Last news in Fakti

9 Февруари, 2013 09:00 8 764 48

Предпремиерно: Подробности за BMW 3 GT

  • bmw-
  • 3 gt

 

Неведнъж вече ви разказвахме за новото BMW, което представлява хечбек вариант на хитовата баварска трета серия. До този момент обаче всичката информация беше неофициална. Сега, малко преди публичната премиера на колата, която ще се състои след по-малко от месец в Женева, ви представяме предпремиерно първите официални подробности за BMW 3 GT.
Подобно на по-голямото BMW 5 GT и тук съкращението идва от Gran Turismo. Идеята на този автомобил е да съчетае в едно спортен характер и практичност, при това в средния автомобилен клас. За целта баварските дизайнери са смекчили някои от линиите на стандартната "тройка" и са оборудвали GT с врати без рамки на прозорците.
Още от новостите са активен заден спойлер, автоматично отварящ се при скорост над 110 км/ч, който според мнозина не е нужен на точно такъв тип автомобил, но като дизайнерско решение е атрактивен. Иначе колата ще се оборудва с два двулитрови четирицилиндрови дизела с мощност 143 к.с. (320 Нм) и 184 к.с. (380 Нм).
Бензиновите агрегати ще са три, два от които са четирицилиндрови. Те са с работен обем от два литра и мощност съответно 184 к.с. (270 Нм) и 245 к.с. (350 Нм). На този етап топ моторът ще е редови шестак с мощ от 306 коня и максимален въртящ момент 400 Нм. Всички агрегати без изключение са оборудвани с турбо компресори.
Скоростните кутии са шестстепенна механична и осемстепенна автоматична. Що се отнася до габаритите, то GT е по-дълъг и по-висок от комбито 3er Touring, като благодарение на това мястото за краката на задните пасажери е увеличено със 70 мм. Обемът на багажното пространство може да варира от 520 до 1 600 литра.
Освен стандартните варианти на изпълнение Sport Line, Luxury Line и Modern Line, всеки желаещ може да поръча опционния M-пакет, който ще добави към автомобила аеродинамичен екстериорен боди кит, спортно окачване и 18-цолови колела. Сега, след като научихте подробностите можете в коментарите да споделите вашето мнение по темата.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 330i

    1 6 Отговор
    една дума - РАСОВ
  • 2 един от многото

    1 6 Отговор
    С две думи. Расов и превъзходен автомобил
  • 3 случаен

    1 7 Отговор
    Не може да не признаем ,че е много красива.
  • 4 Джаро

    1 1 Отговор
    Ще си купя такава когато поевтинеят
  • 5 nikito_blend

    1 2 Отговор
    Прилича ми на мелез между седан и комби. По добре едно от двете от колкото това че е много зле.
  • 6 Audi

    1 1 Отговор
    чисто копие на Ауди А7... ама не им са е получило...
  • 7 Laksk

    1 1 Отговор
    Това, като го видя на улицата и ми се иска да съм с танк за да мина през него. Няма толкова груба и нехармонична кола, освен ако не броим някои други модели от марката, начело с флагмана 7 серия и тъжният изрод от 1 серия.

    Коментиран от #9, #15

  • 8 B M W FaN

    1 1 Отговор
    Голям фен сам на BMW но това е чиста пародия не мога да повярвам че BMW са направили такъв боклук :( :( :( :( :(
  • 9 M_SUX

    1 1 Отговор

    До коментар #7 от "Laksk":

    "Тъжният изрод от серия 1", човек 5 минути се смея в нас - много добре казано.
  • 10 BRABUS

    1 1 Отговор
    Поредното недоразумение
  • 11 Guest

    1 0 Отговор
    ako 6te e 3 seria da e Coupe !
    ako 6te s 4 vrati dav e 5 seria
    kato 6te e sljebna limozina da e 7 seria
    ako 6te e barovsko bmw dva e 6 seria

    vsi4ko ostanalo e za masata

    Коментиран от #23

  • 12 анти бмв

    1 1 Отговор
    Тез коли ги купуват ниско интелигентните хора и като закъсат на мокра трева за да им се смеят!!! В България повечето ги карат чалгарите и циганите с дебел кучешки ланец на врата.Вече да караш бмв е срам!
  • 13 ккк

    1 1 Отговор
    явно "ГТ" идва от "гърбата таратайка"... не знам защо бмв са направили тази кола, след очевидния провал за 5 ГТ. самата 3та серия не се продава по очакванията на производителя и съм сигурен че и този гърбушко няма да е най-актуалният модел

