Cyrus обяви пускането на първата в света електрическа кола Seres SF5 Free Expedition Edition, базирана на универсалната платформа Huawei DriveONE, представена през ноември 2020 г. Новият автомобил може да ускори от 0 до 100 км/ч за 4 секунди и да измине над 1000 км (NEDC) с едно зареждане на батерията.
Универсалната платформа Huawei DriveONE е предназначена да сведе до минимум усилията на разработчиците на електрически превозни средства да преобразуват автомобили с двигатели с вътрешно горене в електромобили.
Платформата включва седем механични силови компонента: микроконтролер (MCU), електрически мотор, скоростна кутия, DC / DC преобразувател (DCDC), вградено зарядно устройство (OBC), блок за разпределение на енергия (PDU) и блок за управление на батерията (BCU).
Електрическото превозно средство Seres SF5 Free Expedition Edition е кросоувър и ще бъде първото в света, което ще предложи автономен пробег (по стандарта NEDC) от над 1000 километра.
Иновацията Seres SF5 Free Expedition е оборудвана с два електрически мотора: единият от платформата Huawei DriveONE, а другият, разработен от Cyrus под марката SEP200 с мощност 255 kW (346 к.с.). Така системната мощност на електрическия кросоувър ще бъде 405 kW с максимален въртящ момент от 820 Nm.
Габаритните размери на електрическата кола Seres SF5 са 4 700 x 1 930 x 1 625 мм с междуосие 2 875 мм. Според експерти по-точният стандарт WLTP за измерване на автономния пробег ще покаже приблизително 850 км с едно зареждане на батерията.
Системата за управление на автомобила получава няколко силно чувствителни радара с милиметрови вълни, както и няколко камери, поддържащи второ ниво L2 + на автопилотиране. В Китай Seres SF5 Free Expedition ще се продава за около $ 40 000 (259 800 юана). Началната дата на продажбата все още не е оповестена.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Vov
Коментиран от #16, #58
10:08 29.01.2021
2 Dissapointed
Коментиран от #4, #19, #30, #53, #56, #65
10:11 29.01.2021
3 гост
Коментиран от #63
10:14 29.01.2021
4 стига тролва
До коментар #2 от "Dissapointed":
Рециклират се.Коментиран от #9, #66
10:15 29.01.2021
5 китайско куче
Коментиран от #24, #32
10:17 29.01.2021
6 onq s konq
Коментиран от #43
10:19 29.01.2021
7 Този коментар е премахнат от модератор.
8 ТръмпуСмешника
10:24 29.01.2021
9 amp
До коментар #4 от "стига тролва":
къде казваш ,че ги рециклират > само на едно място в Европа ги събират : Франция и там ги изгарят ...Коментиран от #18
10:25 29.01.2021
10 Коментара
Коментиран от #13, #39, #68
10:26 29.01.2021
11 тарикату
10:34 29.01.2021
12 1234
10:35 29.01.2021
13 Идеята е
До коментар #10 от "Коментара":
Описана ясно, 5 компонента което позволява вариативност за всякакви модели. Тепърва ел коли ще излеждат различно нонотвътре ще са два вида бързи и бавни, като телевизорите, малки и големи общо взетоКоментиран от #17
10:37 29.01.2021
14 Предницата,копие на Тесла )))
Коментиран от #22, #52
10:41 29.01.2021
15 Този коментар е премахнат от модератор.
