Last news in Fakti

21 Февруари, 2013 10:41 56 673 103

DEKRA посочи най-надеждните употребявани коли

  • dekra-
  • класация-
  • доклад

Германската асоциация за инспекция на превозните средства DEKRA публикува ежегодната си класация на най-надеждните употребявани автомобили за 2013-а. Данните в доклада са основани на резултатите от техническите прегледи на 15 млн. коли, разделени по класове.

Сравнявани са возила със съпоставим пробег, групирани в категориите от 0 до 50 000 км, от 50 000 до 100 000 км и от 100 000 до 150 000 км. Надеждността се измерва по индекс (DEKRA Fault Index, DFI), който отразява съотношението между автомобили без съществени дефекти и такива с тежки повреди.

Класацията се съставя въз основа на неизправности, които са специфични за употребяваните коли - например на спирачната система или окачването. Статистиката не взема под внимание недостатъци, които се дължат на немарлива поддръжка от страна на собственика - износени гуми, чистачки и т.н.

Средната стойност на индекса DFI за категорията от 0 до 50 000 км е 83.0, от 50 000 до 100 000 км - 61.2, а от 100 000 до 150 000 км - 39.1. Броят на автомобилите със сериозни технически проблеми в трите категории са съответно 19.2%, 11.6% и 4.8%.



Според DEKRA най-надеждният модел при най-малките е Audi A1 (DFI 97.1). Ford Focus печели в компактния клас с резултат 97.3, а BMW 3er оглавява класацията в средния.



С DFI 97.4 победител в бизнес категорията е Mercedes-Benz E-Klasse, а с DFI 97.7 BMW Z4 излиза начело сред спортните модели. BMW X1 триумфира при автомобилите с повишена проходимост (DFI 96.2), а Ford C-MAX печели при вановете (DFI 97.7).



DEKRA връчва титлата "Най-добър във всички класове" на Audi A4 с DFI 87.4. Инголщадският модел показва най-добър среден резултат в трите категории от 0 до 50 000 км, от 50 000 до 100 000 км и от 100 000 до 150 000 км. По този показател на второ място се класира Mercedes-Benz C-Klasse (DFI 86.7), а на Volvo S80/V70 (DFI 86.3).

За трета поредна година DEKRA съставя и класация на най-надеждните бусове. С DMI 77.6 в тази категория печели VW Crafter. Негови подгласници са Mercedes-Benz Sprinter (DMI 73.6) и Peugeot Boxer (DMI 71.2).


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Дошо

    1 7 Отговор
    ХАХАХАХАХА дааааа повярвах ви веднага.ДЕКРА бяха посочили А4 като най-надеждния автомобил изобщо :-)
    Егати подкупната агенциика е това.TUV казва съвсем друго

    Коментиран от #42

  • 2 реалист

    1 10 Отговор
    Колко трогателно! Всички коли в класацията германски. Как пък една японска или италианска кола не взе малко от баницата?

    Коментиран от #7

  • 3 гост

    2 2 Отговор
    За нас българите тази класация е безмислена.Тук се карат коли от 150 000 км нагоре, 10+ години, по разбити пътища и със скапани горива.
  • 4 nikito_blend

    1 5 Отговор
    Хихих, умрях от смях. На тази класация дори немците ще и се присмиват.
  • 5 Анатоли Петков

    1 4 Отговор
    Ей на това му се вика "платена публикация".

    Коментиран от #17

  • 6 ония на луната

    2 1 Отговор
  • 7 Йордан Йорданов

    1 6 Отговор

    До коментар #2 от "реалист":

    До реалиста: за японска съм съгласен, ама къде пък италиански боклук да влезе в тая класация бе пич:)))

    Коментиран от #12

  • 8 Христофор

    1 2 Отговор
    Немска класация -немски коли естествено И забележете до 50000-100000-150000хил километра това са практически нови автомобили както се казва още в гаранция а не употребявани коли както се казва Интересното е какво се случва след това щот в БГ повечето са такива И на мен едната ми кола е немска но не мога и да си кривя душата че японци или американци правят по лоши коли Вече колите не се правят толкова от инженери колкото от дизаинери Или както казва един приятел които има от много години серзиз на марка автомобили която няма да спомена зада не и правя лоша реклама и да предизвикам безмислени полемики - Преди завода хранеше сервиза сега сервиза храни завода Всеки сам може да си направи извода

