Неведнъж вече ви разказвахме за новото BMW, което представлява хечбек вариант на хитовата баварска трета серия. До този момент обаче всичката информация беше неофициална. Сега, малко преди публичната премиера на колата, която ще се състои след по-малко от месец в Женева, ви представяме предпремиерно първите официални подробности за BMW 3 GT.
Подобно на по-голямото BMW 5 GT и тук съкращението идва от Gran Turismo. Идеята на този автомобил е да съчетае в едно спортен характер и практичност, при това в средния автомобилен клас. За целта баварските дизайнери са смекчили някои от линиите на стандартната "тройка" и са оборудвали GT с врати без рамки на прозорците.
Още от новостите са активен заден спойлер, автоматично отварящ се при скорост над 110 км/ч, който според мнозина не е нужен на точно такъв тип автомобил, но като дизайнерско решение е атрактивен. Иначе колата ще се оборудва с два двулитрови четирицилиндрови дизела с мощност 143 к.с. (320 Нм) и 184 к.с. (380 Нм).
Бензиновите агрегати ще са три, два от които са четирицилиндрови. Те са с работен обем от два литра и мощност съответно 184 к.с. (270 Нм) и 245 к.с. (350 Нм). На този етап топ моторът ще е редови шестак с мощ от 306 коня и максимален въртящ момент 400 Нм. Всички агрегати без изключение са оборудвани с турбо компресори.
Скоростните кутии са шестстепенна механична и осемстепенна автоматична. Що се отнася до габаритите, то GT е по-дълъг и по-висок от комбито 3er Touring, като благодарение на това мястото за краката на задните пасажери е увеличено със 70 мм. Обемът на багажното пространство може да варира от 520 до 1 600 литра.
Освен стандартните варианти на изпълнение Sport Line, Luxury Line и Modern Line, всеки желаещ може да поръча опционния M-пакет, който ще добави към автомобила аеродинамичен екстериорен боди кит, спортно окачване и 18-цолови колела. Сега, след като научихте подробностите можете в коментарите да споделите вашето мнение по темата.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 330i
09:14 09.02.2013
2 един от многото
09:22 09.02.2013
3 случаен
09:37 09.02.2013
4 Джаро
10:31 09.02.2013
5 nikito_blend
10:38 09.02.2013
6 Audi
10:47 09.02.2013
7 Laksk
Коментиран от #9, #15
11:22 09.02.2013
8 B M W FaN
11:27 09.02.2013
9 M_SUX
До коментар #7 от "Laksk":
"Тъжният изрод от серия 1", човек 5 минути се смея в нас - много добре казано.11:34 09.02.2013
10 BRABUS
11:50 09.02.2013
11 Guest
ako 6te s 4 vrati dav e 5 seria
kato 6te e sljebna limozina da e 7 seria
ako 6te e barovsko bmw dva e 6 seria
vsi4ko ostanalo e za masata
Коментиран от #23
12:06 09.02.2013
12 анти бмв
12:19 09.02.2013
13 ккк
Коментиран от #16, #25
13:07 09.02.2013
14 специалиста
13:25 09.02.2013
15 The Bear
До коментар #7 от "Laksk":
Е откак излезе това поколение на 1-ва серия се чудя кво не ми харесва и кво ме смущава толкова, че ми е неприятно всеки път като погледна тази кола Ми точно "тъжен изрод" Браво за проницателността и точното определение А колкото до показаната 3-та серия ГТ - № 13 пък е дал точно определение като предполагаема разшифровка на съкращението и аз съм съгласен с прогнозите му относно продажбите....13:41 09.02.2013
