ФАКТИ.БГ

VW Америка потвърди: Новото име е Voltswagen

Германската компания ще се прекръсти за Америка

Публикувана: 30 Март, 2021 15:57
46 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 6707
VW Америка потвърди: Новото име е Voltswagen
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3 от 9 гласа.

След като от Volkswagen публикуваха за кратко прессъобщение в което се споменаваше смяна на името и след това го свалиха от сайта си, ето че новината вече е потвърдена и германската компания ще представи нов бранд за електрическите си автомобили в Америка.

Новото име заменя “k” с „t”, като препратката към volt е съвсем ясна и не случайно брандът ще е отговорен само за автомобилите на ток. Превозните средства с двигатели с вътрешно горене ще използват настоящото име и брандиране на германската компания, докато електрическите ще се сдобият с нови надписи и емблеми.

Това ще се случи и при представителствата, рекламните брошури и социалните мрежи, свързани с „новата“ марка. Засега в САЩ се предлага само електрическия ID.4, като плановете за дигитализация на германската компания включват представянето на още няколко електрически глобални модели в следващите няколко години.

Възможно е прекръстването да е част от подранила първоаприлска шега, каквито бяха първите предположения след като прессъобщението се появи на сайта на марката и бързо бе свалено от там, а дата в неговия край бе насрочена за 29 март.

Поставете оценка на статията:
Оценка 3 от 9 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Не и не
1 Отговор
Както и да се прекръстват, трошляка си остава трошляк! При това бая скъп! Аре у лево!

Коментиран от #19, #43


Оценка:
-26 +58

Абе
2 Отговор
Или известни още в България като фолсцваген

Оценка:
-2 +33

Behemoth
3 Отговор
Само не пипайте голфа ,че цели градове ще се запалят от мъка..

Оценка:
-5 +36

Гоуст
4 Отговор
Нормално в Сащ всички бягат от тези бклуци

Коментиран от #15, #45


Оценка:
-10 +18

AC/DC
5 Отговор
Внимавайте с волтажа!

Оценка:
-0 +16

Komapak
6 Отговор
Интересно как смятат ВАГ да погасят 180млрд Евро, които към момента са им дълговете. Вчера излезнах информация, пак тук, че немските домакинствата имали 180млрд спестявания😉 странно съвпадение на цифрите, не мислите ли? 😁😁😁

Коментиран от #8


Оценка:
-9 +15

Грух Джуланов
7 Отговор
Имах доста коли VW, 3 пасатора, 2 голфа, 1 фаетон, и 2 туарега и всички са създавали проблеми, големи трошки са! От тогава - никога VW!

Коментиран от #9, #11, #44


Оценка:
-8 +19

Someone
8 Отговор

До коментар #6 от "Komapak":


Много е малоумно да се посочват дълговете на юридическо дружество и да се спекулира с това. И какво от това, че имат дългове? Това да имаш дългове и да не можеш да ги обслужваш са две коренно различни неща. Ето ти и пример. Искам iPhone за 2 000 лева. Не ми се дават на куп и решавам да го купя на изплащане за 2 години, тоест аз имам дълг от 2000 лева. Приходите ми на месец са примерно 1500 лева, а вноската за телефона 100 лева. Обслужвам си дълга редовно. Това означава ли, че съм фалирал? Не съм. (примера е образен и не твърди, че е финансово правилно да си купиш iPhone с такава заплата).

Коментиран от #17, #23, #24


Оценка:
-4 +23

Гост
9 Отговор

До коментар #7 от "Грух Джуланов":


Приятелю, не че нещо, ама цели 8 грешни опита ли ти трябваха, за да се откажеш? Доста си упорит, признавам ти го :D

Оценка:
-1 +26

Иии
10 Отговор
1 април е след два дни

Оценка:
-0 +6

😀Ти си
11 Отговор

До коментар #7 от "Грух Джуланов":


мазохист! Пак добре, че след осмото фауве, си се усетил...

Оценка:
-1 +21

У нас
12 Отговор
трябва да се казва "ЦЪРВаген" за да отива на основната група потребители на тази марка.

Оценка:
-0 +13

Парамор
13 Отговор
При положение че можеш да купиш Кейдилак или Линкълн кой ли би купил този допотопен бклук трябва да има сериозни психични отклонения

Коментиран от #14


Оценка:
-3 +11

Не забравяй
14 Отговор

До коментар #13 от "Парамор":


че пълнежа в "страната на неограничените възможности" е с всякакви цветове така,че сещаш се...

