Продължаваме да ви разказваме за най-неуспешните италиански автомобили, като след сравнително масовия Spider на Alfa romeo, отиваме към друга масова италианска марка Lancia.
Lancia Stratos HF
Произвеждана от 1972 до 1978 г., Lancia Stratos HF е легендарен рали автомобил, който е оставил незаличим отпечатък в историята на ралито, но пътната му версия е напълно шантава и дори опасна.
Lamborghini Urraco
Lamborghini Urraco е първият опит на инженерите на Lamborghini да създадат сравнително евтин спортен автомобил, който обаче се провали с гръм и трясък. Автомобилът се задвижва от 2,0-литров V8 двигател със 180 конски сили. От 0 до 100 км / ч. той се ускорява за 7,2 секунди и има максимална скорост от 215 км/ч. В резултат се оказа, че автомобил Lamborghini с такива технически и динамични характеристики не е необходим на никого, така че са произведени само 66 копия.
Ferrari Dino 208 GT4 и Ferrari Dino 308 GT4
Подобно на Lamborghini Urraco, Ferrari Dino 208 GT4 и Ferrari Dino 308 GT4 са бюджетни автомобили от Ferrari, задвижвани съответно от 2.0 и 3.0 литра V8 двигатели. Въпреки факта, че за времето си автомобилите имат сравнително добри динамични характеристики и галопиращ жребец по радиаторните решетки, никой не ги смяташе за Ferrari и те не бяха много търсени.
Ferrari 410 Superamerica Coupe от Carrozzeria Ghia
Гледайки тази кола е трудно да се повярва, че е италианска. Това обаче е наистина италианска кола. Освен това това е автомобил на Ferrari, чийто дизайн е разработен от изтъкнатото италианско студио Carrozzeria Ghia. Феновете на Ferrari все още не разбират как италианският автомобил е станал с американски дизайн. Мисля, че няма нужда да обяснявамe защо тази кола не е била търсена.
De Tomaso Mangusta
Първоначално тази кола трябваше да бъде разработена в сътрудничество с Карол Шелби и оборудвана със 7,0-литров V-8 двигател, но Карол Шелби отказа да си сътрудничи с Алесандро Де Томасо, в резултат на което автомобилите трябваше да бъдат оборудвани с 8- цилиндрови V-образни двигатели с обем 4,7 и 4,9 литра. Според легендата колата е специално кръстена на мангуста, животно, способно да убие кобра, но De Tomaso Mangusta никога не успя да стори това.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Геле
Днес цените им вървят стремглаво на горе и са едни от най-търсените на аукционите
11:09 18.06.2021
2 Asd
Стратосът поставя нова ера в рали шампионата, а Спидерът се произвежда толкова дълго просто защото е красив. ДеТомазото просто е бутиково.
Карай...
Коментиран от #15
11:09 18.06.2021
3 Този коментар е премахнат от модератор.
4 Този коментар е премахнат от модератор.
5 Hellish
Другите изброени са ексклузивни модели пройзведени в малки тиражи и не насочени към масовият протребител. Ферари 250 gto също е науспешен нали, все пак малко бройки са продали нали. Нищо, че една сега струва колкото годишното пройзводство на Хюндай
11:23 18.06.2021
6 хаха
До коментар #4 от "Механик":
Едва ли са трима. Не вярвам шефа им да мъчи трима да пишат общо 3 статии за цял ден11:26 18.06.2021
7 Шофьор на италкарс
11:34 18.06.2021
8 хаха
Значи да разбирам че всички Ферарита до днес са неуспешни хахахаха
11:41 18.06.2021
9 Корона глад
11:51 18.06.2021
10 Този коментар е премахнат от модератор.
11 Този коментар е премахнат от модератор.
12 Глей ти
12:54 18.06.2021
13 Глей ти
12:57 18.06.2021
14 Този коментар е премахнат от модератор.
15 Прав си
До коментар #2 от "Asd":
а и Ламборгини Ураку не е произведено в 66 екземпляра.По сайтовете за продажба на автомобили в Германия и Италия има не 1 и 2 обяви в които се предлага този модел.15:37 18.06.2021
16 турбо жигули
До коментар #3 от "kvy":
Как кой, някои Голфаджия.17:05 18.06.2021
17 Буха ха
19:22 18.06.2021
18 Гошо
19:58 18.06.2021
19 един от стадото
20:04 18.06.2021
20 Вълко Червенков
20:45 18.06.2021
21 ДЖОН РАМБО
22:37 18.06.2021
22 Този коментар е премахнат от модератор.
23 Хайл
09:56 19.06.2021
24 Порно
17:42 19.06.2021