16 Стефан Никодимов
До коментар #13 от "ккк":
Абе сигурен ли си, че трета серия не се продава добре според очакванията им? Защото доколкото си спомням точно 3-ката е в топ 10 по продажби е Европа и то пред някои доста по-евтини коли, които се предполага да се продават в по-голяма бройка. За 5 GT ще трябва да се съглася, но при такава ненормална цена, там просто няма как да стоят различно цифрите.Коментиран от #17
14:31 09.02.2013
17 тутуруткЪ
До коментар #16 от "Стефан Никодимов":
Ама естествено че Ганьовците ще оплюват всеки нов модел на марката , а колко ли от тях не могат да си позволят една маркова джанта от BMW заедно с чисто нова гума висок клас. Това за мократа трева е направо жалко изказване.15:05 09.02.2013
18 Dr. Dick
Коментиран от #21
15:13 09.02.2013
19 Парадокс
16:09 09.02.2013
20 Палача
Гледал съм доста клипчета за излагации на БМВ 4х4 системата при елементарни предизвикателства и препятствия, и в началото си мислех че са платени антиреклами, но после аз лично съм карал BMW X6 XDrive на мокра трева - е държи се супер разочаловащо - все едно да се опиташ да ходиш по джапанки върху теракот намазан с грес. Никви ги няма. Зимата като се заледи, тези които пък имат само задно задвижване си ги оставят в гаража, или попрестояват в канавките. Що се отнася до финансовите възможности - не мислете, че тези които ги имаме, не влизаме да четем коментари! Примено аз бих могъл да си купя която и да е серийна кола нова от магазина, без Майбах и Бугати, но не намирам смисъл да се купуват и екзотики като Бентли, Ферари, Ламборгини и т.н. ако нямаш поне 10 милиона, а аз ги нямам. Въпреки че масовите БМВ модели са далеч под възможностите ми, не намирам за интересно да си купя нито един модел - далеч са от перфектната изработка на Ауди, Надеждността на Субару, Красотата на Волво, цените на Фолксваген. А и са много тесни отвътре - дори 7-ма серия е подтискащо тясна и ниска вътре, а аз като човек с ръст 184 см едва надничам над таблото (вярно в долно положение на седалките) - чувствам се като зазидан. В 5-цата не е толкова зле като в 7-цата, но в 3-ката е наистина тясно. И да изсипя толкова пари за да се самоизтезавам - да не съм мазохист!? Има по-красиви, по-практични, по-смислени и икономични модели, както и по-емоционални!
Коментиран от #44
16:25 09.02.2013
21 330i
До коментар #18 от "Dr. Dick":
точно!16:39 09.02.2013
22 кик
17:17 09.02.2013
23 Този коментар е премахнат от модератор.
24 Име:
17:41 09.02.2013
25 хаха
До коментар #13 от "ккк":
Евала брато,много точно казано хахах.17:42 09.02.2013
26 Нее важно
Коментиран от #27
18:02 09.02.2013
27 важно е
До коментар #26 от "Нее важно ":
Е,35000 км са егати и критерия?19:15 09.02.2013
28 мм
21:53 09.02.2013
29 Инголщад
А, да не забравя, къде са смотанярските японски фирмени отбори а? Има тук таме някой Субару и Мицубиши в частни отбори и ги мачкат като хлебарки и Ситроените, и Фордовете, а Поло тепърва щото е за 1-ви път....
