Тунинг ателието Lorinser Classic пусна в продажба пикап, базиран на армейската G-класа с пробег от 202 хиляди километра. Възстановената и модифицирана кола е оценена на 52,9 хиляди евро.

Всъдеходът, превърнат в пикап, е слязъл от конвейера под марката Puch. До 1999 г. такива автомобили слизаха от поточната линия на завода Steyr-Daimler-Puch в Грац, Австрия, паралелно с Mercedes-Benz G-Klasse.

Именно един такъв Puch e на разположение на немското студио Lorinser Classic. По-конкретно това е армейски Puch 230 GE, произведен през 1993 г., който е реставриран и преобразуван в двуместен пикап с товарна зона.

Пикапът е пребоядисан, инсталирани са 16-цолови джанти Dotz с офроуд гуми Goodrich All-Terrain и е оборудван с отопляемо задно стъкло. Актуализирана е и тапицерията на седалките, а фаровете са заменени с LED светлини.

В допълнение, 230 GE има заключване на диференциала на задния мост и теглич, който ви позволява да теглите ремарке с тегло до 3.5 тона. Пикапът се задвижва от 2.3-литров четирицилиндров атмосферен мотор.

Мощността на агрегата е 116 конски сили, като той е комбиниран с четиристепенна автоматична скоростна кутия. В обявата за продажба се уточнява, че Puch 230 GE е бил на въоръжение в швейцарската армия.

Коментиран от #2, #4, #9
-27 +26
До коментар #1 от "Докъде стигнаха":
Предпочиташ ... ама имаш пари само за Москвич ... ;)
Коментиран от #15
-7 +37
-0 +31
До коментар #1 от "Докъде стигнаха":
С това изказване си личи,че си голЕм разбирач!Иначе цената е висока да.А за да добиеш представа гледай Бричка последния епизод за Джи перформанс.
-8 +7
Коментиран от #8
-7 +2
-2 +5
До коментар #6 от "сектант":
коя е КОЛАТА! А жена ти прати ли я пак да се реди в представителството??Секта децата ти дали проплакват,на румънски?? Така от любопитство...не се заяждам.
-2 +5
До коментар #1 от "Докъде стигнаха":
ревльо, ела да ти дам една тесла,за 99000 хилки,със пълна батАрея...ще се возиш около стотина км.,ако не се запали...
Коментиран от #11
-2 +10
-1 +3
До коментар #9 от "Добре бе":
Чисто нов пикап на Тесла с въздушно регулируемо окачване и автопилот започва от 39 900$, което са 64 342.74лв по днешния курс.
Този 30 годишен дръгел струва 103 467.11лв, колкото най-скъпата възможна версия на Тесла, която е над 1100 коня и ускорява по-бързо от Порше 911.
Коментиран от #13
-5 +4
-2 +5
До коментар #11 от "Дрън-дрън":
Това дето си го плеснал от клипа е по-грозно и от резан москвич 8-ца на пикап
Коментиран от #14
-4 +1
До коментар #13 от "Малеее":
Да преди няколко месеца имаше над 700 хиляди заявки за него, а вероятно вече са станали около милион. Следователно има достатъчно желаещи, за разлика от този 30-годишен дръгел, който тежи повече от два тона и има само 116 дръгливи коня които да ги дърпат.
Предвид спецификациите, пикапът на Тесла ще има точно десет пъти повече коне, а след 30 години експлоатация, няма да има ръждичка и драскотина никъде, защото целия е направен от 3мм дебела супер твърда студено-валцувана неръждаема стомана 30Х, която се използва и за производството на външната обвивка на космическите кораби старшип и не може да се огъва защото просто чупи щамповъчните преси.
Коментиран от #16
-1 +3
До коментар #2 от "гост":
Като те гледам как ходиш всеки ден пеш от Факултета до Околовръстното, ти май нямаш пари и за москвич.
-1 +3
До коментар #14 от "Е колко да е грозно?":
Кой ще държи тесла 30г. Той ще трябва да и е взел поне 5 пъти нови батерий та за тея 30г цената ще и много много над тая гега ако сметнеш и батерийте.
Коментиран от #17
-0 +5
До коментар #16 от "дада":
Живота на новите батерии е 5000 цикъла по 800 километра пробег са четири милиона километра, сложи ги наполовина. Кой е този дето ще ги мине за да скапе батериите?
Коментиран от #18
-2 +1
До коментар #17 от "Ко речи?":
да ако мине толкова и да го приемем деградацията на батерийте на тесла е 4 процента годишно и то само ако я зареждаш всеки път до края инак се скапва по бързо а 1 смяна на тея батерий струва 42 000 долара.
-0 +1