Last news in Fakti

11 Септември, 2021 10:30 3 875 26

Subaru WRX дебютира с много под очакваната мощност и адаптивно окачване

  • subaru-
  • impreza-
  • wrx

Седанът също така е получил и визуални промени

Subaru WRX дебютира с много под очакваната мощност и адаптивно окачване - 1
Снимки: Subaru

След като изложението в Ню Йорк преди близо месец бе отменено поради независещи от Subaru причини, ето че японската марка най-накрая представи спортно ориентирания седан в онлайн премиера. Моделът, който ще се появи в американските шоуруми през 2022 година вече е построен на новата Subaru Global Platform, подобно на Outback.

Subaru WRX дебютира с много под очакваната мощност и адаптивно окачване

Под капака работи добре познат 2.4-литров бензинов двигател, който генерира 271 конски сили или с 3 конски сили повече от предходния модел, който разполагаше с 2.0-литров агрегат. За съжаление това е доста по-малко от слуховете, които се появиха, предполагащи мощност от над 300 конски сили. Разбира се, задвижването се предава към четирите колела, като от Subaru все още не разкриват технически характеристики относно ускорението.

Subaru WRX дебютира с много под очакваната мощност и адаптивно окачване

За радост на феновете на „ръчките“, механична трансмисия с шест предавки се предлага заедно с автоматична трансмисия с осем предавки. Тя пристига стандартно при WRX GT, който освен това се оборудва и с адаптивно окачване, за първи път при модела. Получавате още Recaro седалки с електрическа настройка, джанти с размер от 18 цола и различни системи за безопасност.

Subaru WRX дебютира с много под очакваната мощност и адаптивно окачване

Новото Subaru WRX вече изглежда по-широко от предшественика си, а в предната част откриваме нови светлини, броня и решетка. Черни елементи по калниците и долната част на броните издават лека кросоувър нотка, макар в задната част да откриваме агресивен дифузьор с четири накрайника.

Subaru WRX дебютира с много под очакваната мощност и адаптивно окачване

Интериорът в по-голямата си част е идентичен с този при Outback с вертикално разположен 11.6-инчов дисплей на инфотеймънт системата и класически аналогови прибори пред водача. Моделите с три педала се възползват и от механична ръчна, докато при автоматичната трансмисия тя е електрическа.

Subaru WRX дебютира с много под очакваната мощност и адаптивно окачване


Поставете оценка:
Оценка 4.3 от 10 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Сарая

    28 21 Отговор
    Една от малкото истински мъжки коли !

    Коментиран от #10

  • 2 Тони

    14 20 Отговор
    Митцубиши Лансър ево 10 ще препарира това жалко Субару ...

    Коментиран от #3

  • 3 Радев

    10 19 Отговор

    До коментар #2 от "Тони":

    Голф R32 също ще го отнесе и то с много...
  • 4 Рачо

    9 14 Отговор
    С тия 271коня ще отнесе много подигравки по светофарите..

    Коментиран от #5, #16

  • 5 6A13TT

    23 6 Отговор

    До коментар #4 от "Рачо":

    Никой не си купува тая кола за път със светофари
  • 6 Пилот на Ферари

    15 18 Отговор
    Хората вече вадят тия коне от 1,8 мотор . Тук виждаме голям двигател и сравнително малко коне .
    Фиат Купе още преди 30 години вадеха 250 коня от 2.0 литра двигател.

    Коментиран от #8, #19

  • 7 Тесла

    18 4 Отговор
    Дори и тесла ще отнесе това субару, което за съжаление вече мяза повече на хонда сивик от колкото на наследник на расов рали автомобил. Добре, че си държа едно дърто STI, рали шампион, което никога няма да продам, няма такива коли вече.

    Коментиран от #9

  • 8 факт

    9 2 Отговор

    До коментар #6 от "Пилот на Ферари":

    Мвгана вади 300 коня от 1.8
  • 9 факт

    3 9 Отговор

    До коментар #7 от "Тесла":

    Тесла отнася много по потентни коли от това Саабару.
  • 10 Гого

    8 20 Отговор

    До коментар #1 от "Сарая":

    Зависи от кой мъже си хахаха … тука е пълно с разказвачи на вицове … кой нормален мъж ще си вземе Субаро? Отговор : само комплексар гледа поредицата бързи и яростни ! И още нещо с тази кола ще превараш рено ситроен и пежо длед това ще ти обръщат огледалата !
  • 11 Пубер

    31 8 Отговор
    Лапетата гледали всички серии на "Тъпи но яростни" и взели да разбират от коли ха ха. 270 коня са пр-пре достатъчно. Това не е драг автомобил да го изюркаш на четвърт миля идеален асвалт и после да го ремонтираш месец до следващия старт. Освен мощност има тегло, център на тежестта, който боксеровия двигател позволява да е много по ниско, има задвижване, което в субаруто е епично, има предавателни числа на скоростите, има окачване, има спирачки, има управляемост... На нормален планински път и с добър шофьор, това субаро ще отнесе всякакви бугатита, ферарита мерарита..., еле ако е капнал малко дъждец, или има нападали листа... За лед, сняг, макадан... изобщо не отварям дума. Да, на магистрала М-ките и AMG- тата, вероятно ще са по-бързи.

