ФАКТИ.БГ

VW T-Roc R достига 475 коня след тунинг

Различни ъпгрейди от McChip повишават мощността

Публикувана: 26 Февруари, 2021 16:00
11 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 2158
VW T-Roc R достига 475 коня след тунинг
Снимка: Carscoops
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 2 от 5 гласа.

Volkswagen T-Roc е един от малките кросоувъри на марката, а както знаем R изпълнението обикновено се отличава с повече мощност. В този случай T-Roc R е получил още повече мощност след намеса на тунинг компанията McChip.

Кросоувъра разполага с 2.0-литров бензинов мотор с 300 конски сили и 400 нютона въртящ момент. Задвижването е на четирите колела, а скоростната кутия е DSG. Ако това все пак не ви е достатъчно, Stage 1 предлага софтуерна намеса след която Volkswagen-ът генерира 350 конски сили и 440 нютона.

Stage 2 предлага и промени по генерацията, като след това мощността се покачва до 375 коня и 455 нютона, а при Stage 3 получавате 430 конски сили и 485 нютона.

При Stage 4 промените включват нов кулер, генерация и нови турбини, заедно със софтуер. Конските сили тук са 475, а въртящият момент достига 510 нютона. От компанията не споменават нищо за ускорението от 0 до 100км/ч., което стандартно се случва за 4.9 секунди, но пък се хвалят с увеличената максимална скорост, която достига 285км/ч.


Поставете оценка на статията:
Оценка 2 от 5 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
S Class
1 Отговор
ако тунинговат тесла ще излиза огън чак ама отдолу защото няма ауспуси а батерия

Оценка:
-2 +10

мислещ
2 Отговор
А от 0 до 100 000 3 двигатела (Без тунинга - може и 1-2).

Оценка:
-8 +8

А бе
3 Отговор
Всеизвестен факт е че на VAG автомобилите понасят зверски тунинг. Не случайно в родния ДРАГ шампионат печелят награди.

Коментиран от #4, #8, #9, #10


Оценка:
-9 +12

сектант
4 Отговор

До коментар #3 от "А бе":


докато не дойде един чичко с една астра GSi

Коментиран от #5


Оценка:
-7 +10

Неслучаен
5 Отговор

До коментар #4 от "сектант":


А тая астричка докато не дойде един Гошо с една ладичка... ;)

Оценка:
-3 +11

Дфен
6 Отговор
И най-големите турмилници също

Оценка:
-0 +0

Разбирачев
7 Отговор
Не споменават за ускорениуто оти не са постигнали по-добро явно от това 4.9 но бива добре си е друг е въпроса колко ще издържи този мотор 2.0 с 300коня че като ги знам ВАГините какви калпави бензинови мотори правят а камо ли с 470 както го правят там се иска и доработки като ковани бутала биели и т.н.силов тунинг си требва баце иначе след време може некоя биела дя изкочи от мотору за да види кой я мъчи така.

Коментиран от #11


Оценка:
-4 +8

Разбирачев
8 Отговор

До коментар #3 от "А бе":


В голема грешка си приятелю хич ама хич не ги бива ВАГините мотори в това не издържат.

Оценка:
-7 +4

9
Този коментар е премахнат от модератор.
Рено ентусиаст
10 Отговор

До коментар #3 от "А бе":


Крво пак ти казвам искаш ли да видиш голфа ти да гори пред блока?

Оценка:
-3 +1

smeh
11 Отговор

До коментар #7 от "Разбирачев":


А защо реши, че още от завода на Голф R и Ауди S3 не се слагат такива? Именно поради тази причина търсенето и цената им е такава. Знае се, че мотора носи и няма нужда от отваряне, сменяш само периферията помпиш докато не почнеш да пълниш памперса.

Оценка:
-1 +5

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.


АПИ: актуална пътна обстановка
ТОП 5