ФАКТИ.БГ

Ще видим ли изцяло електрическо 911?

Шефът на Porsche отговори на феновете

Публикувана: 21 Март, 2021 13:00
31 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 2083
Ще видим ли изцяло електрическо 911?
Снимки: Porsche
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 2.5 от 4 гласа.

След като от Porsche обявиха плановете си за електрифициране на 80% от гамата си до 2030 година, много от феновете на марката се запитаха какво ще стане с култовото 911. Моделът е на пазара повече от 50 години, като през това време сме виждали стотици, ако не хиляди различни проекти на базата на спортното купе.

Ще видим ли изцяло електрическо 911?

Шефът на Porsche, Оливие Блум, побърза да успокои поддръжниците на марката и заяви, че 911-ката ще е последният модел, който може да бъде задвижван от електромотори, ако това изобщо някога се случи. Той заяви още, че „концепцията на 911 не позволява направата на изцяло електрически автомобил, заради двигателя монтиран отзад. Ако теглото на батериите е поставено в задната част, то няма да може да шофирате колата.“

Ще видим ли изцяло електрическо 911?

Въпреки това от Porsche планират да електрифицират повече от една четвърт от гамата си, като освен хибридните Cayenne и Panamera, както и електрическият Taycan, предстои да бъдат представени и нови модели на базата на Cayman, Boxster и Macan.

Поставете оценка на статията:
Оценка 2.5 от 4 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Джаксън
1 Отговор
Само на картинка в нета и вечер в Студентски град може да видиш Панамера 🤠

Коментиран от #5


Оценка:
-1 +13

Не, недейте
2 Отговор
Това ми е идвалът за спортна кола, нека си остане такъв! Не разваляйте хубавите коли, малко останаха! Нека има електрички, но това не го пипайте. Скоро G класа и Land Cruiser ще ги направите електрически!

Коментиран от #10


Оценка:
-4 +13

По добре
3 Отговор
да започнат да му монтират някой от "легендарните" TDI-та на VAG.Така модела ще стане популярен и сред "тънките" чорбаджии.

Оценка:
-1 +10

гост
4 Отговор
Мижи да те лажем , хахахах !!! Единствения начин 911 да запази пушилника след 2025 година е да го отделят като отделна марка и да продават под 1000 бр годишно в цял свят , иначе щът не щът варианта е само на ток , ахха !! Ама то като гледам дотогава наистина и 1000 бр няма да могат да продават , като електрички за една трета от парите му го правят смешен !! А иначе приказки за галене ушенцата на петролопитеците , това "последен" ще има електромотор значи не догодина , а по догодина , хаха !!

Коментиран от #12


Оценка:
-20 +6

гост
5 Отговор

До коментар #1 от "Джаксън":


И какво , учуден си , че хората знаят кое е боклук ?? Я се разходи да видиш колко Тесла ще видиш в София , дето струва същите пари , че и отгоре !

Коментиран от #6


Оценка:
-6 +4

Точно така
6 Отговор

До коментар #5 от "гост":


А даже нямат магазин и сервиз в България!

Оценка:
-1 +7

БАЙ Х@Й‼
7 Отговор
Парижкото изложение през 1900 година: Lohner-Porsche, първият хибриден автомобил в историята!

Коментиран от #9


Оценка:
-0 +9

Знайко
8 Отговор
Откъде накъде пък центъра на тежестта на електрическото 911 да трабва да е отзад. Може да е чудесно балансиран автомобил 50% отзад на 50% отпред. Или пък 52% отзад на 48% отпред. И да е 4Х4, тъкмо ще се подобри пътното поведение в завой. Вечен е външния дизайна на Porsche 911. Всичка друго двигател, трансмисии, окачване, фарове, стопове, интериор .... са се променяли много пъти през изминалите 50 години. И от това Porsche 911 само е печелил и ставал по-добро.

Коментиран от #15, #17


Оценка:
-1 +7

требе стригане
9 Отговор

До коментар #7 от "БАЙ Х@Й‼":


Хибридите са безсмислени

Коментиран от #11, #13


Оценка:
-3 +7

Знайко
10 Отговор

До коментар #2 от "Не, недейте":


По-скоро G класа и Land Cruiser и товарните междуградски бусове и камиони не трябва да ги правят електрически. А градските коли, такситата и спортните коли с над 1000 к.с. трябва да са най-вече електрически.

Оценка:
-0 +6

БАЙ Х@Й‼
11 Отговор

До коментар #9 от "требе стригане":


Че ни стригът яко, стригът ни ! А за хибридите моето лично мнение е, че са добър етап в развитието! Особено що се отнася за усвояване енергията губеща се при спиране или чакане на светофари ! Цената им ги прави по-икономични от чистите модели само с ДВГ чак след 300'000км при едновременно експлоатиране на дават, което е минус!

Оценка:
-2 +7

Turbo
12 Отговор

До коментар #4 от "гост":


Няма такава забрана на двг 2025 година лъжеш ,тесльо!В края на 2021 въпроса ще се разглежда в Европа и евентуално може да се приеме такова решение.Като гледам ситуацията е орел,рак и щука.Всеки в Европа дърпа чергата към себе си и едва ли такова решение ще се гласува.

Коментиран от #14


Оценка:
-2 +6

Знайко
13 Отговор

До коментар #9 от "требе стригане":


Случайно да знаеш, че днешните коли във Формула 1 са хибриди. Освен 1,6 литровия турбо двигател имат и 160 к.с. електродвигател. И електрическо турбо с двигател-генератор.

