Last news in Fakti

1 Август, 2011 10:56 3 913 22

И Bugatti ще монтира електромотор

  • bugatti galibier

Новият хечбек на Bugatti, който ще получи името Galibier, ще се появи в дилърските центрове на марката през есента на следващата година. Според германските медии, производството на Galibier ще започне след като бъде продаден и последния Veyron.

По нова, непотвърдена информация тиражът на Galibier ще е доста по-голям от този на Veyron. Ще припомним, че от модела Veyron компанията направи само 300 екземпляра. Към тях трябва да се добавят и 150-те роудстъра, както и 30-те бройки от най-наточената версия Super Sport.

Сега идеята на Bugatti е да произведе Galibier в значително по-голяма серия, която ще е в диапазона между 1 000 и 1 500 екземпляра. Точната цена на новия свръх луксозен хечбек все още не е ясна, но експертите са на мнение, че тя ще е от порядъка на 1.2 млн - 1.5 млн. евро.

Под капакът на най-скъпия хечбек в света ще бъде монтиран същия двигател от Veyron, но той ще разполага с доста по-малко конски сили. Мощността му ще бъде намалена до 800 к.с., а според инженерите на компанията това ще доведе до по-добро управление на автомобила и по-голям ресурс на мотора.

Освен това се носят слухове, че Galibier ще бъде снабден и със хибридна схема на задвижване, което означава, че към бензиновия двигател ще бъде монтиран и електромотор. Благодарение на последния автомобилът ще може да изминава само на ток разстояние от 40 километра.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Дошо

    15 20 Отговор
    Както всичко произведено от ВАГ и това няма да си заслужава парите
  • 2 Хейтар

    16 14 Отговор
    Ако искат и реактивен двигател да монтират пак си остава л..но тва Bugatti,кола за комплексари и женчовци с лош вкус за коли

    Коментиран от #3

  • 3 Стамен

    16 8 Отговор

    До коментар #2 от "Хейтар":

    А бе аз нека карам едно такова, пък ти си мисли за мен каквото си искаш. Според мен Galibier ще е по-уникален и от Veyron, нищо, че ще е с по-малко коне.

    Коментиран от #4, #6, #11

  • 4 QWERTY

    9 4 Отговор

    До коментар #3 от "Стамен":

    Пък нека ти изпие животеца от данъци,сервизи и части.

    Коментиран от #19

  • 5 vaZko

    9 7 Отговор
    Според мен не трябва никакъв електро двигател за BUGATTI GALIBIER това ще е най-голямата грешка на фирмата производител. Не съм против електромоторите, но това е пълна простотия. Как може на една кола като BUGATTI да се сложи електромотор. Това е нечувана простоия с главно "П". Ако това се сбъдне, реномето на VAG ще падне до нулата и ще се продават много малко коли от това BUGATTI. В заключение ще кажа, че е хубаво кола да има електромотор, но е немислимо една кола като BUGATTI да има електромотор.

    Коментиран от #7, #22

  • 6 Хейтар

    9 2 Отговор

    До коментар #3 от "Стамен":

    Дано някой ден да имаш средствата да караш едно такова,пожелавам ти го от сърце ! Но за мен това е пълна смехория,купуваш само едно име Бугатти нищо друго ! Ако искаш представителна кола,че да се правиш на баровец има каде каде по-добри коли ! Тва Бугатти колко ще му е живота според теб в България? Ако се счупи недай си боже ще му платиш още 1 път цената в сервиза.

    Коментиран от #8

  • 7 вайрончо

    15 5 Отговор

    До коментар #5 от "vaZko":

    Мисли и в друг аспект. 2014 г. влиза евро 6. Във все повече големи градове на запад качват степента на евронорматата. Да не стане така че да си купиш най-скъпата кола, а пък да не можеш да влезеш в центъра на някой град и да обикаляш като клошар покрайнините :) Това важи и за всички други лакоми коли. За нас е по-важно такива зилове като тая, Q7 и други подобни да ни душат по-малко и колкото може повече време да се движат на ток в градско.
  • 8 .

