Last news in Fakti

10 Февруари, 2021 17:30 4 630 18

100 000 лв. за стара, но реставрирана G-Klasse с пробег от над 200 000 км

  • mercedes-benz-
  • g-klasse-
  • puch-
  • пикап-
  • тунинг-
  • всъдеход-
  • автомобил на старо

Армейската G-Klasse, преработена в пикап, е произведена през 1993 година, пробегът ѝ е 202 000 км, а доработките са на ателието Lorinser

100 000 лв. за стара, но реставрирана G-Klasse с пробег от над 200 000 км - 1

Тунинг ателието Lorinser Classic пусна в продажба пикап, базиран на армейската G-класа с пробег от 202 хиляди километра. Възстановената и модифицирана кола е оценена на 52,9 хиляди евро.

100 000 лв. за стара, но реставрирана G-Klasse с пробег от над 200 000 км

Всъдеходът, превърнат в пикап, е слязъл от конвейера под марката Puch. До 1999 г. такива автомобили слизаха от поточната линия на завода Steyr-Daimler-Puch в Грац, Австрия, паралелно с Mercedes-Benz G-Klasse.

100 000 лв. за стара, но реставрирана G-Klasse с пробег от над 200 000 км

Именно един такъв Puch e на разположение на немското студио Lorinser Classic. По-конкретно това е армейски Puch 230 GE, произведен през 1993 г., който е реставриран и преобразуван в двуместен пикап с товарна зона.

100 000 лв. за стара, но реставрирана G-Klasse с пробег от над 200 000 км

Пикапът е пребоядисан, инсталирани са 16-цолови джанти Dotz с офроуд гуми Goodrich All-Terrain и е оборудван с отопляемо задно стъкло. Актуализирана е и тапицерията на седалките, а фаровете са заменени с LED светлини.

100 000 лв. за стара, но реставрирана G-Klasse с пробег от над 200 000 км

В допълнение, 230 GE има заключване на диференциала на задния мост и теглич, който ви позволява да теглите ремарке с тегло до 3.5 тона. Пикапът се задвижва от 2.3-литров четирицилиндров атмосферен мотор.

100 000 лв. за стара, но реставрирана G-Klasse с пробег от над 200 000 км

Мощността на агрегата е 116 конски сили, като той е комбиниран с четиристепенна автоматична скоростна кутия. В обявата за продажба се уточнява, че Puch 230 GE е бил на въоръжение в швейцарската армия.

100 000 лв. за стара, но реставрирана G-Klasse с пробег от над 200 000 км


Поставете оценка:
Оценка 3.8 от 10 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Докъде стигнаха

    26 27 Отговор
    Честно казано предпочитам чисто нова Tesla cyber truck за по-малко пари. Даже ще ми останат пари за ток за изминаване на половин милион километра.

    Коментиран от #2, #4, #9

  • 2 гост

    37 7 Отговор

    До коментар #1 от "Докъде стигнаха":

    Предпочиташ ... ама имаш пари само за Москвич ... ;)

    Коментиран от #15

  • 3 хахахахахахахахахахахахаха

    31 0 Отговор
    освен че актуализират тапицерията ами и инсталират джанти нашите “журналисти” понякога чак ми е жал за вас как живеете съвсем без мозък
  • 4 Хайл

    7 8 Отговор

    До коментар #1 от "Докъде стигнаха":

    С това изказване си личи,че си голЕм разбирач!Иначе цената е висока да.А за да добиеш представа гледай Бричка последния епизод за Джи перформанс.
  • 5 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 6 сектант

    2 7 Отговор
    честно казано предпочитам една друга кола и да си ходя по цяла европа че и азия с нея

    Коментиран от #8

  • 7 Тцтцтц

    5 2 Отговор
    До у нас един дядо си мъкне с оранжев Пух всеки ден зарзавата за продан. Оранжев и е 1000% преди 1990г. Ама да не се бърка Пух с Мерцедес. На Пух няма една Мерцедес емблема.
  • 8 Знаем знаем

    5 2 Отговор

    До коментар #6 от "сектант":

    коя е КОЛАТА! А жена ти прати ли я пак да се реди в представителството??Секта децата ти дали проплакват,на румънски?? Така от любопитство...не се заяждам.
  • 9 Добре бе

    10 2 Отговор

    До коментар #1 от "Докъде стигнаха":

    ревльо, ела да ти дам една тесла,за 99000 хилки,със пълна батАрея...ще се возиш около стотина км.,ако не се запали...

    Коментиран от #11

  • 10 Който е инвестирал в стари жигули

    3 1 Отговор
    И трабанти га бяха по 500 лева е спечелил ся германците броят по 10000 евра и нагоре за кола без кит.....
  • 11 Дрън-дрън

    4 5 Отговор

    До коментар #9 от "Добре бе":

    Чисто нов пикап на Тесла с въздушно регулируемо окачване и автопилот започва от 39 900$, което са 64 342.74лв по днешния курс.

    Този 30 годишен дръгел струва 103 467.11лв, колкото най-скъпата възможна версия на Тесла, която е над 1100 коня и ускорява по-бързо от Порше 911.

    Коментиран от #13

  • 12 Мехо

    5 2 Отговор
    Хубав е пикапа. Жалко само че с тази компановка двигател и скоростна кутия трудно ще бъде да задминете и стара Лада. Тежка си е Гегата и си иска як мотор.
  • 13 Малеее

    1 4 Отговор

    До коментар #11 от "Дрън-дрън":

    Това дето си го плеснал от клипа е по-грозно и от резан москвич 8-ца на пикап

    Коментиран от #14

  • 14 Е колко да е грозно?

    3 1 Отговор

    До коментар #13 от "Малеее":

    Да преди няколко месеца имаше над 700 хиляди заявки за него, а вероятно вече са станали около милион. Следователно има достатъчно желаещи, за разлика от този 30-годишен дръгел, който тежи повече от два тона и има само 116 дръгливи коня които да ги дърпат.

    Предвид спецификациите, пикапът на Тесла ще има точно десет пъти повече коне, а след 30 години експлоатация, няма да има ръждичка и драскотина никъде, защото целия е направен от 3мм дебела супер твърда студено-валцувана неръждаема стомана 30Х, която се използва и за производството на външната обвивка на космическите кораби старшип и не може да се огъва защото просто чупи щамповъчните преси.

    Коментиран от #16

  • 15 Докъде

    3 1 Отговор

    До коментар #2 от "гост":

    Като те гледам как ходиш всеки ден пеш от Факултета до Околовръстното, ти май нямаш пари и за москвич.
  • 16 дада

    5 0 Отговор

    До коментар #14 от "Е колко да е грозно?":

    Кой ще държи тесла 30г. Той ще трябва да и е взел поне 5 пъти нови батерий та за тея 30г цената ще и много много над тая гега ако сметнеш и батерийте.

    Коментиран от #17

  • 17 Ко речи?

    1 2 Отговор

    До коментар #16 от "дада":

    Живота на новите батерии е 5000 цикъла по 800 километра пробег са четири милиона километра, сложи ги наполовина. Кой е този дето ще ги мине за да скапе батериите?

    Коментиран от #18

  • 18 дада

    1 0 Отговор

    До коментар #17 от "Ко речи?":

    да ако мине толкова и да го приемем деградацията на батерийте на тесла е 4 процента годишно и то само ако я зареждаш всеки път до края инак се скапва по бързо а 1 смяна на тея батерий струва 42 000 долара.