили. През тази година изброените от теб нямат нов модел. За това,че журналистите пишат каквото им се каже съм съгласен, още преди да достигнат до финала предвидих, че ще има Форд на челно място. Не безизвестен факт е, че Мото-пфое спонсорира доста от пишештите за автомобили. Но и на бялото не могат да кажат черно (дори купените) просто от финалистите BMW си беше най-добро спор няма.
  • 17 hienata

    1 0 Отговор
    Пишещи, а не "пишешти" , сори моя грешка:)))
  • 18 B M Wiiiii

    0 0 Отговор

    До коментар #13 от "Jey":

    Ееххх
  • 19 kkk

    1 1 Отговор
    ми може естествено.аз се чудя как изобщо марката дачия са я допуснали в класацията.
  • 20 гост

    1 0 Отговор
    Някой болен мозък е нацвъкал доста минуси на всеки пост в който е споменато нещо хубаво за марката , а защо ли ................
  • 21 Станимир Христов

    0 0 Отговор

    До коментар #15 от "Ицо":

    Ицеееее, Ицкоооо, аз е явно че не съм автомобилен журналист приятелю нито пък съм спонсор на някое от автомобилните издания така както е явно и ти колко си ..ще кажа кон с капаци че да не прозвуча грубо. Иначе, може да не съм почитател на марката БМВ но пък при тези други автомобили които са изброени то найстина е най-доброто, никога не бих казал на черното бяло.
  • 22 Катерицата

    1 2 Отговор
    Класацията е МАНИПУЛИРАНА - пълна е с френски боклуци!!!
  • 23 Барараца

    0 0 Отговор

    До коментар #4 от "Наблюдател":

    4/4. Прогнозата ми е била абсолютно точна.

    http://fakti.bg/avto/52870-vijte-kandidatite-za-kola-na-godinata-na-balgaria-2013

    коментар 16
  • 24 comunist cars maniac

    1 0 Отговор
    Абе за мене най-добрия си е Москвич 412 :D

    Коментиран от #42

  • 25 Peugeot fan

    1 0 Отговор
    Кога 301 влезе на пазара, в колко бр. се продаде та да влиза в класация?
    Иначе колата е екстра за парите си. Май това ще е следващата ми кола.
  • 26 бай Онзи

    1 0 Отговор
    По-скоро баничарка н годината,щото най-многосе прадават баничарки„„„„
  • 27 Шматко

    1 0 Отговор
    Защо няма една японска кола - примерно Субару Импреза WRX ? :-)
  • 28 руснака

    1 0 Отговор
    как попадна грейт уол в класацията? по-точно: колко са платили, за да "стигнат до финала"?)))
  • 29 ОНЗИ

    1 0 Отговор
    BMW :D
  • 30 големи сте ..........

    1 0 Отговор
    Още като видя Грейт Уола на първо място, а VW примерно никъде се сещам, че това е поредната измислена и стъкмена "класация" в най корумпираната и бедна държава в Европа......., държавата на ОЛИГАРСИТЕ(комунетата).
  • 31 гошомадафака

    0 1 Отговор
    като гледам класацията само за форд не съм сагласен,но от останалите изброени наистина победителите са най-добрия вариант.Да предпочетеш френска пред бмв,даже и да не си фен?хиундай изключително кораво копеле е тоя джип,най-доброто на марката,за другите нямам толкова големи наблюдения,карам фиат да е ясно че не съм пристрастен.

    Коментиран от #32

  • 32 ivan

    1 1 Отговор

    До коментар #31 от "гошомадафака":

    ами доста бих се замислил кое да избера между bmv 3 и peugeot 508

    Коментиран от #40

  • 33 Стоян HDI

    1 1 Отговор
    Доста хора ще предпочетат френска кола, пред бмв... Аз съм един от тях, казвам го с ръка на сърцето. Нямам нищо против баварската фирма, просто не ми харесва - това е една от причините, другите няма да ги споменавам... За мен DS5 е колата, просто не е сериозно да се сравнява с БМВ 3. Иначе в категория 4x4 съм за Santa Fe.
    Лека вечер!