Коментиран от #16


Оценка:
-1 +3

гост
14 Отговор

До коментар #12 от "Turbo":


Че къде прочете "забрана" ??? То не че и забрана няма да има , ама тя е по-късно и няма да му трябва вече , щото 2025 ще влезе Евро 7 и нормата ще е 65 гр на км , за ВСИЧКИ модели , тоест нещо като разход ПОД литър на 100 , хахах !! Или може би искаш 911 "хибрид" с моторче 0,6 (нула цяло и шест!!!) който при това само върти генератор ??? Хахахахха !!

Коментиран от #19


Оценка:
-3 +3

гост
15 Отговор

До коментар #8 от "Знайко":


То това ще е електрическия Бокстер , та 911 ще се различава само , че е с 4 седалки примерно и по-скъп !! И ще се чудят Бокстер 2+2 ли да го кръстят или Тайкан Купе с две врати , хахах !!!

Оценка:
-2 +3

гост
16 Отговор

До коментар #13 от "Знайко":


Е и ??? И са цъфнали и вързали от това ?? Скоро ще гледаш как от Формула Е ги минават като спрели , вече се водят преговори за обединение , собствениците са едни и същи !

Коментиран от #18, #20, #21


Оценка:
-5 +2

гост
17 Отговор

До коментар #8 от "Знайко":


И при всички случаи ще е класи под новия Роадстер , при това
по-скъпо от него , така че само ще се излагат пак от Порше !

Оценка:
-3 +2

Turbo
18 Отговор

До коментар #16 от "гост":


Ще ги минават като спрели ..... докато имат ток в батерията хахахахаха

Оценка:
-0 +4

Дизела
19 Отговор

До коментар #14 от "гост":


Те и крушките с нажежаема жичка забраниха,но защо ли още се продават в магазините?С евро 7 ще е същото.Ще важи само за леките коли,с забрана да влизат в центъра на града при дни със замърсяване.За товарните и лекотоварните тази забрана няма да важи.Ще има да гледаш коли с двг регистрирани като товарни да се движат без проблем.Сега маса ти коли се регистрират товарни на фирми за да се ползва ДДС.

Оценка:
-1 +5

БАЙ Х@Й‼
20 Отговор

До коментар #16 от "гост":


С коя кола ? Щото във Ф. Е. карат с две коли , ако си запознат де ‼

Коментиран от #22


Оценка:
-1 +5

Знайко
21 Отговор

До коментар #16 от "гост":


Като не знаеш, че КПД, мощността и ускорението на MGU са много по-добри от тези на обикновен атмосферен ДВГ. НЕ СЕ ИЗКАЗВАЙ, че се излагаш. Впрочем много се съмнявам да знаеш какво е ДВГ и MGU.

Коментиран от #23


Оценка:
-2 +1

гост
22 Отговор

До коментар #20 от "БАЙ Х@Й‼":


Верно ли , хаха !! И кога това , преди ТРИ години , щото оттогава вече са с една и дистанцията е увеличена почти двойно на предишната !! Преди да се цепиш поне се поинтересувай !

Коментиран от #26


Оценка:
-4 +0

23
Този коментар е премахнат от модератор.
24
Този коментар е премахнат от модератор.
25
Този коментар е премахнат от модератор.
БАЙ Х@Й‼
26 Отговор

До коментар #22 от "гост":


Ф1 се състезават по 2 часа - 180 минути ! А Ф.Е. не изкарват и час ! Или не ? Та ще го изпревари и след 10 мин ще умре без ток !

Коментиран от #28, #29, #30


Оценка:
-2 +3

оня с коня
27 Отговор
"Некои хора" ще го видят това порше,а други - ще си го купят!И изобщо - Шарен свят:)

Оценка:
-0 +4

гост
28 Отговор

До коментар #26 от "БАЙ Х@Й‼":


Формула 1 се състезава по час и 30-40 минути и то в най-дългите състезания , 2 часа е максимума при прекъсване на състезанието или аварии след който състезанието се прекратява принудително ! И това време ще бъде намалено много скоро , щото телевизиите не искат по-дълги състезания , щото губят гледаемост ,а и им трябва повече време за реклами !! И именно затова Формула Е е ограничена на час , като се правят две състезания на ден , пак си неподготвен !! По скоро Формула 1 ще последва формата на Формула Е плюс увеличаването на състезанията в градове до над 50% от всичките , където пък електрическите още сега ще ги разбият тотално , ако ги пуснат заедно !! А за след 4-5 години просто пушилниците ще са смешни винаги и навсякъде ! Може да ги пускат само да се види колко са жалки !

Оценка:
-4 +0

гост
29 Отговор

До коментар #26 от "БАЙ Х@Й‼":


И 2 часа са 120 минути , 180 са 3 , то ясно , че си мечтаеш , ама озапти малко мераците си , те и 120 не могат да изкарат на пълна газ , а с хиляди сметки и спестявания изкарват по 80-90 минути , иначе трябва да дозареждат !

Оценка:
-3 +0

гост
30 Отговор

До коментар #26 от "БАЙ Х@Й‼":


Да ти припомням ли , че само преди десетина години пушилниците дозареждаха по ДВА ПЪТИ на състезание и изгаряха по 200-300 литра гориво за състезание от 200-250 км , тоест повече от литър на км ?? Това ли му викаш "ефективност" ?? За кола 600 кила без шофьора !!! Ако не бяха им сложили електромотори и батерии сега щяха да изкарват състезание без презареждане ама друг път ! Те и сега половината време карат на непълна газ и с "икономийте" пак горят по 100 л на дистанция , дето Формула Е "гори" киловати колкото за десет литра най-много като енергийно съдържание !! И още електродвигателите са ограничени на половината от мощността на пушилниците , познай като сложат нови батерии и отвържат мощността !! Плюс двойно задвижване на всички колела при същото тегло !

Коментиран от #31


Оценка:
-3 +0

31
Този коментар е премахнат от модератор.
ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.


АПИ: актуална пътна обстановка