19 Март, 2021 11:13 8 992 34

Виждали ли сте лимузината Nissan President? Продава се една такава

  • nissan-
  • president-
  • лимузина-
  • япония-
  • русия

4,4-литров бензинов двигател с мощност 200 конски сили и задното задвижване

Виждали ли сте лимузината Nissan President? Продава се една такава - 1

На уебсайта auto.ru е публикувана за продажба една много интересна японска лимузина. Става дума за първото поколение на Nissan President, което е пуснато на пазара през 1979 година. Продавачът иска да получи 17 000 евро за тази рядка кола. Въз основа на снимките, може да се предположи, че колата е в много добро състояние. Пробегът на лимузината е 93 600 километра. Общо колата е имала само двама собственици.

Виждали ли сте лимузината Nissan President? Продава се една такава

Според продавача колата често се използва в ретро ралита, изложби и рекламни снимки. Автомобилът е оборудван със стандартен 2-зонов климатик. 4,4-литровият бензинов двигател е монтиран под капака, а пък задвижва задната ос. Мощността на агрегата е 200 конски сили. Двигателят работи съвместно с тристепенна автоматична скоростна кутия. Максималната скорост е 195 км в час.

В обявата се казва, че колата е с „история“ , но продавачът не дава подробности за предишния собственик на лимузината.

Производството на модела стартира в Япония през далечната 1965 година. Според една от легендите тази лимузина на Nissan е била в колекцията на генералния секретар на ЦК на КПСС Леонид Брежнев. Освен това историите за това как японската лимузина е стигнала до главата на СССР са много различни. Няма обаче официално потвърждение на тази информация. Също така се твърди, че такава кола за известно време е принадлежала и на Московската патриаршия.


Поставете оценка:
Оценка 4.4 от 20 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Дойчваген

    9 73 Отговор
    Жалък напън да се противопоставят на немците.

    Коментиран от #4

  • 2 Рено ентусиаст

    7 100 Отговор
    от 4,4 литра 200 коня.Ето това драги читатели е пример за неефективен двигател в следствие на слаби инженерни познания типично за азиатците.

    Коментиран от #3, #7, #9, #21, #28

  • 3 Алфа Чакал

    57 1 Отговор

    До коментар #2 от "Рено ентусиаст":

    А двузоновия климатик на какво е символ.Не се изказвай неподготвен. Като е малък мотора викате косачка било,като е голям пак не било правилно.Ти колко двигателя си проектирал.ФВ 15 години по късно имат 2.0 90 коня ,което идва същото като литрова мощност.

    Коментиран от #5

  • 4 Сакън

    39 7 Отговор

    До коментар #1 от "Дойчваген":

    Мамного жалък опит. Те немците са светила в автомобилостроенето. Те са открили топлата вода заедно със студената. Ако не бяха те сега с каруци да се движим още. Те открехнаха господ как да сътвори живота. Според последни данни големия взрив след които се е образувало космическото пространство е дело на немските автомобилни инжинери. Добре че са те ейй...

    Коментиран от #6

  • 5 Рено ентусиаст

    1 50 Отговор

    До коментар #3 от "Алфа Чакал":

    викам че двигателят им е неефективен поради инженерна некадърност

    Коментиран от #8

  • 6 Едно е сигурно

    7 31 Отговор

    До коментар #4 от "Сакън":

    Със сигурност нищо в автомобилостроенето не е открито от азиатците.

    Коментиран от #12

  • 7 Луд

    55 3 Отговор

    До коментар #2 от "Рено ентусиаст":

    Този мотор вади 45 к.с. от литър обем.Хайде сега ми кажи 1,8 75 к.с. На Голф 3 като има 41 к.с. от литър обем и немските инженери ли не разбират от двигатели.А не забравяй ,че точно японците имат Хонда 1,6 160 коня без турбо V-tec около 91-92.Карал съм такава на 800 000 км и не пипаше масло.Така ,че баба знае и 2 и 200.

    Коментиран от #10, #22, #29

  • 8 Алфа Чакал

    38 0 Отговор

    До коментар #5 от "Рено ентусиаст":

    И как разбра ,че не е ефективен двигателя като пише ,че е разработен 65 година,а не пише разход на гориво.Без да знаеш разхода ,от къде ще знаеш дали е ефективен или не.Щом продават автомобила 2021г и двигателя работи ,аз не знам какво искаш.На твоето Рено мотора ме след 55 години ще работи ли.

    Коментиран от #11

  • 9 Хайл

    36 3 Отговор

    До коментар #2 от "Рено ентусиаст":

    4,2 литровия мотор на немския мерцедес от тези години колко е ОФЧО-200-204,Рено даже нямат двигател 4 литра по това време.карай на дедо си магарето и не философствай
  • 10 Рено ентусиаст

    1 42 Отговор

    До коментар #7 от "Луд":

    Няма как азиатците да са напред с двг тъй като те нямат никакъв принос за неговото развитие а само плащат патенти за да го ползват.
  • 11 Хайл

    20 0 Отговор

    До коментар #8 от "Алфа Чакал":

    Мотора му ще е претопен за капаци на шахти от поне 35 години
  • 12 Нали

    16 5 Отговор

    До коментар #6 от "Едно е сигурно":

    Открехна ме човече. Тичам да сменя колата с немска. Вечно ще съм ти благодарен. Колко нови приятелства ще завъртя по сервизите. Колко лесно е да си тунинговам колата от замунда. Пък и ще ми издадат ВИП карта за пътната помощ.