16 мислещ
До коментар #1 от "Vov":
НЯма да налагат санкции, китайците си купиха изборите и вече ще си прокарват необезпокоявано политиката.10:50 29.01.2021
17 Коментара
До коментар #13 от "Идеята е":
Аха, май разбрах идеята на Huawei платформата. Тоест прозивеждащ се вече даден модел с ДВГ да бъде лесно адаптиран и пусната и като електрически най-общо казано. Прадполагам правилно го тълкувам?! Да за тенденциите съм съгласен, като бавните се очертава да бъдат по-скоро градски компактни автомобили.10:51 29.01.2021
18 Запознат
До коментар #9 от "amp":
Една компания във ВЕИ енергийния сектор държи едно Дунавско пристанище и има завод за рециклиране на батерии в Дунавска равнина. Доставят й ги от цяла Европа като голямата част се използват още няколкото години за стационарно съхранение на тока от соларните централи. За днес толкова.Коментиран от #62
10:54 29.01.2021
19 Запознат
До коментар #2 от "Dissapointed":
Защото е мега енергиен бизнес. Ако се информираш, една литиева клетка от автомобилен клас има 8-10 години живот до 80% капацитет и още толкова до 50. След сваляне от колата, тя се ползва за стационарно съхранение на мега и гигавати, което е процент от цената за строежа на една електроцентрала, особено АЕЦ. 4680 клетките на Тесла са с основно никелов електрод с твърда сърцевина, все едно алпаката в кухнята. Проблемът с рециклирането постепенно отпада. Не че го е имало :D10:58 29.01.2021
20 Я пс тоа
До коментар #7 от "No Exit":
А ти не можеш и да крадеш,камоли да произвеждашКоментиран от #21, #23
10:59 29.01.2021
21 Хахаха
До коментар #20 от "Я пс тоа":
Той ако можеше да произвежда досега 100 пъти да е цапцарапалКоментиран от #25
11:01 29.01.2021
22 No Exit
До коментар #14 от "Предницата,копие на Тесла )))":
Наказвам ги с 200% мито и да заповядат! Тръмп щеше да я докара тая работа до край. Нарича се протекционизъм - ефикасна ваксина срещу китайския вирус.11:02 29.01.2021
23 No Exit
До коментар #20 от "Я пс тоа":
В Англия ми плащат достатъчно за да не ми се налага да крада. А ти отивай в Китай, най-добре в Ухан, щом толкова се обичате с китайците. Май няма много желаещи мммммм?11:06 29.01.2021
24 Truth
До коментар #5 от "китайско куче":
Китайско псе, като пишеш простотии, поне научи правилно името Нуауей - Huawei.11:06 29.01.2021
25 No Exit
До коментар #21 от "Хахаха":
Приятелю Хахаха, ти умираш от смях, но всъщност плачешКоментиран от #28
11:09 29.01.2021
26 3935
11:20 29.01.2021
27 Антиелектрика
11:23 29.01.2021
28 Е защо да плача
До коментар #25 от "No Exit":
Ти обвиняваш Китай,че краде технологии,ами евала на хората бе,българина защо не краде технологии?аз да ти кажа,той много лесно може да открадне,но няма как да произведе,за това се иска кинти,персионал,логистика,инжинери и т.н.така че работата не е само в краденето,хайде аз да открадна технологията на тесла,и кво ще направиш?ще си чешеш кратуната самоКоментиран от #31, #44
11:27 29.01.2021
29 Да ама
До коментар #7 от "No Exit":
Май този път Apple ще краде от Huawei))Коментиран от #33, #37
11:30 29.01.2021
30 Ревизоро
До коментар #2 от "Dissapointed":
В как къде? У Бобовдол и останалите тецове. Да ги дишат българите само. Иначе от колите с ДВГ го дишат всички11:31 29.01.2021
31 No Exit
До коментар #28 от "Е защо да плача":
Всичко кадърно е навънка, те хора не останаха ти чакай индустрия. Но навънка има кадърни българи които участват в най-иновативните технологии. Аз лично познавам една българка от Суиндън която е част от екипа разработил оксфордската ваксина на Астра Зенека. Веси, бъди жива и здрава!От Китай Европа е видяла две основни неща 1. Бубонната чума, която избива половината население на Европа, и 2. Коронавирусната епидемия ... На китаеца от Народната република му е забранено да посещава места където няма комунизъм като Хонконг, Тайван и Сингапур. Слава Богу че тия все още не управляват света. С Америка лошо, но човек избира по-малкото зло.
Коментиран от #47, #61
11:45 29.01.2021
32 georgi
До коментар #5 от "китайско куче":
то пък айфон и тесла са невероятни марки .ама нали са made inкравария опа
11:56 29.01.2021
33 гост
До коментар #29 от "Да ама":
Ееех , пак надежди и мечти неосъществими !!Дocтaвĸитe нa іРhоnе нa Аррlе Іnс. ca ce пoĸaчили c 22% дo peĸopднo виcoĸи cтoйнocти пpeз пocлeднитe тpи мeceцa нa 2020 г., пpeвpъщaйĸи ĸoмпaниятa в нaй-гoлeмия игpaч нa пaзapa, пишe Rеutеrѕ, цитиpaйĸи дaнни oт ІDС. B cъщoтo вpeмe пpoдaжбитe нa мoдeлитe нa Нuаwеі ca в peжим нa cвoбoднo пaдaнe cлeд aмepиĸaнcĸитe caнĸции.
