16 Юли, 2021 12:57 3 624 12

Abarth F595 дебютира със 165 конски сили и технологии от Formula 4

  • abarth-
  • fiat 500-
  • abarth 595

Компактния хечбек разполага със 165 конски сили и механична трансмисия

Abarth F595 дебютира със 165 конски сили и технологии от Formula 4 - 1
Снимки: Abarth

Fiat също е един от производителите под шапката на Stellantis, който има за цел да премине към електричество за своите модели, но преди това да се случи окончателно, италианската марка показа поредната версия на Fiat 500, преработена от Abarth.

Abarth F595 дебютира със 165 конски сили и технологии от Formula 4

Новият Abarth F595 е оборудван с 1.4-литров бензинов турбо мотор, генериращ 165 конски сили и максимален въртящ момент от 230 нютон метра, достъпни още от 2250 оборота. В прессъобщението се казва още, че двигателя разчита на технология от Formula 4 и турбина от добре познатата компания Garett.

Abarth F595 дебютира със 165 конски сили и технологии от Formula 4

Ускорението до 100км/ч отнема 7.3 секунди при конфигурация с механична трансмисия с 6 предавки и 7.2 секунди при 5-степенната автоматична трансмисия. Задвижването е само предно, а максималната скорост е 217км/ч.

Abarth F595 дебютира със 165 конски сили и технологии от Formula 4

Освен като двуврат хечбек, Abarth F595 може да се поръча и като кабриолет по желание на клиента. Разликите със стандартния модел включват леки промени по броните и отворите в тях, като най-голямо впечатление правят накрайниците на ауспусите, които са подобни на тези при спортните модели на Lexus.

Abarth F595 дебютира със 165 конски сили и технологии от Formula 4

Впечатление правят и джанти с големина от 17 цола, зад които можем да открием 284мм дискове в предната част и 240мм в задната. Цените за хечбека започват от 23 хиляди евро, а за кабриолета ще са ви нужни 28 хиляди евро.


Поставете оценка:
Оценка 4.6 от 9 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Пилот на Ферари

    5 2 Отговор
    Фиат Купе го правеше това още преди 25 години.
  • 2 жабка

    2 12 Отговор
    Този речен камък не можеш го вкара в пътя.
  • 3 SUBARU XV

    7 1 Отговор
    Хубава играчка ,
    който може да си я позволи за трета кола за забавление да взима !
  • 4 Гост

    1 14 Отговор
    Много хубава кола, ама италианска

    Коментиран от #6

  • 5 Бордюра

    9 0 Отговор
    Не си ли е е46 5ти собственик на газ не ми го фали
  • 6 Тишо

    1 11 Отговор

    До коментар #4 от "Гост":

    "хубава кола",за автомобил предполагам въобще не говорим.Фиат и автомобил са две несъвместими неща.

    Коментиран от #7

  • 7 Пилот на Ферари

    12 2 Отговор

    До коментар #6 от "Тишо":

    Фиата си е много добра Народна кола. Много по добра за парите си отколкото "Народния " Фолксваген .
  • 8 Стоян

    7 2 Отговор
    Коментарите на разни НЕ компитентни, против Фиат са ми много интересни, това са индивиди които никога не са имали кола от тази марка. Това са приказки от рода един съсед ми каза, някой да е чул за проблемен Италиянки мотор, защото за VW и BMW мога да изброя много. А Фият 500 е най добрата кола в класа си от 2007 до момента

    Коментиран от #9

  • 9 Ха-ха-ха-ха

    1 6 Отговор

    До коментар #8 от "Стоян":

    Ааааааааааааааааааааа Ха Ха Ха Ха Ха Ха Ха
  • 10 К Георгиев

    6 3 Отговор
    За разбирачите - застанете пред един нормален сервиз и вижте колко са италианските автомобили . Ще останете изумени пълно с немски ,френски ,японски и какви ли още не . Това е теста за здравина .

    Коментиран от #11

  • 11 Plameni

    3 4 Отговор

    До коментар #10 от "К Георгиев":

    Във всяка класация Фиат са на последните места по надеждност, а относно повечето немски автомобили в сервизите причината е че са продадени в десетки пъти повече.
  • 12 перничанин

    2 2 Отговор
    Предишния не беше ли 180к.с.,че даже имаше ремапнати до 220. Това с тия 165 ми се струва отстъпление,нещо че е от формула незнам си коя.