ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.
Това ти казва колегата.Че дървото Фолксваген е в 5-та глуха.Само незнам какво прави Порше на 2-ро място с тези изпадаши фарове и фатални дефекти в двигателите.
еееееееееееллелелелел КАДЕ Е АЛФА РОМЕО ???? тея боклуци.... ....пълни кочини са !!! НЕКАЧЕСТВЕНИ АВТОМОБИЛИ !! зашто им падат цените а ??? питате ли се ?? вижте една е46-ца 200-3-4-5....10-15-20 бона вижте една алфа за пример 166....2003-4 от 3 до 7-8 бона ????? и + тва 4асти бол а са яко скъпи ? защо ?
Евала Иване, точно така! Като се качат на нови тогава да правят изказвания от сорта че са дръгели и всякви подобни сравнения. Всеки като сравнява коли на по 20 години нормално да кажеш че са кенефи, но поло 93 и корола 93 и двете са кенефи отвътре в сравнение със сегашните така че такива сравнения в момента не са уместни.
Lexus на 1-во място???? как по точно те са на 1-во място след като Lexus LFA ("уникално спортния автомобил на века") даде една камара бугове в компа и следователно се прецака целия ДВГ щот компа незнае ко да праи и специално за тоя автомобил оплакванията бяха 99 на 100 от всички закупили този модел а специално в америка гамжеше от тях.
На кое да е след като е дало 47% по-малко повреди от скъпия NISSAN (INFINITI). 1-во място Lexus (TOYOTA), 3-то TOYOTA като фен на марката много ме радва.
Напротив момче,и там не са добре.Само че Ауто Билд тества автомобилите 100 000 километра и тогава си личи кой колко го бива.А пък американците разбират колко са здрави автомобилите само по оплакванията от хората-поне така го е написал автора.Ама не се взема под внимание че може и да не си карал кола 6 месеца примерно.Мога да ти кажа че колкото и Ауто Билд да е манипулативно списание,въпреки това повечето японски модели са в челните места.Изключение прави само 130i.Пък като искаш вярвай си че Буик и Линкълн са качествени коли.Даже и скапания Шевролет е пред Субару и БМВ.Ха ха ха хха-е.аси тъпата класация.
Toyota (Lexus) is the best.Kade sa vi hubavite bmw i audi.Nali bqha mn nadejdni.Ve4e germanskite koli sa samo imena nikakvo kachestvo.Edinsveno Porsche gi darji.Az 4ovek koito e s vsi4kiq si akul neznam kak 6te dade pari za audi bmw ili vw
Абе от японските само Нисан се излагат. Сайън си е бюджетна марка на Тойота,няма как да се борят за качество. Инфинити изненадващо зле се представят. Явно не случайно обмислят да ги закрият. Като цяло от немските МБ се представя убедително. Но едно ми е странно. Защо немските коли,които струват 20-50% повече от американските и японските,изостават от тях по-качество. Би трябвало цената да е за сметка на всичко комплексно,не само на лукса който предлагат. Изненадва ме и слабото представяне на корейската двойка. И все пак тази класация е много относителна. Един може да се е оплакал от пръскачките на фаровете,друг от блокирал двигател или повредена трансмисия. Аз също смятам, че тестовете на АБ са обективни. Наскоро дори обърнаха внимание, че една от тестовите коли е минала 300000км. и все още няма сериозна повреда. Ставаше дума за С180. Като цяло нас не ни интересуват тези класации,защото те се правят за автомобили в гаранция,каквито унас почти няма. Унас за подобна класация,трябва да се обърнем към бакшишите. Те най-добре знаят,коя 5-10 годишна кола на 500000 км. колко повреди дава!
Батка тия тъпотии ще ги ръсиш ама не там където пише бате ти Дошо.Тука батка тия измишльотинки не минават.Регистрирани проблеми с комповете имаше при Тойота ГТ86 и Субару BRZ.
НИКОГА НИКЪДЕ НЕ Е ИЗЛИЗАЛА ИНФОРМАЦИЯ ЗА ПРОБЛЕМИ С LFA.
Колко е скапан Лексус ще разправяш на децата пред блока не тука.
Да, и ние сега ще повярваме на някакво неграмотно, което не може да си систематизира мислите в правилно изречение.
Аз имам един приятел с IS220D, който се хвърля самоотвержено в дупките от една година, настъпва яко и не пази турбината хич и колата не е влизала в сервиз още.