    2 6 Отговор

    До коментар #6 от "Хейтар":

    Ако имаш парите да си го купиш, няма да ти пука дали ще се чупи и колко пари ще ти излязат ремонтните работи. :) Това не е бюджетен автомобил!

    Коментиран от #14

  • 9 Антон

    4 14 Отговор
    "Освен това се носят слухове, че Galibier ще бъде снабден и със хибридна схема на задвижване..." Що за новина е това? Излезнали някакви непотвърдени слухове ,и какво от това ?

    Аз лично не мисля ,че ще има хибрид.Тази кола би станала още по нелепа ако има и претенции за екологя.
  • 10 име

    4 1 Отговор
    те сега и комби да пуснат и версия с предно предаване, между другото и джип нямат също така и дизел да монтират
  • 11 Дошо

    6 4 Отговор

    До коментар #3 от "Стамен":

    То пък Вейрона е толкова уникален, че.... нямам думи.Един куп тенекии за милион евро с претенции за най-супер спортния автомобил, който пада от двайсет пъти по-евтин спортист.
  • 12 ими

    6 0 Отговор
    олиииии не са му турили халогенки сигурно са некоя екстра или аз трябва да си ги монтирам
  • 13 Deyan

    3 1 Отговор
    Какво означава това?

    "Мощността му ще бъде намалена до 800 к.с., а според инженерите на компанията това ще доведе до по-добро управление на автомобила и по-голям ресурс на мотора."

    Може би повечето коне и нютона биха го приравнили с ефимерния Nissan Skyline и неговите 1000+ коня и 99км живот?

    Коментиран от #18

  • 14 Хейтар

    1 1 Отговор

    До коментар #8 от ".":

    Колко ме развесели приятел няма да ти шепна ! По твоята логика ако имаш пари да купиш една кола и всичко свършва там така ли ? Добре ти работи за 300 лв събирай с години наред пари,купи един бензинов Мерцедес С 500 2005-2006 година и ще седнеш и само ще караш нали ? Той сам ще се ремонтирва и ще си сипва бензин ? Веднъж като го купиш повече няма да те бърка за нищо друго,защото ще си го гледаш пред къщата като стой паркиран. Мисълта ми е че работата не е само там да купиш един скъп автомобил,цаката е да ти е по джоба ! А не както си мислиш ти.

    Коментиран от #15, #17

  • 15 Deyan

    1 1 Отговор

    До коментар #14 от "Хейтар":

    Работата е, че този тип автомобили ги купуват именно хора на които им е по джоба. Има хора с пари и пари-- и пак пари. Те също купуват картини за десетки и стотици милиони, нещо за което вие само бихте се скандализирали, нали?

    С добро.
  • 16 Пропан Бутанов

    2 1 Отговор
    Освен електромотор, да му сложат и една газова уредбичка на това Bugatti.
  • 17 520 zender

    2 1 Отговор

    До коментар #14 от "Хейтар":

    О,нищо не свършва с покупката.Имам приятел който кара А6 на 15години.Каза че я е купил за 10 000 на времето и в момента разходите за ремонт ,застраховки и каско отдавна превишават тази сума.За старата си кола аз дадох за ремонт минимум 2000 за година и половина но не се е чупила при мен-така я взех..
  • 18 Дошо

    2 1 Отговор

    До коментар #13 от "Deyan":

    99км друг път
  • 19 Evolution

    2 1 Отговор

    До коментар #4 от "QWERTY":

    Има един лаф - По-добре да плача в лимузина,отколкото да се радвам в градския транспорт...
  • 20 G777

    0 1 Отговор
    ISKAME METAN
  • 21 niki

    1 0 Отговор
    do w4era wla4i kolonka za benzin a dnes alektromer ahhahahahah
  • 22 vaZko

    1 0 Отговор

    До коментар #5 от "vaZko":

    Електромотора съсипва тръпката от това да караш бензинова или дизелова кола. Както и при горивата газ и метан няма никакво усещане, че караш. Иначе съм съгласен с това за евро стандартите.