Last news in Fakti

23 Март, 2021 17:03 4 167 13

Електрическата S-Klasse дебютира през април

  • mercedes-
  • eqs-
  • s-klasse-
  • електрическа-
  • mercedes-benz

Mercedes разкри повече информация за зареждането на електромобила

Електрическата S-Klasse дебютира през април - 1
Снимки: Mercedes

Рекламната кампания по повод представянето на новия Mercedes-Benz EQS вече тече с пълна сила, а по-рано днес стана ясно и кога ще видим официалната премиера на модела. Това ще се случи през месец април, като за сега не е обявена точна дата.

Подобно на плащането на бензиностанции, чрез инфотеймънт системата за което ви информирахме през изминалата седмица, така и новите електрически автомобили на марката ще могат да се възползват от подобна услуга на определени зарядни станции.

Електрическата S-Klasse дебютира през април
Снимка: Mercedes

„Включи, зареди и изключи“, както от германската компания рекламират една от функциите при електрическата S-Klasse ще разчита на приложението Mercedes Me, което автоматично ще заплаща за заредената енергия. За тази цел, Mercedes ще си партнира с компанията Ionity, която притежава около 200 хиляди зарядни станции в цяла Европа, където услугата ще е активна.


Поставете оценка:
Оценка 2.3 от 3 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 тарикату

    6 8 Отговор
    като имаш пари можеш да цапаш природата и да прахосваш ток, с който хората готвят и се топлят. голфу пуши от нафта, а нафтата не замърсява и не се ползва за готвене.
  • 2 И един мармот завива шоколада в станиол

    10 1 Отговор
    "Mercedes ще си партнира с компанията Ionity, която притежава около 200 хиляди зарядни станции в цяла Европа, където услугата ще е активна."

    Колко, колко? Я пак? 200 ХИЛЯДИ? То хиляда няма още, някой рекламират 200 000? То бива реклама бива, ама малко са се оляли!

    Коментиран от #12

  • 3 гост

    5 1 Отговор
    Плащаш по 45 цента на квч с абонамент и 75 цента без абонамент, което е двойно и тройно на цената за битови клиенти. Само и единственно станциите са проблем за електричките, към момента един германец може да си купи ид3 от 25х.евро чисто до 44х.евро за мощната версия. При положение, че едно бмв 3 серия е по-скъпо, кое му е недостъпното? Обаче зарядните са огромен проблем, има много тестове доказващи това, малоумни решения, безброй приложения, неработещи зарядни или такива с мижава скорост на зареждане. Тесла не случайно изградиха собственни, защото това е основополагащо за ползването на колата, към момента зарядните им са с 250кв за час (100км за 4мин.).
  • 4 Benz

    3 0 Отговор
    Браво на Мерца, по добре късно от никога . Само където не можаха да ме убедят с тия 200 хиляди зарядни станции, то няма толкова бензиностанции в цяла Европа ... Може би по хиляда са умножава без да искат
  • 5 Факт!

    3 2 Отговор
    Китайските припознавачи си мислят че като са купили емблемите и ще е същото.Мерцедес умре.
  • 6 зареждай

    1 3 Отговор
    Няма нужда да плащаш от колата. Ти докато чакаш ще имаш време и на по 1 стотинка да ги преброиш и платиш. Тъкмо да има какво да правиш

    Коментиран от #7, #9

  • 7 7382

    1 0 Отговор

    До коментар #6 от "зареждай":

    Спокойно, това не е кола за хора като теб, които си броят стотинките, а за онези, които мислят, как да ти оберат и последната стотинки, вместо да се занимават с това да плащат за ток.
  • 8 Смехх

    1 0 Отговор
    Пълен кош
  • 9 Дрън-дрън

    2 1 Отговор

    До коментар #6 от "зареждай":

    Въобще няма нужда да въвеждаш нищо по екрана.

    Просто включваш кабела в автомобила и отиваш да си вършиш работата или да пиеш кафе, а после вадиш кабела и продължаваш по пътя без да се занимаваш с плащания, точно както си включваш телефона, отиваш да си вършиш работата и да спиш а после го изключваш и си продължаваш работата.

    Нито е нужно да държиш пистолета на колонката докато се зарежда, нито трябва да се редиш на касата за да чакаш да платиш. Дори не е необходимо да има каса. Зарядните са просто едни колонки стърчащи посред нищото и могат да се намерят дори в подземен паркинг на някой мол, където е абсурдно да си заредиш бензин дизел и особено газ. В този случай, зареждането ти отнема пет секунди за включване и пет секунди за изключване на кабела.

    Коментиран от #13

  • 10 Стоят си още 200 хиляди броя

    3 0 Отговор
    Явно няма да променят статията и настоящите 336 зарядни станции ще си останат 200 хиляди броя в очите на такива като Дизела, които вярват на всичко което прочетат и съвпада с първоначалните им предразсъдъци и мечти. Като например фалшивата новина че 36% от продажбите на нови автомобили в Европа се падат на автомобили с газови уредби на пропан бутан, защото бил прочел подобна на тази фалшива новина.

    А иначе още през 2019 година Тесла отпразнува 500-та станция в Европа, а от Йонити бяха обещали да направят 400 броя до 2020 година, която е отмина но станциите ги няма въпреки, че са общо дело на големи в сравнение с Тесла компании като BMW Group , Daimler AG , Ford и Volkswagen Group Hyundai Motor Group и Kia.

    После не се чудете защо Тесла има по-голяма капитализация от всички тях взети заедно. Ами защото прави повече от тях взети заедно, когато става въпрос за бъдещето на автомобилостроенето.
  • 11 Само глупави коментари

    0 0 Отговор
    Пари за хляб нямате тръгнали коли по 200 бона да коментират
  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 Леш

    0 0 Отговор

    До коментар #9 от "Дрън-дрън":

    Следва изчезването на физическите средства за плащане и пълното заробване на хората,така че не се радвайте много на еликтрификацията и ДИГИТАЛИЗАЦИЯТА.Това е началото на края на ерата на свободните хора.