    Коментиран от #41, #43

  • 34 lubo

    0 1 Отговор
    Просто повечето хора нямат пари за кола като Мерцедес Бенц
    Това е страхотна кола вози като лодка луксозна е по развита марка от Мерцедес няма .!!!!
  • 35 ИВАН ТАНЕВ

    1 1 Отговор
    ха ха бмв ифорд пълни кочове по голе ми боклуци няма тия хора не следят ли световните мнения
  • 36 ИВАН ТАНЕВ

    1 0 Отговор
    а тези които твардят че мерцедес е наи добар да се гръмнат

    Коментиран от #66

  • 37 ИВАН ТАНЕВ

    0 0 Отговор
    е па колко струва мерцедес колкото едно ношно напиване
  • 38 гост

    0 0 Отговор
    Мечтата на все ки е и да е въшкан с кинти, но това не значи,че е лошода си въшкан кинти.
  • 39 ///M3-POWER

    0 1 Отговор
    тези които плюят марката БМВ просто завиждат ;) разберете БМВ е колата :)
  • 40 бмв

    0 1 Отговор

    До коментар #32 от "ivan ":

    на твое място, въобще не бих се замислил дори, пежото е за боклука ;)
  • 41 520 zender

    0 1 Отговор

    До коментар #33 от "Стоян HDI":

    Стояне,явно дизел караш-аз също.Но в момента между френски и немски дизелови агрегати никакво сравнение не може да се направи.Разликата е от земята до небето в полза на БМВ.Да давам ли примери или да сравнявам дизелови пежаци със дизелови беемвета..

    Коментиран от #45

  • 42 жоро

    0 0 Отговор

    До коментар #24 от "comunist cars maniac":

    а ми той е краден от БМВ ако не знаеш случайно
  • 43 жоро

    0 1 Отговор

    До коментар #33 от "Стоян HDI":

    ''DS5 е колата, просто не е сериозно да се сравнява с БМВ 3'' .... мнооооооого си заблуден, не го казвай на никой това за да не ти се смеят
  • 44 iiiiiii!!!!!!!!

    0 0 Отговор
    Съгласен съм,че DS5 е най-добрата коля тая година.Тези ,които казват че BMW 3 е по-добро,просто не са виждали Ситроена.Комфорта му е класи над този на БМВто.
  • 45 iiiiiii!!!!!!!!

    0 0 Отговор

    До коментар #41 от "520 zender":

    Точно при дизеловите агрегати ,Пежо са много над другите.

    Коментиран от #46, #47, #49

  • 46 20 zender

    0 0 Отговор

    До коментар #45 от "iiiiiii!!!!!!!!":

    С кой двигател по-точно са над другите.Не е лошо да ми приведеш и примери..
  • 47 520 зендер

    1 0 Отговор

    До коментар #45 от "iiiiiii!!!!!!!!":

    При 2.0д върховата настройка на 320д е 184кс при 380Нм.При 3.0д върховата настройка с каскадно пълнене е 313кс. Със три турбота-381кс.Ти с какво ще ми отвърнеш при френскиде дизели.С какво са модерни те.Или с какво са икономични или там незнам си какво.Вземи си седни на дупенцето и не ми говори за френски дизели че ги виждам на пътя колко са умрелички горките..
  • 48 520 зендер

    0 0 Отговор
    Междо другото не ми е ясно франсетата успяха ли да направят сериен дизелов осмак.Даааа знам-това е отживелица.Но въпреки всичко през началото на този век когато БМВ7 Бенц ЕС- класа се състезаваха за най-мощен дизел от осем цилиндъра франсетата си траеха щото изобщо дори и незнаеха как по-точно ще направят такъв двигател че да конкурира немските гиганти.Е положението при каскадното пълнене при битурбо дизела е същото.Французите нямат отговор от 6-7 години насам.
  • 49 520 зендер

    0 0 Отговор

    До коментар #45 от "iiiiiii!!!!!!!!":

    Замълчи приятелю.За французите Пежо 405 1.9д е върха на сладоледа.Защо-ми защото не се чупи-няма как да се счупи защото е тотално прост мотор.А що не се поинтересуваш нещо за 308д.Мисля че имаше много голям успех......в провала си.
  • 50 520 зендер

    0 0 Отговор
    На времето ПСА май изкараха 2.7д-204кс ли беше или нещо такова.Май и Ягуар има подобен дизелов агрегат.И той много успешен беше....

