Last news in Fakti

18 Юни, 2021 10:54 6 171 24

Най-неуспешните италиански автомобили (ЧАСТ II)

  • италиански автомобили
Най-неуспешните италиански автомобили (ЧАСТ II) - 1

ЧАСТ I

Продължаваме да ви разказваме за най-неуспешните италиански автомобили, като след сравнително масовия Spider на Alfa romeo, отиваме към друга масова италианска марка Lancia.

Lancia Stratos HF

Най-неуспешните италиански автомобили (ЧАСТ II)

Произвеждана от 1972 до 1978 г., Lancia Stratos HF е легендарен рали автомобил, който е оставил незаличим отпечатък в историята на ралито, но пътната му версия е напълно шантава и дори опасна.

Lamborghini Urraco

Най-неуспешните италиански автомобили (ЧАСТ II)

Lamborghini Urraco е първият опит на инженерите на Lamborghini да създадат сравнително евтин спортен автомобил, който обаче се провали с гръм и трясък. Автомобилът се задвижва от 2,0-литров V8 двигател със 180 конски сили. От 0 до 100 км / ч. той се ускорява за 7,2 секунди и има максимална скорост от 215 км/ч. В резултат се оказа, че автомобил Lamborghini с такива технически и динамични характеристики не е необходим на никого, така че са произведени само 66 копия.

Ferrari Dino 208 GT4 и Ferrari Dino 308 GT4

Най-неуспешните италиански автомобили (ЧАСТ II)

Подобно на Lamborghini Urraco, Ferrari Dino 208 GT4 и Ferrari Dino 308 GT4 са бюджетни автомобили от Ferrari, задвижвани съответно от 2.0 и 3.0 литра V8 двигатели. Въпреки факта, че за времето си автомобилите имат сравнително добри динамични характеристики и галопиращ жребец по радиаторните решетки, никой не ги смяташе за Ferrari и те не бяха много търсени.

Ferrari 410 Superamerica Coupe от Carrozzeria Ghia

Най-неуспешните италиански автомобили (ЧАСТ II)

Гледайки тази кола е трудно да се повярва, че е италианска. Това обаче е наистина италианска кола. Освен това това е автомобил на Ferrari, чийто дизайн е разработен от изтъкнатото италианско студио Carrozzeria Ghia. Феновете на Ferrari все още не разбират как италианският автомобил е станал с американски дизайн. Мисля, че няма нужда да обяснявамe защо тази кола не е била търсена.

De Tomaso Mangusta

Най-неуспешните италиански автомобили (ЧАСТ II)

Първоначално тази кола трябваше да бъде разработена в сътрудничество с Карол Шелби и оборудвана със 7,0-литров V-8 двигател, но Карол Шелби отказа да си сътрудничи с Алесандро Де Томасо, в резултат на което автомобилите трябваше да бъдат оборудвани с 8- цилиндрови V-образни двигатели с обем 4,7 и 4,9 литра. Според легендата колата е специално кръстена на мангуста, животно, способно да убие кобра, но De Tomaso Mangusta никога не успя да стори това.


Поставете оценка:
Оценка 3.7 от 15 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Геле

    75 2 Отговор
    Младите сега не знаят. Но в онези години тези автомобили бяха недостижими за масата. За това са имали ограничени продажби.

    Днес цените им вървят стремглаво на горе и са едни от най-търсените на аукционите
  • 2 Asd

    81 4 Отговор
    Stratos, Spider, Mangusta да ги наречеш неуспешни....
    Стратосът поставя нова ера в рали шампионата, а Спидерът се произвежда толкова дълго просто защото е красив. ДеТомазото просто е бутиково.
    Карай...

    Коментиран от #15

  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 5 Hellish

    41 2 Отговор
    Спайдърът на Алфа е легендарен автомобил нареждащ се до коли като Е тайп на Ягуар. Участва в повечето филми през 60-те и70-те.
    Другите изброени са ексклузивни модели пройзведени в малки тиражи и не насочени към масовият протребител. Ферари 250 gto също е науспешен нали, все пак малко бройки са продали нали. Нищо, че една сега струва колкото годишното пройзводство на Хюндай
  • 6 хаха

    15 1 Отговор

    До коментар #4 от "Механик":

    Едва ли са трима. Не вярвам шефа им да мъчи трима да пишат общо 3 статии за цял ден
  • 7 Шофьор на италкарс

    26 0 Отговор
    Да напишеш, че Ланччия Стратос и Алфа Спайдър Дуетто Танто са неуспешни автомобили, означава че мамицата ти тъпа и проста 4 пъти във въздуха те е фъргала и 3 пъти не те е улавяла. От това са се получили умствени изменения.
  • 8 хаха

    36 1 Отговор
    От статията разбирам, че неуспешни коли наричаме тези, които са продали малко бройки.

    Значи да разбирам че всички Ферарита до днес са неуспешни хахахаха
  • 9 Корона глад

    35 1 Отговор
    Нямам никакви претенции, коя от тези *неуспешни* Италия ки да бъде в гаражът ми. Класики до една!!!
  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 Глей ти

    31 1 Отговор
    За пореден път се убеждавам, колко много труд и средства се хвърлят да се създава лоша слава на италианските автомобили. И въпреки всичко, те си остават едни от най-добрите коли.
  • 13 Глей ти

    27 0 Отговор
    И да попитам г-н Славчев. Това платена антиреклама ли е, или днес е безплатна?
  • 14 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 15 Прав си

    8 1 Отговор

    До коментар #2 от "Asd":

    а и Ламборгини Ураку не е произведено в 66 екземпляра.По сайтовете за продажба на автомобили в Германия и Италия има не 1 и 2 обяви в които се предлага този модел.
  • 16 турбо жигули

    1 0 Отговор

    До коментар #3 от "kvy":

    Как кой, някои Голфаджия.
  • 17 Буха ха

    18 0 Отговор
    Някои от десетте са смешни, но да добавиш Alfa Romeo Spider и Lancia Stratos към групата издава ограничени автомобилни познания. Не бих казал че и De Tomaso-то е провал, по-скоро е типичен представител на малките производители от онова време, с всичките преимущества и недостатъци характерни за тях.
  • 18 Гошо

    13 0 Отговор
    А сега напишете имената на тъпаците сътворили този шедьовър!
  • 19 един от стадото

    13 0 Отговор
    няма да коментирам. Фаберже само 68 яйца да направи и той..Как не го е срам
  • 20 Вълко Червенков

    9 0 Отговор
    Има доста спорни моменти в тази статия,но някои от тези коли наистина не са били върха на технологиите и качеството за тогава.Въпреки всичко,всяка от тях е била доста по-пъргава,бърза и ексклузивна от който и да е масов автомобил от онова време.На фона на автомобилната соц фауна,тези автомобили са изглеждали като нещо супер модерно и изпреварило времето си.Всичко е относително.
  • 21 ДЖОН РАМБО

    11 2 Отговор
    Тая статия още малко ще каже че Сузуки , Опел и Форд не са с италиански JTD двигател ! Също в Америка не се движат бусове с марката RAM които всъщност са ...... ФИАТ ДУКАТО !
  • 22 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 23 Хайл

    14 0 Отговор
    Автора на "статията" явно не разбира нищо от коли или е извратеняк електричяр
  • 24 Порно

    10 0 Отговор
    Спайдъра е уникална кола. Стратоса е разработен като състезателен автомобил, продавани са бройки за хомолагацията. Авторчето по добре да превежда рецепти, има по голям шанс да не му забележиш глупотевините.