Оценка:
-0 +8

Гоуст
15 Отговор

До коментар #4 от "Гоуст":


Освен мексиканските цгани а те стават все повече.

Оценка:
-1 +6

А за Перник
16 Отговор
Няма ли да се казва само гоУфо

Оценка:
-0 +5

Komapak
17 Отговор

До коментар #8 от "Someone":


Мен освен всичко друго ме впечатли цифрата. Пазарната капитализация е по-ниско от дълговете. 20 или 25%, не помня точно от това дружество са държавни... Колкото до това дали едно дружество може да се справя без заеми, въпрос на преценка. От моя гледна точка всички банки под ножа. Както искаш така го разбирай.

Оценка:
-2 +10

pokoloko
18 Отговор
Става като реномираните марки за електроника Panasoanic и Sonashi....🤣🤣🤣

Оценка:
-0 +4

Gunter
19 Отговор

До коментар #1 от "Не и не":


Трошляк, като кошарата, в която живееш ли?

Коментиран от #20


Оценка:
-8 +6

Не и не
20 Отговор

До коментар #19 от "Gunter":


Гюнтере, ти можеш да ми дишаш само праха, батко! Анадън му? С тия комплекси, само на село!

Оценка:
-8 +4

7281
21 Отговор
Боклука си остава боклук

Оценка:
-3 +8

ВсичкоТок
22 Отговор
На днешния ден преди 10 г. В КАТ - София бе регистриран първият сериен електромобил в България.

Оценка:
-3 +1

23
Този коментар е премахнат от модератор.
Примера ти е мaлоyмен
24 Отговор

До коментар #8 от "Someone":


Ако интерпретираме аналогията ти с Телефон за 2000лв при чист месечен доход 1500лв, следва че Фолксваген при 180 милиарда дълг има чиста печалба 130 милиарда МЕСЕЧНО, ама дали е така? Дали има ТРИЛИОН И ПОЛОВИНА годишна печалба?

Бърза проверка - 8,8 милиарда печалба за 2020 Приходите от продажби са намалели с 11,8 процента до 222,9 милиарда евро, а обемът на продажбите е спаднал с 16,4 процента до 9,2 милиона единици.

Тоест целия годишен оборот е приблизително колкото дълговете. Е това ако не ти изглежда притеснително ...

Коментиран от #26, #38


Оценка:
-3 +5

DAS IST EINE GROSSE SCHEISE
25 Отговор
А извращението с четирите нули как ще се казва?!?!?

Коментиран от #30


Оценка:
-1 +11

Someone
26 Отговор

До коментар #24 от "Примера ти е мaлоyмен":


Примерът ми беше онагледяващ, а не пропорционално правилен и имаше за цел да обясни на този, който си няма представа от бизнес да разбере, че това компанията да има дългове, които обслужва е естествен бизнес модел.

Всъщност всички държави оперират точно по този модел. Ето дори Гърция "фалира" но не виждам да са я зачеркнали от картата. Пак си обслужва дълговете.

Който, каквото иска това да мисли. Ако смяташ, че ВАГ са пътници и скоро ще фалират просто си продай техните акциите, които притежаваш ;)

Коментиран от #27


Оценка:
-1 +7

Дай подходящ пропорционален пример де?
27 Отговор

До коментар #26 от "Someone":


Ако получаваш 1500 лв месечно, колко кредит си изтеглил, за да е пропорционално на Фолксваген?


Знаеш ли какви са цифрите при Тесла, дето всички разбирачи тук я чакат да фалира? Колко мислиш че да и дълговете, като от години работи на загуба?

Коментиран от #28


Оценка:
-5 +1

оня с магарето
28 Отговор

До коментар #27 от "Дай подходящ пропорционален пример де?":


И какви са цифрите?ВАГ продава над 9млн. коли тесла 400 хил.,приходите на ВАГ са 220 млрд. годишно на тесла 20 млрд.,първата е компания на 100 години,с бъдеще за няколко по толкова,втората е на 15 години и максимум след толкова никой няма да си спомня,че такава компанията е съществувала,освен ако си толкова наивен и мислиш,че едно нещо родено вчера от нищото ще оцелее сред големите мастодонти като Даймлер, БМВ,ВАГ,Хонда,Тойота,Фиат......това нещо в момента съществува само поради факта,че гореизброените все още отделят ресурси за ДВГ,в момента в който спрат и насочат ресурсите си само към електрични........и нещото ще изчезне....така както се и пръкнало

Коментиран от #29


Оценка:
-2 +7

Не знаеш цифрите
29 Отговор

До коментар #28 от "оня с магарето":


Затова говориш така!