    Коментиран от #70

  • 51 триста итридесети

    0 0 Отговор
    айде и аз да се включа, напоследък съм доста активен, щото съм отпуска.
    всеки който отрича че бмв-то (3-та серия) е номер 1 в класа си, е пълен с предрасъдъци и комплексар.
    и като давате сравнение с други страни, да не забравите че всеки ще защити своето, а за цената, да , по-висока е, ми нали за това е по-добро, ако е по-евтино от един голф да речем или хонда, пежо, хюндай, ми то всеки ще вземе бмв-то

  • 52 Ivan

    1 1 Отговор
    Ами незнам на мен ми се струва, че HDI са по добри от TDS-сите на BMW, казвам лично мнение, на пежаците май слаба им е електрониката.

    Коментиран от #55

  • 53 Гоуф

    1 0 Отговор
    В България неофициално кола на годината е Голф 2 в последните 25 години.
  • 54 СОМО БМВ

    0 0 Отговор
    БРАВО СТРАХОТЕН ИЗБОР.НИЕ ИМАМЕ БМВ 320И ОТ 1992Г И ОТ ПЕТ ГОДИ САМО МУ СМЕНЯМЕ МАСЛОТО ДРУГО ПО НЕГО НЕ СМЕ ПИПАЛИ.
  • 55 Аз

    0 0 Отговор

    До коментар #52 от "Ivan ":

    Ами като незнаеш тогава си трай, BMW нямат TDS от много гдини.

    Коментиран от #56

  • 56 ivan

    0 0 Отговор

    До коментар #55 от "Аз":

    Щот ти всека година си вземаш ново бмв, та знаеш нали, аз поне казвам, че имам наблюдение за коли от 2000-2003 г. , а не като повечето тук да карат бараки от 90-те и да ме обеждават колко били хубави новите бмв-та, които са виждали само на снимка.

    Коментиран от #59, #69

  • 57 Батенцето

    0 0 Отговор
    Тая цялата класация мирише на нагласена ама БиЕМФЕто е в тази класация в челните места,така че две мнения няма

    http://insurance.profit.bg/news/Naj-ustojchivite-i-naj-chuplivite-koli-za-poslednite-15-godini/nid-109394.html
  • 58 frenchfAn

    0 0 Отговор
    За фАновете на BMW:
    http://www.youtube.com/watch?v=mMnR5vbIyNw
    така, че бегайте прибирайте колите, заспивайте зимен сън и напролет ще се видим по улиците...и се молете горивото да ви е по джоба.

    Коментиран от #65

  • 59 Аз

    0 0 Отговор

    До коментар #56 от "ivan ":

    Ами не всяка ама преди един месец си взех точно такава тройка и то от магазина чисто нова 1,8d 143 к.с. А дали вярваш на това или не ми е все тая!!! И друго да ти кажа , да преди това карах стари коли но никога не са били бараки защото съм ги потдържал добре.

    Коментиран от #61

  • 60 бати батев

    1 1 Отговор
    Ситроен ds5 е класа над тройката от bmw.Те от BMW си го знаят:).Колкото до класацията пълен смях с това:гориво на годината:победител лукоил.смях и наглост типично по български

    Коментиран от #63, #68

  • 61 Петър

    1 0 Отговор

    До коментар #59 от "Аз":

    Най-много обичам неграмотници да обясняват как карат коли за по 70-80 000. Аре, приятел, ходи да си поТдържаш баварката.
  • 62 hahaha

    1 1 Отговор
    Смях голям, еййй, щом БМВ-то, Алуди А3 и Пежо са на върха в класацията, нищо общо с истината... и сега балъците ще се надъхат още повече да си купуват прродуханите баварски талиги. Честито!
  • 63 б.б.

    0 0 Отговор

    До коментар #60 от "бати батев":

    Бих казал,че освен коментара и ситроена,нищо друго не е смешно
  • 64 galin

    1 0 Отговор
    големи сте мишоци кво плюете само не мога да разбера половината сигурно не сте я виждали дори на живо новата 3ка ама тука сте много силни даже и не сте карали бмв че да давате коментери за него като си я купи някои тогава да дава мнения аз сам имал 3 бмвта и не сам имал проблеми освен да сменя бензинова помпа на е36 сега карам поло ама не сам го купувал и пак няма какво да се оплача но пак ще си взема бмв защото наистина е удоволствие от шофирането му.карал съм много коли но това ми харесва и не плюя дргите марки всеки си има вкус
  • 65 триста итридесети

    0 0 Отговор

    До коментар #58 от "frenchfAn":

