Renault 4 е първият семеен автомобил на марката с предно предаване пуснат на пазара. Моделът е представен през вече далечната 1951 година и макар да ни се струва малък в момента, то наистина това е бил семеен автомобил. Още преди да навърши 5 години в производство, моделът вече е преминал границата от 1 милион продажби, а за 34-те години, в които е на пазара, продажбите надминават 8 милиона в над 100 страни.
Тази година се чества 60-годишнината на класическият хечбек, а от Renault явно имат намерение да върнат отново моделното име, макар и под друга форма. Новите подробности са, че възроденото Renault 4 ще бъде по-голям модел на ток, а дизайнът му ще е с препратки към миналото на марката. Обновеното е, че Renault ще използва CMF-B платформата на марката, която ще намираме все по-често в моделната гама на Режията.
От френската компания са подготвили и редица други изненади за честването на годишнината. На специално събитие през ноември месец ще видим изложба, различни сувенири, илюстрации, видеа, както и разбира се и класическото Renault 4.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Пежо ентусиаст
Коментиран от #18
09:40 10.02.2021
2 клвнсвв
09:49 10.02.2021
3 Калкулатор
Но да сме точни,моделът се произвежда от 1961г.+60г. получаваме точно 2021г.
Към автора,прочитайте си написаното преди публикуване.
09:51 10.02.2021
4 парцуца
Коментиран от #15
10:06 10.02.2021
5 Ужас
Коментиран от #11
10:15 10.02.2021
6 Рено 4
Коментиран от #8
10:34 10.02.2021
7 Пурко с маторя
10:59 10.02.2021
8 Koko
До коментар #6 от "Рено 4":
Имах такава и ако не тръгна да загнива нямаше никога да я продам! И сега съжалявам за нея - страхотна возия!11:09 10.02.2021
9 Морето
11:28 10.02.2021
10 София
11:51 10.02.2021
11 Рено
До коментар #5 от "Ужас":
Прати ни телефон за връзка, точно теб търсим да назначим. Заплатата е 10 бона. За теб 15. Молим те, прати телефон. Без теб ще фалираме.12:40 10.02.2021
12 Кочев
13:59 10.02.2021
13 Ivan S
Коментиран от #14
16:24 10.02.2021
14 Hujhgjj
До коментар #13 от "Ivan S":
Аз, след това майка ми, след нея брат ми и сега жена му въртим последния фейс на туйнго единичка. Кристалния фар, стъклен таван с щори, който се дели на две и е много приятна джаджа. Даже е със Ел усилвател на волана. Ел стъкла. На газ е удушено. За града е супер. Брата му е сложил едни джантички с борд. Супер яка колица. Даже става и за семейство с малко дете, защото задната седалка е на релси и можеш да хвърлиш два сака отзад.Коментиран от #16, #19
17:23 10.02.2021
15 Бъркаш го
До коментар #4 от "парцуца":
с френската костенурка доразработена от Фердинанд Порше Рено 4 CV,което пък няма нищо общо с Рено 4. Рено 4,първоначално използва двигателя на Дофин,а после и на Рено 8 956куб см и 1108куб см. Произвеждат се по едно и също време заедно с Рено 8 и 10,а по-късно и с 12 и 16 и така до спирането му през 90-те години. Лицензно се произвеждаше в бивша Югославия в Ново место/сега в Словения/17:59 10.02.2021
16 Карха 1 ата на
До коментар #14 от "Hujhgjj":
Туинго,впечатленията ми съвпадат с написаното от вас,но от няколко дена карам Туинго 3 90 ТСЕ,просто огромна разлика и страхотна градска кола ,а с тази мощност и бързина става съвсем спокойно и за извънградска. Задните седалки се гътат само облегалките,но на предна лява седалка и пада облегалсата напред и се получава дължина 2 метра за товарене на дълги предмети и поне 2 човека.А заради задния двигател маневреността му е несравнима,върти се на "пета".18:07 10.02.2021
17 Communicator
20:36 10.02.2021
18 Komapak
До коментар #1 от "Пежо ентусиаст":
Във Франция се карат почти двойно повече рено отколкото Ситроен и Пежо взети заедно. Сигурно има причина. Не вярвам да е само цената.08:09 11.02.2021
19 Ivan S
До коментар #14 от "Hujhgjj":
Точно такава беше и моята. С двигател 1.2 16V 75кс. Най-приятната част- първи сняг, тъкмо завалява и качвам Шипка от към Габрово с отворен покрив към 23ч.Колата дърпа чудесно, отгоре влиза свеж въздух, мирише на зима..... ех, младост. Ако имаше климатик никога нямаше да я продам.
18:10 11.02.2021
20 I'm Renaultist
23:17 12.02.2021