Last news in Fakti

27 Февруари, 2021 10:29 3 246 23

Юбилейният Golf GTI 45 бе представен с 300 коня

  • volkswagen-
  • golf-
  • gti-
  • clubsport-
  • 45

Volkswagen Golf GTI Clubsport 45 отбелязва годишнината на модела

Юбилейният Golf GTI 45 бе представен с 300 коня - 1
Снимки: Volkswagen

Макар, снимките които ще видите да бяха показани преди няколко дни, то официалната премиера на модела се състоя вчера и вече разполагаме с всички данни за него. Volkswagen Golf GTI Clubsport 45, както е пълното име на модела, разполага с повече мощност и промени във външния вид.

Както може да се познае и от името, колата е базирана на настоящия Golf GTI Clubsport. Именно от там е взет и мотора, който е с обем от 2.0 литра и разполага с 300 конски сили и 400 нютон метра. Предаването е предно, а скоростната кутия е седем степенна автоматична. Ускорението от 0 до 100 отнема 5.6 секунди.

Външно може да отличите юбилейната версия по стикерите отстрани, 19-инчовите джанти, боядисани в черен цвят с червен кант и черния спойлер, който е препратка към оригиналното GTI от 1976г. Адаптивни LED светлини идват стандартно, заедно с нова генерация на Akrapovic. От VW споменават, че са премахнали ограничителя на скоростта на 250км/ч., но не се споменава дали има такъв при по-високи километри.

Интериора също има някои разлики с този на стандартно GTI, които са изразени главно в надписи 45. Такива можем да намерим на седалките, както и в долната част на волана. От 1 март модела ще бъде наличен за поръчка, като цените започват от 47 790 евро. Първите доставки се очакват в следващите месеци, а от Volkswagen не споменават нищо за това дали серията ще е лимитирана.


Поставете оценка:
Оценка 3.1 от 7 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 сектант

    6 5 Отговор
    Твърде тъжен съм, че Дафт Пънк се разделиха за да го отразя тоя голф.
  • 2 перничанин

    17 5 Отговор
    Мечтата на всеки истински перничанин.
  • 3 Китаеца

    12 5 Отговор
    Великия и могъщ Golf GTI - колко пъти е бил обект на възхищение и желание на автоманиаците да го притежават. :) Малко са колите в световен мащаб, които да се отличават като него. И колко пъти е възхваляван до небето заради качествата си и колко пъти е мразен заради вида си.
  • 4 Вземете се в ръце преродете TRABANT

    12 1 Отговор
    Искаме TRABANT GTI Quatro 4x4 , 2.800 cc. ,270 hp ,0-100 km за 3.8 sec.Измислете го направете го,ново излъчване с загатващи форми на стария трабант.Да не е по скъп от 45 000€

    Коментиран от #20

  • 5 Ало авторе

    12 1 Отговор
    Тази статия я писахте преди 2-3 дни.
  • 6 jар

    10 15 Отговор
    НОNDA CIVIC TYPE R е по евтина а е с по добри динамични характеристики и със сигурност в пъти по здрава и надеждна така,че този GOLF ще привлече интереса предимно на VAG робите.

    Коментиран от #7, #8, #9

  • 7 One

    14 7 Отговор

    До коментар #6 от "jар":

    Може да си прав.....но кой знае. През 1980г. имаше Голф GTI, но имаше ли Хонда Сивик Type R?

    Коментиран от #10

  • 8 S Class

    6 1 Отговор

    До коментар #6 от "jар":

    същата цена е горе долу ондътъ

    Коментиран от #11

  • 9 jар

    7 7 Отговор

    До коментар #6 от "jар":

    По принцип първия CIVIC е на пазара от 71-ва(3 години преди GOLF) но основните пазари на които се продава са далече от Европа.

    Коментиран от #23

  • 10 jар

    3 2 Отговор

    До коментар #7 от "One":

    коментар 9 е до теб

    Коментиран от #12

  • 11 Е дъ ъмъ

    2 2 Отговор

    До коментар #8 от "S Class":

    е ногу по колъ...
  • 12 One

    15 0 Отговор

    До коментар #10 от "jар":

    Добре. Щом ти харесва Хонда Сивик Type R, вземи си. Защото съм сигурен, че нито аз имам Голф GTI, нито ти-Type R.

    Коментиран от #13

  • 13 jap

    9 10 Отговор

    До коментар #12 от "One":

    В момента имам CIVIC от 2007-ма (не е ТYPE R) но съм имал и 4 GOLF-a(2-ка 2бр,3 и 5)и повярвай ми в нито един от тях не намирам и едно предимство спрямо HONDA-та.

    Коментиран от #14, #15, #21

  • 14 Инж. Ганев

    6 3 Отговор

    До коментар #13 от "jap":

    Да бе, я дай пример!

    Коментиран от #16

  • 15 Plameni

    9 3 Отговор

    До коментар #13 от "jap":

    Ако мислиш,че някой ти вярва...

    Коментиран от #17

  • 16 jap

    6 7 Отговор

    До коментар #14 от "Инж. Ганев":

    От GOLF-a винаги от някъде нещо тече.
  • 17 jap

    5 6 Отговор

    До коментар #15 от "Plameni":

    Много грешиш ако смяташ,че ме интересува дали ми вярваш или не.
  • 18 Като гост

    1 1 Отговор
    300 коня само на предно, аре бегай бе. А парите му "добри".
  • 19 тоз

    0 2 Отговор
    GTI с четири врати и то юбилеен- пълен та_шак .Който иска с четири порти - семейна кола да си купи Пасат R .
  • 20 Тойота

    2 1 Отговор

    До коментар #4 от "Вземете се в ръце преродете TRABANT":

    ПеУнишки гаражни майстори са преработили оригинален такъв. Май беше с двигател от някакъв фиат. Така че и това го има. Колкото до голфа- каква е ползата от 300 коня? Къде ще го караш с 200-300 км/ч, че и ускорение търсите? 75-100 коня са напълно достатъчни за нормално каране. Не знам каква е тази мода колите да се правят тежки по 2 и повече тона и да се тъпчат с компютри? Навремето всички като карахме москвичи, трабанти, жигули и други да не би да ни е станало нещо?
  • 21 Бай Онзи

    4 3 Отговор

    До коментар #13 от "jap":

    Не се излагай пичага Хондата нема нищо общо к Голфа тя е пълна каруца.Хондите и Маздите са н киреча и 2те3 марки мноого зян са.
  • 22 Гогл

    0 2 Отговор
    Че и тайп ер е як, харесвам и гти :))
  • 23 Italy

    3 3 Отговор

    До коментар #9 от "jар":

    По принцип на твоят принцип първия FIAT е на пазара в този сегмент е от(6 години преди това жалко телевизорче civik) но основните пазари, на които се продава, са не само, ами и далече от Европа.
    Тая Жалка о'нда civik tipe r -Нито е по евтина, нито е с по добри динамични характеристики и със сигурност е в 'пъти' по Нездрава и Mного по-Чуплива от GOLF...така, че НЕ НИ РЕКЛАМИРАЙ ТОЯ японски БОК/ЛУК -точно тук!
    Този civik Laaaik, ще привлече интереса предимно и единствено - На Кого?
    ..Ами как на Кого,Единствено и само на о'нда заблудени те роби.
    И много Грешиш и незнаеш на кого, къде, какво има в Гаража.. пък и бил "нашия".. чак Сигурен.
    Арее.. "Оставии Имаш Желание" Бомбе