Тесла има десетина или по-малко милиарда дълг и над 20 милиарда кеш в банката, при положение, че вече са инвестирали и в технологии и в производствен капацитет милиардите, които останалите тепърва трябва да инвестират.

Само сега започнатите заводи, при завършване ще имат по-голям производствен капацитет за автомобили от целия производствен капацитет на Даймлер (леки и товарни автомобили) или на BMW, които продават по 2 милиона годишно.

Към тези бройки може да добавиш и собственото производство на батерии, фотоволтаици и зарядни станции, както и собствени мини за добив на материали, директни продажби на клиента, без тлъсти комисионни за дилъри, както и продажба на технологии и софтуер на технологично изостанали компании като Тойота, например плюс продажби на въглеродни кредити поне още 5-6 години. Добави и приходи от производството и търговията с електрическа енергия, както от зарядните си станции, така и от батериите за мрежови услуги. Приходите само могат да се увеличават, а разходите вече са направени!

Коментиран от #31, #34


Оценка:
-3 +1

0000
30 Отговор

До коментар #25 от "DAS IST EINE GROSSE SCHEISE":


Амперауди

Оценка:
-0 +4

Plameni
31 Отговор

До коментар #29 от "Не знаеш цифрите":


Не знам ,ама на Тесла акциите спадат ,а на сто годишните се покачват

Оценка:
-1 +0

Нормално е да спаднат
32 Отговор
Сега след като акциите и спаднаха, Tesla струва само колкото най-големите 10 автомобилни компании взети заедно. Преди това не беше нормално да струва повече от абсолютно всички автомобилни компании в света взети заедно. На това ли казваш лош резултат и спад?

Оценка:
-0 +0

И колко да са паднали
33 Отговор
Миналата година на 30-ти март акциите са били 96 долара, а тази година 635 долара.

Недей гледа ден за ден, а огледай годишните колебания. Само Тесла е увеличила многократно стойността си в дългосрочен план. Всички останали са стрували в миналото повече отколкото струват днес, въпреки че изглежда, че акциите им имат ръст, като гледаш по-краткосрочно.

Оценка:
-0 +1

оня с магарето
34 Отговор

До коментар #29 от "Не знаеш цифрите":


Нещо си се объркал....Тесла дължи само на Панасоник 1.7 млрд.,няма да изброявам другите им дългове........а началото на края започна......затваря завод в Нидерландия, язък за инвестициите на акционерите,но реално Мъск не е за мислене... ...получава огромни субсидии от федералното правителство,само по програмата Спейс над 300млн.годишно,затова човека с чужди пари,с лека ръка експериментира... днес електрички и Марс, утре може да се насочи към водородни и Юпитер.... има откъде да дои

Коментиран от #36


Оценка:
-1 +1

4747
35 Отговор
Боклук, по-голям боклук, Волтсваген

Оценка:
-0 +3

Е хубаво де
36 Отговор

До коментар #34 от "оня с магарето":


Нали казах 10 милиарда дългове. Ти ми говориш за няма и 2. Само преди две години, дълговете бяха над 17 милиарда и се топят. Не че не мога да ги изплатят и сега веднага, но просто изчакват да им дойдат падежите.

Все пак си прочети информацията, през коя година Тесла дължаХА на panasonic 1,7 милиарда и ако не те е срам отговори тук.

Коментиран от #37, #40


Оценка:
-0 +0

Komapak
37 Отговор

До коментар #36 от "Е хубаво де":


Само да ви попитам как така пренасочихте лунните мухи в нисък летеж от статия за фолксваген до измислената тесла? Доколкото виждам е възможно, нали? 😁

Коментиран от #39


Оценка:
-0 +1

Komapak
38 Отговор

До коментар #24 от "Примера ти е мaлоyмен":


Ако има някакъв начин фолксваген да се отърве от Бентли, Ламборгини, Бугати и Дукати много ще дръпне напред. Просто с годините и пустата лакомия прекалено много тежести ги дърпат назад. Лично мнение.