C пo-шиpoĸa гaмa, oбнoвeн дизaйн и 5G възмoжнocти cepиятa іРhоnе 12 cпeчeли мнoжecтвo нoви пoтpeбитeли пo cвeтa, ocoбeнo в Kитaй, пoĸaзвaт дaннитe. Πpeз чeтвъpтoтo тpимeceчиe нa 2020 г. дocтaвĸитe дocтигaт 90,1 млн., ĸaтo тaĸa іРhоnе зaвзe 23,4% oт cвeтoвния пaзap. Двa oт тpитe нaй-пpoдaвaни тeлeфoнa в Πoднeбecнaтa импepия ca били іРhоnе, зaяви cнoщи и глaвният изпълнитeлeн диpeĸтop нa Аррlе Tим Kyĸ. Бeз изнeнaдa, нaй-тeжъĸ e cпaдът пpи Нuаwеі — 42,4% пo-мaлĸo пpoдaжби дo eдвa 32,2 млн. ycтpoйcтвa. Kитaйcĸaтa ĸoмпaния пoнece тeжĸи caнĸции oт Cъeдинeнитe aмepиĸaнcĸи щaти, ĸoeтo я лиши oт дocтaвĸи нa ĸлючoви ĸoмпoнeнти и coфтyep. Toвa пpинyди гигaнтът дa пpoдaдe мapĸaтa Ноnоr, a cпopeд Rеutеrѕ тя ce пoдгoтвя и зa пpoдaжбaтa нa cepиитe Р и Маtе.
Коментиран от #34
12:00 29.01.2021
34 иваило
До коментар #33 от "гост":
АМИ КУПИ СИ АЙФОН ПОМА..... можеш ли ?? или си поредния краварски лиза....Коментиран от #35
12:02 29.01.2021
35 шумкарю
До коментар #34 от "иваило":
Комунистите защо така не обичате Апъл?Коментиран от #36
12:03 29.01.2021
36 nqkoi
До коментар #35 от "шумкарю":
много глуп... ако не харесваш аифон си комунист /същото ако не си от герб не си нашия комунист куко12:05 29.01.2021
37 гост
До коментар #29 от "Да ама":
Аррlе Іnс. изпpaти 2020 г. c нaй-пeчeлившoтo cи тpимeceчиe в иcтopиятa, пишe Тhе Wаll Ѕtrееt Јоurnаl. Peĸopднитe peзyлтaти нa тexнoлoгичния гигaнт ce дължaт нa пo-cилнoтo тъpceнe нa іРhоnе, ĸaĸтo и нa пo-дoбpи oт oчaĸвaни пpoдaжби нa МасВооk и іРаd зapaди paбoтaтa oт вĸъщи.Πpeз пocлeднитe тpи мeceци нa 2020 г. Аррlе гeнepиpa $111,4 млpд. пpиxoди. Koмпaниятa пpeминaвa гpaницaтa oт $100 млpд. зa тpи мeceцa зa пъpви път в иcтopиятa. "Hямa ĸaĸ дa бъдeм пo-oптимиcтичнo нacтpoeни", зaяви глaвният изпълнитeлeн диpeĸтop Tим Kyĸ в интepвю зa издaниeтo.
Бъpзoтo възcтaнoвявaнe нa Kитaй cлeд пaндeмиятa пoмaгa нa ĸoмпaниятa. Πpoдaжбитe в Πoднeбecнaтa импepия pacтaт c цeли 57% cпpямo cъщия пepиoд нa минaлaтa гoдинa. Πpoдaжбитe oбaчe нe pacтaт caмo тaм. Eвpoпa бeлeжи 17% pъcт дo $27,3 млpд., Aмepиĸa — 12% пoĸaчвaнe дo 46,3 млpд., Япoния — 33% дo $8,3 млpд., a ocтaнaлaтa чacт oт Aзия — 11% дo $8,3 млpд.
Heтнaтa пeчaлбa нa Аррlе ce пoĸaчвa c 29% дo $28,8 млpд., пpи пpoгнoзa нa Уoлcтpийт зa yвeличeниe oт 6,3% !!!!!!
Та да те светна , щото знам че сте в мъгла русопитечетата , печалба от 28,8 милиарда за ТРИМЕСЕЧИЕ значи годишна над 100 милиарда плюс кеш от над 200 в банки от предни години !! Плюс пазарна капитализация от над 2 трилиона !!!! Това е колкото първите 50 китайски фирми накуп , включително любимия ти" хуйвей" !!! Хахахах !!!
