ФАКТИ.БГ
  • subaru-
  • impreza-
  • wrx

Subaru WRX дебютира с много под очакваната мощност и адаптивно окачване

Седанът също така е получил и визуални промени

Публикувана: 11 Септември, 2021 10:30
26 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 2752
Subaru WRX дебютира с много под очакваната мощност и адаптивно окачване - 1
Снимки: Subaru
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 4.3 от 10 гласа.

След като изложението в Ню Йорк преди близо месец бе отменено поради независещи от Subaru причини, ето че японската марка най-накрая представи спортно ориентирания седан в онлайн премиера. Моделът, който ще се появи в американските шоуруми през 2022 година вече е построен на новата Subaru Global Platform, подобно на Outback.

Subaru WRX дебютира с много под очакваната мощност и адаптивно окачване

Под капака работи добре познат 2.4-литров бензинов двигател, който генерира 271 конски сили или с 3 конски сили повече от предходния модел, който разполагаше с 2.0-литров агрегат. За съжаление това е доста по-малко от слуховете, които се появиха, предполагащи мощност от над 300 конски сили. Разбира се, задвижването се предава към четирите колела, като от Subaru все още не разкриват технически характеристики относно ускорението.

Subaru WRX дебютира с много под очакваната мощност и адаптивно окачване

За радост на феновете на „ръчките“, механична трансмисия с шест предавки се предлага заедно с автоматична трансмисия с осем предавки. Тя пристига стандартно при WRX GT, който освен това се оборудва и с адаптивно окачване, за първи път при модела. Получавате още Recaro седалки с електрическа настройка, джанти с размер от 18 цола и различни системи за безопасност.

Subaru WRX дебютира с много под очакваната мощност и адаптивно окачване

Новото Subaru WRX вече изглежда по-широко от предшественика си, а в предната част откриваме нови светлини, броня и решетка. Черни елементи по калниците и долната част на броните издават лека кросоувър нотка, макар в задната част да откриваме агресивен дифузьор с четири накрайника.

Subaru WRX дебютира с много под очакваната мощност и адаптивно окачване

Интериорът в по-голямата си част е идентичен с този при Outback с вертикално разположен 11.6-инчов дисплей на инфотеймънт системата и класически аналогови прибори пред водача. Моделите с три педала се възползват и от механична ръчна, докато при автоматичната трансмисия тя е електрическа.

Subaru WRX дебютира с много под очакваната мощност и адаптивно окачване

Поставете оценка на статията:
Оценка 4.3 от 10 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Сарая
1 Отговор
Една от малкото истински мъжки коли !

Коментиран от #10


Оценка:
-21 +26

Тони
2 Отговор
Митцубиши Лансър ево 10 ще препарира това жалко Субару ...

Коментиран от #3


Оценка:
-19 +13

Радев
3 Отговор

До коментар #2 от "Тони":


Голф R32 също ще го отнесе и то с много...

Оценка:
-17 +10

Рачо
4 Отговор
С тия 271коня ще отнесе много подигравки по светофарите..

Коментиран от #5, #16


Оценка:
-13 +9

6A13TT
5 Отговор

До коментар #4 от "Рачо":


Никой не си купува тая кола за път със светофари

Оценка:
-6 +21

Пилот на Ферари
6 Отговор
Хората вече вадят тия коне от 1,8 мотор . Тук виждаме голям двигател и сравнително малко коне .
Фиат Купе още преди 30 години вадеха 250 коня от 2.0 литра двигател.

Коментиран от #8, #19


Оценка:
-17 +14

Тесла
7 Отговор
Дори и тесла ще отнесе това субару, което за съжаление вече мяза повече на хонда сивик от колкото на наследник на расов рали автомобил. Добре, че си държа едно дърто STI, рали шампион, което никога няма да продам, няма такива коли вече.

Коментиран от #9


Оценка:
-4 +17

факт
8 Отговор

До коментар #6 от "Пилот на Ферари":


Мвгана вади 300 коня от 1.8

Оценка:
-2 +9

факт
9 Отговор

До коментар #7 от "Тесла":


Тесла отнася много по потентни коли от това Саабару.

Оценка:
-9 +3

Гого
10 Отговор

До коментар #1 от "Сарая":


Зависи от кой мъже си хахаха … тука е пълно с разказвачи на вицове … кой нормален мъж ще си вземе Субаро? Отговор : само комплексар гледа поредицата бързи и яростни ! И още нещо с тази кола ще превараш рено ситроен и пежо длед това ще ти обръщат огледалата !

Оценка:
-19 +8

Пубер
11 Отговор
Лапетата гледали всички серии на "Тъпи но яростни" и взели да разбират от коли ха ха. 270 коня са пр-пре достатъчно. Това не е драг автомобил да го изюркаш на четвърт миля идеален асвалт и после да го ремонтираш месец до следващия старт. Освен мощност има тегло, център на тежестта, който боксеровия двигател позволява да е много по ниско, има задвижване, което в субаруто е епично, има предавателни числа на скоростите, има окачване, има спирачки, има управляемост... На нормален планински път и с добър шофьор, това субаро ще отнесе всякакви бугатита, ферарита мерарита..., еле ако е капнал малко дъждец, или има нападали листа... За лед, сняг, макадан... изобщо не отварям дума. Да, на магистрала М-ките и AMG- тата, вероятно ще са по-бързи.

