29 Януари, 2021 10:01 18 829 71

Huawei показа сериен електромобил с пробег от над 1000 км

  • huawei-
  • drive one-
  • платформа-
  • електромобили

Универсалната платформа Huawei DriveONE е предназначена да сведе до минимум усилията на разработчиците на електрически превозни средства да преобразуват автомобили с двигатели с вътрешно горене в електромобили

Huawei показа сериен електромобил с пробег от над 1000 км - 1

Cyrus обяви пускането на първата в света електрическа кола Seres SF5 Free Expedition Edition, базирана на универсалната платформа Huawei DriveONE, представена през ноември 2020 г. Новият автомобил може да ускори от 0 до 100 км/ч за 4 секунди и да измине над 1000 км (NEDC) с едно зареждане на батерията.

Универсалната платформа Huawei DriveONE е предназначена да сведе до минимум усилията на разработчиците на електрически превозни средства да преобразуват автомобили с двигатели с вътрешно горене в електромобили.

Платформата включва седем механични силови компонента: микроконтролер (MCU), електрически мотор, скоростна кутия, DC / DC преобразувател (DCDC), вградено зарядно устройство (OBC), блок за разпределение на енергия (PDU) и блок за управление на батерията (BCU).

Huawei показа сериен електромобил с пробег от над 1000 км

Електрическото превозно средство Seres SF5 Free Expedition Edition е кросоувър и ще бъде първото в света, което ще предложи автономен пробег (по стандарта NEDC) от над 1000 километра.

Иновацията Seres SF5 Free Expedition е оборудвана с два електрически мотора: единият от платформата Huawei DriveONE, а другият, разработен от Cyrus под марката SEP200 с мощност 255 kW (346 к.с.). Така системната мощност на електрическия кросоувър ще бъде 405 kW с максимален въртящ момент от 820 Nm.

Huawei показа сериен електромобил с пробег от над 1000 км

Габаритните размери на електрическата кола Seres SF5 са 4 700 x 1 930 x 1 625 мм с междуосие 2 875 мм. Според експерти по-точният стандарт WLTP за измерване на автономния пробег ще покаже приблизително 850 км с едно зареждане на батерията.

Системата за управление на автомобила получава няколко силно чувствителни радара с милиметрови вълни, както и няколко камери, поддържащи второ ниво L2 + на автопилотиране. В Китай Seres SF5 Free Expedition ще се продава за около $ 40 000 (259 800 юана). Началната дата на продажбата все още не е оповестена.


Поставете оценка:
Оценка 4.4 от 47 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Vov

    133 13 Отговор
    И сега? Какви санкции ще наложат САЩ? май, само с търговски санкции могат да ги ограничат.

    Коментиран от #16, #58

  • 2 Dissapointed

    68 73 Отговор
    А когато дойде време и батерията си изчерпа капацитета, къде ще отива и кой и как ще ги рециклира - защо не се говори по този въпрос от производителите?

    Коментиран от #4, #19, #30, #53, #56, #65

  • 3 гост

    26 145 Отговор
    Тесла е номер 1, никой не вярва на китайските измишльотини, само обещават, ще, ще, ще, и накрая нищо, хахахахах

    Коментиран от #63

  • 4 стига тролва

    61 22 Отговор

    До коментар #2 от "Dissapointed":

    Рециклират се.

    Коментиран от #9, #66

  • 5 китайско куче

    16 101 Отговор
    Голема марка е Хуавей. Давам ѝ 3 години живот.

    Коментиран от #24, #32

  • 6 onq s konq

    23 51 Отговор
    И язе като намаам резервара на беенвето с нафта догоре минавам горе-доле толко

    Коментиран от #43

  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 ТръмпуСмешника

    52 15 Отговор
    веднага забрана за внос, никакви американски материали, в черния списък, няма да позволя Теслите да паднат в канала я ......
  • 9 amp

    21 29 Отговор

    До коментар #4 от "стига тролва":

    къде казваш ,че ги рециклират > само на едно място в Европа ги събират : Франция и там ги изгарят ...

    Коментиран от #18

  • 10 Коментара

    22 2 Отговор
    Скоростна кутия?! Праввилно ли прочетох... Чел съм , че ZF разработват двустепена кутия, но тя е част от единият задвижващ електромотор. Интересно каква е идеята и приложението в колата на Хуавей.