    Коментиран от #19

  • 9 Гост

    8 1 Отговор
    Немска му работа... Тойота Корола е най-издръжливия автомобил. Въобще ,японските машини са най-надеждни.
  • 10 иво

    1 5 Отговор
    Да точно Ауди и Фолксваген ...те за този пробег ако не сменят 2 скоростни кутии трябва да си сменят емблемите.А иначе аз карам Крафтър,и тук е най-голямата простотия.Запознатите знаят.....Крафтър и Спринтер са едно и също животно:)))Но мен ме устройва тази немска машина вместо да се блъскам по пътя....вися си по 3-4 часа в сервиза в седм.по 2 пъти,все нещо му се троши нещо се чупи:)))...пия си кафето дреме ми:)))

    Коментиран от #14

  • 11 Go4ko

    3 1 Отговор
    Да няма някаква грешка. Може би най- ненадежни и чупливи.......
  • 12 фарца Италия

    1 3 Отговор

    До коментар #7 от "Йордан Йорданов":

    Що голфаджиите, като чуят за италянска кола и веднага почват да се обаждат колко са скапани, при положение ,че никога не са имали.Никой не ви кара да ги купувате, май ви е яд на италянките Такива изводи ги правят само , които в селото им се кара опел кадет , бмв 316 на газ, и вместо църква имат светилещето голфу.
  • 13 Христофор

    1 1 Отговор
    Класацията не е пълна трябваше да сложат и ОПЕЛ и още коя марка немски автомобили не се сещам
  • 14 aha

    1 3 Отговор

    До коментар #10 от "иво":

    kefi6 me,6tom razsajdava6 taka zna4i si samo 6ofior i nadnika ti varvi ;)
  • 15 кеф

    1 1 Отговор
    Е вече ще знам каква кола да си купя след 10 години, ауди А4 :)
  • 16 exььььу

    0 1 Отговор
    много ясно че само немски возила са в класацията, класацията е на декра. само возила с абсолютно евтина поддръжка, в сервиза те посрещат с усмивка, на влизане 2000 лв купуваш си колата два пъти за две години. хубаво е ,че има форд в класацията, форда не се разваля - направо умира.
  • 17 0321

    0 1 Отговор

    До коментар #5 от "Анатоли Петков":

    А другите които бяха излъчени през последните 1 ,2 месеца..... не са..така ли ? И ти по какви критерии и от по чия информация правиш заключение ....това платено...а това не е ....а ?
    Никакво покритие това твое мнение....виждаш ли...!!! просто си е едно от всичките останали ...тъпи изхвърляния от ..по предпочитание...ей хора вижте мойто.... най-.убаво ...бе !!!
  • 18 Христофор

    0 1 Отговор
    След 10 години приятелю това А4 вече ще е между 250000 и 350000 на втори трети собственник тъкмо ще е тръгнало да се опраси Нали не вярваш че за това време няма да е карано хич и е било на лекар пенсионер Защо ли тогава в БГ толкова сервизи сервизчета магазини магазинчета автоморги авточасти обслужващи супер здравите автомобили

    Коментиран от #23

  • 19 Клаус

    0 1 Отговор

    До коментар #8 от "Христофор":

    Резултатите на ДЕКРА се различават от тези на ТЮВ. Различни са и от всички световни класации, които съм преглеждал. Каква ли е причината. ДЕКРА или всички останали ни мамят?
  • 20 jika

    0 1 Отговор
    поздрави на ДЕКРА оба4е маи няма6е нито един японски , за разлика от коментарите на аутобилд , и ТЮВ.и много други. Мненията на организациите се разли4ават доста сериозно
    СКРОМНОТО МИ МНЕНИЕ НЕ ЦЕЛИ ДА ДАВА ТОН КАКТО И НАКЛОН НА НЯКОГО :)
  • 21 М_Sux

    1 4 Отговор
    За Е класата съм сигурен, че влиза в тази класация.... един колега има Е класа от 2004 (стария модел) и врътна около 150 хиляди километра за една година по нашите пътища, говорим за шофиране от сутрин до вечер. Единственото което отчете като минус е, че доста често сменя накладките на колата, защото е доста тежка и газ/спирачка. Вие като си я купите няма да карате по 300-400 км на ден и няма да имате проблеми.