Коментиран от #55
12:08 29.01.2021
38 Готин
До коментар #7 от "No Exit":
Абсолютно вярно твърдение, мене сме 1975 година!12:37 29.01.2021
39 Сатаната
До коментар #10 от "Коментара":
Планината само я качваш, а не я спускаш ли? Моторите са ти и генератори. Скоростите и повече да са помагат.Коментиран от #41, #42, #45
12:40 29.01.2021
40 Гошко
12:40 29.01.2021
41 гост
До коментар #39 от "Сатаната":
На английски и редуктор и скоростна кутия се пишат еднакво - gearbox и обикновено го превеждат скоростна кутия , макар че в случая най-вероятно става въпрос за едностепенен редуктор , който го има на всички електромобили , щото просто оборотите на мотора са десетина пъти по-големи от на колелата ! Няма да са "скорости" , щото само Порше могат да измислят дивотии като "ефективен автоматик" за електромотор !!!13:10 29.01.2021
42 гост
До коментар #39 от "Сатаната":
Истинските "скорости" за електромотори предстоят след 2-3 години и ще представляват двоен статор , настроен за различни обороти , единия ще работи при ниски до средни обороти , а другия при средни до високи !!! Но това ще е за скъпите модели , където се гонят скорости от над 200-250 км/ч !!! За масовите модели със скорост от 160-180 км/ч и обикновен електромотор с единичен статор си е предостатъчен !!13:14 29.01.2021
43 Теодор
До коментар #6 от "onq s konq":
BMW дизел??? Къде е кефа?14:22 29.01.2021
44 4567
До коментар #28 от "Е защо да плача":
Не задавай глупави въпроси бе трол.Китай е милиард и половина население ,а ние сме 7 милиона.Това е милиард и половима повече капацитет ,както умствен така и физически за развитие.Къде срванявате само малката ни страна с водещите държавиКоментиран от #51
14:25 29.01.2021
45 гост
До коментар #39 от "Сатаната":
Да не казвам , че и толкова са много за масов модел ! Масовите трябва да са електронно ограничени на 150-160 км/ч и то за 4-5 минути само за изпреварване иначе за дълъг период до 130 км/ч !! Първо толкова е разрешено по закон , второ за икономия и трето за дуракоустойчивост срещу тъпанари комплексари !!14:27 29.01.2021
46 Факт!
16:37 29.01.2021
47 Шекел
До коментар #31 от "No Exit":
Аре на бас че повече бклук е избягал от Бг отколкото кадърни така че нимавай с изказванията.А отзивите от ваксината н Зенека не са впечатлявящи.Хонг Конг си е китайски но с по-специялен статут същото важи и за Макао.Американците от алчност сами развиха Китай.16:42 29.01.2021
48 незнайко
Коментиран от #49
17:04 29.01.2021
49 Шекел
До коментар #48 от "незнайко":
Е друго си е да си купиш ел кола правена в Китай с използване на въглища.Другото е да си т.п екологъ17:18 29.01.2021
50 Шекел
17:31 29.01.2021
51 Смех
До коментар #44 от "4567":
Така ли имщо почти всички китайци в Бг продават гащи на Илиенци или правят китайски ресторант.Някакви гейнии ще да са17:32 29.01.2021
52 реалиста
До коментар #14 от "Предницата,копие на Тесла )))":
Хюндай е корейска марка ти глупав русофил18:22 29.01.2021
53 Този коментар е премахнат от модератор.
54 qwerty
Коментиран от #59
19:52 29.01.2021
55 Българин
До коментар #37 от "гост":
Добре, че не са в България ,че Пеевски отдавна да ги баталясал?20:11 29.01.2021
56 добърден
До коментар #2 от "Dissapointed":
Питай мошеника Мъск.20:21 29.01.2021
57 Аре бегай
21:35 29.01.2021
58 Ха ха
До коментар #1 от "Vov":
Сега визионерът тесляв че пуши пак марихуана....по визионерски...и бенаците че се наскват кат го гледат21:42 29.01.2021
59 Чук
До коментар #54 от "qwerty":
От Мъск пуши нервно в ъгъла гаче ли....21:43 29.01.2021
60 Густо майна
21:47 29.01.2021
61 Onix
До коментар #31 от "No Exit":
Испанския грип, още доста чумни болести, тиф и други донесени по пътя на коприната.22:48 29.01.2021
62 ЛудЛ
До коментар #18 от "Запознат":
Аз не съм запознат и си го признавам.Коя е компанията.23:53 29.01.2021
63 Този коментар е премахнат от модератор.
