Last news in Fakti

8 Май, 2021 10:30 5 745 19

Започна разследване срещу Volkswagen заради първоаприлската шега

  • volkswagen-
  • voltswagen-
  • първоаприлска шега

Преди месец американското подразделение на Volkswagen обяви преименуването си на Voltswagen

Започна разследване срещу Volkswagen заради първоаприлската шега - 1

Американската комисия по ценни книжа и борси (SEC) започна разследване след първоаприлската шега на Volkswagen. Тогава компанията Volkswagen of America - подразделение на германския автомобилен производител в САЩ - обяви преименуването на Voltswagen в чест на единицата за измерване на електрическия потенциал.

Според Der Spiegel американското представителство на Volkswagen е получило искане за предоставяне на допълнителна информация по случая от SEC и ще си сътрудничи в разследването. SEC ще проучи как съобщението за промяна на името е повлияло на цената на акциите на компанията. Разследването все още е на ранен етап.

Ще припомним, че много от световните автомобилни медии, включително и нашата, писаха за преименуването на VW няколко дни преди 1 април, позовавайки се на изтекло прессъобщение.

Оказалата се впоследствие шега звучеше доста логично, като се има предвид акцентът на компанията върху „електрическата мобилност“. Но след това се оказа, че това наистина е шега и от компанията признаха, че настина са попрекалили.


Поставете оценка:
Оценка 4 от 9 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Рено фен

    15 30 Отговор
    Фалиращата немска перачница на държавна хранилка си прави евтина реклама ама времето им свърши.
    Мазнят се за да оцелеят ту на Мъск ту на Форд

    Коментиран от #2, #5, #8

  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 Рено фен

    10 11 Отговор

    До коментар #2 от "Тошко":

    Важното е че съм прав!
  • 4 Христо

    4 11 Отговор
    Феновете на амжък марката да не остроумничат относно ваг ;)
  • 5 Джамбаза

    11 7 Отговор

    До коментар #1 от "Рено фен":

    Мазнят се на американците че другият вариант е поглъщане от китайците които вече глътнаха Мерцедес.
  • 6 гост

    5 9 Отговор

    До коментар #2 от "Тошко":

    Преди 2-3 дена излезе официална статистика , че Тесла изкупува 4 ПЪТИ повече литий от следващите 4 производителя на електромобили ( BYD , Фолксваген , Рено и Ауди ) НАКУП !!!!! Тоест произвежда толкова пъти повече батерии !! И това е на база на дългосрочни договори с най-големите производители , тоест дори производството на литий да се увеличи , съотношението ще се запази !! Същото вече се очертава за консумацията на никел след дългогодишния договор с правителството на Малайзия ! И дори това не смятат за достатъчно , а са закупили собствени находища в САЩ и Канада и почват собствено производство по технология без вредни емисии !! Вчера обявиха , че ЦЕЛИЯ производствен капацитет за тримесечието до юни е разпродаден до края на април , първия месец от трите !!! И вече приемат поръчки за след юли !!!! За производство , не за доставка !! Та кое викаш пръскало , освен потта и други течности на ВАГ ???

    Коментиран от #7, #13

  • 7 гост

    6 8 Отговор

    До коментар #6 от "гост":

    И това е при вече над 12-13 модела електромобила от ВАГ ( Фолксваген , Ауди , Порше , Шкода , Сеат ) в продажба !!!!!!! Та какво страна с "ей сега големите ще залеят пазара " , хахахахаххаха !!!!
  • 8 Edh

    13 8 Отговор

    До коментар #1 от "Рено фен":

    Ти фв не ги мисли защото имат 10 марки за разлика от рено които предлагат едни таралясници.