    Коментиран от #24, #26

  • 22 Христофор

    1 4 Отговор
    А един приятел с една корейска Леганза 2000г с газов инж за три години мина около 300 000км без да барне С моя дизелов Пасат за 10г каквото съм минал ако знаят от VW ще ми подарят нов Малкото ТИКО дето ги карат таксита милион км Това значи ли че са най добри не значи Зависи да попаднеш на читав автомобил и да го поддържаш правилно Можеш ли да кажеш Тази жена е най-красива и да убедиш всички Всеки има право на свое мнение
  • 23 Дошо

    1 4 Отговор

    До коментар #18 от "Христофор":

    След 10 години това А4 ще е балирано и ще чака да се превърне в друг автомобил чрез претопяване

    Коментиран от #25

  • 24 ККККО

    0 1 Отговор

    До коментар #21 от "М_Sux":

    Фен.... хайде стига бе....ти направи реклама...че и DEKKRA да ти завиди...! 150000 : 365 е равно на ....410,9589 км/ден ....един шофьор !!!... и Събота и Неделя ( всяка...!!!) ... и на Гергьов ден и на Коледа и на Нова година и на.... и на.... и на.... и..да не забравиш ако, ти се прави пиш... да питаш за разрешение от Госпожата...нали сме още в Детската градина... хахахаха...!
    P.S.- ..... че и градско (и то много...!) ...нали трябва да се изтрият накладките...
    Чакай някъде да си и запиша да го имам друг път в предвид..... M_Sux ...накъде към под 15 годишен....аха...записано...!.....ти ма развесели....хаха

    Коментиран от #33, #43

  • 25 ККККО

    0 1 Отговор

    До коментар #23 от "Дошо":

    Гугутко ...... 90% от А4-ките в БГ са над 15 г. и си вървят.... що ли ти и отговарям аз де ... ми не та оставя да си фъркаш безгрижно на свобода... той някой гладен ловджия шъ та опрай...
  • 26 Auto Motor Und Sport

    0 1 Отговор

    До коментар #21 от "М_Sux":

    Ето мнението на немски експерти...

    След като дълги години беше подчинена на тази философия, в последните си две поколения Е-класата донякъде разочарова публиката.

    При предишната генерация със заводски индекс 210 (произвеждана от 1995 до 2002 година) се появиха проблемни зони като корозия по ръбовете на вратите, загуба на масло от двигателя и диференциала, както и поблеми с впръскването на гориво при първите серии на двигателите със стистема Common rail (от 1998 година), а при актуалния модел вината за влошаването на имиджа се пада преди всичко на капризната електроника. Радионавигационната система редовно отказва да работи нормално, а сложната електрохидравлична спирачна система SBC показа сериозни функционални недостатъци. Затова в началото на 2005 година над 1,3 милиона автомобила бяха привикани в сервизите на компанията за допълнителни подобрения по спирачките.

    Истината е, че след фейслифта от 2006 година и завръщането към конвенционална спирачна система всички слабости на Е-класата бяха преодолени и автомобилът отново заблестя с качествата си на прекрасен пълноразмерен седан за комфортно пътуване. Още стандартното окачване осигурява отлична возия, а пневматичната система Airmatic (серийна за вариантите с двигатели V8) пренася комфорта в ново измерение. Мястото в интериора, качеството на изработка и сигурността напълно покриват високите очаквания към автомобила, а при четирицилиндровите модификации моделът прави добро впечатление и със сравнително ниските си експлоатационни разходи. Нека не забравяме, че Е-класата неслучайно е легендарна сред таксиметровите шофьори в много европейски страни.

    В рамките на 100 000-километровия тест на auto motor und sport произведеният през 2003 година Е 220 CDI се задоволи със среден разход на гориво от 8,6 литра на 100 колометра при напълно задоволителни динамични показатели и много добро качество, което му осигури непокътнатото и до днес първо място по надеждност в нашата класация за сегмента.

    Който иска да получи такъв солиден автомобил обаче, ще се наложи да се бръкне дълбоко – един Е 200 К от поколението W211 по правило струва минимум 16 500 евро, а Е320 CDI стартира ото около 21 500 евро. Комбито Т-модел държи с около 1500 евро по-високи цени спрямо седана.

