ФАКТИ.БГ

100 000 лв. за стара, но реставрирана G-Klasse с пробег от над 200 000 км

Армейската G-Klasse, преработена в пикап, е произведена през 1993 година, пробегът ѝ е 202 000 км, а доработките са на ателието Lorinser

Публикувана: 10 Февруари, 2021 17:30
18 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 3126
100 000 лв. за стара, но реставрирана G-Klasse с пробег от над 200 000 км
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3.8 от 10 гласа.

Тунинг ателието Lorinser Classic пусна в продажба пикап, базиран на армейската G-класа с пробег от 202 хиляди километра. Възстановената и модифицирана кола е оценена на 52,9 хиляди евро.

100 000 лв. за стара, но реставрирана G-Klasse с пробег от над 200 000 км

Всъдеходът, превърнат в пикап, е слязъл от конвейера под марката Puch. До 1999 г. такива автомобили слизаха от поточната линия на завода Steyr-Daimler-Puch в Грац, Австрия, паралелно с Mercedes-Benz G-Klasse.

100 000 лв. за стара, но реставрирана G-Klasse с пробег от над 200 000 км

Именно един такъв Puch e на разположение на немското студио Lorinser Classic. По-конкретно това е армейски Puch 230 GE, произведен през 1993 г., който е реставриран и преобразуван в двуместен пикап с товарна зона.

100 000 лв. за стара, но реставрирана G-Klasse с пробег от над 200 000 км

Пикапът е пребоядисан, инсталирани са 16-цолови джанти Dotz с офроуд гуми Goodrich All-Terrain и е оборудван с отопляемо задно стъкло. Актуализирана е и тапицерията на седалките, а фаровете са заменени с LED светлини.

100 000 лв. за стара, но реставрирана G-Klasse с пробег от над 200 000 км

В допълнение, 230 GE има заключване на диференциала на задния мост и теглич, който ви позволява да теглите ремарке с тегло до 3.5 тона. Пикапът се задвижва от 2.3-литров четирицилиндров атмосферен мотор.

100 000 лв. за стара, но реставрирана G-Klasse с пробег от над 200 000 км

Мощността на агрегата е 116 конски сили, като той е комбиниран с четиристепенна автоматична скоростна кутия. В обявата за продажба се уточнява, че Puch 230 GE е бил на въоръжение в швейцарската армия.

100 000 лв. за стара, но реставрирана G-Klasse с пробег от над 200 000 км

Поставете оценка на статията:
Оценка 3.8 от 10 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Докъде стигнаха
1 Отговор
Честно казано предпочитам чисто нова Tesla cyber truck за по-малко пари. Даже ще ми останат пари за ток за изминаване на половин милион километра.

Коментиран от #2, #4, #9


Оценка:
-27 +26

гост
2 Отговор

До коментар #1 от "Докъде стигнаха":


Предпочиташ ... ама имаш пари само за Москвич ... ;)

Коментиран от #15


Оценка:
-7 +37

хахахахахахахахахахахахаха
3 Отговор
освен че актуализират тапицерията ами и инсталират джанти нашите “журналисти” понякога чак ми е жал за вас как живеете съвсем без мозък

Оценка:
-0 +31

Хайл
4 Отговор

До коментар #1 от "Докъде стигнаха":


С това изказване си личи,че си голЕм разбирач!Иначе цената е висока да.А за да добиеш представа гледай Бричка последния епизод за Джи перформанс.

Оценка:
-8 +7

5
Този коментар е премахнат от модератор.
сектант
6 Отговор
честно казано предпочитам една друга кола и да си ходя по цяла европа че и азия с нея

Коментиран от #8


Оценка:
-7 +2

Тцтцтц
7 Отговор
До у нас един дядо си мъкне с оранжев Пух всеки ден зарзавата за продан. Оранжев и е 1000% преди 1990г. Ама да не се бърка Пух с Мерцедес. На Пух няма една Мерцедес емблема.