Един отбор няма японски!!! Защо се отказаха всичките??? Айде разсъжденията оставям на вас .... ще чуя от глупави, по-глупави... После ще ви кажа аз защо... ха-ха смешни коли, построени от смешни хора с криви крака и малко мозък... ;-)
Коментиран от #30, #31
22:57 09.02.2013
30 Хонлуда
До коментар #29 от "Инголщад":
Япончеата не стават за там ! Миришат им чорапите...оппа грешка..гумите. Уж на първо място по продажби , най нови иновационни технологии ..ала-бала и не знам си кво още но нали са цънцари , страх ги е да отпуснат малко йенички за рали-спорт. Още нещо има като не могат да завършат 1-2 състезания веднага ще им паднат продажбите , та затова им треперят партенките на жълтурковците.23:37 09.02.2013
31 Име:
До коментар #29 от "Инголщад":
Защо намесваш японските коли в тая статия?? Ще ти отговоря на ужасно глупавата нападка. Ясно е защо - заради кризата. Ситроен мачка наред защото е заводски отбор, също и Фолксваген и Форд. Така а защо когато участваха Субару и Митсубиши и нямаше кой да ги бие години поред, а преди това Тойота селика. Защо никой друг няма кола 4х4 2.0 и 300к.с. серийно производство, а преработват смешни модели с предно предаване за да участват във WRC. Отговори ми на тоя въпрос. Защото митсубиши и субару си бяха почти шосейните автомобили, а всички останали тотално преработени???? Кажи де защо Голф ГТИ 2013 година има 2 литров турбо мотор и смешните 220к.с, и защо една смешна импреза комби 2.0 турбо е 218к.с още 1993та година? Тоест 10 години по-рано и то не на спортен модел, какъвто твърдят е Голф GTI. Защо 90те години 2.0 турбо в Япония е равно на 280к.с (спортните модели) и защо след 2010 в Германия 2.0 турбо е 220к.с???? Тръгнал за спорт и още повече за WRC да ми говори? Къде са БМВ, Мерцедес, и VW във световния рали шампионат?? Защо Ауди успяха да бият със куатрото само докато бяха единственото 4х4 и после Пежо и Ланча му наритаха д*п*то? След това къде са а? Добре че има Опел Манта та да отсрамва положението и един единствен успешен модел куатро и вече над 30 години лежене на стара слава..... WRC ми разправя..... :D :D :D :D23:57 09.02.2013
32 Инголщад
ВРЦ е състезание за серийни автомобили и не задължитенло те да са с фабрично 4х4 или 300 коня... ВИНАГИ те се преработват за шампионата... Щом смешните ситроени ИМАТ СМЕЛОСТТА години на наред да отделят пари и да участват, а жълтите ги е страх... няма какво да говорим... повече /
Наистина сори за спама, статията е на съвсем друга тема... ;-) спамър съм ко да напря хихи
Коментиран от #33
00:30 10.02.2013
33 Име:
До коментар #32 от "Инголщад":
Ти си уникален хейтър, живей си в заблуда кефи се само на 3 марки и не ме занимавай с глупостите ти. Щом погледа ти стига до 3 марки ми е ясно колко си автомобилен фен...00:36 10.02.2013
34 Инголщад
Що се отказаха и от Ф1 (тойота, хонда...)
Ае отговори ми на тоа въпрос с уловка хихихи
Коментиран от #36
00:38 10.02.2013
35 Инголщад
Тогава е било ТОГАВА!
Питам те СЕГА защо не МОГАТ? ?
Защото не правят АВТОМОБИЛИ ОТДАВНА... и са живи, умрели и фалирали под натиска на немските гиганти и корейците, които правят СУПЕР КОЛИ в сравнение с японските...
Не е хейтърско, а обективно... просто истината боли, разбирам те ... караш японски цокало и си го защитаваш...
И наистина кризата, ако се задълбочи ВРЦ 2022 знаеш ли как ще е: Хюндай, Грейт Уол, КИА, Цитроен, (може би), Тата хахах ей така ше е ... няма място за сърдене... и немските ще са изпофалирали дотогава
Коментиран от #37
00:43 10.02.2013
36 Име:
До коментар #34 от "Инголщад":
Кажи ми кфо те бърка кой къде се състезава? За мен е важно да има серийни добри коли... И айде стига с Off topic-a. Пусни един коментар: Защо вече БМВ 3та серия не е красива кола? Защо ги развалиха?00:43 10.02.2013
37 Име:
До коментар #35 от "Инголщад":
Как да не си хейтър като се погледни кфи ги бръщолевиш. Когато ме чуеш аз да пиша за Ауди че се кенеф, тогава ще ми отговаряш по тоя начин. Може да е всичко друго но японското цукало не искам да го заменям за нищо. Айде внимавай малко кфи думи употребяваш, не че се убиждам, но по този начин ти личи колко ти е нивото. И подронваш авторитета на немските фенове. Просто се излагате с това плюене, като някфи комплексари.00:51 10.02.2013
38 Инголщад
И понеце сме под статия на ГТ, наистина признавам, че Гран Туризмото САМО не е красива наистина, но седанът брато, седанъът... (F30) това е хит вече и ще е такъв занапред...
