След като от Volkswagen публикуваха за кратко прессъобщение в което се споменаваше смяна на името и след това го свалиха от сайта си, ето че новината вече е потвърдена и германската компания ще представи нов бранд за електрическите си автомобили в Америка.
Новото име заменя “k” с „t”, като препратката към volt е съвсем ясна и не случайно брандът ще е отговорен само за автомобилите на ток. Превозните средства с двигатели с вътрешно горене ще използват настоящото име и брандиране на германската компания, докато електрическите ще се сдобият с нови надписи и емблеми.
Това ще се случи и при представителствата, рекламните брошури и социалните мрежи, свързани с „новата“ марка. Засега в САЩ се предлага само електрическия ID.4, като плановете за дигитализация на германската компания включват представянето на още няколко електрически глобални модели в следващите няколко години.
Възможно е прекръстването да е част от подранила първоаприлска шега, каквито бяха първите предположения след като прессъобщението се появи на сайта на марката и бързо бе свалено от там, а дата в неговия край бе насрочена за 29 март.
Коментиран от #19, #43
-26 +58
-2 +33
-5 +36
Коментиран от #15, #45
-10 +18
-0 +16
Коментиран от #8
-9 +15
Коментиран от #9, #11, #44
-8 +19
До коментар #6 от "Komapak":
Много е малоумно да се посочват дълговете на юридическо дружество и да се спекулира с това. И какво от това, че имат дългове? Това да имаш дългове и да не можеш да ги обслужваш са две коренно различни неща. Ето ти и пример. Искам iPhone за 2 000 лева. Не ми се дават на куп и решавам да го купя на изплащане за 2 години, тоест аз имам дълг от 2000 лева. Приходите ми на месец са примерно 1500 лева, а вноската за телефона 100 лева. Обслужвам си дълга редовно. Това означава ли, че съм фалирал? Не съм. (примера е образен и не твърди, че е финансово правилно да си купиш iPhone с такава заплата).
Коментиран от #17, #23, #24
-4 +23
До коментар #7 от "Грух Джуланов":
Приятелю, не че нещо, ама цели 8 грешни опита ли ти трябваха, за да се откажеш? Доста си упорит, признавам ти го :D
-1 +26
-0 +6
До коментар #7 от "Грух Джуланов":
мазохист! Пак добре, че след осмото фауве, си се усетил...
-1 +21
-0 +13
Коментиран от #14
-3 +11
До коментар #13 от "Парамор":
че пълнежа в "страната на неограничените възможности" е с всякакви цветове така,че сещаш се...
-0 +8
До коментар #4 от "Гоуст":
Освен мексиканските цгани а те стават все повече.
-1 +6
-0 +5
До коментар #8 от "Someone":
Мен освен всичко друго ме впечатли цифрата. Пазарната капитализация е по-ниско от дълговете. 20 или 25%, не помня точно от това дружество са държавни... Колкото до това дали едно дружество може да се справя без заеми, въпрос на преценка. От моя гледна точка всички банки под ножа. Както искаш така го разбирай.
-2 +10
-0 +4
До коментар #1 от "Не и не":
Трошляк, като кошарата, в която живееш ли?
Коментиран от #20
-8 +6
До коментар #19 от "Gunter":
Гюнтере, ти можеш да ми дишаш само праха, батко! Анадън му? С тия комплекси, само на село!
-8 +4
-3 +8
-3 +1
До коментар #8 от "Someone":
Ако интерпретираме аналогията ти с Телефон за 2000лв при чист месечен доход 1500лв, следва че Фолксваген при 180 милиарда дълг има чиста печалба 130 милиарда МЕСЕЧНО, ама дали е така? Дали има ТРИЛИОН И ПОЛОВИНА годишна печалба?
Бърза проверка - 8,8 милиарда печалба за 2020 Приходите от продажби са намалели с 11,8 процента до 222,9 милиарда евро, а обемът на продажбите е спаднал с 16,4 процента до 9,2 милиона единици.
Тоест целия годишен оборот е приблизително колкото дълговете. Е това ако не ти изглежда притеснително ...
Коментиран от #26, #38
-3 +5
Коментиран от #30
-1 +11
До коментар #24 от "Примера ти е мaлоyмен":
Примерът ми беше онагледяващ, а не пропорционално правилен и имаше за цел да обясни на този, който си няма представа от бизнес да разбере, че това компанията да има дългове, които обслужва е естествен бизнес модел.
