До преди няколко месеца знаехме, че новата S-Klasse няма да се предлага с V12 мотор с изключение на Maybach версията, но ето че това всъщност не е така. През изминалите часове от германската марка показаха нова версия на луксозната лимузина, която е оборудвана с 6.0-литровия V12 с 604 конски сили и максимален въртящ момент от 830 нютон метра.
Както най-вероятно вече сте забелязали, това не е стандартната S-Klasse, която може да бъде срещната сравнително често по улиците, а малко по-специален модел. Mercedes S680 Guard е бронирана версия на лимузината и разполага с най-високото ниво на защита за цивилни превозни средства – VPAM VR10. Базирана е на дългата база на S-Klasse, а цената ѝ започва от 547 хиляди евро.
За разлика от предишното поколение, тук промените са значително повече, като общото тегло на колата достига 4.2 тона. Стъклата от своя страна са с дебелина от 10см и разполагат с хидравлични повдигачи, които да ги вдигнат при проблем по ел. системата. Гумите пък са специално произведени от Michelin и предлагат до 30 километра пробег при спукване. За допълнителна безопасност има и вградена бутилка при нужда.
Макар характеристиките на двигателя да са доста сериозни, то теглото от 4.2 тона е наложило някои промени. Така например максималната скорост е ограничена на 190км/ч, а от Mercedes казват, че са преработили автоматичната трансмисия с 9 предавки и окачването, за да се справят с добавеното тегло.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Ахахах
Коментиран от #20
11:16 29.07.2021
2 Спиро Киров
11:18 29.07.2021
3 Бай Онзи
11:18 29.07.2021
4 грета тупанберг
Коментиран от #5, #8, #21
11:19 29.07.2021
5 ИсториятаПомни
До коментар #4 от "грета тупанберг":
намаляват вафли, не разбрахте ли, че немците пишат стандартите ... и после се разбират как да ги заобикалят. Така се опитват да убият конкуренцията ... разбире се с цената на измамата и търсенето на краткотрайни облаги. Но историята помни, макар, че и нея се опитват да подменят днес.Коментиран от #12
11:24 29.07.2021
6 ПЕТКО
Коментиран от #13, #29
11:31 29.07.2021
7 Грета улавото
Коментиран от #10
11:32 29.07.2021
8 Ахахахаха
До коментар #4 от "грета тупанберг":
Намаляват за нас дето нямаме при за в1211:51 29.07.2021
9 шофьор
11:59 29.07.2021
10 Хайл
До коментар #7 от "Грета улавото":
Ни арчи ма,има иликтрически джамове.12:12 29.07.2021
11 Джамбаза
12:12 29.07.2021
12 Хайл
До коментар #5 от "ИсториятаПомни":
То е общоизвестна тайна това,иначе кой да купи немска кола-тия повреждащи се adblue с катализатора нали трябва да се произвеждат в Германия /made in china/ на оригиналния етикет12:16 29.07.2021
13 Антон
До коментар #6 от "ПЕТКО":
В жестока заблуда си. Новата ес класа е пълно дърво, казвам ти го от личен опит. Бих я определил като китайски пластмасов боклук.Коментиран от #14
12:33 29.07.2021
14 Hellish
До коментар #13 от "Антон":
Да маняк, 100% дърво купи си Дачиа и си се радвай. Ние простите ще си караме МерцедеситеКоментиран от #17
12:45 29.07.2021
15 Boxer EZ 3.0
Коментиран от #16
13:05 29.07.2021
16 Хайл
До коментар #15 от "Boxer EZ 3.0":
Ако си от техните хора имаше и за 1 лв13:35 29.07.2021
17 Антон
До коментар #14 от "Hellish":
Това нещо съм го писал тук под друга статия, преди около 1 месец. Пиша обективно, та и некой друг прост да не се излъже. Та: където може са сложили супер евтина пласмаса - централни духалки, лостчета на мигачи и чистачки. двата таблета изглеждат евтино и някак си не се връзват на вътрешните линии в колата. при отворен стъклен люк на тавана или когато слънцето грее под определен ъгъл , централния таблет губи яркост. самия той не е удобен за работа, когато се шофира, липсва ергониомия в менютата. таблета между задните две седалки - на допир супер евтин и лек. Дори не е брандиран със симвала на мерц, стои надпис самсунг. Усещането е за евтин китайски таблет от 50 лв. Колата е закупена февруари от тукашния вносител, нова и конфигурирана за мен от мен и вече е на около 6000км. За това време е посетила сервиза за неработещ хотспот, светеща лампа на еърбега, развалена механика на една от колонките, тези които излизат от страничните огледала когато пуснеш музиката. Мокета в краката на мястото до шофьора е увиснал от едната страна - според мен е икономисан и сигурни 1-2 мм са захванати под прага на вратата. така опъна е бил прекалено силен и е изпуснал.Задния капак се затваря с трясък и дрънчене на ламарина, просто са икономисали парче уплтнение в задната броня. Копчетата за памет на седалките, греен и охшаждаме са малки, клатещи се и неудобни за натискане. отделно всички тези дребни детайли, и дефекти не могат да бъдат забелязани при един тест дрфайв от 30-60 мин.Коментиран от #18
14:02 29.07.2021
18 Цццц
До коментар #17 от "Антон":
Филмар задния капак няма как да има дрънчене защо е с вакум,говориш пълни глупости,и аз несъм привърженик особено на новата S class но все пак май си я гледал само на снимка.Карам w221 face и честно казано ед доста по-красива във всяко едно отношениеКоментиран от #23
14:31 29.07.2021
19 ПЕНКО
15:03 29.07.2021
20 психо
До коментар #1 от "Ахахах":
щото ще тежи 14 тона и...15:46 29.07.2021
21 психо
До коментар #4 от "грета тупанберг":
В12 е витамин пази от ковид1915:47 29.07.2021
22 Не завиждайте на собствениците
16:49 29.07.2021
23 Антон
До коментар #18 от "Цццц":
Нека да съм филмар…..ходи в шоурума и сам погледни. Тогава се върни и давай определения:Коментиран от #24
17:16 29.07.2021
24 Plameni
До коментар #23 от "Антон":
Ами ти това правиш18:01 29.07.2021
25 Мерцедес е боклук
Коментиран от #26
20:18 29.07.2021
26 Гост5
До коментар #25 от "Мерцедес е боклук":
Кои, коли са за умници като теб?Коментиран от #27
20:36 29.07.2021
27 Мунчо
До коментар #26 от "Гост5":
Сигурно са "японски"... Малко са "скучни и дървени" , но за бедняците става... 😂😂😂22:49 29.07.2021
28 Накратко
00:15 31.07.2021
29 Този коментар е премахнат от модератор.