    Коментиран от #13, #39, #68

  • 11 тарикату

    48 1 Отговор
    Чакам да излезе в мобилето нов внос и я земам
  • 12 1234

    73 8 Отговор
    Времето на немскаата авто индустрия изтече, точно като на немските бивши ел концерни.... Ел коли са като телевизорите, сбирщайн от прости технологии. Няма ноу хау
  • 13 Идеята е

    28 2 Отговор

    До коментар #10 от "Коментара":

    Описана ясно, 5 компонента което позволява вариативност за всякакви модели. Тепърва ел коли ще излеждат различно нонотвътре ще са два вида бързи и бавни, като телевизорите, малки и големи общо взето

    Коментиран от #17

  • 14 Предницата,копие на Тесла )))

    72 8 Отговор
    Евала на дръпнатите!!! Започнат ли да продават извън Чайна няма да имат конкуренция и ще доста фалити при останалите ...

    Коментиран от #22, #52

  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 16 мислещ

    31 3 Отговор

    До коментар #1 от "Vov":

    НЯма да налагат санкции, китайците си купиха изборите и вече ще си прокарват необезпокоявано политиката.
  • 17 Коментара

    20 1 Отговор

    До коментар #13 от "Идеята е":

    Аха, май разбрах идеята на Huawei платформата. Тоест прозивеждащ се вече даден модел с ДВГ да бъде лесно адаптиран и пусната и като електрически най-общо казано. Прадполагам правилно го тълкувам?! Да за тенденциите съм съгласен, като бавните се очертава да бъдат по-скоро градски компактни автомобили.
  • 18 Запознат

    35 2 Отговор

    До коментар #9 от "amp":

    Една компания във ВЕИ енергийния сектор държи едно Дунавско пристанище и има завод за рециклиране на батерии в Дунавска равнина. Доставят й ги от цяла Европа като голямата част се използват още няколкото години за стационарно съхранение на тока от соларните централи. За днес толкова.

    Коментиран от #62

  • 19 Запознат

    27 7 Отговор

    До коментар #2 от "Dissapointed":

    Защото е мега енергиен бизнес. Ако се информираш, една литиева клетка от автомобилен клас има 8-10 години живот до 80% капацитет и още толкова до 50. След сваляне от колата, тя се ползва за стационарно съхранение на мега и гигавати, което е процент от цената за строежа на една електроцентрала, особено АЕЦ. 4680 клетките на Тесла са с основно никелов електрод с твърда сърцевина, все едно алпаката в кухнята. Проблемът с рециклирането постепенно отпада. Не че го е имало :D
  • 20 Я пс тоа

    12 3 Отговор

    До коментар #7 от "No Exit":

    А ти не можеш и да крадеш,камоли да произвеждаш

    Коментиран от #21, #23

  • 21 Хахаха

    5 2 Отговор

    До коментар #20 от "Я пс тоа":

    Той ако можеше да произвежда досега 100 пъти да е цапцарапал

    Коментиран от #25

  • 22 No Exit

    12 10 Отговор

    До коментар #14 от "Предницата,копие на Тесла )))":

    Наказвам ги с 200% мито и да заповядат! Тръмп щеше да я докара тая работа до край. Нарича се протекционизъм - ефикасна ваксина срещу китайския вирус.
  • 23 No Exit

    6 25 Отговор

    До коментар #20 от "Я пс тоа":

    В Англия ми плащат достатъчно за да не ми се налага да крада. А ти отивай в Китай, най-добре в Ухан, щом толкова се обичате с китайците. Май няма много желаещи мммммм?
  • 24 Truth

    9 4 Отговор

    До коментар #5 от "китайско куче":

    Китайско псе, като пишеш простотии, поне научи правилно името Нуауей - Huawei.
  • 25 No Exit

    3 1 Отговор

    До коментар #21 от "Хахаха":

    Приятелю Хахаха, ти умираш от смях, но всъщност плачеш

    Коментиран от #28

  • 26 3935

    10 3 Отговор
    Apple спят ли или Huawei знаят, че тази година Apple ще представят нещо и затова бързат да представят?
  • 27 Антиелектрика

    13 9 Отговор
    Само не ми стана ясно тези 405 kW от къде ще черпят ток ... от гръмотевици с гръмоотвод вместо антена ?!
  • 28 Е защо да плача

    32 7 Отговор

    До коментар #25 от "No Exit":