    Коментиран от #12, #26

  • 12 рено ентусиаст

    8 12 Отговор

    До коментар #11 от "Пубер":

    Е как ще е предостатъчно като един Меган рс е 280 коня а по-мощнята версия е 300 коня.

    Коментиран от #14, #20, #22

  • 13 шофер

    8 22 Отговор
    Източна лагерница направена от найлон и кенчета Кока-Кола. Потъваща подводница през зимата. А покрай нея минават транзит и се смеят разни ми ти куаттро, х-драйви, 4матици и 4моушъни. ...
  • 14 Лудогорец 9

    12 7 Отговор

    До коментар #12 от "рено ентусиаст":

    този меган извън асфалта не върви така,че какво го хвалиш незнам. Тук се говори за РАЛИ автомобил а не за кола ежедневна която познава само асфалтова настилка

    Коментиран от #15, #17

  • 15 Рено фен

    11 18 Отговор

    До коментар #14 от "Лудогорец 9":

    И какво му е ралито на тоя бастун от нсимките искаш да кажеш че ще го изкараш извън ппътя мога да ти кажа че и там ще си останеш.
    А факта е че мегана е с по-ефективен двигател тоест по-висока литрова мощност.
    Джапанките никога не са могли да правят двигатели
  • 16 сектант

    7 8 Отговор

    До коментар #4 от "Рачо":

    пежо 308 гти биеше предишното сти до 250 с 1.6 мотор 300 коня а за това не ми се мисли
  • 17 Пубер

    17 5 Отговор

    До коментар #14 от "Лудогорец 9":

    Ти можеш да ми кажеш, пък аз мога да ти покажа, защото когато съм излизал със субарута извън асфалтираните пътища, ти си играл с колички от зрънчо и си викал "бу буу, бу бууу". С тая мощност и двигател не само е отличен спортен автомобил за "цивилни", ами и сигурно ще навърти милион километра. То всеки може да извади голяма мощност от малък двигател, колкото да издаяни до края на ганцията... и после нов.

    Коментиран от #18

  • 18 Qwerty

    6 9 Отговор

    До коментар #17 от "Пубер":

    И, ко? Изкарва горанцията и нов! Не всеки се възбужда от 20 годишен автомобил! Аре стига с това старо мислене!
  • 19 Boxer EZ 3.0

    11 2 Отговор

    До коментар #6 от "Пилот на Ферари":

    Типично за Субару - консервативно. Поне двигателя няма да приключи само след 80 000 км, както при други съвременни двигатели.
    Това, което се превръща в обичайно в последните години е комерсиализацията. За Субару, основен пазар е САЩ и за това предлагат повече глезотии, запазвайки надеждността.
    Разочаровани ще са много тесен кръг хора, които и без друго, пак биха почнали с доработките. За тях си има тунинг компании, така че всички ще си получат желаното.
  • 20 Kkk

    13 5 Отговор

    До коментар #12 от "рено ентусиаст":

    Мегана може да е 1.8 300к но всичко приключва до там. А Субару са предвидили, че този мотор може да издържи тунинг над 600к. Това малката разлкика в двигателите на Субару и всички останали посредствени марки.
  • 21 Суби

    15 1 Отговор
    Вие налис е сещате, че това не е WRX STI? Мощната модификация тепърва ще излезе. И айде по-полека с тея тунинговани субарута по 600кс, че всичко е от кашкавал направено.
  • 22 Чавдар войвода

    4 6 Отговор

    До коментар #12 от "рено ентусиаст":

    Двигателят на въпросното рено е на Нисан.

    Коментиран от #23

  • 23 рено ентусиаст

    0 1 Отговор

    До коментар #22 от "Чавдар войвода":

    Съвместна разработка е

    Коментиран от #24

  • 24 Чавдар войвода

    0 2 Отговор

    До коментар #23 от "рено ентусиаст":

    Не се ласкай. Не е съвместна разработка.
  • 25 Потник

    1 1 Отговор
    Аз съм чувал че Субару е комплекс....
  • 26 Курбанколи Пардимагомедов

    2 1 Отговор

    До коментар #11 от "Пубер":

    Преди десетина години,далеч от тук съм карал Импреза 2.5 рента Кар на планинско около 350 км.Моторът идваше малко слабичък като за 2.5 ,но пък пътното поведение уникално със стегнато окачване и много тежък волан,който като тръгнеш да го въртиш и се върти.Чувството е ,че караш нещо много голямо и солидно.Единствено подобно усещане съм имал на InfinityQ50,но колата е с адаптивно окачване и управление.А иначе съм карал и коли за над80к$ но подобно усещане не съм имал.Абе кола за ценители и разбирачи.