    не виждаш ли че е с летни гуми

    Коментиран от #83

  • 66 figo

    0 0 Отговор

    До коментар #36 от "ИВАН ТАНЕВ":

    ti v red li si be ?.4e ti ne izliza6 na ulicata .ogledai se i shte se uverish che po srechtana kola ot mercedes niama i da dopalnia-frenskite (bokluci koito biat bmws ikinimichnostta si).HDImotora e po nadejden ot BMW v patiidi se strelni hahahhaha-smeshnici koito karat koli s kachulki na glavite da ne im se smeiat horata i za tova che sa kompleksari i se misliat za gangsteri xaxxaxaxaxxaxaxxa
  • 67 520 zender

    0 0 Отговор
    А бе мен,ТДС мисля че се произвеждаше успоредно със комън-рейла при БМВ до 2000 година.Какво ми говориш за остарял мотор от преди една камара време.Аз питам френските дизелджии кат са много отворени какво имат ПСА в момента.Едни умрели мотори от два литра обем и едни икономични от 1.5дТова е-другото е смех..Ма не ми говори колко е смотан ТДС защото когато този звяр излезе през 91-92-ра година французите се пулеха от къде толкоз мощност при 2.5 литра обем.

    Коментиран от #74

  • 68 520 zender

    0 0 Отговор

    До коментар #60 от "бати батев":

    Ей балу,когато ДС5 стигнат продажбите на БМВ3 тогаз ми се обади.За сега това е законодатела в класа си.
  • 69 520 zender

    0 0 Отговор

    До коментар #56 от "ivan ":

    Е като имаш наблюдения за този период например при БМВ не ти ли е направило впечатление че се прави дизел със комън реил с 136 150 163 184 193кс.Къде в тия години си видял ТДС.Не ги чаткаш работите за дизелите на БМВ.Ами по-добре ме убеди че пежарските двигатели са добри.За тях не зная много,освен че са слабички.

    Коментиран от #71, #75

  • 70 ***

    0 0 Отговор

    До коментар #50 от "520 зендер":

    Моторът беше разработен за C6 и още си го правят предимно с него. Здрав, икономичен, мощен. И да, монтира се на Jaguar. А онези там, какви бяха бе... немските бе... трошливите... дето само се въртяха... Ех, как не мога да се сетя... Та техен мотор в Джааааг не съм виждал.
  • 71 ivan

    1 1 Отговор

    До коментар #69 от "520 zender":

    Е виж незнам точно как са им съкращенията на двигателите, но мога да ти кажа, че имам поне 5 познати с HDI пежа и никой от тях не се е оплаквал от двигател, нито пък са им слаби двигателите имат си прилична динамика, аз лично предпочитам бензиновите мотори.
  • 72 nobody

    0 0 Отговор
    HDI = Hybrid Diesel Injection
  • 73 iiiiiii!!!!!!!!

    0 0 Отговор
    Сравнявай 2.0 дизел на Пежо и на БМВ. Виж какъв разход ще дадат, виж динамика(ама не само 0-100,защото там задното помага),еластичността също може да я погледнеш.А за здравината да не говориме,попитай някой,който раазбира за да ти обясно,че HDI е най-здравия дизел.То не става само да се чете какво пише във сайтовете,за това колко коня има една кола.
  • 74 iiiiiii!!!!!!!!

    0 0 Отговор

    До коментар #67 от "520 zender":

    Поинтересувай се за Пежо 505 2.5 турбо дизел.Безсмъртен двигател,136 кс,започва да се произвежда през 1979г. Тогавашните БМВта могат само да си мечтаят да имат такава динамика.

    Коментиран от #78, #79

  • 75 iiiiiii!!!!!!!!

    0 0 Отговор

    До коментар #69 от "520 zender":

    Незнам дали знаеш,че точно около 2000г. дизеловите БМВта са много чупливи.

    Коментиран от #77

  • 76 Ф-1

    0 0 Отговор
    До тези,които казват,че е удоволствие да караш БМВ:
    Да удоволствие е, но чувството за летене е само при МЕРЦЕДЕС!
  • 77 520 зендер

    0 0 Отговор

    До коментар #75 от "iiiiiii!!!!!!!!":

    Не ми е ясно как по-точно са чупливи при положение че карам Е39 530Д и вече имам с него над 100 000км.Приказвай ги тия на някой друг.Говори ми какво имат сега Пежо а не какъв експериментален мотор са правили.Туй 505 си е автомобил с колекционерска стойност-никъде го няма.Само да попитам -какъв аналог има Пежо на каскадното пълнене на настоящата пета серия 535д.А какъв аналог има Пежо на 550д.Що са правиш на интересен при положение че за французите 130-160кс са върха на дизеловата тяга бе мен...
  • 78 520 zender