Уе уе, ти се уеа. Така би възкликнал някой перничанин на писанията ти, аз само ще ти кажа,че си сбъркал колата и марката, а и правописа не ти е много добър.
Дошо то окачването е качествено но турбините не са кой знае колко издръжливи.Пък и ако се кара повече градско и филтъра за твърди частици прави проблем.ЕГР-то не го ли чисти твоя човек?
Прав си,тъпите Амриканци се опитват да пробутат кошниците си.Auto bild са малко наистина ВАГ.НИЗИРАНИ...но това е нормално,в повечето тестове са реалисти и професионалисти
Всичко е относително ...разсъждавайте логично бе хора...има ли подробности за естеството на проблемите....НЯМА.... ееее тогава ?
Те проблемите може и да са 3 ....ама фатални и които ще ти скъсат нервите...!!! ако е само за настройки...туицък -онуйцък ...и 147 пъти да отида...м....та му ... те по сервизите предлагат бисквитки. бонбонки и кафе безплатно ееее....!
Нека всеки си кара каквото му е на сърцето...и по джоба ! Парите за колите на хората не ги давате вие ...нали ? То затова и марките и моделите са толкова....99999... !
Според мен това си е глупост! Не можей ейй така да определят коя марка кола е най-надеждната! И като гледам класацията каква е не мога да се съглася за някой неща!
А да и нека като са решили да определят най-надеждната марка напишат с какви проблеми са биле (не примерно на едната да се спука гумата а на другата да се прецака скоростната кутия)!
и аз съм на мнение, че класацията не е особено коректна, това са подадени жалби, замислете се, че не пише пробег, проблемите да са с не работещ ел. прозорец до блокирал двигател примерно, едното няма нищо общо с надежност . Трябвало е да се ограничат до дефекти по мотора скорости окачване и спирачки, трябва да има процент от пробега на автомибла. Първите 3 марки едва ли са евридейки и някой баровец да си ходи за риба с тях примерно :D за това са важни километрите. При условие, че за 2012 ауди имат най-много дефектирали двигатели, и тук са в класация за надежден автомобил.... няма логика.
Много по достоверна статистика е TUV,тя обхващамилиони автомобили в рамките на 3-11години:
http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/15119-pylnata-statistika-na-t-v,2343/
На първите места по качество са както виждате тойота,ВАГ,хонда,мазда
На последните разбира се там,рена,алфи,дачии и други подобни гробници
Абе и това тяхното не е съвсем вярно, Фиат панда е атомобил на 2008 година, което ще рече, че е автомобила с най-малко дефекти и най-много продажби за тази година, и ми седи в крайната класация.... Тук пак няма критерии защо са така подредени автомобилите... Хайде алфа ромео техния TS ги сваля много в класацията, но JTD то е мотор който трудно може да даде някакъв дефект.
Гошко, класацията "автомобил на годината" е за нови автомобили, за които никой не знае дали след 100 000 км. ще са супер качествени или "огореляци". В случая с Панда тези които са го избрали за най-най- през 2008 сега сигурно се червят от срам, макар че критериите за избор на "автомобил на годината" не включват здравина или дълготрайност.
Погледни статията за пандата 4х4 постевила световен рекорд за изминато разтояние от Лондон до Кейптаун, и пак говори. Предните рекорди да с Ленд Роувър...
Ами да, това е реалността
Тойота и Лексус естествено са най-рядко чупещите се коли
Няма драма в тази класация, това се знае отдавна и винаги така е било и така ще бъде.
Странно фиат падна се произвежда много преди 2008 година, следователно за здравината и може да се съди след изминалите и 2 години в производство. Моля те внимавай какви глупости пишеш, хората не се червят, трябва да се червиш от това, че пишеш от злоба и чиста фенщина, а автомобил на годината се става след като се докаже автомобила като съотношение продадени коли и процент дефекти за последните 2 години от производството на дадения автомобил.
Пич прочети поста ми по долу, преди да се излагаш и ти. Мерцедес са едни от най-гниещите коли да споменем, и през 2008 до 2010 поставиха рекорд по най-дефектни скоростни кутии
ела да видиш, 12-13 годишна кола, карана поне 300к и от 5-6 год. на газ, не съм дал една стотинка за ремонт, а съм минал 30к км 90% в града, колата я ползвам всеки ден, няма зиме, няма лете, няма поледици, няма нищо, само газ на буталата и толкова, онди, монди, всичко отзаде
Ценностите в автомобилизма се промениха тотално... Ако до не чак толкова отдавна най-хубавата кола беше новата,сега такова твърдение звучи като чист оксиморон.
