Last news in Fakti

27 Юли, 2011 14:44 7 868 34

1000 коня за Cadillac CTS

  • henessey-
  • cadillac cts

Тунинг ателието Henessey подготвя уникален суперкар, който ще бъде изграден на базата на купето Cadillac CTS. Най-интересното около този проект е, че мощността на доработената кола ще е сравнима с тази на най-бързия сериен автомобил в света  Bugatti Veyron.

Под капака на американското тунинговано купе се крие V-образен осемцилиндров двигател с работен обем от седем литра. Моторът е снабден с два турбо компресора и с ковани бутала. Нов е и разпределителният вал, както и голяма част от останалите детайли по силовия агрегат.

След тази кардинална преработка мощността на двигателя достига точно 1 000 к.с., а максималния въртящ момент - 1 286 Нм. По последният показател произведението на Henessey дори надминава малко всепризнатия Veyron.

Въпреки равенството по мощност и максимален въртящ момент обаче, тунингованото чудовище все още не може да се мери с Bugatti Veyron. Ускорението му от 0 до 100 км/''ч е 3.5 секунди, резултат по който американеца значително отстъпва.

Максималната скорост също е по-малка. 370 км/ч срещу рекорда от 407 км/ч на Veyron. Да не говорим, че Bugatti разполага и с по-мощна модификация Super Sport, която е способна да достигне максимална скорост от 431 км/ч.

От тунинг фирмата заявяват, че причина за по-ниските динамични показатели на Cadillac-а се крият в по-лошата му аеродинамика и в неудачната скоростна кутия. Въпреки това те са горди с постижението си и казват, че вбъдеще има вариант и за допълнителна доработка.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 gazis

    13 25 Отговор
    teq hamerikanci akal nqmat !!!

    Коментиран от #8

  • 2 dumbass

    13 4 Отговор
    Heh ne e zle
  • 3 ШишоБакшиооо

    17 6 Отговор
    от близо 40 години насам, това е една от малкото американски коли която наистина да пълни душата ! Писна им на хората вече от някакви грозотии като AMC Гремлин или Понтияк Азтек, или пък Форд F650 дето харчи много повече отколкото върви, при това е дизел... CTS е красив, независимо дали този или седана... единствено комби версията създава дилемата дали е красива или не :)
  • 4 Georgi

    6 16 Отговор
    ne mi haresva dizaina no kato se setq kak izglejda Eldoradoto im pro6tavam :)

    Коментиран от #11

  • 5 роро

    13 9 Отговор
    ...супер е..кефи дори по-вече от грозния вейрон...е това си е мое мнение...

    Коментиран от #7

  • 6 hemi

    6 6 Отговор
    SSC Ultimate Aero
  • 7 stefan

    3 4 Отговор

    До коментар #5 от "роро":

    da i az mislia taka
  • 8 vEnzo

    10 10 Отговор

    До коментар #1 от "gazis":

    А немците като пуснат някоя уродлива бракма с 500- 600 коня и всички изпадате в екстаз.

    Коментиран от #13

  • 9 biv6 fen na bmw

    5 8 Отговор
    Въпреки равенството по мощност и максимален въртящ момент обаче, тунингованото чудовище все още не може да се мери с Bugatti Veyron. Ускорението му от 0 до 100 км/'ч е 3.5 секунди, резултат по който американеца значително отстъпва.
    Максималната скорост също е по-малка. 370 км/ч срещу рекорда от 407 км/ч на Veyron. Да не говорим, че Bugatti разполага и с по-мощна модификация Super Sport, която е способна да достигне максимална скорост от 431 км/ч.
  • 10 sky

    11 1 Отговор
    Американски автомобил, който ми харесва изключително много, поне визуално.
  • 11 Evolution

    10 1 Отговор

    До коментар #4 от "Georgi":

    Дай да видим какъв дизайн ти "харесва"... А иначе колата е повече от супер :)
  • 12 име

    9 3 Отговор
    убаво е
  • 13 Deyan

    3 4 Отговор

    До коментар #8 от "vEnzo":

    фактори като живот на агрегата не важат а?

    Коментиран от #28

  • 14 rm

    11 1 Отговор
    просто звяр!!
  • 15 mar29

    10 10 Отговор
    Те американците хубаво пускат 1000 коня двигател,ама защо не разработят нещо,което да гори 3 на 100 ? То от 8 цилиндъра дали ще извадиш 600,700, 800 или 1000 конски сили,колата все ще върви като луда.Ама нека да предложат нещо на пазара,което да "мирише" горивото !!!

    Коментиран от #16, #34

  • 16 Hyundai SantaFe/MB

    16 0 Отговор

    До коментар #15 от "mar29":

    Че за какво им е нисък разход като цената на литър бензин е под един долар...демек с един V8-мак за 30тина долара можеш да минеш 200 км... в България да речем една средностатистическа дизелова кола харчи средно 6/100 200 км = 12 л х 2.50 е по-качествената нафта и пак 30лв...а разликата в заплатите...американските в пъти по - напред.. :)
  • 17 Yorgo

    6 1 Отговор
    GMC ve4e po4naha da praviat ka4estveni koli.a ima i nov rekord za 305 konia s 31 MPG na ford mustang 2011 model.ima i mnogo interesen chevrolet volt s koito se vozi6 bez pari
  • 18 user

