През тази година от Skoda празнуват 120 години участие в моторспорта и по тази причина от марката решиха да покажат концепт за електрическа състезателна кола. Той носи името RE-X1 Kreisel и е базиран на популярната и доста успешна Skoda Fabia Rally2 evo.
Инженерите на марката са заменили 1.6-литровия бензинов мотор с електрически такъв, който генерира 354 конски сили и 600 нютон метра. Той работи в съчетание с батерия от 52.5кВч и може да се зарежда за около 15 минути, благодарение на 200кВч зарядна станция.
От Skoda не са много конкретни за промените които са направили по електрическата кола, но споменават, че са извършени важни модификации, които да позволят монтирането на батериите възможно най-ниско на пода. Освен това са направени и някои настройки на окачването, които да го адаптират към новото задвижване.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Хо хо хо
Коментиран от #2, #3, #4, #8
08:57 02.07.2021
2 нашия
До коментар #1 от "Хо хо хо":
а тир които да тегли повече от сегашните дизелаци не знаеш ли ,че има...трактор е лесна работа09:05 02.07.2021
3 Хихи
До коментар #1 от "Хо хо хо":
Време е да ги признаваш! 😂😂Ето ти го трактора!09:21 02.07.2021
4 гост
До коментар #1 от "Хо хо хо":
"Умнико" поне една книжка да беше прочел , а не да се излагаш като кифладжия с напъни за "оригиналност" !! Селскостопанските и строителните машини са идеални за електрическо задвижване , много повече от транспортните !! Там мощността няма никакво значение , единственото важно е въртящия момент , където електромотора е цар !! На всичкото отгоре натоварването е практически постоянно , а не като при автомобил , който има коренно различни условия в града и на магистралата примерно , да не говорим , че едно елементарно изпреварване променя нещата в пъти !! Проблема за да не са всички трактори ВЕЧЕ електрически е , че цените досега бяха твърде различни , а там като при товарните автомобили това е водещо !! Само гледай как в следващите години и тракторите и строителната техника ще изпреварят автомобилите в пълната електрификация !Коментиран от #5
09:59 02.07.2021
5 Хо хо хо
До коментар #4 от "гост":
а батерията къде я забрави или ти мишлиш че ел.двг няма нужда от захранване а е някакво Перпетуум мобиле 🤔🤣Коментиран от #6, #7
13:10 02.07.2021
6 гост
До коментар #5 от "Хо хо хо":
Това във видеото отгоре няма ли батерия "разбирачо" ??? Или забелязваш само каквото ти изнася ?? Разбираемо , хахахах !! Или трябва да ти обяснявам , че трактор с средна батерия за електромобил изкарва над 8 часа натоварена работа и може да я смени за минути дори на място , а и да се върне до базата , тя е на 4-5 км и ще му отнеме не повече от половин час с пътя ! Ама карай , то за тебе е сложна работа , къде по-лесно е да претакаш нафта с туби , нали ? Хаха !!Коментиран от #11
13:50 02.07.2021
7 Татко ти
До коментар #5 от "Хо хо хо":
Мани го тоя разбирач.Електрически трактор и в ремаркето вместо товар-5 тона батерии.13:54 02.07.2021
8 Локомотивен Завод Русе
До коментар #1 от "Хо хо хо":
Дядо Коледа, Коледа отдаван мина. Да слезем на Земята. Един дизелов маневрен локомотив, за една смяна има разход на нафта от 400 литра. Нашият акумулаторен локомотив с теглителна мощност 3000 тона, за същата тази смяна харчи ток за 20 евро. Виж репортажа от 24 мин. нататъкКоментиран от #9, #12
14:27 02.07.2021
9 Така е
До коментар #8 от "Локомотивен Завод Русе":
Пичовете не разбраха, че ел. моторите са по-мощни и продължават да тъпчат на едно място за супер мощните дизелови и бензинови ДВГ! 😂😂16:22 02.07.2021
10 Гост
19:28 02.07.2021
11 Гост
До коментар #6 от "гост":
Ти май не си орал нива от 5 до 22 часа през 5 села? Ще се върнеш в базата като изореш, не като ти свърши батерията. Май ще спиш край синора.19:30 02.07.2021
12 Гост
До коментар #8 от "Локомотивен Завод Русе":
Защо тогава БДЖ е толкова зле? Електрификацията не трябваше ли да го оправи този транспорт? В момента електрическите ви влакове са в пъти по-зле от парните, които са били едно време. Това ли са ви ползите от електрификацията?19:32 02.07.2021