    Коментиран от #28

  • 27 АЗ

    0 1 Отговор
    М_Sux хей, рекламаджия без почивните дни и без празниците , това са по около 700 км на ден ? мяй ти хлопа дъската, или колегата ти возеше проститутки всеки ден за германия ;))
  • 28 Е- class

    0 1 Отговор

    До коментар #26 от "Auto Motor Und Sport":

    А ти виж това: http://mercedes-bulgaria.com/e-klasa/186-testove/1826-mercedes-w211-i-sbc-problemite.html
  • 29 audi a4

    0 1 Отговор
    по здраво от вектрата нема

    Коментиран от #36

  • 30 михаил

    0 1 Отговор
    Интернет беше по-хубаво място когато повечето хора в него бяха млади и образовани (обикновено на "ти" с компютрите), а не дъртаци-комунета, тираджии, продавачки, чалга гърли, чистачки, м....ли и дърти лелки-учителки, които пишат клозетна поезия в Блог Беге или Сибир. Уви, много скоро всички започнаха да пишат в Интернет и това включва и най-простите прослойки и чалга манталитетът заля Интернет. И сега не е Интернет, а Виртуална Кръчма и интерКлозет! Разбира се тези тъпаци ползват Интернет, но повечето от тях не могат сами да си настроят Уиндоуса, какво остава да го преинсталират като се бъгне. И не говоря за това да са навътре в И. Т., много от тях елементарни познания нямат. Иначе много модерни го играят, то скайпове, то фейсбуци. "Оти е мУдернУ да си във ФейсбукЯ", не щото някога са се интересували от компютри. Да не говорим, че повечето пишат неграмотно на латиница или ЕтО тАкА. Ами на мен като на early adopter на Интернет ми е дошло до гуша! Това е все едно да караш кола без да й знаеш къде й е двигателя и как се проверява маслото.
  • 31 330i

    0 1 Отговор
    всеки ден изпробвам кола на 300к км, и статистиката е: за 30к изминати км - 0 лв. за подръжка, среден разход около 12-14 газ, при нормално динамично каране, при мощност 230 коня, какво да чета какво е написъл еди кой си
  • 32 330i

    0 1 Отговор
    всеки ден изпробвам кола на 300к км, и статистиката е: за 30к изминати км - 0 лв. за подръжка, среден разход около 12-14 газ, при нормално динамично каране, при мощност 230 коня, какво да чета какво е написъл еди кой си

    Коментиран от #44

  • 33 M_SUx

    0 1 Отговор

    До коментар #24 от "ККККО":

    Моля ти се не ми говори, защото човека всеки ден пътува Перник, Благоевград, София, Самоков, Ихтиман, Пазарджик.... моля ти се не ми говори само.... взе го за 17 хиляди миналата зима..... даже ми го предложи на лизинг да го купя. Не искам да се излагаш така разбираш ли ме.... има много хора в България които минават такива километри за годината и не са тахита само това ще ти кажа.

    Коментиран от #38

  • 34 Бо

    1 1 Отговор
    поредната рекламна статия
  • 35 Симеон Тасев

    1 0 Отговор

    АБЕ РАЗБИРАЧИ НЯКОЙ ОТ ВАС ДА СЕ Е КАЧВАЛ НА МЕРЦ ИЛИ НА БМВ ЗАДА МОЖЕ ДА ИРАЗИ ИСТИНСКО МНЕНИЕ НЕ САМО ДА СЛУША КОМЕНТАРИ ОТ СОРТА НЕСТАВАЛИ ЗА НИЩО ОТ ХОРА ДЕТО ЗАВИЖДАТ И ГИ Е ЯД ЧЕ НЕМОГАТ ДА СЕ ДОКОСНАТ ДО НЕМСКОТО КАЧЕСТВО
  • 36 Боян

    0 1 Отговор

    До коментар #29 от "audi a4":

    Абсолютно прав си! Ако можеше да не ръждясват, нямаше да има смисъл от другите марки и модели.
  • 37 кирил

    1 3 Отговор
    В Интернет 90% от хората са злобари и нещастници, които не излизат от тях и всичките им приятели са виртуални и само злобеят по форумите. В случай обиждат марки и коли, които никога не са карали. В други сайтове пък плюят по млади хора, спечелили награди в конкурси. Докато хората постигат реални успехи в истинския живот, те само си коментират в интернет. Жалко е, че са мнозинство, а свестните сме само около 10% процента, но какво да се прави.
  • 38 ККККО

    1 2 Отговор

    До коментар #33 от "M_SUx":

    Не споря ...злобно ! ...просто е трудно за вярване и "АЗ" пък е изчислил километрите без уикендите и почивните ...и се получават... 700 км на ден ....ееее....еми ... ЕДИН шофиьор само ЕДИН ....ми трудно е за вярване...разбери а пък и болен ако е бил някой и друг ден...цифрата още расте...това е София-Бургас/ Бургас-София ..ВСЕКИ,ВСЕКИ,ВСЕКИ..ДЕН...някои неща са трудни за вярване. Повтарям ...за (1) ШОФЬОР...!!! и пишеш за няколко чифта накладки не само един ....то това е градско,градско...ама свят да ти се завие ,защото там километрите се въртят... мнооого бавно...!?!?
    Хайде ..явно е излишно да се убеждаваме... ти си сигурен ...а на мен ми е трудно да го повярвам..... така ,че невиждам смисъл от тази дискусия....
  • 39 селски карач

    1 2 Отговор
    Напълно манипулирана статистика и абсолютна лъжа. Вземете една Британска статистика на застрахователните компаний и ще видите, че на челните места са хонда и тойота. А ауди е един от най-чупливите автомобили.