    Ти обвиняваш Китай,че краде технологии,ами евала на хората бе,българина защо не краде технологии?аз да ти кажа,той много лесно може да открадне,но няма как да произведе,за това се иска кинти,персионал,логистика,инжинери и т.н.така че работата не е само в краденето,хайде аз да открадна технологията на тесла,и кво ще направиш?ще си чешеш кратуната само

    Коментиран от #31, #44

  • 29 Да ама

    20 5 Отговор

    До коментар #7 от "No Exit":

    Май този път Apple ще краде от Huawei))

    Коментиран от #33, #37

  • 30 Ревизоро

    13 2 Отговор

    До коментар #2 от "Dissapointed":

    В как къде? У Бобовдол и останалите тецове. Да ги дишат българите само. Иначе от колите с ДВГ го дишат всички
  • 31 No Exit

    12 15 Отговор

    До коментар #28 от "Е защо да плача":

    Всичко кадърно е навънка, те хора не останаха ти чакай индустрия. Но навънка има кадърни българи които участват в най-иновативните технологии. Аз лично познавам една българка от Суиндън която е част от екипа разработил оксфордската ваксина на Астра Зенека. Веси, бъди жива и здрава!
    От Китай Европа е видяла две основни неща 1. Бубонната чума, която избива половината население на Европа, и 2. Коронавирусната епидемия ... На китаеца от Народната република му е забранено да посещава места където няма комунизъм като Хонконг, Тайван и Сингапур. Слава Богу че тия все още не управляват света. С Америка лошо, но човек избира по-малкото зло.

    Коментиран от #47, #61

  • 32 georgi

    20 6 Отговор

    До коментар #5 от "китайско куче":

    то пък айфон и тесла са невероятни марки .ама нали са made in
    кравария опа
  • 33 гост

    4 13 Отговор

    До коментар #29 от "Да ама":

    Ееех , пак надежди и мечти неосъществими !!
    Дocтaвĸитe нa іРhоnе нa Аррlе Іnс. ca ce пoĸaчили c 22% дo peĸopднo виcoĸи cтoйнocти пpeз пocлeднитe тpи мeceцa нa 2020 г., пpeвpъщaйĸи ĸoмпaниятa в нaй-гoлeмия игpaч нa пaзapa, пишe Rеutеrѕ, цитиpaйĸи дaнни oт ІDС. B cъщoтo вpeмe пpoдaжбитe нa мoдeлитe нa Нuаwеі ca в peжим нa cвoбoднo пaдaнe cлeд aмepиĸaнcĸитe caнĸции.

    C пo-шиpoĸa гaмa, oбнoвeн дизaйн и 5G възмoжнocти cepиятa іРhоnе 12 cпeчeли мнoжecтвo нoви пoтpeбитeли пo cвeтa, ocoбeнo в Kитaй, пoĸaзвaт дaннитe. Πpeз чeтвъpтoтo тpимeceчиe нa 2020 г. дocтaвĸитe дocтигaт 90,1 млн., ĸaтo тaĸa іРhоnе зaвзe 23,4% oт cвeтoвния пaзap. Двa oт тpитe нaй-пpoдaвaни тeлeфoнa в Πoднeбecнaтa импepия ca били іРhоnе, зaяви cнoщи и глaвният изпълнитeлeн диpeĸтop нa Аррlе Tим Kyĸ. Бeз изнeнaдa, нaй-тeжъĸ e cпaдът пpи Нuаwеі — 42,4% пo-мaлĸo пpoдaжби дo eдвa 32,2 млн. ycтpoйcтвa. Kитaйcĸaтa ĸoмпaния пoнece тeжĸи caнĸции oт Cъeдинeнитe aмepиĸaнcĸи щaти, ĸoeтo я лиши oт дocтaвĸи нa ĸлючoви ĸoмпoнeнти и coфтyep. Toвa пpинyди гигaнтът дa пpoдaдe мapĸaтa Ноnоr, a cпopeд Rеutеrѕ тя ce пoдгoтвя и зa пpoдaжбaтa нa cepиитe Р и Маtе.

    Коментиран от #34

  • 34 иваило

    15 5 Отговор

    До коментар #33 от "гост":

    АМИ КУПИ СИ АЙФОН ПОМА..... можеш ли ?? или си поредния краварски лиза....

    Коментиран от #35

  • 35 шумкарю

    3 12 Отговор

    До коментар #34 от "иваило":

    Комунистите защо така не обичате Апъл?

