Голяма част от държавите в Европа разчитат на Skoda за патрулни автомобили, като България също не прави изключение от този списък. Изглежда, че от чешката компания имат за цел това да остане така и в бъдеще и показаха няколко варианта на електрическата Skoda Enyaq iV, която може да служи на полицията, пожарната или медицинските служби.
Колите са направени от Skoda и могат да бъдат поръчани и пригодени за съответните нужди директно от завода в зависимост от това за коя служба ще се използват. Както виждате и на снимките, електрическите SUV-та са получили допълнителни светлини, както и специални разцветки. От чешката компания дори са успели да съвместят добавените функции в инфотеймънт системата на колите, за да не се налага да се поставят допълнителни бутони.
Що се отнася до задвижването, то разчита на електромотор в задната част, достатъчен за 204 конски сили и 310 нютон метра. Ускорението от 0 до 100км/ч отнема 8.5 секунди, а максималната скорост е 160км/ч. Максималният пробег с едно зареждане е около 530 километра.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 БАЙ Х@Й ‼️
Коментиран от #5
15:51 29.06.2021
2 Този коментар е премахнат от модератор.
3 123
17:29 29.06.2021
4 Глей ти
17:57 29.06.2021
5 Милен
До коментар #1 от "БАЙ Х@Й ‼️":
Работата е там, че с налагането на все по нови еко стандарти, щеш не щеш ще караш електричка или поне хибрид. В града ще е забранено за други коли. Защо мислите всички производители масово напъват в този сегмент. Те няма да налагат електричките, а еко стандартите. Та даже и не производители на автомобили започнаха да правят електрички. Това е положението, разбира се за България нещата са по друг начин, там още дълго ще караме дизеляците, макар, че еко стандартите и за България ще се променят и лека полека ще се разделяме със по старите кошове. Това все пак е добре, защото въздухът в един български град е наистина много по мръсен от един европейски. Казвам го от собствен опит. И това колко замърсява производството на една батерия не е толкова важно, защото не замърсява в населеното място. А и кое производство не замърсяваКоментиран от #7, #8, #11, #12
23:04 29.06.2021
6 Скоро
23:12 29.06.2021
7 Не се мъчи да обясняваш
До коментар #5 от "Милен":
На кремълски тролове...23:13 29.06.2021
8 321
До коментар #5 от "Милен":
В първата част си прав. Екостандартите ще наложат електричките, не някаква локика - била та финансова, била екологична. От там нататък нещо си се объркал. Първо автомобилите са една част от замъсрителите в големите градове. Например в София са около 30 %, останалото е печки на дърва, производства, калта по пътищата, която се разпрашава от автомобилите - пък били те и електрически. Втора заблуда - нямало да се произвежда в населените места. Ха, ха. Да си чул скоро да правят голям завод на село? Дори ФВ, които се спрягаха за България имаха две възможности - София и Пловдив. Така ще е и със заводите за електрически коли и батерии. И ако ще да има само електрички в София, мръсния въздух ще си остане същия, защото половината квартали горят всякакви боклуци за отопление, а разни еколози като тези от столична община ще правят инсенератор в центъра на града за горене на боклук. Поръчката е в ход и ако не се се осъзнаят, до 1-2 години в центъра на София - до ТЕЦ София, който е на 200 метра от централна гара и на 500 от Лъвов мост ще се горят тонове боклук, които само идиот може да повярва, че са екологично решение. А ти си карай електрически автомобили за по 100 000 лева под натиска на европейските "еколози".Коментиран от #10, #13
10:10 30.06.2021
9 сектант
10:50 30.06.2021
10 Милен
До коментар #8 от "321":
Прав си, не са само колите, факторите са много. Чисти улици и шахти, повече зеленина, но и по екологични автомобили. Все от някъде трябва да се започне. През лятото печки не горят, а автомобилите вече станаха много. Едно време бяха по една на семейство. Сега всеки навършил 18 му се купува кола. 99% тя е на старо, защото са по достъпни от новите. Бедни сме, това е. Но на запад хората карат и колела. В бг това е под достойнството ни. Колите ще станат като телефоните. Развали ли се я сменяш. Малко ще са тия дето ще купуват стара със амортизирана батерия. И последно, не всички електрички са по 100к. Има и много по евтини. Но все пак нова кола и с двг да е ще е на подобна ценаКоментиран от #14
11:42 30.06.2021
11 Гост
До коментар #5 от "Милен":
Ще намалим пушенето от колите в града със 100 тона годишно, но ще увеличим пушенето от ТЕЦ със 100 тона годишно.11:42 30.06.2021