Страхотната марка СААБ фалираха приятелю. За мое огромно съжаление. Винаги съм ги харесвал повече от Волво. А волво за жалост не са това което бяха 80те години.
Ясно е написано, колко жалби са постъпили а не колко са реалните дефекти.
Това може да се приеме и за класация.
Да питам фена на Субару.
Кога се разваля климатроника в една Импреса - никога, защото няма такъв. (е вече слагат от няколко години) или около 20г след другите ...
Абе незная кои са най здравите марки , ама като гледам в сервизите най малко влизат Хонда , Мазда , Тойота , Лексус но той го има и по малко като автомобил и т. н. Всички знаем за перфектното качество на японците , само американците незнаят това . Но така се прави платена реклама .
Гошко, имаш достъп до google, напиши "автомобил на годината" , прочети и се засрами, защото ако оставим настрана смехорията
"автомобил на годината се става след като се докаже автомобила като съотношение продадени коли и процент дефекти за последните 2 години от производството на дадения автомобил."
стигам до тъжния извод, че споря с телевизора.
До "искам панда за коледаа"
Ти нали не си мислиш, че тази "рекламна" Панда има нещо общо с "шир-потребата" ,защото и Great wall ходи на Северния ли, на Южния ли полюс, а гледам не ги търсят много.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Майстора
Коментиран от #3
11:27 14.02.2013
2 petur4eto
Коментиран от #4
11:33 14.02.2013
3 Иван
До коментар #1 от "Майстора":
VW са добре само пред AutoBuild. Иначе няма какво да се разсъждава по тази тема - всичко е ясно.Пожелавам на всички българи да имат възможност си купят нови автомобили и тогава пак да говорим.
Коментиран от #11
11:37 14.02.2013
4 Дошо
До коментар #2 от "petur4eto":
Това ти казва колегата.Че дървото Фолксваген е в 5-та глуха.Само незнам какво прави Порше на 2-ро място с тези изпадаши фарове и фатални дефекти в двигателите.Коментиран от #29
11:37 14.02.2013
5 TheGoldenBoy
12:13 14.02.2013
6 Stanislav
12:14 14.02.2013
7 бобката
12:16 14.02.2013
8 Диян Дичев
Коментиран от #18
12:24 14.02.2013
9 kiro
12:27 14.02.2013
10 hienata
На кое да е след като е дало 47% по-малко повреди от скъпия NISSAN (INFINITI). 1-во място Lexus (TOYOTA), 3-то TOYOTA като фен на марката много ме радва.
12:37 14.02.2013
11 520 зендер
До коментар #3 от "Иван":
Напротив момче,и там не са добре.Само че Ауто Билд тества автомобилите 100 000 километра и тогава си личи кой колко го бива.А пък американците разбират колко са здрави автомобилите само по оплакванията от хората-поне така го е написал автора.Ама не се взема под внимание че може и да не си карал кола 6 месеца примерно.Мога да ти кажа че колкото и Ауто Билд да е манипулативно списание,въпреки това повечето японски модели са в челните места.Изключение прави само 130i.Пък като искаш вярвай си че Буик и Линкълн са качествени коли.Даже и скапания Шевролет е пред Субару и БМВ.Ха ха ха хха-е.аси тъпата класация.Коментиран от #27
12:39 14.02.2013
12 GOLF GTI
Коментиран от #13, #14
12:46 14.02.2013
13 520 зендер
До коментар #12 от "GOLF GTI":
Като тебе ли...12:53 14.02.2013
14 520 зендер
До коментар #12 от "GOLF GTI":
Оф чакай.Забравих че ти кола нямаш.Тоз голф дето си се кръстил е на тати ти..12:54 14.02.2013
16 Американеца
12:59 14.02.2013
17 Maurice
13:08 14.02.2013
18 Дошо
До коментар #8 от "Диян Дичев":
Батка тия тъпотии ще ги ръсиш ама не там където пише бате ти Дошо.Тука батка тия измишльотинки не минават.Регистрирани проблеми с комповете имаше при Тойота ГТ86 и Субару BRZ.НИКОГА НИКЪДЕ НЕ Е ИЗЛИЗАЛА ИНФОРМАЦИЯ ЗА ПРОБЛЕМИ С LFA.
