Преди няколко седмици от Skoda представиха електрическа състезателна Fabia, носеща името RE-X1 Kreisel. Тя е базирана на добре познатата Fabia Rally2 evo, която жъне успехи в различни състезания по света, включително и у нас.
Във Facebook страницата на Skoda Motorsport бе споделена снимка, която противопоставя двата автомобила или по-точно техните характеристики, а в коментарите хората могат да споделят мнение коя от двете биха избрали.
И двете коли разчитат на база от третата генерация Skoda Fabia, като по-голямата част от характеристиките им са идентични. Разликите са в теглото със 100кг предимство за бензиновия модел, както и разбира се в задвижването.
Електрическата Fabia разчита на два електромотора, които генерират 354 конски сили и максимален въртящ момент от 600 нютон метра. Бензиновият модел пък разчита на 1.6-литров двигател, който от своя страна генерира 284 конски сили и максимален въртящ момент от 425 нютон метра. Кой е изборът за вас и ще успее ли токът да намери своето място при състезателните коли?
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 БАЙ Х@Й ‼️
Коментиран от #3
12:38 30.07.2021
2 Пилот на Ферари
Коментиран от #5
12:48 30.07.2021
3 4862
До коментар #1 от "БАЙ Х@Й ‼️":
Бензиновата ще изкара - 138, а електрическата - 44. И двете са достатъчни за цяло състезание.Коментиран от #8, #9
12:50 30.07.2021
4 Пурко
Коментиран от #21
12:51 30.07.2021
5 6648
До коментар #2 от "Пилот на Ферари":
Пише го - 0.6 литра на километър и 1.2 kWh на километър.Коментиран от #6
12:52 30.07.2021
6 Пилот на Ферари
До коментар #5 от "6648":
И колко километра прави това при двата модела с едно зареждане ?Коментиран от #7
12:54 30.07.2021
7 DrivingPleasure
До коментар #6 от "Пилот на Ферари":
82.5: 0.6 = 137.5 км за бензиновата52.6: 1.2 = 44 км за електрическата
Аз само да попитам, някой гледал ли е състезание от Формула Е? Убийствена скука. Трябва сериозна ментална увреда да избереш ел. за състезание пред рещящия и каращ те да настръхваш като префучи покрай тебе ДВГ
Коментиран от #16
12:59 30.07.2021
8 БАЙ Х@Й ‼️
До коментар #3 от "4862":
Зависи от състезанието . Ако ги пуснат на обиколките от Ф1 единия ще зареди веднъж за минута гориво, а другия поне четири пъти за по 30 мин. ток! А за щатските овали .....Коментиран от #10, #12
13:03 30.07.2021
9 гост
До коментар #3 от "4862":
Май си изпуснал 1 преди 44 за електричката !! При 52 квт батерия , 44 км значи разход от 1,18 квт на км или 118 квт на 100 , което е повече от разхода на Тесла Семи !! Не че пак не е пет пъти по-малко от бензиновата (0.6 литра са над 6 квт ) , ама не ми се вярва да е толкова много !Коментиран от #11, #15
13:05 30.07.2021
10 Този коментар е премахнат от модератор.
11 БАЙ Х@Й ‼️
До коментар #9 от "гост":
Говорим за характеристики в режим СПОРТ ! Тесла и всички останали дават разход за макс пробег , т.е. икономичен режим!Коментиран от #14
13:12 30.07.2021
12 гост
До коментар #8 от "БАЙ Х@Й ‼️":
Първото състезание електричката го е спечелила преди старта !! Разход от 60 литра / 100 км ( 60х12 =720 квт) срещу 120 за електричката , макар че ми се струва че Шкода доста са се застраховали с такъв голям разход на ток ! Гаранция скоро ще има такива състезателни електрички с наполовина на тоя разход , ВАГ никакви ги няма и при серийните електрички с разхода ! А че на трасето ще я загуби петролката е повече от ясно , даже е с двойно задвижване , което напълно компенсира по-високото тегло !Коментиран от #17
13:15 30.07.2021
13 БАЙ Х@Й ‼️
До коментар #10 от "гост":
Ако баба ми беше мъжка, щеше да има дръжка ! Много рано си отворил гей-темата , явно те влече ! Формула Е са пълна скука и ги гледат само мазохисти и техниците! А рали автомобилите карат в доста дисциплини! Както и болиди от Ф1 по градско трасе !13:18 30.07.2021
14 гост
До коментар #11 от "БАЙ Х@Й ‼️":
Тесла Семи е камион , "спортисте" и дава разход под 100 квт с натоварване 40 тона !!Коментиран от #18, #19
13:18 30.07.2021
15 DrivingPleasure
До коментар #9 от "гост":
Разхода на Тесла е среден при каране по обществените пътища и правилата по тях. Иди изгледай клипчета на Ел след 400 метра драг с колко пада пробега след само 1 старт, а тук коворим за километри на пълно натоварване.Тя и фабията в цивилната си версия дава 0.04 литра на километър.
52 кВч батерия ще е вероятно около 300тина кг. за същите 44 км пробег ще се нуждаеш от 26 литра гориво 10 пъти по-малко тегло. А теглото винаги е важно и по-високото тегло води след себе си още изисквания за още повече тегло....
13:22 30.07.2021
16 Пилот на Ферари
До коментар #7 от "DrivingPleasure":
Като им турят едни тонколони на електричките от формулата - ще реват че ще се късат. Туй да ти е проблема.13:27 30.07.2021
17 Пилот на Ферари
До коментар #12 от "гост":
Ако съпоставим бензиновия и електрическия двигател в бита - например при някоя масова стока като верижния трион - ще видим че най мощните верижни триони се равняват на бензиновите от нисък и среден клас.13:31 30.07.2021
18 БАЙ Х@Й ‼️
До коментар #14 от "гост":
Ами 60л на 100км също е разход за ЗИЛ 130 ! Ама явно трябва да ти е пред очите ! Ако не си си доспал или не си до**ан не се заяждай , ами си довърши работата!13:37 30.07.2021
19 Грета Тунберг
До коментар #14 от "гост":
Пак ли спориш за коли скъпи?Чакам те довечера.14:12 30.07.2021
20 Този коментар е премахнат от модератор.
21 Пури
До коментар #4 от "Пурко":
Пури, те са най добрите бе бро!Не следиш рали шампионата!
Винаги са у челото и Фабията им е убиец на чехите!
15:16 30.07.2021
22 Търпин
15:43 30.07.2021
23 незнайко
14:21 31.07.2021