    Коментиран от #16, #25

  • 14 специалиста

    0 1 Отговор
    Видяла жабата че коват вола и тя си вдигнала крака. Още дълго дълго ще дишат праха на VW. Никой не е станал велик с имитации колкото и качествени да са. Идеите са за гениите.
  • 15 The Bear

    0 1 Отговор

    До коментар #7 от "Laksk":

    Е откак излезе това поколение на 1-ва серия се чудя кво не ми харесва и кво ме смущава толкова, че ми е неприятно всеки път като погледна тази кола Ми точно "тъжен изрод" Браво за проницателността и точното определение А колкото до показаната 3-та серия ГТ - № 13 пък е дал точно определение като предполагаема разшифровка на съкращението и аз съм съгласен с прогнозите му относно продажбите....
  • 16 Стефан Никодимов

    0 1 Отговор

    До коментар #13 от "ккк":

    Абе сигурен ли си, че трета серия не се продава добре според очакванията им? Защото доколкото си спомням точно 3-ката е в топ 10 по продажби е Европа и то пред някои доста по-евтини коли, които се предполага да се продават в по-голяма бройка. За 5 GT ще трябва да се съглася, но при такава ненормална цена, там просто няма как да стоят различно цифрите.

    Коментиран от #17

  • 17 тутуруткЪ

    2 1 Отговор

    До коментар #16 от "Стефан Никодимов":

    Ама естествено че Ганьовците ще оплюват всеки нов модел на марката , а колко ли от тях не могат да си позволят една маркова джанта от BMW заедно с чисто нова гума висок клас. Това за мократа трева е направо жалко изказване.
  • 18 Dr. Dick

    1 1 Отговор
    Това само ше го гледате по улиците и ше ви течат марсолите и ше си подсмърчате в голфовете, астрите, сивиците и тнт хейтърчета буххахахаха

    Коментиран от #21

  • 19 Парадокс

    1 1 Отговор
    Мразим кирливите Германски курници, но петака GT е убав. Не моем да оспорим това творение.
  • 20 Палача

    1 1 Отговор
    Тутурутке-е-е, тутурутке! Не съди по себе си за другите!
    Гледал съм доста клипчета за излагации на БМВ 4х4 системата при елементарни предизвикателства и препятствия, и в началото си мислех че са платени антиреклами, но после аз лично съм карал BMW X6 XDrive на мокра трева - е държи се супер разочаловащо - все едно да се опиташ да ходиш по джапанки върху теракот намазан с грес. Никви ги няма. Зимата като се заледи, тези които пък имат само задно задвижване си ги оставят в гаража, или попрестояват в канавките. Що се отнася до финансовите възможности - не мислете, че тези които ги имаме, не влизаме да четем коментари! Примено аз бих могъл да си купя която и да е серийна кола нова от магазина, без Майбах и Бугати, но не намирам смисъл да се купуват и екзотики като Бентли, Ферари, Ламборгини и т.н. ако нямаш поне 10 милиона, а аз ги нямам. Въпреки че масовите БМВ модели са далеч под възможностите ми, не намирам за интересно да си купя нито един модел - далеч са от перфектната изработка на Ауди, Надеждността на Субару, Красотата на Волво, цените на Фолксваген. А и са много тесни отвътре - дори 7-ма серия е подтискащо тясна и ниска вътре, а аз като човек с ръст 184 см едва надничам над таблото (вярно в долно положение на седалките) - чувствам се като зазидан. В 5-цата не е толкова зле като в 7-цата, но в 3-ката е наистина тясно. И да изсипя толкова пари за да се самоизтезавам - да не съм мазохист!? Има по-красиви, по-практични, по-смислени и икономични модели, както и по-емоционални!

    Коментиран от #44

  • 21 330i

    0 0 Отговор

    До коментар #18 от "Dr. Dick":

    точно!
  • 22 кик

    0 1 Отговор
    трагедия..........марка за комплексари
  • 23 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 24 Име:

    0 0 Отговор
    520zender как ще се изкажеш по отношение на дизайна, главно екстериора?
  • 25 хаха

    0 0 Отговор

    До коментар #13 от "ккк":

    Евала брато,много точно казано хахах.
  • 26 Нее важно

    1 1 Отговор
    Мого я плюете тая 3 серия аз много я харесвам направих 35 000 км с новата 3 серия и мога да споря до последно че не сте прави като я оплювате

    Коментиран от #27

  • 27 важно е

    0 0 Отговор

    До коментар #26 от "Нее важно ":

    Е,35000 км са егати и критерия?
  • 28 мм

    0 0 Отговор
    Харесвам не малко модели на БМВ, но ГТ със сигурност не е сред тях. Може да е практично, но на визия е далеч от другите модели. Със сигурност ще намери пазар особено в държави, където хората търсят и практичност, но за мен истинската кола е тази с две врати :)
  • 29 Инголщад

    0 1 Отговор
    Ае апончуги? Вий тъй докато седите и бистрите политиките кой крив, кой прав, гледате ли Световния рали пампионат (WRC 2013)?? Шампионат, най-показателен за съвременното автомобилостроене.... Гледайте 2-3 клипа от някой СС на рали Швеция да видите Фолкваген Поло WRC как изкарва искри от гумите върху снега... убийствена кола, ще мачка всичко наред... и ситроени и митроени...
    А, да не забравя, къде са смотанярските японски фирмени отбори а? Има тук таме някой Субару и Мицубиши в частни отбори и ги мачкат като хлебарки и Ситроените, и Фордовете, а Поло тепърва щото е за 1-ви път....

    Един отбор няма японски!!! Защо се отказаха всичките??? Айде разсъжденията оставям на вас .... ще чуя от глупави, по-глупави... После ще ви кажа аз защо... ха-ха смешни коли, построени от смешни хора с криви крака и малко мозък... ;-)

    Коментиран от #30, #31

  • 30 Хонлуда

    0 1 Отговор

    До коментар #29 от "Инголщад":

    Япончеата не стават за там ! Миришат им чорапите...оппа грешка..гумите. Уж на първо място по продажби , най нови иновационни технологии ..ала-бала и не знам си кво още но нали са цънцари , страх ги е да отпуснат малко йенички за рали-спорт. Още нещо има като не могат да завършат 1-2 състезания веднага ще им паднат продажбите , та затова им треперят партенките на жълтурковците.
  • 31 Име:

    0 0 Отговор

    До коментар #29 от "Инголщад":

    Защо намесваш японските коли в тая статия?? Ще ти отговоря на ужасно глупавата нападка. Ясно е защо - заради кризата. Ситроен мачка наред защото е заводски отбор, също и Фолксваген и Форд. Така а защо когато участваха Субару и Митсубиши и нямаше кой да ги бие години поред, а преди това Тойота селика. Защо никой друг няма кола 4х4 2.0 и 300к.с. серийно производство, а преработват смешни модели с предно предаване за да участват във WRC. Отговори ми на тоя въпрос. Защото митсубиши и субару си бяха почти шосейните автомобили, а всички останали тотално преработени???? Кажи де защо Голф ГТИ 2013 година има 2 литров турбо мотор и смешните 220к.с, и защо една смешна импреза комби 2.0 турбо е 218к.с още 1993та година? Тоест 10 години по-рано и то не на спортен модел, какъвто твърдят е Голф GTI. Защо 90те години 2.0 турбо в Япония е равно на 280к.с (спортните модели) и защо след 2010 в Германия 2.0 турбо е 220к.с???? Тръгнал за спорт и още повече за WRC да ми говори? Къде са БМВ, Мерцедес, и VW във световния рали шампионат?? Защо Ауди успяха да бият със куатрото само докато бяха единственото 4х4 и после Пежо и Ланча му наритаха д*п*то? След това къде са а? Добре че има Опел Манта та да отсрамва положението и един единствен успешен модел куатро и вече над 30 години лежене на стара слава..... WRC ми разправя..... :D :D :D :D
  • 32 Инголщад

    0 0 Отговор
    Ти псевдоиме не гледай какво е било преди, защо ги няма СЕГА се пита в питанката??? На това ми отговори? Защото са евтини боклуци, защото са ангажирали ЦЕЛИЯТ си ресурс в правене на коли със СЪМНИТЕЛНО качество, и поради това не могат да отделят малко парици за отбор в най-авторитетното състезание... и последно, защото поради техническата им неспособност, некадърност и лош мениджмънт ЛЕГЕНДАРНИТЕ им коли като Импреца и Лансър просто УМРЯХА ЗАВИНАГИ... Сори и аз бях фен на Импреца, докато имаха отбор, ама виждал ли си последния модел Субару Импреца на какво прилича ? На УЛТРА, мега ГРОЗЕН хечбек Форд фокус.... със Аутбака ли ше излязат или с Трибека-та ...с какво ??? Нямат НИТО кола да извадят, НИТО пари, щото са ПОЛУ фалирали...
    ВРЦ е състезание за серийни автомобили и не задължитенло те да са с фабрично 4х4 или 300 коня... ВИНАГИ те се преработват за шампионата... Щом смешните ситроени ИМАТ СМЕЛОСТТА години на наред да отделят пари и да участват, а жълтите ги е страх... няма какво да говорим... повече /