12 Гост
До коментар #5 от "Милен":
И водата не извира в населеното ти място, но стига до чешмата у вас. Заводът за батерии ще замърси водоизточниците и въздуха, а водата тече и вятъра духа навсякъде.11:43 30.06.2021
13 Гост
До коментар #8 от "321":
Много качествен и смислен коментар. Но няма смисъл да обясняваш нещата на ко3яшките тр0л0ве. Те си знаят един заучен лозуг и си го повтарят нон стоп.11:46 30.06.2021
14 Гост
До коментар #10 от "Милен":
А защо не започнаха от вредните заводи които пушат над градовете? Защо не почнаха от тецовете? Защо не почнаха от старите автобуси на градския транспорт? Защо все от на хората имуществото почват да доят? Печки през лятото не пушат, но и колите през лятото се карат по-малко. Много хора минават лятото на колелета. Още трябва да са, но с тези дъждове е трудно да караш колело. Освен това, лятото е по-топло, колите загряват по-бързо и горят по-малко горива за разтоянието, което изминават. Докато теца продължава да си гори опасни отпадъци над главите ни без значение зима лято. За завода също няма спирка. Всички искаме по-чист въздух, но не да ни замазват очите като набият най-малкото 4аве за това, че помагало на батковците му да крадат, а те да се измъкнат безнаказано.11:51 30.06.2021
15 Милен
Коментиран от #16, #17, #19
12:13 30.06.2021
16 321
До коментар #15 от "Милен":
Пак не си прав. Не знам къде живееш, ама у големото село лятото се кара по-малко. По задръстванията се познава. И то защото - хората не разкарват децата, че са във ваканция, част от народа е по морето или в чужбина. Много хора ходят пеш или с колело, защото сезонът го позволява. Проблемът с батериите е двустранен - самото производство на една батерия генерира СО2, колкото с твоята кола ще изпуснеш във въздуха за 10 години каране. Производството на батерия няма общо с нормално производтво на друг детайл. Второ, рециклирането е трудно и скъпо - разбирай ще се копат по полетата. Особено у нас. Иначе си прав, че дохода е важен за нов автомобил, но дори той не е основен фактор. Знаеш ли колко автомобили нов внос всяка година влизат в страната - 300 - 400 000. И голяма част от тях са на стойности около и над 20 000 лева. Ама българинът е комплексар - няма да си купи нов приличен автомобил за 25 000 лева, а ще си вземе изтърбушен премиум на 10 години за същата цена.16:53 30.06.2021
17 Гост
До коментар #15 от "Милен":
Може ли да не ме караш да живея на лизинг и на кредит? Може ли? Благодаря! В голяма грешка си за карането на кола зима и лято. През зимата ходим и на хижи из балкана. Много хора ходят на ски. Лятото жена ми си ходи на работа с колелото, а зимата дори още от есента почва да ме кара, да я прибирам от другия край на града, понеже валяло или било студено. Лично аз от октомври до май правя най-много километри с колата.Коментиран от #18
16:59 30.06.2021
18 Тра-ла-ла
До коментар #17 от "Гост":
Браво на твойта жена дето ходи с колело на другия край на града! Стига града да не е от селски тип, защото тогава няма нужда от браво.17:41 30.06.2021
19 Иван Taycan
До коментар #15 от "Милен":
Точно това е. На британеца и германеца със субсидиите една такава кола му стъпва 300 до 400 паунда/евро на месец. Ако ти е 1/5 от заплатата, няма да се потиш в дизел, ами ще се возиш в тишина и хлад.Коментиран от #20
17:55 30.06.2021
20 Милен
До коментар #19 от "Иван Taycan":
Ами точно така живеят европейците. Живота е твърде кратък за да спестяваш 10 год. за да си купиш нова кола. Взема я на лизинг и я кара сега. Като изтече гаранцията я връща, приспадат му от цената на новата и пак така. Имат достатъчно пари хората за да си плащат лизинга спокойно. Каква е файдата от парите ако не ги ползваш. Представи си да пестиш години наред и накрая да се гътнеш. Каква файда.Коментиран от #21
20:23 30.06.2021
21 Гост
До коментар #20 от "Милен":
Как се отделят пари за лизинг при 950 лв заплата? Или за теб е нормално да си лишаваш децата от нещо, само и само да покриваш лизинга по излишно скъпата си безмислена електричка?Коментиран от #22
21:02 30.06.2021
22 Милен
До коментар #21 от "Гост":
При такава заплата не става. Аз затова казах, че просто сме бедни. От там и виждането ни към новото се разминава с това на европейците. Аз живея в голям европейски град, но въпреки това карам стара кола. Мога да си позволя нова на изплащане, но манталитета ми е такъв, че все ми се свиди. Това е.Коментиран от #23
22:28 30.06.2021
23 Гост
До коментар #22 от "Милен":
Респект.19:43 03.07.2021