    0 1 Отговор

    До коментар #74 от "iiiiiii!!!!!!!!":

    Абе ти кого лъжеш че умрялото пежо има през 1979г 136кс а.Няма такива филми мой-проверих.2.5д-96кс а през 85-та глд-77кс.А 2.3глд-81кс със микроскопичен въртящ момент.Лъжи децата а не мене.Не е лошо да се поинтересуваш откога БМВ 524тд има 115кс.
  • 79 520 zender

    0 1 Отговор

    До коментар #74 от "iiiiiii!!!!!!!!":

    Не ги чуваш петлите братле.Не спори със мен за дизели.И кво-пежата имат сигурни дизели.Възможно е щото са доста елементарни.В момента лидер при дизеловите технологии е БМВ. Техните двигатели съчетават висока мощност и Нм със нисък разход комбиниран със 8 степенна кутия.Пежо ша направят дизел с 300 коня ама когато стана космонафт....
  • 80 GMC

    1 0 Отговор
    А да сте чували за дизеловите двигатели на GM и International които не работят с конвенционален дизел а с GP-8? И това са масови автомобили, но защо ли не присъства нито един американец в класирането а май е реклама за точно определени концерни. И от къде на къде Греит уол е в класацията за 4х4 при положение че няма блокировка на междуколесните дифове и няма истинска блокировка на междуосовите дифове а е с виско и няма раздатъчна кутия???
  • 81 Димитър Ненчев

    0 0 Отговор
    До 78: Виж французите след 1980 година в група "Б" какви автомобили имат, имат и по 400+ коня....
  • 82 иван драган

    0 0 Отговор
    уджу йок
  • 83 frenchfAn

    0 0 Отговор

    До коментар #65 от "триста итридесети":

    При малко повече желание от твоя страна, може да видиш, че е със зимни гуми. Иначе нямаше да е коректно от моя страна да дам линк.

    HDI - High pressure Direct Injection.

    Коментиран от #86, #89, #90

  • 84 iiiiiii!!!!!!!!

    0 0 Отговор
    Не знам дали точно от 79 започва пройзводството,но съм имал 505 2.5 дизел със 136кс.

    Коментиран от #94

  • 85 iiiiiii!!!!!!!!

    0 0 Отговор
    Също така незнам за 3.0 дизел,но 320д е46 със 136 и 150 коня е много зле откъм здравина.

    Коментиран от #92

  • 86 жоро

    0 1 Отговор

    До коментар #83 от "frenchfAn":

    тоя - HDI - High pressure Direct Injection е пълна порнография мой
  • 87 Авто

    1 0 Отговор
    Бе незнам колко са икономични БМВ-тата ама всичките който сам ги имал са егати ГОРЕЛКИТЕ! Само ще кажа че колкото е по голяма и по мощна в конски сили дадена кола толкова повече харчи! И Пежо и БМВ могат да правят мощни дизели могат да правят и икономични но едните са избрали едното другите другото! Ако Пежо направят 3.5д или 4.0д повярваите ми ще варви като БМВ та може би и повече но ще и харчи като БМВ! Иконоичното БМВ е това което стои на пракинга без да се кара хахахахах!

    Коментиран от #93

  • 88 гугу

    1 0 Отговор
    забава ... голям панаир настана, кое било по-здраво (Пежо или БМВ), след като всичките кошници ги смятат да изкарат 3 години и да бъдат сменени с нови ...

    а Пежо и БМВ, точно в момента заедно си творят простотиите, коя от чуплива, по-чуплива и то с единствената цел да е с ниски емисии и икономична като нова, за да влезе без проблем в Евро 6 и след третата година да започне да се саморазпада, така че да принуди собственика да се поддаде на изкушението за новия модел ...
    Всичите антики, за които говорите са в пъти по-здрави от сегашните.
  • 89 триста итридесети

    0 0 Отговор

    До коментар #83 от "frenchfAn":

    ти виждал ли си зимна гума наживо
  • 90 триста итридесети

    0 0 Отговор

    До коментар #83 от "frenchfAn":

    знам че ти се иска да са летни

    Коментиран от #91

  • 91 триста итридесети

    0 0 Отговор

    До коментар #90 от "триста итридесети":

    исках да кажа зимни
  • 92 триста итридесети

    0 0 Отговор

    До коментар #85 от "iiiiiii!!!!!!!!":