    Коментиран от #49

  • 40 gan4u

    1 2 Отговор
    И един мармот завива шоколада в станиол!!! По неоснователна и невярна класация не съм виждал. Според индийската декра(брахмапутратаджмахалбангадалабадфромбангалупуриндия) първите 10 места по качество на стари коли се поделят между Тата и Амбасадор!
  • 41 Дядо Гульо

    1 2 Отговор
    Най здравата кола е една и тя се казва МЕРЦЕДЕС.
    Запомнете го веднаж за винаги!!!
  • 42 ееееееееее

    1 1 Отговор

    До коментар #1 от "Дошо":

    Тоа па всезнайко,ако беше бмв нямаше да говори така ,аман от разбирачи.
  • 43 ееееееееее

    0 1 Отговор

    До коментар #24 от "ККККО":

    Така е пич,като някой говори с г.зъ си.
  • 44 охаааааа

    0 1 Отговор

    До коментар #32 от "330i":

    Карай кошника и се радвай че не си се прекарал кат другите ,те са глупаци.

    Коментиран от #64

  • 45 hienata

    1 4 Отговор
    И защо да не е вярна тази статистика,защото така ви харесва ли. Колко от тези които казвате,че не е вярна са били в Германия. Момчета при 95% немски коли движещи се в Германия е напълно естествено класацията да е само с немски коли. Останалите разделени по марки представляват нищожен % който не може да се вземе под внимание.
    Колегата с буса, погледни колко струват на старо Vw Multivan, ако са такива огореляци дали някой ще иска да ги купи.
  • 46 михаил

    1 6 Отговор
    Без значение от марката, забелязал съм, че най-ненормалните собственици са тези, които робуват на марки, особено онези които ходят като гламави на събори. Трябва да си хахо, за да отидеш на авто събор.
  • 47 до михаил

    1 1 Отговор
    Така е. То бива да си сектант, но това тяхното е лудост.
  • 48 PEUGEOT

    3 1 Отговор
    да да те тия немци са сложили програматор от пералня за ключ на светлините всяка немска каруца е така после колко били хубави, тези времена отдавна ги няма, скапани табла и дървени конзоли, грозотия от всякаде добре че и отвън не са така.
  • 49 ляв бек от софийско

    1 5 Отговор

    До коментар #39 от "селски карач":

    селски карач е абсолютно прав!
    трошляк е на шефа аудито 4 а жена му идва с тойотата вече 7 г. и не спира за ден в сервиз.
  • 50 Мирослав Савов

    1 4 Отговор
    Френска кола и жена Не ти трябва! Ако питаш защо , защото не са верни!!! до коментар 48.

    Коментиран от #58

  • 51 до PEUGEOT

    1 4 Отговор
    Разбирам някой с японска кола да плюе по немското, но точно човек с Пежо е смешно. Пежо предлагат качеството на Форд и Опел с по-грозен дизайн от тях и с двойно по-висока цена.
  • 52 бг

    3 1 Отговор
    имал сам: френска , немска , италянка иии японка. стига ги хвалите тия немски москвичи, човек карал немска кола повече не повтаря тази грешка.
  • 53 румбо

    1 3 Отговор
    Интересно каква ще е класацията за коли над 200 000км-каквито карат 2/3 от българите?А да се плюе по немското е смехотворно, вярно, имат си и те някои провали, но като цяло се държат.
  • 54 eminem94

    1 2 Отговор
    Румбо ,в БГ почти няма кола която да е преди 2002-ра година и да е на 200 000 Всички VW-та,BMW-та,Опели и прочие които ги вкарват и им въртят километражите на по 100 или 200 к реално са по над 500 000 км ...
  • 55 Ancho