    Наистина сори за спама, статията е на съвсем друга тема... ;-) спамър съм ко да напря хихи

    Коментиран от #33

  • 33 Име:

    0 0 Отговор

    До коментар #32 от "Инголщад":

    Ти си уникален хейтър, живей си в заблуда кефи се само на 3 марки и не ме занимавай с глупостите ти. Щом погледа ти стига до 3 марки ми е ясно колко си автомобилен фен...
  • 34 Инголщад

    0 0 Отговор
    И Псевдоиме, още един въпрос да ти отперя. Казваш кризата виновна... а защо кризата не е за Ситроен, VW и Мини (BMW) ? А е само за Форд (прясно отказали се) и японските дрънголници ОТДАВНА отказали се... ????!?!

    Що се отказаха и от Ф1 (тойота, хонда...)

    Ае отговори ми на тоа въпрос с уловка хихихи

    Коментиран от #36

  • 35 Инголщад

    0 0 Отговор
    е не съм хейтър бе брато... казах ти, че бях голям фен на Импреца, когато се състезаваха...

    Тогава е било ТОГАВА!

    Питам те СЕГА защо не МОГАТ? ?

    Защото не правят АВТОМОБИЛИ ОТДАВНА... и са живи, умрели и фалирали под натиска на немските гиганти и корейците, които правят СУПЕР КОЛИ в сравнение с японските...

    Не е хейтърско, а обективно... просто истината боли, разбирам те ... караш японски цокало и си го защитаваш...

    И наистина кризата, ако се задълбочи ВРЦ 2022 знаеш ли как ще е: Хюндай, Грейт Уол, КИА, Цитроен, (може би), Тата хахах ей така ше е ... няма място за сърдене... и немските ще са изпофалирали дотогава

    Коментиран от #37

  • 36 Име:

    0 0 Отговор

    До коментар #34 от "Инголщад":

    Кажи ми кфо те бърка кой къде се състезава? За мен е важно да има серийни добри коли... И айде стига с Off topic-a. Пусни един коментар: Защо вече БМВ 3та серия не е красива кола? Защо ги развалиха?
  • 37 Име:

    0 0 Отговор

    До коментар #35 от "Инголщад":

    Как да не си хейтър като се погледни кфи ги бръщолевиш. Когато ме чуеш аз да пиша за Ауди че се кенеф, тогава ще ми отговаряш по тоя начин. Може да е всичко друго но японското цукало не искам да го заменям за нищо. Айде внимавай малко кфи думи употребяваш, не че се убиждам, но по този начин ти личи колко ти е нивото. И подронваш авторитета на немските фенове. Просто се излагате с това плюене, като някфи комплексари.
  • 38 Инголщад

    0 0 Отговор
    Говоря обективно самата истина... че японските автомобили не ги бива (напоследък), че са в тотална криза, и че един по едни ги чака фалит... Това е самата истина и ви боли (разбираемо), защото изборът ви (по случайно стечение на обстоятелствата) се е свел до японски недомислен автомобил...

    И понеце сме под статия на ГТ, наистина признавам, че Гран Туризмото САМО не е красива наистина, но седанът брато, седанъът... (F30) това е хит вече и ще е такъв занапред...

    И много от драскащите тук апончуги съм ги питал разни работи да ми отгоеорят честно с рка на сърцето и те са се изпокривали като мишки, въпреки анонимността на форума... Питам и теб, сложи си ръка на сърцето и ми кажи има ли новата Импреца нещо общо общо с онзи страховит седан СТИ дето мачкаше наред по улици и ВРЦ? Ай кажи ми има ли нещо общо??? В тотална КРИЗА са брато и само вие не си го признавате направили избор да карат японски недоразумение ...

