29 Юни, 2021 15:46 5 728 23

Електрически „шкоди“ ще служат на полицията

  • skoda-
  • полиция-
  • skoda enyaq-
  • enyaq iv

Чешката марка показа Enyaq подходящ за различните служби

Електрически „шкоди“ ще служат на полицията - 1
Снимки: Skoda

Голяма част от държавите в Европа разчитат на Skoda за патрулни автомобили, като България също не прави изключение от този списък. Изглежда, че от чешката компания имат за цел това да остане така и в бъдеще и показаха няколко варианта на електрическата Skoda Enyaq iV, която може да служи на полицията, пожарната или медицинските служби.

Електрически „шкоди“ ще служат на полицията

Колите са направени от Skoda и могат да бъдат поръчани и пригодени за съответните нужди директно от завода в зависимост от това за коя служба ще се използват. Както виждате и на снимките, електрическите SUV-та са получили допълнителни светлини, както и специални разцветки. От чешката компания дори са успели да съвместят добавените функции в инфотеймънт системата на колите, за да не се налага да се поставят допълнителни бутони.

Електрически „шкоди“ ще служат на полицията

Що се отнася до задвижването, то разчита на електромотор в задната част, достатъчен за 204 конски сили и 310 нютон метра. Ускорението от 0 до 100км/ч отнема 8.5 секунди, а максималната скорост е 160км/ч. Максималният пробег с едно зареждане е около 530 километра.


Поставете оценка:
Оценка 4.5 от 11 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 БАЙ Х@Й ‼️

    26 9 Отговор
    Ще открият топлата вода ! Електричките са подходящи за таксита, линейни, патрулки, куриерски услуги, но не и да ги налагат за семейни автомобили ползвани за екскурзии!!!!!

    Коментиран от #5

  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 123

    17 7 Отговор
    Браво на чехите, прекрасен електромобил измерим с Тесла модел Х, но на много по-скромната сума от около 70-80 000 лева, тоест е по-евтин с около 100 000 лева от теслата. И който се е качвал може да сранви, ама на пръв поглед - на живо, интериора на Шкодата е класи на Тесла Х. Скъпо и плътно, за разлика от китайския дизайн на Тесла.
  • 4 Глей ти

    24 2 Отговор
    Е добре! Само че как българските милиционери ще пълнят тубите с ток за вкъщи?
  • 5 Милен

    7 2 Отговор

    До коментар #1 от "БАЙ Х@Й ‼️":

    Работата е там, че с налагането на все по нови еко стандарти, щеш не щеш ще караш електричка или поне хибрид. В града ще е забранено за други коли. Защо мислите всички производители масово напъват в този сегмент. Те няма да налагат електричките, а еко стандартите. Та даже и не производители на автомобили започнаха да правят електрички. Това е положението, разбира се за България нещата са по друг начин, там още дълго ще караме дизеляците, макар, че еко стандартите и за България ще се променят и лека полека ще се разделяме със по старите кошове. Това все пак е добре, защото въздухът в един български град е наистина много по мръсен от един европейски. Казвам го от собствен опит. И това колко замърсява производството на една батерия не е толкова важно, защото не замърсява в населеното място. А и кое производство не замърсява

    Коментиран от #7, #8, #11, #12

  • 6 Скоро

    4 2 Отговор
    Азиатската дизелова империя приключва. Бай Ганю патреотара, си остава на къра с ДВГ.
  • 7 Не се мъчи да обясняваш

    5 3 Отговор

    До коментар #5 от "Милен":

    На кремълски тролове...
  • 8 321

    6 0 Отговор

    До коментар #5 от "Милен":