Оценка:
-2 +5

Знаем знаем
8 Отговор

До коментар #6 от "сектант":


коя е КОЛАТА! А жена ти прати ли я пак да се реди в представителството??Секта децата ти дали проплакват,на румънски?? Така от любопитство...не се заяждам.

Оценка:
-2 +5

Добре бе
9 Отговор

До коментар #1 от "Докъде стигнаха":


ревльо, ела да ти дам една тесла,за 99000 хилки,със пълна батАрея...ще се возиш около стотина км.,ако не се запали...

Коментиран от #11


Оценка:
-2 +10

Който е инвестирал в стари жигули
10 Отговор
И трабанти га бяха по 500 лева е спечелил ся германците броят по 10000 евра и нагоре за кола без кит.....

Оценка:
-1 +3

Дрън-дрън
11 Отговор

До коментар #9 от "Добре бе":


Чисто нов пикап на Тесла с въздушно регулируемо окачване и автопилот започва от 39 900$, което са 64 342.74лв по днешния курс.

Този 30 годишен дръгел струва 103 467.11лв, колкото най-скъпата възможна версия на Тесла, която е над 1100 коня и ускорява по-бързо от Порше 911.

Коментиран от #13


Оценка:
-5 +4

Мехо
12 Отговор
Хубав е пикапа. Жалко само че с тази компановка двигател и скоростна кутия трудно ще бъде да задминете и стара Лада. Тежка си е Гегата и си иска як мотор.

Оценка:
-2 +5

Малеее
13 Отговор

До коментар #11 от "Дрън-дрън":


Това дето си го плеснал от клипа е по-грозно и от резан москвич 8-ца на пикап

Коментиран от #14


Оценка:
-4 +1

Е колко да е грозно?
14 Отговор

До коментар #13 от "Малеее":


Да преди няколко месеца имаше над 700 хиляди заявки за него, а вероятно вече са станали около милион. Следователно има достатъчно желаещи, за разлика от този 30-годишен дръгел, който тежи повече от два тона и има само 116 дръгливи коня които да ги дърпат.

Предвид спецификациите, пикапът на Тесла ще има точно десет пъти повече коне, а след 30 години експлоатация, няма да има ръждичка и драскотина никъде, защото целия е направен от 3мм дебела супер твърда студено-валцувана неръждаема стомана 30Х, която се използва и за производството на външната обвивка на космическите кораби старшип и не може да се огъва защото просто чупи щамповъчните преси.

Коментиран от #16


Оценка:
-1 +3

Докъде
15 Отговор

До коментар #2 от "гост":


Като те гледам как ходиш всеки ден пеш от Факултета до Околовръстното, ти май нямаш пари и за москвич.

Оценка:
-1 +3

дада
16 Отговор

До коментар #14 от "Е колко да е грозно?":


Кой ще държи тесла 30г. Той ще трябва да и е взел поне 5 пъти нови батерий та за тея 30г цената ще и много много над тая гега ако сметнеш и батерийте.

Коментиран от #17


Оценка:
-0 +5

Ко речи?
17 Отговор

До коментар #16 от "дада":


Живота на новите батерии е 5000 цикъла по 800 километра пробег са четири милиона километра, сложи ги наполовина. Кой е този дето ще ги мине за да скапе батериите?

Коментиран от #18


Оценка:
-2 +1

дада
18 Отговор

До коментар #17 от "Ко речи?":


да ако мине толкова и да го приемем деградацията на батерийте на тесла е 4 процента годишно и то само ако я зареждаш всеки път до края инак се скапва по бързо а 1 смяна на тея батерий струва 42 000 долара.

Оценка:
-0 +1

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.


АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Пламен Димитров
Пламен Димитров, председател на КНСБ, в ефира на Нова телевизия във връзка със спор с председателя на АКИБ Васил Велев
Не ме нападайте и не ме обиждайте, защото и аз мога да почна. Ако вие сте олигарх или имате общо с тях, аз нямам."

Още бисери
ТОП 5