Всъщност всички държави оперират точно по този модел. Ето дори Гърция "фалира" но не виждам да са я зачеркнали от картата. Пак си обслужва дълговете.
Който, каквото иска това да мисли. Ако смяташ, че ВАГ са пътници и скоро ще фалират просто си продай техните акциите, които притежаваш ;)
Коментиран от #27
-1 +7
До коментар #26 от "Someone":
Ако получаваш 1500 лв месечно, колко кредит си изтеглил, за да е пропорционално на Фолксваген?
Знаеш ли какви са цифрите при Тесла, дето всички разбирачи тук я чакат да фалира? Колко мислиш че да и дълговете, като от години работи на загуба?
Коментиран от #28
-5 +1
До коментар #27 от "Дай подходящ пропорционален пример де?":
И какви са цифрите?ВАГ продава над 9млн. коли тесла 400 хил.,приходите на ВАГ са 220 млрд. годишно на тесла 20 млрд.,първата е компания на 100 години,с бъдеще за няколко по толкова,втората е на 15 години и максимум след толкова никой няма да си спомня,че такава компанията е съществувала,освен ако си толкова наивен и мислиш,че едно нещо родено вчера от нищото ще оцелее сред големите мастодонти като Даймлер, БМВ,ВАГ,Хонда,Тойота,Фиат......това нещо в момента съществува само поради факта,че гореизброените все още отделят ресурси за ДВГ,в момента в който спрат и насочат ресурсите си само към електрични........и нещото ще изчезне....така както се и пръкнало
Коментиран от #29
-2 +7
До коментар #28 от "оня с магарето":
Затова говориш така!
Тесла има десетина или по-малко милиарда дълг и над 20 милиарда кеш в банката, при положение, че вече са инвестирали и в технологии и в производствен капацитет милиардите, които останалите тепърва трябва да инвестират.
Само сега започнатите заводи, при завършване ще имат по-голям производствен капацитет за автомобили от целия производствен капацитет на Даймлер (леки и товарни автомобили) или на BMW, които продават по 2 милиона годишно.
Към тези бройки може да добавиш и собственото производство на батерии, фотоволтаици и зарядни станции, както и собствени мини за добив на материали, директни продажби на клиента, без тлъсти комисионни за дилъри, както и продажба на технологии и софтуер на технологично изостанали компании като Тойота, например плюс продажби на въглеродни кредити поне още 5-6 години. Добави и приходи от производството и търговията с електрическа енергия, както от зарядните си станции, така и от батериите за мрежови услуги. Приходите само могат да се увеличават, а разходите вече са направени!
Коментиран от #31, #34
-3 +1
До коментар #25 от "DAS IST EINE GROSSE SCHEISE":
Амперауди
-0 +4
До коментар #29 от "Не знаеш цифрите":
Не знам ,ама на Тесла акциите спадат ,а на сто годишните се покачват
-1 +0
-0 +0
Недей гледа ден за ден, а огледай годишните колебания. Само Тесла е увеличила многократно стойността си в дългосрочен план. Всички останали са стрували в миналото повече отколкото струват днес, въпреки че изглежда, че акциите им имат ръст, като гледаш по-краткосрочно.
-0 +1
До коментар #29 от "Не знаеш цифрите":
Нещо си се объркал....Тесла дължи само на Панасоник 1.7 млрд.,няма да изброявам другите им дългове........а началото на края започна......затваря завод в Нидерландия, язък за инвестициите на акционерите,но реално Мъск не е за мислене... ...получава огромни субсидии от федералното правителство,само по програмата Спейс над 300млн.годишно,затова човека с чужди пари,с лека ръка експериментира... днес електрички и Марс, утре може да се насочи към водородни и Юпитер.... има откъде да дои
Коментиран от #36
-1 +1
-0 +3
До коментар #34 от "оня с магарето":
Нали казах 10 милиарда дългове. Ти ми говориш за няма и 2. Само преди две години, дълговете бяха над 17 милиарда и се топят. Не че не мога да ги изплатят и сега веднага, но просто изчакват да им дойдат падежите.
Все пак си прочети информацията, през коя година Тесла дължаХА на panasonic 1,7 милиарда и ако не те е срам отговори тук.