И много от драскащите тук апончуги съм ги питал разни работи да ми отгоеорят честно с рка на сърцето и те са се изпокривали като мишки, въпреки анонимността на форума... Питам и теб, сложи си ръка на сърцето и ми кажи има ли новата Импреца нещо общо общо с онзи страховит седан СТИ дето мачкаше наред по улици и ВРЦ? Ай кажи ми има ли нещо общо??? В тотална КРИЗА са брато и само вие не си го признавате направили избор да карат японски недоразумение ...
Коментиран от #40
01:05 10.02.2013
39 330i
една кола струва 70 000 лв и има пове4е продадени бройки от друга която струва 40 000 лв.
това е безпощадна статистика,
другото са врели некипели
01:18 10.02.2013
40 Име:
До коментар #38 от "Инголщад":
Виж сега последната Импреза седан (тази след хечбека) мисля че си я пропуснал. Да от година - две си върнаха седана и той е най-бързата импреза до сега. Признавам не съм му фен, но единственото което не харесвам в нея е задницата. Интериора и предницата са уникални. Като цяло съм фен на ретро колите, а на импреза-- на моделите преди появата на хечбека, въпреки че той също е уникален откъм пътно поведение. Това че не ги бива ти си го измисляш. В автомобилната индустрия от край време има промени. Хонда тръгнаха в екологична насока. Тойота към хибриди. БМВ намалят цилиндрите и мислят как да правят електромобил, ще видиш, че няма да мине много време докато се свърши с ерата на мощните мотори с много цилиндри и супер колите такива каквито бяха. Отдавна вече беше Golden ерата в автомобилостроенето - 80те години.01:19 10.02.2013
41 Инголщад
Мнението ми е, че просто немците ги изпипват повече по всички тия показатели и най--вече в цялостно конструктивно решение с минимални недостатъци (каквито всички модели японски, немски, китайски имат)...
Давам ти един ФРАПИРАЩ пример! Онзи ден се качвам да тествам един чисто нов Аурис, не 2013 модела, а предният. Готина кола като цяло. Чисто нова, каква да е... И хоп изненада!! Лостчето на мигачите НЕ СЕ ВРЪЩА в изходна позиция след направен завой !!!!!!!!!!!! Трябва АЗ (шофьорът) ВСЕКИ ПЪТ, след ВСЕКИ ЗАВОЙ !!! да си връща сам лостчето на мигача!!! Е това брато, ако ми кажеш каква тъпня е!!! И колко клиенти ще им струват... И как може кола ГОДИНИ наред проектирана, мислена, умувана, сънувана .... и накрая такава ИЗЦЕПКА, и не още не мога да проумея каква е причината за ТАЗИ меко казана НЕДОМИСЛИЦА!!?!?! Ще ме прощаваш, ама всеки немски 20, не 30 годишен автомобил (и не само немски) я има тази тъпа, но удобна функция .... ае обясни ми какво е това ?!?! Това само за тази тъпня, а още колко такива СПЕСТЕНИ на потребителя има...
02:09 10.02.2013
42 Инголщад
http://www.youtube.com/watch?v=Y8B3PMKk8cU
02:23 10.02.2013
43 с комби през кафето
11:25 10.02.2013
44 тутуруткЪ
До коментар #20 от "Палача":
Какво да съдя бе , аз нали съм си обул баварката с нови зимни гуми а и сега напролет ми предстои покупка на нови летни + комплект жданти. Ако не вярваш правя ти няколко снимки, пращам ти ги и ти затварям устата.14:53 10.02.2013
45 - GT
09:59 11.02.2013
46 Julio
Не мисля че тройката ще ми е по-симпатична. Единственото хубаво е че багажника ще е голям - останалото е еталон за анти-естетика...
14:08 11.02.2013
47 BMW
14:30 12.02.2013
48 111
10:00 13.02.2013