    1 1 Отговор
    И от къде на къде да е вярна тая статистика. Като гледам за всичко номер 1 е немското, а в действителност нещата са съвсем различни.
    За А4 и за Крафтер да ми говорят, че били най-надеждни само може да се смее човек. Декра не случайно са и партниори с Ауто Билд. Въобще това е статия ако може да се нарече така само за германския читател, но и те доколкото знам все по често залагат на комшийски марки, но не и на собствените си. Само кретенясалия българин дава 50-60к лв. за Фв среден клас кола при положение, че всяка аналогична е с поне 30% по-евтина. :)
  • 56 fen peugeot

    1 2 Отговор
    За каква класация говорите. Повечето т.н. немски коли не се правят в Германия. Карам Пежо и съм много доволен. Служебно имам пасат, поло, фокус, мондео и астра. Е най-голямата кошница е форда.
    И между другото, повечето части на лъвчето са на бош, а двигателя на бмв. Каква е разликата тогава немско, френско и италианско.
  • 57 Явор Кръстев

    1 2 Отговор
    Отдавна не смятам немските класации за безпристрастни. Преди години имаше един такъв немски "независим" тест в който кю 7мицата би по проходимост Нисан патрол и ЛР дифендър!
    Шофьора на патрола май беше забравил че ще го бият и като се осети така рипна на спирачките че джипа закова на място и... повече не тръгна, не се и опита.
  • 58 Петър

    1 2 Отговор

    До коментар #50 от "Мирослав Савов":

    Ти да не си обратен, че не ти трябва жена? Жената е толкова вярна, колкото си я направиш ;)
  • 59 Тео75

    3 1 Отговор
    Абе то автомобилите вече са -компютри на 4-ри гуми ,направени да се карат 5 години и после дупе да е яко ...или на магазина за нова(искат хората конвеира да не спира)
    Иначе аз мисля,че италианските коли са по-трошливи от френските.

    Коментиран от #60

  • 60 Михаил

    3 1 Отговор

    До коментар #59 от "Тео75":

    Напълно си прав,новите коли вече са създадени да карат по 5 години и после на боклука.Италианските кенефи са най сторшените от всички а френските да не ти се налага да ги ремонтираш,че са толкова ш......и.А Тойотите не са чак толкова яки. Моя шеф беше купил две чисто нови и нямаха още и година и на двете им гръмнаха моторите една след друга.Така,че феновете на японските дараци да не се надуват чак толкова.От по старото поколение автомобили до 1998г най доказаната марка като здравина е Мерцедес Бенц.След 1998г всички кочини без значение от марка и модел са еднакви боклуци.

    Коментиран от #61

  • 61 Дошо

    2 1 Отговор

    До коментар #60 от "Михаил":

    Тия ще ги разправяш на друго място бе мен.За Декра е традиция да слага на първо масто Алуди А4.Де го тоя кенеф в другите класации?Изобщо де ги германските автомобили ?По първите места са само японски.Изключение прави Порше обаче то е автомобил, който всеки знае колко се кара, така че мястото му е обяснимо.Те вече французите правят по-добри коли от любимите ви немски марки.
  • 62 Едикой си

    1 0 Отговор
    Странно как само немски премиум возила оглавяват класацията... дали пък наистина са най-добрите... :)
  • 63 Доганчо

    1 0 Отговор
    Японците не ги броят за нищо-т....к са!!!А дали е така?
  • 64 330и

    0 0 Отговор

    До коментар #44 от "охаааааа":

    карам си го и още как, всеки ден, може и да съм случил, да не ма чуе дявола нали, по-принцип тез коли не са се купували от кой да е, а от хора с пари, човека преди мен си я е подържал, и след 10 години я сменя, карам я със 5w40 и на 10к ми гори около литър, но при моето каране и при това масло и на тоя двигател, мисля че даже е малко, интересно е че зимата го събаря пове4е

    Коментиран от #78

  • 65 Коломан Дремджийски

    1 1 Отговор
    BMW са си платили най-много.Явно техните модели са най-ненадеждни.
  • 66 RAZ DVA

    1 1 Отговор
    to v BG karame 500 000 do 1 000 000 daite da vidim tazi klasacia
  • 67 shit

    1 1 Отговор
    Изключително пристрастна класация, навярно са взети предвид само немски коли, карани в Германия
    Американците винаги са правили безпристрастни класации
    Гледаме техните, тия са fake