    Коментиран от #14

  • 13 honda

    28 4 Отговор
    естесвено, че съм го чувал! Чувал съм и за още други модели на нисан, тойота, хонда, дето са произвеждани САМО с десен волан, които и до ден днешен не са виждали бял свят в Европа... такива екстри са имали и имат, че немските им опоненти са били като гаврошчета пред техните лимузини. Няма нужда да доказвам, който се е интересувал и знае, много добре разбира за какво пиша... Жалко, че не сме имали досег до такива машини - жалко...

    Коментиран от #19

  • 14 Едно е сигурно

    2 18 Отговор

    До коментар #12 от "Нали":

    Винаги имаш право на грешен избор.Направил си го но поне не парадирай с него а се скрии някъде от срам.Има и други коли френски италиански американски заместители на азиатските клзети така че имаш избор не са само немските.

    Коментиран от #15, #16, #18, #25

  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 16 Евала

    14 1 Отговор

    До коментар #14 от "Едно е сигурно":

    Толко сте интелигентни вие че и имате самочуствието че можете да оценявате чуждите избори на правилен и грешен. Не Големи а извънземни направо.
  • 17 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 18 Голем си

    5 0 Отговор

    До коментар #14 от "Едно е сигурно":

    При положение че първия коментар е от ваща секта да викаш че парадирам с нещо...
    # аутизъм
  • 19 Дам

    17 1 Отговор

    До коментар #13 от "honda":

    Има една мисъл че няма как да видиш гората ако не излезеш от нея. Няма как да те разберат след като цял живот са карали немски коли. Просто нямат страничния поглед.

    Коментиран от #27

  • 20 jap

    15 2 Отговор
    Колата изглежда доста съвременна като за модел от 65-та.По това време гордостта на СССР е била Волга-та с еленче на капака(ГАЗ-21) която реално е едно долнопробно копие на FORD MAINLINE.
  • 21 qwerty

    15 1 Отговор

    До коментар #2 от "Рено ентусиаст":

    Дали е ефективен се е доказало във времето, а голяма кубатура с малко коне е = на милион километра. М113 да не е 1000 коня?
  • 22 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 23 Луд

    12 1 Отговор

    До коментар #22 от "PlimP":

    И защото Рено имат добър двигател 1,1 значи този на Нисана не става.Я стига ,бе.А 1,7 на рено 19 който е 72 -3 коня и е 30 години по -нов от този на ПНисана защо има същата литрова мощност.Или ти държиш на супер луксозната лимузина от 65-та да сложат мотор 1,1.Ами да ама не това да не ти е 2021 година.
  • 24 Вес

    1 6 Отговор
    Преди да коментирате замислете се кой направи самолета и кой го даде на света философи такива . Много професори малко учители такава ни е държавата.

    Коментиран от #26

  • 25 AKHIRAJ SINGH

    14 1 Отговор

    До коментар #14 от "Едно е сигурно":

    а не бе... друго си е Рендето правено от Цветнокожи и неграмотни Алжирци и Мароканци ХаХаХа ти за мезе ли ни имаш бе? хахаха
  • 26 По важно

    16 3 Отговор

    До коментар #24 от "Вес":

    е кой направи чушкопека?Човек може да живее и без да лети но няма ли лютеница с него е свършено.
  • 27 Хайл

    16 0 Отговор

    До коментар #19 от "Дам":

    Много точно казано🤝 имал съм немска,френска,американска,американска с италиански мотор/крайслер вояджър/ но японските ми държат най много...първото субару ми беше 78 г произведено и си е 4х4...ауди излезнаха след това
  • 28 ЕЕМ

    7 1 Отговор

    До коментар #2 от "Рено ентусиаст":

    "Умнико" колата влиза в производство през 1965 година.
  • 29 Inspektora

    12 1 Отговор

    До коментар #7 от "Луд":

    И това не е всичко, Нисан имат SR16VE Neo- 1.6 197 коне
  • 30 Дедовия

    1 11 Отговор
    Нямам нищо против японците много работлив народ са.Но топлата вода е в Европа,тоест първите автомобили в света.Ман слагат първият дизелов двигател,а на лек автомобил първият дизел го монтира СИТРОЕН драги приятели .ЧЕТЕТЕ и друга песен ще почнете да пеете.ха ха ха

    Коментиран от #31, #32, #33

  • 31 Браво

    10 0 Отговор

    До коментар #30 от "Дедовия":

    То и лопатите са измислени първи ама сега всеки вика багерче нали? Останете си с гордостта че сте първи, а пък останалите ще се радваме на прогреса.
  • 32 Танко

    7 1 Отговор

    До коментар #30 от "Дедовия":

    Първият сериен автомобил с дизелов двигател е Мерцедес 260 Д от 1938.
  • 33 Хайл

    7 0 Отговор

    До коментар #30 от "Дедовия":

    Слага ситроен дизелов двигател в кола първи ама друг път-Мерцедес оФчо Мерцедес са първи...вземи се просвети ти
  • 34 Този коментар е премахнат от модератор.