Fiat окончателно сигнализира за отстъпление от своята преждевременна стратегия за изцяло електрически автомобили, като официално представи отново бензинова версия на модела 500, признавайки, че приемането на електрическите автомобили от пазара е било значително надценено. Този нов модел, предлаган на пазара като Fiat 500 Hybrid – въпреки че използва само мека хибридна 12-волтова система – е проектиран да предложи много по-достъпна, макар и значително по-бавна алтернатива на 500e EV.
Този градски автомобил се задвижва от малък 1.0-литров турбокомпресор с три цилиндъра от семейството FireFly, който доставя скромните 65 конски сили и 68 92 Нютон метра въртящ момент към предните колела чрез стандартна шестстепенна ръчна скоростна кутия. Макар тази конфигурация да обещава ефективност, тя спечели на 500 мястото на един от най-бавните автомобили, продавани в Европа.
500 Hatchback се нуждае от 16,2 секунди, за да ускори от 0 до 100 км/ч, като има максимална скорост от 155 км/ч. По-стилният 500 Convertible (500C), изисква още по-голямо търпение – 17,3 секунди, за да достигне 100 км/ч, като максималната му скорост е 150 км/ч.
Fiat залага на това, че основната му градска клиентела ще пренебрегне тези времена за ускорение, като ще счете теглото на автомобила от 1055 кг и копмактните му размери за идеални за трафик с чести спирания и потегляния, където абсолютната скорост е без значение.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 карчи
17:17 24.11.2025
2 Е няма да хващаш пчела
17:19 24.11.2025
3 ООрана държава
Коментиран от #4
17:20 24.11.2025
4 И въпреки това
До коментар #3 от "ООрана държава":
Пак могат да се пребиятКоментиран от #7
17:35 24.11.2025
5 Варна 3
17:41 24.11.2025
6 Механик
А и както е казал колегата в коментар 1, за тая таргет-аудитория, е дори за предпочитане че не бяга.
Само в цветовата палитра, трябва да наблегнат на нюансите които се получават когато се смеси малко червена с повечеко бяла боя.
17:48 24.11.2025
7 Механик
До коментар #4 от "И въпреки това":
Абе те тия дето ще си купят такава кола, с тротинетките се добиват, та с автомобил ли, па нека е бавен.17:49 24.11.2025
8 инж. Минчев
17:52 24.11.2025
9 ВЕЛИНСКИ
СИ ВЗЕМАТ ПО ЕДНО ТАКОВА
КИНДЕР СЮРПРИЗЕ АВТОМОБИЛЧЕ
КАРДИНАЛНО ЩЕ СЕ РЕШИ
ПРОБЛЕМА С ПАРКИРАНЕТО....
ВСЕКИ ЩЕ СИ ГО ПРИБИРА В КЪЩИ...
КАТО....ДОМАШЕН ЛЮБИМЕЦ.....
Коментиран от #12
17:59 24.11.2025
10 РЕАЛИСТ
18:41 24.11.2025
11 И все пак!
19:48 24.11.2025
12 НАЛИ?!
До коментар #9 от "ВЕЛИНСКИ":
Качва си го в асансьора и до тях на 12 етаж...19:50 24.11.2025
13 Леля Гошо
22:45 24.11.2025
14 нисан си е нисан
Коментиран от #15
00:00 25.11.2025
15 Объркан човек
До коментар #14 от "нисан си е нисан":
Нещо си се пообъркал. Когато започва производството на FIAT 500, Нисан са нямали хабер, че ще произвеждат Микра.Коментиран от #19
09:20 25.11.2025
16 Градска кола
09:23 25.11.2025
17 Антиелектрика
БРАВО!
Коментиран от #21
13:00 25.11.2025
18 Само сравнение
Коментиран от #20
09:30 26.11.2025
19 нисан си е нисан
До коментар #15 от "Объркан човек":
А кой ти говори за старите фиатчета и зазки???? Говоря ти за крадения дизайн на новия фар на Нисан Микра от тези долнопробни фиатчета, дето се трошат след 20 000км.!!!! Тия елипси отгоре и отдолу на фара са патент на новата Микра и никакъв фиат или зазка не са ги използвали преди това , затова ще плащат в Хага или Женева!!!! Станаха като китайските марки крадци!!!! и да им кажат да дойдат с такива фиатчета на делото, ако не се счупят по пътя дали ще могат да ускорят до 100??? Или трябва да ги теглят с нисан микра ?!11:43 26.11.2025
20 нисан си е нисан
До коментар #18 от "Само сравнение":
По-надеждни тия панди от 80-те хахахаха, ами това бяха най-големите трошки от всички коли на пазара с изключени е на соц колите!! Старите панди първо ръждясваха след 5-тата година,второ тракаха бензинките им като дизели и трето не вървяха изопщо и четвърту много се чупеха, друсаха ,вееха , паянтови италиански колиби за непретенциозни клиенти и клиентки най-вече. не че съм свидетел,но ги помня от детските години, имаше още по пътищата някои такива панди боклуци от старите.11:46 26.11.2025
21 Този коментар е премахнат от модератор.
22 Този коментар е премахнат от модератор.