    Коментиран от #36

  • 36 nqkoi

    12 3 Отговор

    До коментар #35 от "шумкарю":

    много глуп... ако не харесваш аифон си комунист /същото ако не си от герб не си нашия комунист куко
  • 37 гост

    5 13 Отговор

    До коментар #29 от "Да ама":

    Аррlе Іnс. изпpaти 2020 г. c нaй-пeчeлившoтo cи тpимeceчиe в иcтopиятa, пишe Тhе Wаll Ѕtrееt Јоurnаl. Peĸopднитe peзyлтaти нa тexнoлoгичния гигaнт ce дължaт нa пo-cилнoтo тъpceнe нa іРhоnе, ĸaĸтo и нa пo-дoбpи oт oчaĸвaни пpoдaжби нa МасВооk и іРаd зapaди paбoтaтa oт вĸъщи.

    Πpeз пocлeднитe тpи мeceци нa 2020 г. Аррlе гeнepиpa $111,4 млpд. пpиxoди. Koмпaниятa пpeминaвa гpaницaтa oт $100 млpд. зa тpи мeceцa зa пъpви път в иcтopиятa. "Hямa ĸaĸ дa бъдeм пo-oптимиcтичнo нacтpoeни", зaяви глaвният изпълнитeлeн диpeĸтop Tим Kyĸ в интepвю зa издaниeтo.

    Бъpзoтo възcтaнoвявaнe нa Kитaй cлeд пaндeмиятa пoмaгa нa ĸoмпaниятa. Πpoдaжбитe в Πoднeбecнaтa импepия pacтaт c цeли 57% cпpямo cъщия пepиoд нa минaлaтa гoдинa. Πpoдaжбитe oбaчe нe pacтaт caмo тaм. Eвpoпa бeлeжи 17% pъcт дo $27,3 млpд., Aмepиĸa — 12% пoĸaчвaнe дo 46,3 млpд., Япoния — 33% дo $8,3 млpд., a ocтaнaлaтa чacт oт Aзия — 11% дo $8,3 млpд.

    Heтнaтa пeчaлбa нa Аррlе ce пoĸaчвa c 29% дo $28,8 млpд., пpи пpoгнoзa нa Уoлcтpийт зa yвeличeниe oт 6,3% !!!!!!
    Та да те светна , щото знам че сте в мъгла русопитечетата , печалба от 28,8 милиарда за ТРИМЕСЕЧИЕ значи годишна над 100 милиарда плюс кеш от над 200 в банки от предни години !! Плюс пазарна капитализация от над 2 трилиона !!!! Това е колкото първите 50 китайски фирми накуп , включително любимия ти" хуйвей" !!! Хахахах !!!

    Коментиран от #55

  • 38 Готин

    1 2 Отговор

    До коментар #7 от "No Exit":

    Абсолютно вярно твърдение, мене сме 1975 година!
  • 39 Сатаната

    4 0 Отговор

    До коментар #10 от "Коментара":

    Планината само я качваш, а не я спускаш ли? Моторите са ти и генератори. Скоростите и повече да са помагат.

    Коментиран от #41, #42, #45

  • 40 Гошко

    29 0 Отговор
    Като запознат от първо лице да разкажа - моята батерия на елколелото е от 2010 година, някакъв нонейм китайски полимерен боклук, ама вече 10 години я юркам и съм й врътнал 40к км, нека ми е зле и нека китайските боклуци не стават. Ъака ще е и с колите, предполагам... Евалата им!
  • 41 гост

    18 2 Отговор

    До коментар #39 от "Сатаната":

    На английски и редуктор и скоростна кутия се пишат еднакво - gearbox и обикновено го превеждат скоростна кутия , макар че в случая най-вероятно става въпрос за едностепенен редуктор , който го има на всички електромобили , щото просто оборотите на мотора са десетина пъти по-големи от на колелата ! Няма да са "скорости" , щото само Порше могат да измислят дивотии като "ефективен автоматик" за електромотор !!!
  • 42 гост

    11 3 Отговор

    До коментар #39 от "Сатаната":

    Истинските "скорости" за електромотори предстоят след 2-3 години и ще представляват двоен статор , настроен за различни обороти , единия ще работи при ниски до средни обороти , а другия при средни до високи !!! Но това ще е за скъпите модели , където се гонят скорости от над 200-250 км/ч !!! За масовите модели със скорост от 160-180 км/ч и обикновен електромотор с единичен статор си е предостатъчен !!
  • 43 Теодор

