6 Май, 2021 13:05 9 112 19

Снимки и подробности за невероятното ново Ferrari 812 Competizione

  • ferrari-
  • 812 competizione

Ускорението до 100 км/ч отнема 2.85 сек, а до 200 км/ч за 7.5 сек.

Снимки и подробности за невероятното ново Ferrari 812 Competizione - 1

Гамата Ferrari 812 е разширена с т.нар. "наточена" версия Competizione. Освен това Скудерията представи не само купе, но и тарга със сваляем покрив. Това са най-новите модели на марката с атмосферен V12 двигател.

Снимки и подробности за невероятното ново Ferrari 812 Competizione

Именно двигателят е отличителният белег на Ferrari 812 Competizione. Този високооборотен 6.5-литров V12 мотор развива мощност от 830 к.с. при 9250 об/мин. В същото време въртящият момент е относително малък - 692 Нм.

Снимки и подробности за невероятното ново Ferrari 812 Competizione

Това обаче съвсем не пречи на динамичните характеристики на колата. Суперкарът е значително олекотен, така че сега купето тежи 1 487 кг. Ускорението до 100 км/ч отнема 2.85 сек, а до 200 км/ч за 7.5 сек. Максималната скорост надвишава 340 км/ч.

Снимки и подробности за невероятното ново Ferrari 812 Competizione

Инженерите на Ferrari са усъвършенствали и фирмената седемстепенна трансмисия с двоен съединител. Модернизирано е и пълнопроводното шаси. За капак е инсталирана и нова ауспухна система, впечатляваща с изключително силен и спортен звук.

Снимки и подробности за невероятното ново Ferrari 812 Competizione

Новото Ferrari 812 Competizione може да се различи външно по увеличената решетка на радиатора, новия боди кит и ефектния заден спойлер. Освен това задното стъкло е премахнато от купето. В интериора има повече алкантара, а има и нови спортни седалки.

Снимки и подробности за невероятното ново Ferrari 812 Competizione


Поставете оценка:
Оценка 5 от 23 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Джони Факалот

    4 24 Отговор
    Със сигурност не е първото жълто Ферари, нито първото с централна линия. Но все пак ,Ферари ли преставят, или Ламборджини или Мустанг?
  • 2 1234

    7 55 Отговор
    Ферари са пътници като всичко италянско

    Коментиран от #8, #14

  • 3 ммммм

    34 1 Отговор
    страхотна машина.

    Коментиран от #12

  • 4 ПЕНСИОНЕР

    25 2 Отговор
    ЩЯХ ДА СИ ВЗЕМА ДВЕ АМА МИ СПИРАТ 50 ЛВ. ОТ БОЙКО.
  • 5 TRABANT GTI QUATRO LEGEND

    4 13 Отговор
    Стига глупости,искаме нов проект спортен TRABANT GTI QUATRO LEGEND 4х4. - 2.8 cc, 400 hp. ,0-100 км.ч за 3.6 sec. ЗАДЪЛЖИТЕЛНО да има сходни черти с легендата Трабант,да е в ограничен брой ,да не струва повече от 65 000 €, Само по такъв начин може да превърнем легендата Трабант в спомен от бъдещето
  • 6 Харесва ми

    15 2 Отговор
    но трябва да говоря с газаджията защото на този V12 няма да смогна и с "магарешки" бензин.
  • 7 Scuderia

    14 0 Отговор
    Ферари следват една линия и тя отново се вижда.Когато Ф1 отборът е в криза,шосейните модели са отлични и обратното.
  • 8 аман от дебили

    27 1 Отговор

    До коментар #2 от "1234":

    Ferrari 812 Competizione - 999 екземпляра по € 499.000 и
    Ferrari 812 Competizione A (Targa) - 499 екземпляра по € 578.000 - всичко продадено и платено, преди да е започнало производството. За последната година имат бум в продажбите.

    Коментиран от #9, #10

  • 9 jap

    7 26 Отговор

    До коментар #8 от "аман от дебили":

    Виж продажбите и цените на NISSAN GT-R.Динамичните му характеристики са по добри а е на пазара от 2007-ма.
  • 10 Scuderia

    14 2 Отговор

    До коментар #8 от "аман от дебили":

    Имайки предвид,че това е най вероятно последният им изцяло атмосферен модел,е най-добрата покупка.Разбира се следващите ще имат електромотор на предната ос,но като себестойност няма да се мери със сегашните модели.Нищо чудно след 10-15 години цената им да надмине тази на 250GTO.

    Коментиран от #11, #16

  • 11 Това е едно

    2 0 Отговор

    До коментар #10 от "Scuderia":

    от нещата, които ще ми липсват - il rombo della Ferrari...
  • 12 гост

    3 16 Отговор

    До коментар #3 от "ммммм":

    Да набира като 600 кубика ямаха до 200 ,за 3000 лева . Това не знам колко е. На R1 не може да се опре ,ма за толкова пари чудеса ли да искаме?
  • 13 БАРС

    8 0 Отговор
    ХАРЕСВА МИ.Красиво направено.
  • 14 5678

    1 2 Отговор

    До коментар #2 от "1234":

    Пише се"италИянско". Идва от"ИталИя".

    Коментиран от #15

  • 15 56789

    2 1 Отговор

    До коментар #14 от "5678":

    Извинявам се! Толкова бях възмутен от неграмотността, ширеща се из коментарите, че направих грешка в бързината - пише "италИАнско"

    Коментиран от #17

  • 16 Jigulia

    1 0 Отговор

    До коментар #10 от "Scuderia":

    що си мислиш пък, че цената на 250ГТО ще седи все каквато е сега?! Или ше поевтинее?!
  • 17 Jacques Yves Moineau

    1 1 Отговор

    До коментар #15 от "56789":

    Хахаха, представям си колко гадно ти е станало като си си видял предния коментар. 🖒

    Коментиран от #18

  • 18 Мда

    0 0 Отговор

    До коментар #17 от "Jacques Yves Moineau":

    Така е! Плюсът е от мен
  • 19 1000 SEL

    0 3 Отговор
    Тези няма ли да изкарат най накрая някой хипер кар ? Минаха толкова години а характеристиките им на всичките им коли почти еднакви с едни + - 20-30 километра разлика ,само опаковката им различна ! Явно ферари се намират в по ниска ниша от хиперкарите ! Жалко ,защото жабарите имат потенциал за такива автомобили ,но явно не там се целят !!!