След като вчера от Volkswagen разбуниха духовете в автомобилното общество с новината за смяна на името, ето че днес няколко различни източника потвърдиха, че това няма да се случи. Оказва се, че това е поредния маркетингов трик, който да насочи вниманието към първия глобален електрически автомобил на марката, а именно ID.4.
Voltswagen, брандът под който трябваше да се продават германските автомобилите на ток в Америка е реклама, която имаше за цел да привлече внимание върху плановете за електрифициране на VW в Щатите. Това са споделили няколко сигурни източника пред различни издания, като в един от тях дори се забелязва нотка на извинение, след като от компанията държат да отбележат, че не са искали да подведат никого.
Проблемът се състои в това, че доста от хората приеха промяната на сериозно, което се отрази дори и при акциите на германския бранд. Както и ние вчера ви разяснихме, цялото упражнение със смяната на името най-вероятно трябваше да бъде представено на първи април, но прессъобщението, което бе публикувано и по-късно свалено от сайта на Volkswagen, развали шегата и обърка голяма част от хората.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 вагаджия
Коментиран от #3
12:54 31.03.2021
2 6777
14:46 31.03.2021
3 Komapak
До коментар #1 от "вагаджия":
Много са добри в рекламата а по същество, нищо. Цяла Германия е така. Не могат да контролират качеството в собствената си държава, но се пръснали като всички останали до Китай. Е.... От кумова срама имат два завода в България. Докато не решат да ги ползват само за логистипна база.15:33 31.03.2021