Колко е скапан Лексус ще разправяш на децата пред блока не тука.
Коментиран от #23
13:26 14.02.2013
19 magestic
Коментиран от #20
13:40 14.02.2013
20 Дошо
До коментар #19 от "magestic":
Да, и ние сега ще повярваме на някакво неграмотно, което не може да си систематизира мислите в правилно изречение.Аз имам един приятел с IS220D, който се хвърля самоотвержено в дупките от една година, настъпва яко и не пази турбината хич и колата не е влизала в сервиз още.
Коментиран от #22
13:46 14.02.2013
21 hienata
Уе уе, ти се уеа. Така би възкликнал някой перничанин на писанията ти, аз само ще ти кажа,че си сбъркал колата и марката, а и правописа не ти е много добър.
14:09 14.02.2013
22 520 zender
До коментар #20 от "Дошо":
Дошо то окачването е качествено но турбините не са кой знае колко издръжливи.Пък и ако се кара повече градско и филтъра за твърди частици прави проблем.ЕГР-то не го ли чисти твоя човек?Коментиран от #26
14:12 14.02.2013
23 Иван
До коментар #18 от "Дошо":
Той човека сблъсквал с тези проблеми на личния му LFA с газова уредба :)))14:14 14.02.2013
24 Умник Гюро
Коментиран от #25
14:15 14.02.2013
25 Maurice
До коментар #24 от "Умник Гюро":
Няма Лада,няма оплакване!!14:49 14.02.2013
26 Дошо
До коментар #22 от "520 zender":
Кара го като вандал.За ЕГР не е и чувал.Ще видим колко ще изкара така ама него не го бърка финансовата част
14:53 14.02.2013
27 Димитър Димитров
До коментар #11 от "520 зендер":
Прав си,тъпите Амриканци се опитват да пробутат кошниците си.Auto bild са малко наистина ВАГ.НИЗИРАНИ...но това е нормално,в повечето тестове са реалисти и професионалисти14:56 14.02.2013
28 М_Sux
Коментиран от #32
15:07 14.02.2013
29 Dr. Dick
До коментар #4 от "Дошо":
Каквото прави Лексъс с тия изпаднали "коли" на първо мястоКоментиран от #30, #36
16:17 14.02.2013
30 Дошо
До коментар #29 от "Dr. Dick":
Тия изпаднали коли от години оглавяват всички класации за качество, надеждност, рентабилност и удовлетвореност на клиентите.А къде са 3-те икони?
Коментиран от #41
16:27 14.02.2013
31 Beatport
17:45 14.02.2013
32 BRABUS
До коментар #28 от "М_Sux":
Те винаги са били колега,в действителност са още по-напред,но хора,които не могат да си позволят Мерцедес се опитват да си втълпят обратното18:12 14.02.2013
33 ККККО
Те проблемите може и да са 3 ....ама фатални и които ще ти скъсат нервите...!!! ако е само за настройки...туицък -онуйцък ...и 147 пъти да отида...м....та му ... те по сервизите предлагат бисквитки. бонбонки и кафе безплатно ееее....!
Коментиран от #35
18:17 14.02.2013
34 ККККО
18:20 14.02.2013
35 Опел СтЗ
До коментар #33 от "ККККО":
Прав си колега.19:29 14.02.2013
36 Опел СтЗ
До коментар #29 от "Dr. Dick":
Не съм много съгласен с теб.19:30 14.02.2013
37 глупости
А да и нека като са решили да определят най-надеждната марка напишат с какви проблеми са биле (не примерно на едната да се спука гумата а на другата да се прецака скоростната кутия)!
20:11 14.02.2013
38 д-р Чурков
20:31 14.02.2013
39 Иво
20:58 14.02.2013
40 Хи Хи
Коментиран от #60
21:21 14.02.2013
41 Dr.Dick
До коментар #30 от "Дошо":
Пред Нисан ГТР21:22 14.02.2013
42 Димо
http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/15119-pylnata-statistika-na-t-v,2343/
На първите места по качество са както виждате тойота,ВАГ,хонда,мазда
На последните разбира се там,рена,алфи,дачии и други подобни гробници
Прегледайте ако не се,интересна е
Коментиран от #43, #47
21:26 14.02.2013
43 Гошко
До коментар #42 от "Димо":
Абе и това тяхното не е съвсем вярно, Фиат панда е атомобил на 2008 година, което ще рече, че е автомобила с най-малко дефекти и най-много продажби за тази година, и ми седи в крайната класация.... Тук пак няма критерии защо са така подредени автомобилите... Хайде алфа ромео техния TS ги сваля много в класацията, но JTD то е мотор който трудно може да даде някакъв дефект.21:47 14.02.2013
44 hienata
Гошко, класацията "автомобил на годината" е за нови автомобили, за които никой не знае дали след 100 000 км. ще са супер качествени или "огореляци". В случая с Панда тези които са го избрали за най-най- през 2008 сега сигурно се червят от срам, макар че критериите за избор на "автомобил на годината" не включват здравина или дълготрайност.