    3 2 Отговор

    До коментар #6 от "onq s konq":

    BMW дизел??? Къде е кефа?
  • 44 4567

    15 1 Отговор

    До коментар #28 от "Е защо да плача":

    Не задавай глупави въпроси бе трол.Китай е милиард и половина население ,а ние сме 7 милиона.Това е милиард и половима повече капацитет ,както умствен така и физически за развитие.Къде срванявате само малката ни страна с водещите държави

    Коментиран от #51

  • 45 гост

    15 7 Отговор

    До коментар #39 от "Сатаната":

    Да не казвам , че и толкова са много за масов модел ! Масовите трябва да са електронно ограничени на 150-160 км/ч и то за 4-5 минути само за изпреварване иначе за дълъг период до 130 км/ч !! Първо толкова е разрешено по закон , второ за икономия и трето за дуракоустойчивост срещу тъпанари комплексари !!
  • 46 Факт!

    7 11 Отговор
    Те могат да твърдят каквото си искат всичко може да направи 1000 км със скорост 20км/ч.Пропагандна статия.Глпаците вярват импляскат те са мнозинствоюЕто за това едни са богати други бедни.
  • 47 Шекел

    16 5 Отговор

    До коментар #31 от "No Exit":

    Аре на бас че повече бклук е избягал от Бг отколкото кадърни така че нимавай с изказванията.А отзивите от ваксината н Зенека не са впечатлявящи.Хонг Конг си е китайски но с по-специялен статут същото важи и за Макао.Американците от алчност сами развиха Китай.
  • 48 незнайко

    12 2 Отговор
    КАКВА Е ТАЗИ СМЕШНА ЦЕНА ??? Защо ТЕСЛА не може да продава на тази цена ??? ЗАЩОТО Е ПРОИЗВОДСТВО НА САЩ !!!

    Коментиран от #49

  • 49 Шекел

    8 2 Отговор

    До коментар #48 от "незнайко":

    Е друго си е да си купиш ел кола правена в Китай с използване на въглища.Другото е да си т.п екологъ
  • 50 Шекел

    11 6 Отговор
    Ари на бас че ел колите се нлаагат само за да се срине цената на нефта и да скапят Русия за да я нападнат по лесно.
  • 51 Смех

    6 3 Отговор

    До коментар #44 от "4567":

    Така ли имщо почти всички китайци в Бг продават гащи на Илиенци или правят китайски ресторант.Някакви гейнии ще да са
  • 52 реалиста

    7 5 Отговор

    До коментар #14 от "Предницата,копие на Тесла )))":

    Хюндай е корейска марка ти глупав русофил
  • 53 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 54 qwerty

    16 0 Отговор
    тия ги отрязаха от телефоните и за година-две изобретиха електроавтомобил.

    Коментиран от #59

  • 55 Българин

    10 1 Отговор

    До коментар #37 от "гост":

    Добре, че не са в България ,че Пеевски отдавна да ги баталясал?
  • 56 добърден

    6 1 Отговор

    До коментар #2 от "Dissapointed":

    Питай мошеника Мъск.
  • 57 Аре бегай

    3 0 Отговор
    Силно чувствителни радари. хахахахахахахахахахха
  • 58 Ха ха

    7 1 Отговор

    До коментар #1 от "Vov":

    Сега визионерът тесляв че пуши пак марихуана....по визионерски...и бенаците че се наскват кат го гледат
  • 59 Чук

    6 1 Отговор

    До коментар #54 от "qwerty":

    От Мъск пуши нервно в ъгъла гаче ли....
  • 60 Густо майна

    3 1 Отговор
    Пред тримона ръждиви тесли фраш))))
  • 61 Onix

    3 2 Отговор

    До коментар #31 от "No Exit":

    Испанския грип, още доста чумни болести, тиф и други донесени по пътя на коприната.
  • 62 ЛудЛ

    3 0 Отговор

    До коментар #18 от "Запознат":

    Аз не съм запознат и си го признавам.Коя е компанията.
  • 63 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 64 tate

    5 0 Отговор
    Просто за пояснение ....NEDC и WLTP.