    Коментиран от #68

  • 68 БУМЕР КАМОР

    1 1 Отговор

    До коментар #67 от "shit":

    ti mai ne si dobre
  • 69 Пловдив

    0 0 Отговор
    То май не остана автомобилна марка,която да не е била слагана начело по здравина в стотиците официални статистики на знайни и незнайни институции... Защото ако за Мерцедес,Ауди,Фолксваген и БМВ спор няма (макар наскоро в Англия да обявиха Ауди за №1 отзад-напред),то по-скоро в света ще се намери чистокръвен негър-албинос или чернокож скандинавец,отколкото Форд,дето да е по-здрав от която и да е шведска или японска кола.
  • 70 Удри

    1 0 Отговор
    Виждам два Форд-а и само един VW и то бус...Какво ще кажат сега ВАГ феновете, а ?!:))

    Коментиран от #79

  • 71 Грую

    2 0 Отговор
    Дето за казали хората "На старо само вино и ракия" ама пусти фукарлък и как да изръсиш толкова трудно изкарани пари за ново возило и да го тропосаш пред блока да го дращят и трошат джелепите и да го поливат бабите от високите етажи с развалени манджи. Еееех мила родна картинка и почваш да гледаш към някое старо возило, за което няма да ти е жал издевателството над него на уличния паркинг пред панелния блок ама вече зависи от този дето е бил преди теб в него. Ако е бил свестен и е полагал грижи - добре. Всеки модел возило при този глобализиран пазар може да се окаже добра сделка, но ако го е яхал някой вандал ще се накажете жестоко, купувайки приложният му вандализъм под формата на возило втора употреба и тогава жална Ви майка. Това е то , а пък тези чичовци да си правят класации, да снимат сервизни книжки и други примамващи купувача екстри ама то ще бъде всуе за състоянието на колицата.
  • 72 nikolay

    2 1 Отговор
    Който има пари за (нова) кола, има и за гараж. Аз съм на мнение: по-добре нова Кия, отколкото стара каквато и да е.
  • 73 николай

    1 1 Отговор
    Относно Киа Спортидж: Кара се като тролейбус и харчи 12/100 градско бензин. Инъче е кола "мечта". Някой има ли впечатления от Нисан Джук?

    Коментиран от #95

  • 74 обичам авто пазар

    0 1 Отговор
    Какво плюете по старите коли, като всички коли произведени след 2005-та са грозни като дизайн с малки изключения?
  • 75 николай

    1 0 Отговор
    Те колите бяха грозни и 80-те години на миналия век. Гледайте някой филм от края на 50-те - няма по красиви от тогавашните коли.
  • 76 Пловдив

    1 0 Отговор
    Най-красивата кола е тази,която е удобна,икономична и не се разваля лесно. Останалото са незначителни подробности.
  • 77 обичам авто пазар

    1 1 Отговор
    Ми че те новите се развалят по-лесно, защото са бъкани с нужна и ненужна електроника. Според мен 2000-2005 са оптимални откъм модерност, сигурност и екстри и все още не са толкова компютри като по-новите.
  • 78 охааааа

    0 0 Отговор

    До коментар #64 от "330и":

    Нал тва ти разправям,карай някогашната баровска кола ,пък другите нека карат новите счупени аудита и още по-лошо новите шкоди.Разбираш иронията .

    Коментиран от #90

  • 79 ехо

    0 1 Отговор

    До коментар #70 от "Удри":

    Сложи си очила ве пич,може и 3д.
  • 80 стефан сервиз

    0 0 Отговор
    mi dacia njama li???????????????
  • 81 Иво

    1 0 Отговор
    Тази класация е с цел да се стимулира пазаруването на немски коли в Германия. При друго проучване което е безпристрастно, ауди са на 2ро място за най-много дефекти по двигателите през 2012 година. Това е някаква шашма на немците..........
  • 82 четящ

    1 0 Отговор
    ГЕРМАНСКАТА АСОЦИАЦИЯ.... т.е. организация в Германия е направила изследване - много ясно, че ГЕРМАНСКИ ще са колите в класацията...

    Поне аз не знам със сигурност, но в Германия си мисля, че масата коли са ГЕРМАНСКИ...

    т.е. игнорирайте коментарите за безпристрастност!
  • 83 Shmeker

    1 0 Отговор
    Аве що няма япончета и други жълтурковци?
  • 84 гост

    1 0 Отговор
    !!!!!!! ей тва е швабсия национализъм!!!!!!!!!!! ИСКАТ ДА МИ КАЖАТ , ЧЕ В ТАЯ КЛАСАЦИЯ НЯМА ЕДИН ЯПОНЕЦ , ТОВА Е ПОВЕЧЕ ОТ СМЕШНННОООО...
  • 85 dekra

    1 1 Отговор
    На 1во място японеца на 2 и 3то немеца и франсето и т.н.