Коментиран от #37, #40
-0 +0
До коментар #36 от "Е хубаво де":
Само да ви попитам как така пренасочихте лунните мухи в нисък летеж от статия за фолксваген до измислената тесла? Доколкото виждам е възможно, нали? 😁
Коментиран от #39
-0 +1
До коментар #24 от "Примера ти е мaлоyмен":
Ако има някакъв начин фолксваген да се отърве от Бентли, Ламборгини, Бугати и Дукати много ще дръпне напред. Просто с годините и пустата лакомия прекалено много тежести ги дърпат назад. Лично мнение.
-1 +3
До коментар #37 от "Komapak":
Ти заговори за дълговете на Volkswagen. Тесла беше пример колко е лишена от логика икономическата система. Тесла от години работи на загуба, но освен че няма да умре има огромна сума кеш в банката, докато Фолксваген всяка година е на печалба с десетки милиарди, но въпреки това има огромни дългове.
Ако намираш логика, сподели я.
-0 +0
До коментар #36 от "Е хубаво де":
Това с панасоник е произволен пример,реално,а НЕ ПРОГНОЗНО, Ваг реализират 220 млрд. от продажби,Тесла 20,първата генерира близо 10млрд.нетна печалба,втората е на загуба,това са сухите цифри,всичко останало е.. ...пирамиди,фараони и балъци акционери покриващи загуби и дългове за милиони............разбира се ,отлично сапунисвани с бъдещи огромни продажби,волтайци,зарядни станции,нови заводи........затова ЕВАЛА на Мъск,умее да ги къпе,но балона в един момент ще се спука и кой е__ л ,е- ал,кой не е,да е
Коментиран от #41
-1 +4
До коментар #40 от "оня с магарето":
Ето че и ти повтаряш моите цифри, но пропускаш най-важната! Колко са дълговете на Тесла?
Каквито и печалби да има Тесла за в бъдеще, те ще са чисти печалби, защото няма да има дългове. Ако Volkswagen продължи със същите "рекордни" годишни печалби от 10 милиарда, ще им трябват поне 20 години работа само за да си върнат дълговете.
А Тесла може да постигне същите продажби след 10 години, без да влиза в дългове. Кой е в по-добро икономическо здраве в такъв случай?
Само да ти подскажа, прогнозата за първото тримесечие на тази година е 100% ръст на продажбите спрямо миналата година. а все още не са открили новите две фабрики, които засега им костват само разходи в милиарди и никакви приходи.
Коментиран от #42
-0 +0
До коментар #41 от "Е така де":
Ама стига с тези прогнози! Скоро гледах интервю на Мъск в което съвсем " убедително" къпеше акционерите с огромните продажби през 2030г., няма лошо,все пак тия хора наливат кинти и чакат от умрял писмо,а относно ВАГ,ще ти дам следният пример.....ти изкарваш годишно 22хил.лв и имаш дълг от 20хил.лв,след като си платиш всички разходи ти оставят чисти 900лв.....в същото време аз изкарвам само 2хил. годишно и завършвам годината с дефицит от 300лв.,които държавата под формата на помощи ми ги покрива,но пък съм убеден,че един ден ще имам по добри приходи,ама този пусти ден вече 15 години не идва.....та кой е по добре
Коментиран от #46
-0 +0
До коментар #1 от "Не и не":
У лево ще ходиш ти. Ходи на Перник, Кюстендил или Пазарджик и си слушай чалгичка. С големите имена в световната индустрия не се занимавай.
-0 +1
До коментар #7 от "Грух Джуланов":
Ау, “трошките” много плачат за теб, сега ще фалират. Целият свят се интересува от твоето “никога повече”, център на вселената си.
-0 +0
До коментар #4 от "Гоуст":
Кой ти каза тези глупости? Ти да не би да се занимаваш с изследвания за поведението на американските потребители?
-0 +0
До коментар #42 от "оня с магарето":
Само че, забра ви да споменеш, че аз имам в банката 40 000 лв (два пъти повече от годишната ти печалба) и нямам дългове, а ти имаш 400 000 лева дългове (20 пъти повече отколкото годишната ти печалба)
Пак си помисли кой е по-добре финансово?
Сега оправданието ти ще е, че аз не ги изкарвам от заплатата, а от наеми които получавам , дивиденти и комисионни, а ти ги изкарваш само със заплатата си(производство на автомобили). Само, че парите не се интересуват как ги изкарваш. В края на годината просто се броят кой колко има.
-0 +2