Last news in Fakti

2 Юли, 2021 08:55 3 347 12

Skoda представи състезателна електрическа кола с 354 конски сили

  • skoda-
  • fabia-
  • rally-
  • evo

RE-X1 Kreisel е базирана на добре познатата Fabia Rally2 evo

Skoda представи състезателна електрическа кола с 354 конски сили - 1
Снимки: Skoda

През тази година от Skoda празнуват 120 години участие в моторспорта и по тази причина от марката решиха да покажат концепт за електрическа състезателна кола. Той носи името RE-X1 Kreisel и е базиран на популярната и доста успешна Skoda Fabia Rally2 evo.

Skoda представи състезателна електрическа кола с 354 конски сили

Инженерите на марката са заменили 1.6-литровия бензинов мотор с електрически такъв, който генерира 354 конски сили и 600 нютон метра. Той работи в съчетание с батерия от 52.5кВч и може да се зарежда за около 15 минути, благодарение на 200кВч зарядна станция.

Skoda представи състезателна електрическа кола с 354 конски сили

От Skoda не са много конкретни за промените които са направили по електрическата кола, но споменават, че са извършени важни модификации, които да позволят монтирането на батериите възможно най-ниско на пода. Освен това са направени и някои настройки на окачването, които да го адаптират към новото задвижване.


Поставете оценка:
Оценка 3.7 от 3 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Хо хо хо

    16 15 Отговор
    когато видя трактор с електрическо задвижване да тегли плугове и друг прикачен инвентар тогава ще призная електричките

    Коментиран от #2, #3, #4, #8

  • 2 нашия

    12 3 Отговор

    До коментар #1 от "Хо хо хо":

    а тир които да тегли повече от сегашните дизелаци не знаеш ли ,че има...трактор е лесна работа
  • 3 Хихи

    8 2 Отговор

    До коментар #1 от "Хо хо хо":

    Време е да ги признаваш! 😂😂Ето ти го трактора!

  • 4 гост

    6 3 Отговор

    До коментар #1 от "Хо хо хо":

    "Умнико" поне една книжка да беше прочел , а не да се излагаш като кифладжия с напъни за "оригиналност" !! Селскостопанските и строителните машини са идеални за електрическо задвижване , много повече от транспортните !! Там мощността няма никакво значение , единственото важно е въртящия момент , където електромотора е цар !! На всичкото отгоре натоварването е практически постоянно , а не като при автомобил , който има коренно различни условия в града и на магистралата примерно , да не говорим , че едно елементарно изпреварване променя нещата в пъти !! Проблема за да не са всички трактори ВЕЧЕ електрически е , че цените досега бяха твърде различни , а там като при товарните автомобили това е водещо !! Само гледай как в следващите години и тракторите и строителната техника ще изпреварят автомобилите в пълната електрификация !

    Коментиран от #5

  • 5 Хо хо хо

    6 6 Отговор

    До коментар #4 от "гост":

    а батерията къде я забрави или ти мишлиш че ел.двг няма нужда от захранване а е някакво Перпетуум мобиле 🤔🤣

    Коментиран от #6, #7

  • 6 гост

    6 6 Отговор

    До коментар #5 от "Хо хо хо":

    Това във видеото отгоре няма ли батерия "разбирачо" ??? Или забелязваш само каквото ти изнася ?? Разбираемо , хахахах !! Или трябва да ти обяснявам , че трактор с средна батерия за електромобил изкарва над 8 часа натоварена работа и може да я смени за минути дори на място , а и да се върне до базата , тя е на 4-5 км и ще му отнеме не повече от половин час с пътя ! Ама карай , то за тебе е сложна работа , къде по-лесно е да претакаш нафта с туби , нали ? Хаха !!

    Коментиран от #11

  • 7 Татко ти

    3 5 Отговор

    До коментар #5 от "Хо хо хо":

    Мани го тоя разбирач.Електрически трактор и в ремаркето вместо товар-5 тона батерии.
  • 8 Локомотивен Завод Русе

    5 1 Отговор

    До коментар #1 от "Хо хо хо":

    Дядо Коледа, Коледа отдаван мина. Да слезем на Земята. Един дизелов маневрен локомотив, за една смяна има разход на нафта от 400 литра. Нашият акумулаторен локомотив с теглителна мощност 3000 тона, за същата тази смяна харчи ток за 20 евро. Виж репортажа от 24 мин. нататък

    Коментиран от #9, #12

  • 9 Така е

    2 0 Отговор

    До коментар #8 от "Локомотивен Завод Русе":

    Пичовете не разбраха, че ел. моторите са по-мощни и продължават да тъпчат на едно място за супер мощните дизелови и бензинови ДВГ! 😂😂
  • 10 Гост

    3 1 Отговор
    И спорта загина.
  • 11 Гост

    3 4 Отговор

    До коментар #6 от "гост":

    Ти май не си орал нива от 5 до 22 часа през 5 села? Ще се върнеш в базата като изореш, не като ти свърши батерията. Май ще спиш край синора.
  • 12 Гост

    1 4 Отговор

    До коментар #8 от "Локомотивен Завод Русе":

    Защо тогава БДЖ е толкова зле? Електрификацията не трябваше ли да го оправи този транспорт? В момента електрическите ви влакове са в пъти по-зле от парните, които са били едно време. Това ли са ви ползите от електрификацията?