След като изложението в Ню Йорк преди близо месец бе отменено поради независещи от Subaru причини, ето че японската марка най-накрая представи спортно ориентирания седан в онлайн премиера. Моделът, който ще се появи в американските шоуруми през 2022 година вече е построен на новата Subaru Global Platform, подобно на Outback.
Под капака работи добре познат 2.4-литров бензинов двигател, който генерира 271 конски сили или с 3 конски сили повече от предходния модел, който разполагаше с 2.0-литров агрегат. За съжаление това е доста по-малко от слуховете, които се появиха, предполагащи мощност от над 300 конски сили. Разбира се, задвижването се предава към четирите колела, като от Subaru все още не разкриват технически характеристики относно ускорението.
За радост на феновете на „ръчките“, механична трансмисия с шест предавки се предлага заедно с автоматична трансмисия с осем предавки. Тя пристига стандартно при WRX GT, който освен това се оборудва и с адаптивно окачване, за първи път при модела. Получавате още Recaro седалки с електрическа настройка, джанти с размер от 18 цола и различни системи за безопасност.
Новото Subaru WRX вече изглежда по-широко от предшественика си, а в предната част откриваме нови светлини, броня и решетка. Черни елементи по калниците и долната част на броните издават лека кросоувър нотка, макар в задната част да откриваме агресивен дифузьор с четири накрайника.
Интериорът в по-голямата си част е идентичен с този при Outback с вертикално разположен 11.6-инчов дисплей на инфотеймънт системата и класически аналогови прибори пред водача. Моделите с три педала се възползват и от механична ръчна, докато при автоматичната трансмисия тя е електрическа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Сарая
Коментиран от #10
10:32 11.09.2021
2 Тони
Коментиран от #3
10:33 11.09.2021
3 Радев
До коментар #2 от "Тони":
Голф R32 също ще го отнесе и то с много...10:35 11.09.2021
4 Рачо
Коментиран от #5, #16
10:37 11.09.2021
5 6A13TT
До коментар #4 от "Рачо":
Никой не си купува тая кола за път със светофари10:51 11.09.2021
6 Пилот на Ферари
Фиат Купе още преди 30 години вадеха 250 коня от 2.0 литра двигател.
Коментиран от #8, #19
10:51 11.09.2021
7 Тесла
Коментиран от #9
10:52 11.09.2021
8 факт
До коментар #6 от "Пилот на Ферари":
Мвгана вади 300 коня от 1.811:20 11.09.2021
9 факт
До коментар #7 от "Тесла":
Тесла отнася много по потентни коли от това Саабару.11:22 11.09.2021
10 Гого
До коментар #1 от "Сарая":
Зависи от кой мъже си хахаха … тука е пълно с разказвачи на вицове … кой нормален мъж ще си вземе Субаро? Отговор : само комплексар гледа поредицата бързи и яростни ! И още нещо с тази кола ще превараш рено ситроен и пежо длед това ще ти обръщат огледалата !11:32 11.09.2021
11 Пубер
Коментиран от #12, #26
11:42 11.09.2021
12 рено ентусиаст
До коментар #11 от "Пубер":
Е как ще е предостатъчно като един Меган рс е 280 коня а по-мощнята версия е 300 коня.Коментиран от #14, #20, #22
11:48 11.09.2021
13 шофер
12:02 11.09.2021
14 Лудогорец 9
До коментар #12 от "рено ентусиаст":
този меган извън асфалта не върви така,че какво го хвалиш незнам. Тук се говори за РАЛИ автомобил а не за кола ежедневна която познава само асфалтова настилкаКоментиран от #15, #17
12:07 11.09.2021
15 Рено фен
До коментар #14 от "Лудогорец 9":
И какво му е ралито на тоя бастун от нсимките искаш да кажеш че ще го изкараш извън ппътя мога да ти кажа че и там ще си останеш.А факта е че мегана е с по-ефективен двигател тоест по-висока литрова мощност.
Джапанките никога не са могли да правят двигатели
12:13 11.09.2021
16 сектант
До коментар #4 от "Рачо":
пежо 308 гти биеше предишното сти до 250 с 1.6 мотор 300 коня а за това не ми се мисли12:49 11.09.2021
17 Пубер
До коментар #14 от "Лудогорец 9":
Ти можеш да ми кажеш, пък аз мога да ти покажа, защото когато съм излизал със субарута извън асфалтираните пътища, ти си играл с колички от зрънчо и си викал "бу буу, бу бууу". С тая мощност и двигател не само е отличен спортен автомобил за "цивилни", ами и сигурно ще навърти милион километра. То всеки може да извади голяма мощност от малък двигател, колкото да издаяни до края на ганцията... и после нов.Коментиран от #18
13:07 11.09.2021
18 Qwerty
До коментар #17 от "Пубер":
И, ко? Изкарва горанцията и нов! Не всеки се възбужда от 20 годишен автомобил! Аре стига с това старо мислене!13:34 11.09.2021
19 Boxer EZ 3.0
До коментар #6 от "Пилот на Ферари":
Типично за Субару - консервативно. Поне двигателя няма да приключи само след 80 000 км, както при други съвременни двигатели.Това, което се превръща в обичайно в последните години е комерсиализацията. За Субару, основен пазар е САЩ и за това предлагат повече глезотии, запазвайки надеждността.
Разочаровани ще са много тесен кръг хора, които и без друго, пак биха почнали с доработките. За тях си има тунинг компании, така че всички ще си получат желаното.
14:50 11.09.2021
20 Kkk
До коментар #12 от "рено ентусиаст":
Мегана може да е 1.8 300к но всичко приключва до там. А Субару са предвидили, че този мотор може да издържи тунинг над 600к. Това малката разлкика в двигателите на Субару и всички останали посредствени марки.15:19 11.09.2021
21 Суби
16:21 11.09.2021
22 Чавдар войвода
До коментар #12 от "рено ентусиаст":
Двигателят на въпросното рено е на Нисан.Коментиран от #23
19:34 11.09.2021
23 рено ентусиаст
До коментар #22 от "Чавдар войвода":
Съвместна разработка еКоментиран от #24
22:26 11.09.2021
24 Чавдар войвода
До коментар #23 от "рено ентусиаст":
Не се ласкай. Не е съвместна разработка.13:41 12.09.2021
25 Потник
07:51 13.09.2021
26 Курбанколи Пардимагомедов
До коментар #11 от "Пубер":
Преди десетина години,далеч от тук съм карал Импреза 2.5 рента Кар на планинско около 350 км.Моторът идваше малко слабичък като за 2.5 ,но пък пътното поведение уникално със стегнато окачване и много тежък волан,който като тръгнеш да го въртиш и се върти.Чувството е ,че караш нещо много голямо и солидно.Единствено подобно усещане съм имал на InfinityQ50,но колата е с адаптивно окачване и управление.А иначе съм карал и коли за над80к$ но подобно усещане не съм имал.Абе кола за ценители и разбирачи.14:05 13.09.2021