    Новата изпитателна процедура включва променен цикъл на шофиране и по-строги правила при замерване, които включват по-дълъг период от време на замерване и симулация на по-висока максимална скорост на движение. Представяме ви преглед на най-важните новости:

    След студен старт на изпитателния стенд биват замерени четири скоростни режима: до 60, до 80, до 100 и над 130 км/ч. В рамките на тези фази се симулира непрекъснато ускоряване и намаляване. Максималната скорост е с 10 км/ч по-висока в сравнение с NEDC. Освен това със стойност от приблизително 47 км/ч, средната скорост сега също е значително по-висока (преди - около 33 км/ч). В изпитателната камера предварително е зададена температура от 23° C, докато при NEDC можеше да варира в диапазона 20 - 30° C. Целият изпитателен цикъл по WLTP трае около 30 минути, докато при нормите NEDC времето беше ограничено до около 20 минути. Дължината на симулираната отсечка сега възлиза на 23 километра срещу досегашните 11 километра, което е повече от двойно увеличение. За разлика от NEDC, при WLTP се взема под внимание и влиянието, което допълнителното оборудване оказва върху теглото, аеродинамиката и консумацията на електричество от бордната мрежа. Както и досега, допълнителните консуматори на електричество, като например климатична инсталация и подгряване на седалките, остават изключени по време на изпитателния цикъл.
  • 65 АНАЛизатор

    6 1 Отговор

    До коментар #2 от "Dissapointed":

    Големите компании се биеха в гърдите, че ще направят, ще успеят, че нз си какво... минаха 5 години и базирано на изследвания се оказа, че нещата не са точно така както ги представяха. Гответе се за големи циркове следващите 10 години, цирка ще е още по-голям от 2030 до 2050. Аз за сега само искам бензиновите "масларки" и дизеловите "печки" в наш'та държава да намалеят драстично. Повече ДВГ с изправни системи, катализатори, филтри, ЕГР.. че не се диша от гански тарикати вече, всяка втора кола като даде газ и отзад става Ню Делхи, Индия...
  • 66 Иванов

    4 0 Отговор

    До коментар #4 от "стига тролва":

    Прочети в уикипедиа и ще видиш, че все още , копането на нов литий в мините е по-евтино от рециклирането на стари батерии. По тая причина , все още не се рециклират батерии , или ако се рециклират -то е нищожно малко.
    В бъдещето - със сигурност ще трябва да измислят нещо , щото ще стават огромни количества стари батерии.
  • 67 ема

    5 0 Отговор
    "Ханса" още Мисли VW произвел някъде досега 120-130 хил. ( събрани от тук там компоненти) японците почнаха хибридните коли в 2000 година ако това е вярно за китайският автомобил (сравнението не е много точно ) но дето ще се роди мъртво защото на кW/ час батерията китайски е 70-80 долара на Тесла мисля,че е към 140-150 долара а на BMV е 257 долара на кW/ час при същата стратификация ( всички тестове -цикъл на зареждане при отрицателни температури, време на зареждане , срок на експлоатация и т.н)
  • 68 КОНТРОЛЕР

    2 0 Отговор

    До коментар #10 от "Коментара":

    Знаеш ли кво е..?!?!?? Механични а после и електронни слагат на електрокарите. С натискане на газта пускат или намалят тока кьм ел. Двигателя който МОЖЕ ДА Е СЪС СКОРОСТНА КУТИЯ А МОЖЕ И ДА НЕ Е ЗАВИСИ НА КАКВИ НАТОВАРВАНИЯ ЩЕ Е ПОДЛОЖЕНО ПРЕВОЗНОТО СРЕДСТВО. УЧЕТЕ се А не се Чудете чи са излагате...
  • 69 1944

    1 1 Отговор
    комунистите нямате нужда от санкции. вие си останахте 103 години назад от другите. само в рушенето сте ненадминати.

    Коментиран от #70

  • 70 Разликата е че ония кумуняги

    2 1 Отговор

    До коментар #69 от "1944":

    От 1944 до 1989 строяха и по малко крадяха а новите демократинатувци след 1989 унищожиха сичко постигнато до тогава и асфалта им дьржи 3 месеца и КРАДЪТ И С Г...... ЪЗА СИ.....

    Коментиран от #71

  • 71 Гошко

    0 0 Отговор

    До коментар #70 от "Разликата е че ония кумуняги":

    Не, това е приликата им с онези, крали и строяли между 44-та и 89-та, нали са техните наследници - и в буквалния, и в преносния смисъл. Защото новите управляващи след 89-та се показаха като много добри ученици, задминавайки учителите си и знаейки, че ще крадат безнаказано... Ма всичко си е до време, няма нищо вечно на тоя свят, та и техния Видов ден ще дойде...