    Коментиран от #87

  • 86 Stoyan

    0 0 Отговор
    На тия километри колите са "почти нови"
    Интересно какви са резулатуте когато тръгнат на тук.
    На по 300к-500к и даже 700к съм виждал.
  • 87 Shmeker

    0 1 Отговор

    До коментар #85 от "dekra":

    На първо място е японеца ама само в английските класации.. Защо ли? Ами шото там ги сглобяват.
  • 88 vnimatelen 6ofior

    0 1 Отговор
    mi da kat nemskite koli sa nai ka4estveni i izdarjat na golqm probeg qponskite sa mnogo hubavi kat novi ma na 11-12 godini po4vat da se skapvat recordno burzo
  • 89 Стоян

    0 1 Отговор
    За нашите пътища, само Ситроен с топки.., друго не признавам...

    Коментиран от #91

  • 90 330i

    0 1 Отговор

    До коментар #78 от "охааааа":

    ти нали разбираш че една баровска кола винаги си е такава, много обичам аудитата, особено Q7 4.2 !!! мотор на магистралата

    Коментиран от #92

  • 91 Катерицата

    1 0 Отговор

    До коментар #89 от "Стоян":

    .....топките за пътя, а чепа после ти ще го ядеш. Който има ситроен да го продава веднага - ще ми благодарите някога!!!
  • 92 охааааа

    1 0 Отговор

    До коментар #90 от "330i":

    след 20 години ще си я купя и ще пиша колко е яка,само че тогава баровците ще се разкарват до луната,а ние пак ще мъчим да изглеждаме като тях,ама сме смешни

    Коментиран от #93

  • 93 330и

    0 1 Отговор

    До коментар #92 от "охааааа":

    само мога да им пожелая лек полет и приятно изкарване на луната, аз предпочитам морето, мадами, бира, риба, барбекюта, дано да отидат на луната че и петрола ще поевтинее
  • 94 Инголщад

    0 1 Отговор
    А предната "класация" поместена тук, беше на някакъв измислен британски застраховател, където на първите места бяха само Мондата, Тоягата и Анджисана и тогава беше много "обективна" и "безпрострастна" класация, всички апончуги с малки мечове тук изпаднаха в оргазъм, а сега плюят злъч и злоба... Е сори малки мечове, барайте си ги там и дано да порастнат, ама едва ли ... хахах
    НЕМСКОТО си остава НУМЕРО УНО!!!
  • 95 яверт

    0 0 Отговор

    До коментар #73 от "николай":

    карал съм новия джук нисмо - луда работа, върви та се къса, 200 коня с турбо направо се залепяш за седалката. много стегната возия и прецизен волан - абе добра колица, спокойно си караш с 200 на магистралата.

    Коментиран от #101

  • 96 Големия Айгър

    0 1 Отговор
    Японските кенефи не стават за нищо.А бе Яверт къде ще караш с 200 бе няма да ти стигнат контролните точки.Ха ха ха ха.
  • 97 гост

    1 0 Отговор
    Защо немеца си хвали родното,а ние само се плюем? За това сме сигурно на този хал!

    Коментиран от #98, #100

  • 98 Янко

    0 0 Отговор

    До коментар #97 от "гост":

    Ми добре хайде да си хвалим родното тогава за да не сме на този хал!Аз харесвам москвич! Или аз харесвам хладилник Мраз който вместо да замразява стопля продуктите.Добре ли звучи?
  • 99 Мунчо Мунчев

    0 0 Отговор
    Щом и кенефа форд е в тая класация, е... ти и класацията.Долнопробна лъжа и реклама на немските скъпи боклуци.В БГ всички от София тачат голф, ЩОТО НЕМАТ ПАРИ ЗА ДРУГО.
    С би ем ве-то е същото трошляци на 15г.-гъзария!
  • 100 отчаян

    0 0 Отговор

    До коментар #97 от "гост":

    Ние плюем всичко!Страшно племе сме!
  • 101 даааа

    0 0 Отговор

    До коментар #95 от "яверт":

    Карал си ми джона ,не джука

    Коментиран от #103

  • 102 яверт

    0 0 Отговор
    Магистралата е Йоханесбург - Дъблин. Там точки не взимат.
  • 103 яверт

    0 0 Отговор

    До коментар #101 от "даааа":

    я па тоа