    бръкни в германското мобиле и ги виж на кви км са, да те светна - от по 300-350к и повече, щото не са здрави
  • 93 триста итридесети

    0 0 Отговор

    До коментар #87 от "Авто":

    имал си бмв-та от годините когато бензина бе6е евтин то, я си вземи новата 320д и друга песен ще запееш, със 180+ коня и разход като на ЧЗ 350 кубика, ама нямаш кинтиии
  • 94 520 zender

    0 0 Отговор

    До коментар #84 от "iiiiiii!!!!!!!!":

    Порових се доста-Няма такава модификация с толкова голяма мощност.Междо другото царя на дизелите Мерцедес по онова време едвам прави 88-90кс .Изобщо не мога да си представя как ако не чрез тунинг ще ги имаш тия 136кс от 1979година.Ноооооо ти си знаеш.Важното е че си вярваш.Щото аз не ти вярвам.
  • 95 ВИП АМГ

    0 0 Отговор
    mercedes i lada samo

    Коментиран от #96

  • 96 Така е

    0 0 Отговор

    До коментар #95 от "ВИП АМГ":

    Евала. Ти си златко ладата от Люлин:)
  • 97 Пловдив

    0 0 Отговор
    Както за културата на една държава се съди по количеството сапун,което се продава,така и колкото повече хора имат БМВ-та,толкова по-ниско е интелектуалното ниво на народа и. Факт.
  • 98 boyan

    0 0 Отговор
    ЧЗ 350 кубика в средно састояние ако го кара6 как трябва гори 10-12 на 100 ама явно ти неси имал ЧЗ 350

    Коментиран от #105

  • 99 Димо

    0 0 Отговор
    Уважавам марката БМВ:спортно младежки дух,в съчетание с качество на интериора+би и тритурбо технологии,мощни и иновативни дизел двигатели и елегантно излъчване
    За М серията им няма какво да се коментира-без аналог

    Ако по някаква незнайна причина марката Ауди не съществуваше,или изчезне(в което се съмнявам) Именно БМВ би бил моя избор
  • 100 реактор

    0 0 Отговор
    много коментари, всеки харесва бмв, но колко от нас могат да си го позволят ? по-реално беше да направят класация за автомобил 2 ръка, поне масово хората щяха да дават реални оценки
  • 101 Карлито

    0 0 Отговор
    Мисля, че е редно след като се съобщава за направен избор на автомобил от предварителен списък да се посочи по кои критерии са оценявани, как е съставен предварителният списък и защо, кои са хората участвали в избора - какъв опит имат и като какви, техническа грамотност и проведени тестове. Иначе меко казано си намирисва на наддаване за участие и спечелване...:))
  • 102 Megane

    1 0 Отговор
    Тука сте се отплеснали да си мерите конете и сте поо.рали малко темата ... не знам какво толкова значение има да сте с над 150 - 200 коня двг - едва ли ви е нужно постоянно в ежедневието?! Плюс това и разхода все пак ... но всеки си знае за себе си. Който може да си позволи - да си купува и 500+ коня - нали така?
    А по темата: БМВ-то си е с право спечелило първото място (естествено, не съм го шофирал, както и болшинството от хората тук, на които обаче не им пречи да си коментират). Но предполагам, че си е за първо място. 3-ката си е еталон в класа си.
    Лично на мен много ми допада и новото Клио (въпреки, че за повечето хора е с ужасен дизайн) - някакси по нестандартно и различно е. Но само по външен вид - за друго нямам наблюдения. В смисъл: електроника, возия, окачване, икономичност и т.н.
    А за Пежата - както съм писал и в друга тема за френските автомобили, не мисля че им е нужно 200 - 300 коня ДВГ. Та погледнете продажбите за последните 10-ина години, и то основно на модела 206 (и 207 след това) - какво ви говори това?! Мисълта ми е, че се продават добре, значи има кой да ги купува. Светът не е само България - тук сме с големи и мощни машини само :) Но в Европа хората гледат и практичността.
  • 103 Рс9990

    0 0 Отговор
    на какъв принцип е избрана наградата за най-добро гориво?
  • 104 Мишо

    0 0 Отговор
    Ми на същия като при автомобилите - специалисти оценяват новите горива и гласуват за това, което им е харесало най-много.
  • 105 330и

    0 0 Отговор

    До коментар #98 от "boyan":

    говоря за 320d "ефишън динамик" виж провери и тогава коментирай, по спомен на дълго - под 4/100