Коментиран от #45, #46
22:42 14.02.2013
45 Мерцедес
До коментар #44 от "hienata":
Прав си брат тея малките бръкми (новите) 10 000 километра не могат да минат.Абе малката кола не е кола!09:36 15.02.2013
46 искам панда за коледаа
До коментар #44 от "hienata":
Погледни статията за пандата 4х4 постевила световен рекорд за изминато разтояние от Лондон до Кейптаун, и пак говори. Предните рекорди да с Ленд Роувър...09:50 15.02.2013
47 Пламен Христов
До коментар #42 от "Димо":
Абе като гледам класацията горе долу е една и съща, не нам кви са тези твоите интерпретации. На първо място Порше, на второ Тойота.10:21 15.02.2013
48 pffff
11:06 15.02.2013
49 EastPower
Тойота и Лексус естествено са най-рядко чупещите се коли
Няма драма в тази класация, това се знае отдавна и винаги така е било и така ще бъде.
12:40 15.02.2013
50 WHO
13:26 15.02.2013
51 бмв
Коментиран от #57
13:43 15.02.2013
52 Бай Пърдечко
14:28 15.02.2013
53 не бих казал
15:11 15.02.2013
54 B M W FaN
15:15 15.02.2013
55 Гошко
15:33 15.02.2013
56 Гошко
15:35 15.02.2013
57 BRABUS
До коментар #51 от "бмв":
Кое е странното?! Бе ме ве-133 на 10018:05 15.02.2013
58 булет
Не виждам нито Волво,нито СААБ.
А иначе виждам БъркаМасло с Вода,парния локомотив Форд и Мазна!
СЛАБО МАНЯЦИ!
Коментиран от #63
18:40 15.02.2013
59 Батиста
19:28 15.02.2013
60 330i
До коментар #40 от "Хи Хи":
ела да видиш, 12-13 годишна кола, карана поне 300к и от 5-6 год. на газ, не съм дал една стотинка за ремонт, а съм минал 30к км 90% в града, колата я ползвам всеки ден, няма зиме, няма лете, няма поледици, няма нищо, само газ на буталата и толкова, онди, монди, всичко отзадеКоментиран от #69
19:44 15.02.2013
61 Тунингтм Тунингтм
20:01 15.02.2013
62 Пловдив
22:08 15.02.2013
63 Име:
До коментар #58 от "булет":
Страхотната марка СААБ фалираха приятелю. За мое огромно съжаление. Винаги съм ги харесвал повече от Волво. А волво за жалост не са това което бяха 80те години.00:44 16.02.2013
64 Stoyan
Ясно е написано, колко жалби са постъпили а не колко са реалните дефекти.
Това може да се приеме и за класация.
Да питам фена на Субару.
Кога се разваля климатроника в една Импреса - никога, защото няма такъв. (е вече слагат от няколко години) или около 20г след другите ...
02:37 16.02.2013
65 Майстора
06:22 16.02.2013
66 Веном
09:19 16.02.2013
67 hienata
Гошко, имаш достъп до google, напиши "автомобил на годината" , прочети и се засрами, защото ако оставим настрана смехорията
"автомобил на годината се става след като се докаже автомобила като съотношение продадени коли и процент дефекти за последните 2 години от производството на дадения автомобил."
стигам до тъжния извод, че споря с телевизора.
До "искам панда за коледаа"
Ти нали не си мислиш, че тази "рекламна" Панда има нещо общо с "шир-потребата" ,защото и Great wall ходи на Северния ли, на Южния ли полюс, а гледам не ги търсят много.
19:35 16.02.2013
68 немеца
22:06 17.02.2013
69 330и
До коментар #60 от "330i":
ей много минуси бе, ми елате да видите бе, какво само чатаме,карал съм и други марки, на бмв-то подръжката не е по-голяма, поне не и тоя момент
20:45 19.02.2013