Когато правиш едни от най-добрите спортни коли в света, няма как да не ги тестваш предварително. Именно такъв е случаят и с новото Porsche 911 GT3, което както ви разказахме, започва от 333 хиляди лева в България и може да достигне близо половин милион.

Германската компания разкри някои подробности за тестовете през които е преминало двувратото купе преди да бъде представено пред широката публика. Един от тях включва непрестанно шофиране със скорост от 300 км/ч на разстояние от 5000 км, като единствените почивки са при спирането за зареждане на автомобила.

Разбира се, пробите са направени на затворена писта с дължина от 23 км в тестов център на Porsche. Проста сметка показва, че това са над 217 обиколки, а 4.0-литровият боксер, който задвижва GT3 e работил над 16 часа. Освен тези тестове в автомобил, то самият двигател е претърпял още доста проби на различни стендове извън колата.
Коментиран от #5, #7, #8
-6 +33
-5 +33
-2 +18
Коментиран от #12
-37 +7
До коментар #1 от "Разбирач":
Е прав сииии.....Дачия са къде къде по хубави...😁
-6 +4
-10 +3
До коментар #1 от "Разбирач":
То и аз не гледам много не ги карат!🤔😉😂😂😂😂
-4 +2
До коментар #1 от "Разбирач":
Гледам доста Кайени по улиците, някои са на по 15-20години, но определено се карат много тези поршета.
Коментиран от #16
-2 +2
Най добрите! Факт!
-2 +6
Коментиран от #22
-3 +14
-0 +6
До коментар #4 от "Притежател 1":
Минала покрай колата на света-стана клонинг на рено и ги правят в Питещи романигерата-дачия докер с емблема на мерцедес=ситан 🤣
-4 +3
Тъпи германци
-11 +1
-6 +3
-5 +3
До коментар #8 от "Шофьор":
ТЕЗИ КОЧИНИ ИМАТ ИРАЗХОД НА МАСЛО НА 1000 к 1литър.които НЕЕ карал не е наливал.
-2 +3
Коментиран от #19, #21
-0 +4
-0 +4
До коментар #17 от "pbdan":
И по 30 мин на "суперчарджЕр" за още 30 км...още трябва да минава тези 5000 км 🤣🤣🤣
-0 +1
-2 +2
До коментар #17 от "pbdan":
Казваш някаква мощност, но пак бъркаш консумирана с потребявана! Едната се консумира от батерията, а другата се потребява от колелата.
-1 +0
До коментар #10 от "ggg":
Според статията автомобила не е изминал тези 500 км за 16 часа, защото 16 по 300 прави 4800.
Ето какво пише в статията:
"Проста сметка показва, че това са над 217 обиколки, а 4.0-литровият боксер, който задвижва GT3 e работил над 16 часа. "
По същата проста сметка, електрическия двигател на електромобила ще работи абсолютно същото време, за да измине това разстояние с 300 километра в час.
Коментиран от #25
-2 +0
До коментар #22 от "Бъркаш нещо":
Кой е тоя електромобил, който може да поддържа 300км/ч? За да се движи с 300 16 часа колко време ще зарежда? 60, 80, 100 часа?
Наясно ли си, че дори най-добрият съвременен автомобил с тая скорост ще зарежда в пъти по-дълго време, отколкото ще се движи? При пълна мощност батериите няма да са в оптимална температура, за да поемат максимален заряд, което увеличава времето за зареждане.
Коментиран от #27
-0 +1
-0 +0
До коментар #25 от "333":
"Проста сметка показва, че това са над 217 обиколки, а 4.0-литровият боксер, който задвижва GT3 e РАБОТИЛ над 16 часа. "
Въобще не става въпрос за колко време са изминати тези 5000 километра, а колко ЧАСА е работил ДВИГАТЕЛЯ при скорост 300 километра в час.
Въобще няма никакво значение какъв е двигателя. При 300 километра в час 5000 километра се изминават за едно и също ВРЕМЕ работа на двигателя. Ако започнем да изпадаме в подробности, ДВГ може, а и трябва да работи по време на зареждането с гориво, докато двигателя на електромобила не може да работи по време на зареждане, следователно ДВГ ще е работил повече време.
За времето за изминаване на 5000 км с електромобил с включено време за зареждане вече си прав, но това време няма нищо общо с времето за работа на двигателя.
-0 +0