    Коментиран от #40

  • 39 330i

    0 0 Отговор
    тука станало мазало,
    една кола струва 70 000 лв и има пове4е продадени бройки от друга която струва 40 000 лв.
    това е безпощадна статистика,
    другото са врели некипели
  • 40 Име:

    0 0 Отговор

    До коментар #38 от "Инголщад":

    Виж сега последната Импреза седан (тази след хечбека) мисля че си я пропуснал. Да от година - две си върнаха седана и той е най-бързата импреза до сега. Признавам не съм му фен, но единственото което не харесвам в нея е задницата. Интериора и предницата са уникални. Като цяло съм фен на ретро колите, а на импреза-- на моделите преди появата на хечбека, въпреки че той също е уникален откъм пътно поведение. Това че не ги бива ти си го измисляш. В автомобилната индустрия от край време има промени. Хонда тръгнаха в екологична насока. Тойота към хибриди. БМВ намалят цилиндрите и мислят как да правят електромобил, ще видиш, че няма да мине много време докато се свърши с ерата на мощните мотори с много цилиндри и супер колите такива каквито бяха. Отдавна вече беше Golden ерата в автомобилостроенето - 80те години.
  • 41 Инголщад

    0 0 Отговор
    Е то е ясно, че е привършила тази ера. Каквото беше, беше... ВЪпросът остава единствено в качеството на изработка, издръжливостта, пътното поведение и ИКОНОМИЯТА...
    Мнението ми е, че просто немците ги изпипват повече по всички тия показатели и най--вече в цялостно конструктивно решение с минимални недостатъци (каквито всички модели японски, немски, китайски имат)...

    Давам ти един ФРАПИРАЩ пример! Онзи ден се качвам да тествам един чисто нов Аурис, не 2013 модела, а предният. Готина кола като цяло. Чисто нова, каква да е... И хоп изненада!! Лостчето на мигачите НЕ СЕ ВРЪЩА в изходна позиция след направен завой !!!!!!!!!!!! Трябва АЗ (шофьорът) ВСЕКИ ПЪТ, след ВСЕКИ ЗАВОЙ !!! да си връща сам лостчето на мигача!!! Е това брато, ако ми кажеш каква тъпня е!!! И колко клиенти ще им струват... И как може кола ГОДИНИ наред проектирана, мислена, умувана, сънувана .... и накрая такава ИЗЦЕПКА, и не още не мога да проумея каква е причината за ТАЗИ меко казана НЕДОМИСЛИЦА!!?!?! Ще ме прощаваш, ама всеки немски 20, не 30 годишен автомобил (и не само немски) я има тази тъпа, но удобна функция .... ае обясни ми какво е това ?!?! Това само за тази тъпня, а още колко такива СПЕСТЕНИ на потребителя има...
  • 42 Инголщад

    0 0 Отговор
    Виж японците в Австралия какви коли карат ;-)

    http://www.youtube.com/watch?v=Y8B3PMKk8cU
  • 43 с комби през кафето

    1 0 Отговор
    Прилича на москвич 412 комби. Специално този модел не ми харесва.
  • 44 тутуруткЪ

    0 0 Отговор

    До коментар #20 от "Палача":

    Какво да съдя бе , аз нали съм си обул баварката с нови зимни гуми а и сега напролет ми предстои покупка на нови летни + комплект жданти. Ако не вярваш правя ти няколко снимки, пращам ти ги и ти затварям устата.
  • 45 - GT

    0 0 Отговор
    Естествено , че е красива. Естествено , че ще е успех. Въпреки спорния дизайн на 5 - GT, този модел се продава добре. 3-ката също ще се продава много добре. Единствено единицата ме дразни, но с М - пакет е много яка. БМВ са на светлинни години напред в технологии и дизайн, и това си личи по резултатите на компанията. Останаха единствената истинска премиум марка. Мерцедес изостават яко и са отчаяни , а Ауди отдавна не е премиум марка, а напудрен Фолксваген с кофти изработка.
  • 46 Julio

    1 0 Отговор
    Личното ми мнение е че 5GT е сред най-грозните коли които съм виждал. Отпред изглежда като лека кола а отзад наподобява на ван ама не-съвсем. В личната ми класация измести Х6 като най-грозна кола...
    Не мисля че тройката ще ми е по-симпатична. Единственото хубаво е че багажника ще е голям - останалото е еталон за анти-естетика...
  • 47 BMW

    0 0 Отговор
    Това е 100 пъти по-добро от аудито..
  • 48 111

    0 0 Отговор
    Ugly и гърбаво