    Коментиран от #9, #12

  • 9 рено фен

    6 4 Отговор

    До коментар #8 от "Edh":

    Споко с тия мерки ще махат ламбо бугати бентли

    Коментиран от #10

  • 10 edf

    5 6 Отговор

    До коментар #9 от "рено фен":

    Нищо няма да махнат и двете марки се продават добре за разлика от френските кошници.
  • 11 Дфен

    2 1 Отговор
    ЕЛФ МНОГО СИ ТЪП
  • 12 гост

    8 3 Отговор

    До коментар #8 от "Edh":

    Всъщност имат само три , които трябва да сравняваш с Рено , това са Фолксваген , Шкода и Сеат , а на Рено са Рено , Дачия , Лада и Самсунг моторс , тоест 4 ! И имай предвид , че Самсунг произвежда към 400 000 броя , тоест почти колкото Сеат ! А Фолксваген вече над 50 % от продажбите са му в Китай , тоест ако китайците решат да го прецакат , както вероятно и ще стане е пътник !! Освен Европа и Китай на другите пазари Фолксваген е екзотика и то залязваща , а дори в Европа почва да губи от Рено и Стелантис , така че нещата са на кантар !! Ауди и Порше също извън Европа тотално губят от Нисан и Инфинити !! Между другото Инфинити дори сега продава колкото Порше и на подобни цени , особено в Азия и Америка ! Та полека с "марките" , щото ако ще ми се хвалиш с марки с производство 50 броя годишно като Бугати или 1000 бр като Ламборджини май не си много в час , хаха !! Още повече Рено Нисан още му води при електромобилите и то с доста и се очертава да продължава !! А това е настоящето , не бъдещето , не "чистия дизел " !!

    Коментиран от #14

  • 13 TSLA

    4 1 Отговор

    До коментар #6 от "гост":

    Официално изявление на Мъск: където и да сте по света, ако компанията ви добива никел по устойчив за околната среда начин, Тесла ще ви предложи договор и ще го изкупи. Новите 4680 клетки са с основно никелов катод. Кобалтът и литият са отживелица.
  • 14 домакин

    5 8 Отговор

    До коментар #12 от "гост":

    Алоо, всезнайкото. Първо, ако китайците ще прецакват някой ще е американската тесла, а не VW.
    Второ че инфинити не са и на половината на цената на порше, пък продават толкова. Продават 10% от мерцедес, ауди и бмв.
    Ауди губели от нисан.... Какво сравняваш някакви изкорубени пластмасови джукита с ауди ?

    И най-накрая, ако се водиш по това коя кола се продава най-много си голям балък, честно.

    Коментиран от #15

  • 15 рено ентусиаст

    5 2 Отговор

    До коментар #14 от "домакин":

    Това което аз казвам че ФВ ще фалират до 5 години.
  • 16 ТурбоДизел

    2 7 Отговор
    VW са най-големите ,затова и са най-атакувани от САЩ за да осигурят пазар на Мъск.

    Коментиран от #17

  • 17 Турбо метан

    4 0 Отговор

    До коментар #16 от "ТурбоДизел":

    Как можа да сложиш САЩ и "Volkswagen с най-големите" в едно изречение? В САЩ Volkswagen са точно никои. По-скоро на Тесла започнаха да правят сечено, защото прекалено бързо се набута на Европейския пазар и германските политици рязко оттеглиха подкрепата си за Тесла, защото осъзнаха че стогодишните не могат да поддържат нейното темпо. Нито могат да я стигнат по темп на производство на електромобили, нито пък по темп на строеж на зарядни станции, което пък е една от основните причини клиентите да избират Тесла.

    Кой е луд да си купи електромобил, който няма къде да зарежда, а дори и да намери зарядна станция, ще му струва повече отколкото да кара на бензин, като зареди на зарядните изградени от стогодишните, които им продават тока евро за киловатчас.

    А зарядните на Тесла не стига че никнат като гъби след дъжд, но и зареждат за най-кратко време, а в същото време струват на германците почти колкото да си зареждат от контакта вкъщи.

    Коментиран от #18

  • 18 ТурбоДизел

    1 1 Отговор

    До коментар #17 от "Турбо метан":

    Къде съм написал ,че ФВ са най-големите В САЩ?! ....казвам изобщо в световен мащаб ,в САЩ може да не са ,но в Китай и на юг от САЩ са.А Тесла ще съществува благодарение само на печатането на пари от ДР и ще се нареди до Буик,Понтиак и др американски марки.Единствено китайските марки са конкурентни на ФВ,Тойота,Рено ,ПСА.
  • 19 ТурбоМетан

    1 0 Отговор
    Това с печатането на доларите и правителството на САЩ са ми любимите опорки. Всеки път, когато питам този, който я е казал как това обяснява рекордните продажби в Европа и Китай, обикновено започва да мига на парцали и се чува само оглушителна гробовна тишина.