Когато BMW X5 бе пуснато на пазара то имаше, както своите фенове, така и своите противници, идеята за тежък SUV не се приемаше много добре от някои почитатели на марката, но с годините нещата се промениха.
Конкретния екземпляр е от фейслифтовите X5 и е произведен през 2006 година. Една от причините за високата цена е агрегатът който се крие под капака му. BMW X5 4.8 IS, няма нищо общо с днешните стандарти.
Тук моторът е 4.8-литров с мощност от 360 конски сили и максимален въртящ момент от 490 нютон метра. Ускорението от 0 до 100км/ч. отнема 6.1 секунди, което е доста задоволително за SUV на 15 години. Освен моторът, X5-цата има още една „екстра“, която вероятно малко от другите екземпляри притежават.
Това е пробегът който наброява малко над 11 хиляди километра. Както може да видите и по снимките, "джипът" е в завидно състояние и изглежда като току-що излязъл от магазина. Освен състоянието, то и цената е близка на такава до чисто нов екземпляр от представителството. Исканите 50 хиляди долара се доближават до цената за чисто ново X5 в Америка, така че обявата може да остане активна още доста дълго време.
Коментиран от #6
-1 +21
-4 +11
-27 +23
-17 +29
-3 +4
До коментар #1 от "Нашите реактори":
Хубава мечта, но ще трябва да си собственик на бензиностанция покрай високият разход на гориво и то по възможност за по-добрата работа на двигателя А100. А това вече е втора мечта при това по-сериозна! 👍🍺
-2 +9
Коментиран от #8
-12 +1
До коментар #7 от "авто фен":
как пък намираш този пе.ерастки цвят за хубав...?
Коментиран от #13
-10 +7
-12 +9
Коментиран от #11
-2 +5
До коментар #10 от "Бай Онзи":
мотор с два коша...
Коментиран от #14
-2 +0
-0 +2
До коментар #8 от "Стига бе":
АХа, значи Ферари са пе.растки коли,щото са червени, а сив голф и Пасат мъжкарски и спортни!
-0 +6
До коментар #11 от "Карал си":
Абе клечо байти Онзи каквото е карал ти не си го сънувал даже.Може даже да си бил още в Ташкен.
-1 +4