3 Август, 2021 10:29 6 779 10

Renault се отказва от най-продавания си електрически модел

  • renault-
  • zoe-
  • megane-
  • renault 5

Zoe ще се произвежда до 2024 година

Renault се отказва от най-продавания си електрически модел - 1

Най-продаваният електрически модел на Renault и един от най-продаваните електрически модели в Европа като цяло няма да получи следваща генерация, разкри изпълнителният директор на френската компания, Лука де Мео. Според публикация в Twitter, Zoe най-вероятно ще бъде заменен от новото Renault 5 BEV.

Renault се отказва от най-продавания си електрически модел

Първото поколение на модела бе представено преди около 9 години и макар да получи обновление през 2019 година, което донесе по-голям капацитет на батерията, по-мощни електромотори и бързо зареждане, то все пак платформата остава същата като тази от 2012 година.

Renault се отказва от най-продавания си електрически модел

Според публикация на Матиас Шмит, плановете на френската компания включват преминаването към новата CMF-EV платформа, която значително трябва да понижи разходите и да предостави още поне три електрически модела в лицето на Megane, Renault 4 и Renault 5.


Поставете оценка:
Оценка 5 от 11 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Коментара

    17 13 Отговор
    Е, можеше и по-грозно да е!
  • 2 БАЙ Х@Й ‼️

    20 3 Отговор
    Рено се отказва от Зое! БМВ се отказва от i3 ! ...

    Коментиран от #7

  • 3 факт

    12 29 Отговор
    тия бклуци извън франция са непродаваеми.

    Коментиран от #5

  • 4 т 64

    22 3 Отговор
    Рено 5 беше много добра кола както 205.Дизайнерите бяха на ниво.Просто елегантно и грабващо окото Красиво.Тези новите вероятно на хапчета са правени всички са грозни и претрупани.БМВ и МЕРЦЕДЕС също

    Коментиран от #6

  • 5 хо хо хо

    9 32 Отговор

    До коментар #3 от "факт":

    Ако не е поясът Ниссан френският удавник ренаулт отдавна да е глътнал вода
  • 6 куку руку ку

    9 8 Отговор

    До коментар #4 от "т 64":

    Явно Зойчето не е толкова успешно, след като от Рено ще разчитат на носталгията по отминали епохи...
  • 7 куку руку ку

    14 5 Отговор

    До коментар #2 от "БАЙ Х@Й ‼️":

    БМВ-то не може да стъпи на едната гума на Тесла, а е същата шапка пари като цена...
  • 8 гост

    13 10 Отговор
    Вчера обявиха , че Сайбъртрък е минал 1 200 000 поръчки , при положение , че електрическия Ф 150 има само 120 000 , а всички останали пикапи са надолу !! Тоест Тесла има повече поръчки и то много повече от всички останали пикапи накуп !!! А в Европа продава седан , който по принцип е НАЙ-МАЛКО търсения тип каросерия повече всички електрички на ВАГ накуп !!! Още много ще има да се отказват от разни модели , а не могат да вденат , че причината е в показателите , а не в каросерията !!
  • 9 Как няма да се отказват

    8 2 Отговор
    Като тези модели си извоюваха много лоша репутация. Особено второто поколение nissan leaf, което се оказа по-лошо и проблемно от първото. Как да обща им дойде на ум да сложат по-голяма батерия но въпреки това да не сложат активно охлаждане?

    Второто поколение въобще не става за дълъг път, защото при шофирането батерията загрява и трябва да се изчака да изстине, защото иначе ограничава по принцип не чак толкова бързото зареждане от 50 киловата на 24 киловата. За сравнение, Тесла модел 3 зарежда с 250 киловата мощност - 10 пъти по-бързо. Тоест на nissan leaf му трябва цял час за да зареди същата енергия, която Тесла модел 3 ще зареди за шест минути.

    Даже беше измислена нова дума за случая #рапидгейт

    Затова най-разумното нещо е просто да се отърват от модела и неговата лоша слава.
  • 10 ЩЩД

    4 0 Отговор
    Петичката е с много симпатичен дизайн, а новата е направо изпипана. Имам супер 5 и още го карам. Рето е вече, но е много приятна и удобна градска кола. Харесвам новите модели, но в старите има нещо което докосва сърцето на хора като мен, може би защото и аз вече започнах да остарявам...