ФАКТИ.БГ
  • renault-
  • renault 5 turbo

Възроденото Renault 5 Turbo дебютира с класически дизайн и нови технологии

Третото поколение на класическия хечбек е дело на Legende Automobiles

Публикувана: 25 Юли, 2021 12:00
13 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 6575
  • Възроденото Renault 5 Turbo дебютира с класически дизайн и нови технологии - 1
    Снимки: Legende Automobiles
  • ШРИФТ ПЕЧАТ
    Вашата оценка:
    Оценка 5 от 21 гласа.

    Преди няколко седмици ви разказахме за плановете на френската компания Legende Automobiles да възроди класическото Renault 5 Turbo, като запази класическия дизайн на модела, но го съчета е с нови технологии. Към онзи момент от компанията споделиха само няколко снимки, които показваха предната и задната част на модела, но ето че вече разполагаме с повече информация и техническите характеристики на третата версия на Renault 5 Turbo.

    Външността на модела е останала почти идентична с тази на оригинала, като разликите са основно в светлините, които вече използват LED технология. Купето пък е направено от карбон, за да запази максимално ниско тегло. Джантите също са с класически дизайн, но пристигат в размер от 16 и 17 цола.

    Окачването използва двойни носачи в предната и задната част, като от компанията казват, че това е модерна препратка към конфигурацията при състезателното Renault 5 Maxi Turbo.

    В интериора също са преплетени ретро мотивите с модерни технологии, като впечатление прави дигитален дисплей, който заменя класическите аналогови инструменти. Спортни седалки и така наречения ролкейдж или състезателна клетка също пристигат стандартно при хотхеча. Зад тях е разположен и двигателят за който се споменава едниствено, че е четирицлиндров и генерира 400 конски сили. Задвижващи са задните гуми, а модерна секвенциална или механична скоростна кутия с 5 предавки зависят от избора на клиента. В зависимост от желанията на клиента и колата донор, могат да бъдат използвани и други двигатели, но това подлежи на допълнително обсъждане с Legende Automobiles.

    Поставете оценка на статията:
    Оценка 5 от 21 гласа.

    Въвеждане на коментар към статията
    Име :


    Напишете кода от картинката
    Визуална кептча
    Коментар:
    Коментари към статията
    Сух
    1 Отговор
    Супер е!

    Оценка:
    -6 +38

    Алпин
    2 Отговор
    Ще режем гоуфаджиите.

    Коментиран от #3


    Оценка:
    -5 +43

    Aлфа Вълкът
    3 Отговор

    До коментар #2 от "Алпин":


    Само да не излезе, че е 2 пъти по-скъпо от голфа с туй карбоново купе.

    Оценка:
    -2 +25

    NikNay
    4 Отговор
    Уж екология уж ток а само нови модели автомобили с ДВГ и то пърлячки ! Става ли ви ясно че автоиндустрията прави електрички не защото ефективни а ьащото е моден тренд и най @важното защото могат. Лапайте прах екоталибани .

    Коментиран от #6, #8


    Оценка:
    -11 +34

    изненада
    5 Отговор
    И под капака 900м3 три-цилиндъра.

    Оценка:
    -11 +5

    6
    Този коментар е премахнат от модератор.
    7
    Този коментар е премахнат от модератор.
    ПоБезпроблем
    8 Отговор

    До коментар #4 от "NikNay":


    не просто изкарат с пъти повече пари от ел. колите, които на всичкото отгоре са и по-безпроблемни. Модата носи пари както на дизайнерите на дрехи, така и на дизайнерите в автомобилосртоенето. Сега модата е ток, пък ние тоците нищо, че още ги правим от въглища (като казвам ние - визирам целия свят)

    Оценка:
    -0 +4

    Джуган
    9 Отговор
    С карбоново купе ще е много лека и с 400 коня ще е мега яка пистарка, ще направи за смях много от “големите батковци”

    Оценка:
    -0 +10

    Чико
    10 Отговор
    Кой глупак купува такъв дарак?

    Коментиран от #12


    Оценка:
    -13 +1

    И оригинала
    11 Отговор
    едно време от група Б звяр,казваха и "асфалтовата ракета" и мощността и на някои от състезанията достигаше тази мощност и в конкуренция с другите не бе по-долу от тях,като печели Монте Карло в борба с Ауди куатро,а после и Корсика в конкуренция с Ланча,Ауди,Пежо все динозаври от гр. Б.

    Оценка:
    -0 +4

    Ами такива
    12 Отговор

    До коментар #10 от "Чико":


    които са ценители колекционери с много,много пари,а не скъсани джапанки които питат кой....

    Оценка:
    -0 +3

    Шофьор
    13 Отговор
    В далечната 1996 г.исках да си взема Рено 5-ца,но с 4 врати и 5 скорости. Два месеца не намерих. За вре6си бяха много яки.

    Оценка:
    -0 +1

    ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.


    АПИ: актуална пътна обстановка
    Ловци на бисери
    Красимир Каракачанов
    Лидерът на ВМРО Красимир Каракачанов пред бТВ
    Няма да плюя Борисов. Това, което съм имал да му казвам, когато беше на власт, съм му го казвал."

    Още бисери
    ТОП 5