    В първата част си прав. Екостандартите ще наложат електричките, не някаква локика - била та финансова, била екологична. От там нататък нещо си се объркал. Първо автомобилите са една част от замъсрителите в големите градове. Например в София са около 30 %, останалото е печки на дърва, производства, калта по пътищата, която се разпрашава от автомобилите - пък били те и електрически. Втора заблуда - нямало да се произвежда в населените места. Ха, ха. Да си чул скоро да правят голям завод на село? Дори ФВ, които се спрягаха за България имаха две възможности - София и Пловдив. Така ще е и със заводите за електрически коли и батерии. И ако ще да има само електрички в София, мръсния въздух ще си остане същия, защото половината квартали горят всякакви боклуци за отопление, а разни еколози като тези от столична община ще правят инсенератор в центъра на града за горене на боклук. Поръчката е в ход и ако не се се осъзнаят, до 1-2 години в центъра на София - до ТЕЦ София, който е на 200 метра от централна гара и на 500 от Лъвов мост ще се горят тонове боклук, които само идиот може да повярва, че са екологично решение. А ти си карай електрически автомобили за по 100 000 лева под натиска на европейските "еколози".

    Коментиран от #10, #13

  • 9 сектант

    7 0 Отговор
    много правилен избор на полицаите - дават шанс на всички двг, които могат да се движат над 160 км/ч - хитро
  • 10 Милен

    2 0 Отговор

    До коментар #8 от "321":

    Прав си, не са само колите, факторите са много. Чисти улици и шахти, повече зеленина, но и по екологични автомобили. Все от някъде трябва да се започне. През лятото печки не горят, а автомобилите вече станаха много. Едно време бяха по една на семейство. Сега всеки навършил 18 му се купува кола. 99% тя е на старо, защото са по достъпни от новите. Бедни сме, това е. Но на запад хората карат и колела. В бг това е под достойнството ни. Колите ще станат като телефоните. Развали ли се я сменяш. Малко ще са тия дето ще купуват стара със амортизирана батерия. И последно, не всички електрички са по 100к. Има и много по евтини. Но все пак нова кола и с двг да е ще е на подобна цена

    Коментиран от #14

  • 11 Гост

    2 0 Отговор

    До коментар #5 от "Милен":

    Ще намалим пушенето от колите в града със 100 тона годишно, но ще увеличим пушенето от ТЕЦ със 100 тона годишно.
  • 12 Гост

    0 1 Отговор

    До коментар #5 от "Милен":

    И водата не извира в населеното ти място, но стига до чешмата у вас. Заводът за батерии ще замърси водоизточниците и въздуха, а водата тече и вятъра духа навсякъде.
  • 13 Гост

    1 1 Отговор

    До коментар #8 от "321":

    Много качествен и смислен коментар. Но няма смисъл да обясняваш нещата на ко3яшките тр0л0ве. Те си знаят един заучен лозуг и си го повтарят нон стоп.
  • 14 Гост

    3 0 Отговор

    До коментар #10 от "Милен":

    А защо не започнаха от вредните заводи които пушат над градовете? Защо не почнаха от тецовете? Защо не почнаха от старите автобуси на градския транспорт? Защо все от на хората имуществото почват да доят? Печки през лятото не пушат, но и колите през лятото се карат по-малко. Много хора минават лятото на колелета. Още трябва да са, но с тези дъждове е трудно да караш колело. Освен това, лятото е по-топло, колите загряват по-бързо и горят по-малко горива за разтоянието, което изминават. Докато теца продължава да си гори опасни отпадъци над главите ни без значение зима лято. За завода също няма спирка. Всички искаме по-чист въздух, но не да ни замазват очите като набият най-малкото 4аве за това, че помагало на батковците му да крадат, а те да се измъкнат безнаказано.
  • 15 Милен

    2 1 Отговор
    За лятото че се кара по малко си в голяма грешка. Отпуски, разходки, ремонти и т.н. ,зимата хората са и по домовете, а в жегата с тия газове какъв парников ефект става. Батерии и сега се произвеждат за куп други уреди. Всяко производство замърсява. Нима пушека от петролната рафинерия е екологично чист. Ама после пушим и в града. Просто сме си бедни за нови коли.Ако имаш стабилен доход, нали ще си вземеш една на лизинг било то и електричка. Като и изтече гаранцията, я връщаш и вземаш новата. Това е. Аз затова казах, че в бг това ще стане в далечно бъдеще.