64 tate
Новата изпитателна процедура включва променен цикъл на шофиране и по-строги правила при замерване, които включват по-дълъг период от време на замерване и симулация на по-висока максимална скорост на движение. Представяме ви преглед на най-важните новости:
След студен старт на изпитателния стенд биват замерени четири скоростни режима: до 60, до 80, до 100 и над 130 км/ч. В рамките на тези фази се симулира непрекъснато ускоряване и намаляване. Максималната скорост е с 10 км/ч по-висока в сравнение с NEDC. Освен това със стойност от приблизително 47 км/ч, средната скорост сега също е значително по-висока (преди - около 33 км/ч). В изпитателната камера предварително е зададена температура от 23° C, докато при NEDC можеше да варира в диапазона 20 - 30° C. Целият изпитателен цикъл по WLTP трае около 30 минути, докато при нормите NEDC времето беше ограничено до около 20 минути. Дължината на симулираната отсечка сега възлиза на 23 километра срещу досегашните 11 километра, което е повече от двойно увеличение. За разлика от NEDC, при WLTP се взема под внимание и влиянието, което допълнителното оборудване оказва върху теглото, аеродинамиката и консумацията на електричество от бордната мрежа. Както и досега, допълнителните консуматори на електричество, като например климатична инсталация и подгряване на седалките, остават изключени по време на изпитателния цикъл.
09:15 30.01.2021
65 АНАЛизатор
До коментар #2 от "Dissapointed":
Големите компании се биеха в гърдите, че ще направят, ще успеят, че нз си какво... минаха 5 години и базирано на изследвания се оказа, че нещата не са точно така както ги представяха. Гответе се за големи циркове следващите 10 години, цирка ще е още по-голям от 2030 до 2050. Аз за сега само искам бензиновите "масларки" и дизеловите "печки" в наш'та държава да намалеят драстично. Повече ДВГ с изправни системи, катализатори, филтри, ЕГР.. че не се диша от гански тарикати вече, всяка втора кола като даде газ и отзад става Ню Делхи, Индия...10:05 30.01.2021
66 Иванов
До коментар #4 от "стига тролва":
Прочети в уикипедиа и ще видиш, че все още , копането на нов литий в мините е по-евтино от рециклирането на стари батерии. По тая причина , все още не се рециклират батерии , или ако се рециклират -то е нищожно малко.В бъдещето - със сигурност ще трябва да измислят нещо , щото ще стават огромни количества стари батерии.
13:43 30.01.2021
67 ема
18:01 30.01.2021
68 КОНТРОЛЕР
До коментар #10 от "Коментара":
Знаеш ли кво е..?!?!?? Механични а после и електронни слагат на електрокарите. С натискане на газта пускат или намалят тока кьм ел. Двигателя който МОЖЕ ДА Е СЪС СКОРОСТНА КУТИЯ А МОЖЕ И ДА НЕ Е ЗАВИСИ НА КАКВИ НАТОВАРВАНИЯ ЩЕ Е ПОДЛОЖЕНО ПРЕВОЗНОТО СРЕДСТВО. УЧЕТЕ се А не се Чудете чи са излагате...04:03 31.01.2021
69 1944
Коментиран от #70
09:09 31.01.2021
70 Разликата е че ония кумуняги
До коментар #69 от "1944":
От 1944 до 1989 строяха и по малко крадяха а новите демократинатувци след 1989 унищожиха сичко постигнато до тогава и асфалта им дьржи 3 месеца и КРАДЪТ И С Г...... ЪЗА СИ.....Коментиран от #71
09:21 31.01.2021
71 Гошко
До коментар #70 от "Разликата е че ония кумуняги":
Не, това е приликата им с онези, крали и строяли между 44-та и 89-та, нали са техните наследници - и в буквалния, и в преносния смисъл. Защото новите управляващи след 89-та се показаха като много добри ученици, задминавайки учителите си и знаейки, че ще крадат безнаказано... Ма всичко си е до време, няма нищо вечно на тоя свят, та и техния Видов ден ще дойде...12:21 31.01.2021