Главната цел на повечето автомобилни производители в момента е една, а именно преминаването от автомобили с двигатели с вътрешно горене към електрически такива в близките 10 или 20 години. Само по себе си, това ще доведе до редица промени, една от които може да остави хиляди хора без работа.
Именно тези, които се грижат за направата на двигателите с вътрешно горене може да са едни от най-потърпевши от промяната, която се задава. Данни на NIkkel Asia показват, че при Honda например това ще се случи скоро със затварянето на фабриката в Мока, където работят около 900 човека.
Все пак има надежда, че те ще бъдат преместени на други работни места в други заводи, но все пак на тези на възраст над 55 години ще бъде предложен вариант за по-ранно пенсиониране, именно поради нуждата да се намали работната сила.
Според експерти в автомобилостроенето сглобяването на електромотор изисква двойно по-малко части от тези при двигател с вътрешно горене, което неминуемо ще доведе и до редуцирането на персонала, който отговаря за това.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 сектант
Коментиран от #13
11:56 16.08.2021
2 lz2045
12:00 16.08.2021
3 Тая мантра,
12:09 16.08.2021
4 Кап. Некрасов
12:11 16.08.2021
5 соц-боц
12:12 16.08.2021
6 БАЙ Х@Й ‼️
12:13 16.08.2021
7 Пак стъкмистика
Коментиран от #18
12:13 16.08.2021
8 Верно ли?
Коментиран от #15
12:14 16.08.2021
9 хмм
12:41 16.08.2021
10 Гост
12:45 16.08.2021
11 etcherth
Коментиран от #17
13:33 16.08.2021
12 Един
13:49 16.08.2021
13 Ей да
До коментар #1 от "сектант":
внимавате с тия роботи в завода и да не им давате по-голяма автономност, че ако тръгнат по улиците не знам кво ще стане!14:05 16.08.2021
14 Хаха
Коментиран от #24
14:05 16.08.2021
15 То в
До коментар #8 от "Верно ли?":
Бтлгария ако ще терминатори да назначат в администрацията калинките пак ще останат, сигурно да ги включват да се зареждат.14:06 16.08.2021
16 хехехе
Велика професия а не джендърска като зъболекар или аптекар(сега с модерното лявоориентирано название фармацевт)
14:11 16.08.2021
17 3-фазния
До коментар #11 от "etcherth":
Като човек, върнал се от Южното Черноморие с ID.3 само с едно кафе на Финес Нова Загора, казвам: тези коли не са за мрънкачи. Мрънльо по принцип никоя кола не го устройва.Коментиран от #23
15:17 16.08.2021
18 Роби
До коментар #7 от "Пак стъкмистика":
Абсолютно, а и като всяко нещо и батериите ще стават по сложни, за да са по ползотворни, което от своя страна също ще погълне работна ръка17:36 16.08.2021
19 НАТО ВЕЦ
21:45 16.08.2021
20 Тойода сан
08:22 17.08.2021
21 факт
09:23 17.08.2021
22 Иванов
11:45 17.08.2021
23 Иванов
До коментар #17 от "3-фазния":
По принцип си прав, но ел. колите имат още трески за дялане. Като се почне от цената , а най-големия проблем , че ако требе да се върнеш от морето на -15 градуса (примерно) и ти работят всички нагреватели по колата - малко ще ти е дълго пиенето на кафенци или ще трябва да пиеш няколко пъти кафенце. В крайна сметка , оцеляват не най-силните, а най-приспособимите. И с това ще свикнем.11:49 17.08.2021
24 Съдията Дред
До коментар #14 от "Хаха":
То е ранния Баце ни посъветва да садим картофи.12:33 17.08.2021
25 Дрън-дрън
При движение със 140 километра в час, ще изразходваш само 1,4 киловатчаса на 100 километра за отопление. Тоест за всичките 400 километра, ще изразходиш 6 киловатчаса за отопление, които на 120 киловатова станция за зареждане, каквито има четири броя до морето, ще ти отнеме точно три минути повече, за да възстановиш енергията за отоплението. Сега за три минути ли направи тази драма? Да не говорим че ще са по-малко, защото се използва отпадната топлина от батериите и двигателя за отопление на купето.
12:39 17.08.2021
26 ХИМИЯТА ИДВА
20:36 18.08.2021
27 ололо
21:26 24.08.2021