    11 14 Отговор
    Power is nothing without control - харесвам американските автомобили, особено по-старите им модели, но да сложиш 1000 коня и да не създадеш скоростна кутия за нея - е защо ? Да сложно е, да скъпо е и изисква време и нерви, но имаш завършен продукт. Посланието е - можем да правим мощни двигатели, но няма на какво да ги монтираме ! Тук трябва шаси, скорости, спирачки и какво ли още не - затова Вейрона е номер 1 засега - защото е създаден с безкомпромисна немска прецизност !
  • 19 lud

    14 7 Отговор
    предпочитам този Cadillac 100000 пъти пред веyрон.... поне за мен няма значение че правел 100 за 3.5 а веyрон за 2.5 или колкото там... CTS-то каде каде по приятна и спортна визия от тоз чукан веyрона ...
  • 20 Име:

    20 6 Отговор
    кфи вейрони бе кфи кадилаци за тия пари има ламборгинита, ферарита, астъни, поршета нищо че ще са с около 300-500к.с
    100 пъти са по-готини от вейрон или какъвто и да било кадилак
  • 21 xe xe xe xe

    12 5 Отговор
    Kum nomer 20 evala kolega taka si e.Ferrari ima istoriq v motornite sportove kakvato nikoi drug nqma ima stil klasa.Vseki si obru6ta glavata sled Ferrari dori babi4kite a sled nqkoq qponska ili amerikanska taliga samo pup4ivi tineidjuri koito dori neznaqt 4e edinicata konska sila e ostarqla i e neto4na vuvedena ot James Watt.

    Коментиран от #30

  • 22 ГОСТз

    6 4 Отговор
    Честно да ви кажа не виждам смисъл от тея коли... а и колегата от номер 20 е много прав.
  • 23 :D

    3 5 Отговор
    Bugatti Veyron ne e nai-barziq serien avtomobil :D
  • 24 Evolution

    8 2 Отговор
    До последните 3-ма - Момчета Чували ли сте, возили сте се в "мускулеста кола"? Да не говорим след какви коли се обръщат пъпчивите дечица като вас май... Да не говорим пък за историята на Кадилак ;) Така че стига сте си правили изводите от плейстейшъна...
  • 25 666

    9 6 Отговор
    tez ferraritai lamborginita po sumati pari nali padat ot qposnki taligi po 20 000 leva koi ne se obru6ta kato vidi skyline ili supra...
  • 26 ГОСТз

    12 4 Отговор
    Аз Плейстейшън нямам... Ама не виждам кое му е толкова гъзарията да караш кола дето гори 100литра на 100км.
  • 27 1212122

    6 0 Отговор
    Единственото което мога да кажа за този Кадилак е ,че е красив ама много. Много ми харесват ъгловатите форми просто колите от 80-те са ми любими като визия. Когато излизат такива съвременни модели с рабати форми много се радвам!
  • 28 vEnzo

    5 0 Отговор

    До коментар #13 от "Deyan":

    Не знам някоя от тунинг фирмите на мерцедес, бмв, ауди и т.н. да се занимават сериозно със спорт. Масовите им тунинг произведения са псевдо- спортисти с дизайн на семейни автомобили.
  • 29 rd

    4 0 Отговор
    Няма на този свят кола, дето да се произвежда изцяло от един производител. Винаги има доставчици на части и възли, които са се специализирали в тяхното производство и разработка и дават добро качество и актуална техника на добра цена. Нищо не им пречи да си купят една европейскаа скоростна кутия, има достатъчно производители. Просто в този проект зора е да се покаже, че американските коли още могат да покажат мускули...
  • 30 MAZDA

    4 4 Отговор

    До коментар #21 от "xe xe xe xe":

    Съгласен съм,че японските автомобили до известна степен са безлични, те са просто работещи и верни, някой от тях и много красиви. Фен съм, огромен такъв, на италианските автомобилни марки, в частност Ферари, Мазерати,Ламборгини, Бугати, Де Томазо. Харесвам изключително много Алфа- Ромео (имам 1 брой), Ланча и дори Фиат. Почти нямат кола пред която човек да остане равнодушен. Ненавиждам Мерцедес(с мн. малки изключения),БМВ(заради селския имидж и липса на иновации в дизайна), Опел(имат някои симпатични модели)..От немските единствено от Ауди съумяват да правят красиви и вярвам качествени автомобили. Специално този Кадилак, не ме впечатлява с нищо!
  • 31 real

    2 0 Отговор
    Cadillac CTS ми е една от любимите коли, още като я видях във филма Матрицата Презареждане. Въпреки че минаха доста години от тогава, все още не мога да си я купя, струва бая пари дори и на толкова години. Уникална е!!!
  • 32 Seksa

    2 0 Отговор
    Ето това е колата, ето това ! Кога ще ги стигнем, не знам... А от Audi нека рекламират :D:D:D
  • 33 Prelude

    1 0 Отговор
    Мощност се прави лесно, но трудно се слага на асфалта. Тоя Кадилак е едно от многото доказателства за това.
  • 34 Ток

    1 0 Отговор

    До коментар #15 от "mar29":

    Те я предложиха - Шевролет Волт "мирише" много под 3 литра. До №26 -ГОСТз, къде ги прочете тия 100/100, нито Вайрон, нито CTS гори толкова, ама така да си плюем по всичко наред със старото мислене че американка под 20/100 не пада. Лично на мен новата дизайнерска линия на Кадилак ми допада много. Изключително индивидуална, различна от заобикалящата ни сивота.