Оценка:
-1 +3

Защо питаш като ти почна?
39 Отговор

До коментар #37 от "Komapak":


Ти заговори за дълговете на Volkswagen. Тесла беше пример колко е лишена от логика икономическата система. Тесла от години работи на загуба, но освен че няма да умре има огромна сума кеш в банката, докато Фолксваген всяка година е на печалба с десетки милиарди, но въпреки това има огромни дългове.

Ако намираш логика, сподели я.

Оценка:
-0 +0

оня с магарето
40 Отговор

До коментар #36 от "Е хубаво де":


Това с панасоник е произволен пример,реално,а НЕ ПРОГНОЗНО, Ваг реализират 220 млрд. от продажби,Тесла 20,първата генерира близо 10млрд.нетна печалба,втората е на загуба,това са сухите цифри,всичко останало е.. ...пирамиди,фараони и балъци акционери покриващи загуби и дългове за милиони............разбира се ,отлично сапунисвани с бъдещи огромни продажби,волтайци,зарядни станции,нови заводи........затова ЕВАЛА на Мъск,умее да ги къпе,но балона в един момент ще се спука и кой е__ л ,е- ал,кой не е,да е

Коментиран от #41


Оценка:
-1 +4

Е така де
41 Отговор

До коментар #40 от "оня с магарето":


Ето че и ти повтаряш моите цифри, но пропускаш най-важната! Колко са дълговете на Тесла?

Каквито и печалби да има Тесла за в бъдеще, те ще са чисти печалби, защото няма да има дългове. Ако Volkswagen продължи със същите "рекордни" годишни печалби от 10 милиарда, ще им трябват поне 20 години работа само за да си върнат дълговете.

А Тесла може да постигне същите продажби след 10 години, без да влиза в дългове. Кой е в по-добро икономическо здраве в такъв случай?

Само да ти подскажа, прогнозата за първото тримесечие на тази година е 100% ръст на продажбите спрямо миналата година. а все още не са открили новите две фабрики, които засега им костват само разходи в милиарди и никакви приходи.

Коментиран от #42


Оценка:
-0 +0

оня с магарето
42 Отговор

До коментар #41 от "Е така де":


Ама стига с тези прогнози! Скоро гледах интервю на Мъск в което съвсем " убедително" къпеше акционерите с огромните продажби през 2030г., няма лошо,все пак тия хора наливат кинти и чакат от умрял писмо,а относно ВАГ,ще ти дам следният пример.....ти изкарваш годишно 22хил.лв и имаш дълг от 20хил.лв,след като си платиш всички разходи ти оставят чисти 900лв.....в същото време аз изкарвам само 2хил. годишно и завършвам годината с дефицит от 300лв.,които държавата под формата на помощи ми ги покрива,но пък съм убеден,че един ден ще имам по добри приходи,ама този пусти ден вече 15 години не идва.....та кой е по добре

Коментиран от #46


Оценка:
-0 +0

truth
43 Отговор

До коментар #1 от "Не и не":


У лево ще ходиш ти. Ходи на Перник, Кюстендил или Пазарджик и си слушай чалгичка. С големите имена в световната индустрия не се занимавай.

Оценка:
-0 +1

truth
44 Отговор

До коментар #7 от "Грух Джуланов":


Ау, “трошките” много плачат за теб, сега ще фалират. Целият свят се интересува от твоето “никога повече”, център на вселената си.

Оценка:
-0 +0

truth
45 Отговор

До коментар #4 от "Гоуст":


Кой ти каза тези глупости? Ти да не би да се занимаваш с изследвания за поведението на американските потребители?

Оценка:
-0 +0

Хубав пример си дал
46 Отговор

До коментар #42 от "оня с магарето":


Само че, забра ви да споменеш, че аз имам в банката 40 000 лв (два пъти повече от годишната ти печалба) и нямам дългове, а ти имаш 400 000 лева дългове (20 пъти повече отколкото годишната ти печалба)

Пак си помисли кой е по-добре финансово?

Сега оправданието ти ще е, че аз не ги изкарвам от заплатата, а от наеми които получавам , дивиденти и комисионни, а ти ги изкарваш само със заплатата си(производство на автомобили). Само, че парите не се интересуват как ги изкарваш. В края на годината просто се броят кой колко има.

Оценка:
-0 +2

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.


АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Костадин Костадинов
Лидерът на партия Възраждане Костадин Костадинов коментира визитата на турския президент Реджеп Ердоган във Варна
Нашата власт и Борисов се държат като вилает на Ердоган. България е превърната в едно транзитно депо, на територията на което се срещат ЕС и Турция."

Още бисери
ТОП 5