    Коментиран от #16, #17, #19

  • 16 321

    2 0 Отговор

    До коментар #15 от "Милен":

    Пак не си прав. Не знам къде живееш, ама у големото село лятото се кара по-малко. По задръстванията се познава. И то защото - хората не разкарват децата, че са във ваканция, част от народа е по морето или в чужбина. Много хора ходят пеш или с колело, защото сезонът го позволява. Проблемът с батериите е двустранен - самото производство на една батерия генерира СО2, колкото с твоята кола ще изпуснеш във въздуха за 10 години каране. Производството на батерия няма общо с нормално производтво на друг детайл. Второ, рециклирането е трудно и скъпо - разбирай ще се копат по полетата. Особено у нас. Иначе си прав, че дохода е важен за нов автомобил, но дори той не е основен фактор. Знаеш ли колко автомобили нов внос всяка година влизат в страната - 300 - 400 000. И голяма част от тях са на стойности около и над 20 000 лева. Ама българинът е комплексар - няма да си купи нов приличен автомобил за 25 000 лева, а ще си вземе изтърбушен премиум на 10 години за същата цена.
  • 17 Гост

    0 0 Отговор

    До коментар #15 от "Милен":

    Може ли да не ме караш да живея на лизинг и на кредит? Може ли? Благодаря! В голяма грешка си за карането на кола зима и лято. През зимата ходим и на хижи из балкана. Много хора ходят на ски. Лятото жена ми си ходи на работа с колелото, а зимата дори още от есента почва да ме кара, да я прибирам от другия край на града, понеже валяло или било студено. Лично аз от октомври до май правя най-много километри с колата.

    Коментиран от #18

  • 18 Тра-ла-ла

    0 0 Отговор

    До коментар #17 от "Гост":

    Браво на твойта жена дето ходи с колело на другия край на града! Стига града да не е от селски тип, защото тогава няма нужда от браво.
  • 19 Иван Taycan

    0 0 Отговор

    До коментар #15 от "Милен":

    Точно това е. На британеца и германеца със субсидиите една такава кола му стъпва 300 до 400 паунда/евро на месец. Ако ти е 1/5 от заплатата, няма да се потиш в дизел, ами ще се возиш в тишина и хлад.

    Коментиран от #20

  • 20 Милен

    0 2 Отговор

    До коментар #19 от "Иван Taycan":

    Ами точно така живеят европейците. Живота е твърде кратък за да спестяваш 10 год. за да си купиш нова кола. Взема я на лизинг и я кара сега. Като изтече гаранцията я връща, приспадат му от цената на новата и пак така. Имат достатъчно пари хората за да си плащат лизинга спокойно. Каква е файдата от парите ако не ги ползваш. Представи си да пестиш години наред и накрая да се гътнеш. Каква файда.

    Коментиран от #21

  • 21 Гост

    3 0 Отговор

    До коментар #20 от "Милен":

    Как се отделят пари за лизинг при 950 лв заплата? Или за теб е нормално да си лишаваш децата от нещо, само и само да покриваш лизинга по излишно скъпата си безмислена електричка?

    Коментиран от #22

  • 22 Милен

    2 0 Отговор

    До коментар #21 от "Гост":

    При такава заплата не става. Аз затова казах, че просто сме бедни. От там и виждането ни към новото се разминава с това на европейците. Аз живея в голям европейски град, но въпреки това карам стара кола. Мога да си позволя нова на изплащане, но манталитета ми е такъв, че все ми се свиди. Това е.

    Коментиран от #23

  • 23 Гост

    0 0 Отговор

    До коментар #22 от "Милен":

    Респект.