Коментиран от #12, #26


Оценка:
-8 +29

рено ентусиаст
12 Отговор

До коментар #11 от "Пубер":


Е как ще е предостатъчно като един Меган рс е 280 коня а по-мощнята версия е 300 коня.

Коментиран от #14, #20, #22


Оценка:
-11 +8

шофер
13 Отговор
Източна лагерница направена от найлон и кенчета Кока-Кола. Потъваща подводница през зимата. А покрай нея минават транзит и се смеят разни ми ти куаттро, х-драйви, 4матици и 4моушъни. ...

Оценка:
-21 +8

Лудогорец 9
14 Отговор

До коментар #12 от "рено ентусиаст":


този меган извън асфалта не върви така,че какво го хвалиш незнам. Тук се говори за РАЛИ автомобил а не за кола ежедневна която познава само асфалтова настилка

Коментиран от #15, #17


Оценка:
-7 +11

Рено фен
15 Отговор

До коментар #14 от "Лудогорец 9":


И какво му е ралито на тоя бастун от нсимките искаш да кажеш че ще го изкараш извън ппътя мога да ти кажа че и там ще си останеш.
А факта е че мегана е с по-ефективен двигател тоест по-висока литрова мощност.
Джапанките никога не са могли да правят двигатели

Оценка:
-17 +11

сектант
16 Отговор

До коментар #4 от "Рачо":


пежо 308 гти биеше предишното сти до 250 с 1.6 мотор 300 коня а за това не ми се мисли

Оценка:
-7 +7

Пубер
17 Отговор

До коментар #14 от "Лудогорец 9":


Ти можеш да ми кажеш, пък аз мога да ти покажа, защото когато съм излизал със субарута извън асфалтираните пътища, ти си играл с колички от зрънчо и си викал "бу буу, бу бууу". С тая мощност и двигател не само е отличен спортен автомобил за "цивилни", ами и сигурно ще навърти милион километра. То всеки може да извади голяма мощност от малък двигател, колкото да издаяни до края на ганцията... и после нов.

Коментиран от #18


Оценка:
-5 +16

Qwerty
18 Отговор

До коментар #17 от "Пубер":


И, ко? Изкарва горанцията и нов! Не всеки се възбужда от 20 годишен автомобил! Аре стига с това старо мислене!

Оценка:
-9 +6

Boxer EZ 3.0
19 Отговор

До коментар #6 от "Пилот на Ферари":


Типично за Субару - консервативно. Поне двигателя няма да приключи само след 80 000 км, както при други съвременни двигатели.
Това, което се превръща в обичайно в последните години е комерсиализацията. За Субару, основен пазар е САЩ и за това предлагат повече глезотии, запазвайки надеждността.
Разочаровани ще са много тесен кръг хора, които и без друго, пак биха почнали с доработките. За тях си има тунинг компании, така че всички ще си получат желаното.

Оценка:
-2 +10

Kkk
20 Отговор

До коментар #12 от "рено ентусиаст":


Мегана може да е 1.8 300к но всичко приключва до там. А Субару са предвидили, че този мотор може да издържи тунинг над 600к. Това малката разлкика в двигателите на Субару и всички останали посредствени марки.

Оценка:
-5 +12

Суби
21 Отговор
Вие налис е сещате, че това не е WRX STI? Мощната модификация тепърва ще излезе. И айде по-полека с тея тунинговани субарута по 600кс, че всичко е от кашкавал направено.

Оценка:
-1 +14

Чавдар войвода
22 Отговор

До коментар #12 от "рено ентусиаст":


Двигателят на въпросното рено е на Нисан.

Коментиран от #23


Оценка:
-6 +4

рено ентусиаст
23 Отговор

До коментар #22 от "Чавдар войвода":


Съвместна разработка е

Коментиран от #24


Оценка:
-1 +0

Чавдар войвода
24 Отговор

До коментар #23 от "рено ентусиаст":


Не се ласкай. Не е съвместна разработка.

Оценка:
-2 +0

Потник
25 Отговор
Аз съм чувал че Субару е комплекс....

Оценка:
-1 +1

Курбанколи Пардимагомедов
26 Отговор

До коментар #11 от "Пубер":


Преди десетина години,далеч от тук съм карал Импреза 2.5 рента Кар на планинско около 350 км.Моторът идваше малко слабичък като за 2.5 ,но пък пътното поведение уникално със стегнато окачване и много тежък волан,който като тръгнеш да го въртиш и се върти.Чувството е ,че караш нещо много голямо и солидно.Единствено подобно усещане съм имал на InfinityQ50,но колата е с адаптивно окачване и управление.А иначе съм карал и коли за над80к$ но подобно усещане не съм имал.Абе кола за ценители и разбирачи.

Оценка:
-1 +1

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.


АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери