Skoda Enyaq iV бе поредния автомобил подложен на така наречения „лосов тест“ от колегите ни от kms77. Изненадващо електрическият автомобил не се справи толкова добре и дори изненада с резултатите които даде. При първото изпитание със скорост от 77км/ч, Skoda-та не се справи и удари няколко конуса, а водачът отбелязва, че системата за стабилност не работи по най-добрият начин.
Най-добрият резултат бе постигнат със скорост от 67км/ч, което е „частично нисък резултат“, имайки предвид данните, които механично свързаният Volkswagen ID.4 постигна само преди няколко месеца.
Двата автомобила на практика са идентични под обвивката си, като единствената разлика е в гумите. При чешкия модел те са с размер от 235/50 R20 отпред и 255/45 R20 отзад, докато тестваният Volkswagen бе със същия размер, но с 21-цолови джанти.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 шофер
17:53 05.10.2021
2 Голям Слон
Коментиран от #10, #12
17:57 05.10.2021
3 Шкодилак
18:06 05.10.2021
4 Мдаа
18:14 05.10.2021
5 Диамантената ръка
18:15 05.10.2021
6 7473
18:48 05.10.2021
7 БАЙ Х@Й‼
18:54 05.10.2021
8 БАЙ Х@Й‼
18:55 05.10.2021
9 Бозар
19:25 05.10.2021
10 Boxer EZ 3.0
До коментар #2 от "Голям Слон":
Предполагам, дано не ти се налага, но ако ти се наложи и ти ще въртиш геврека, за да избегнеш опасност! За предпочитане е колата да не се обърне и да остане на пътя по възможност.Когато се получи ситуация, вярвай ми, ставаш пилот и половина!
Ситуации от една-две секунди, ще ги помня за цял живот!
Коментиран от #11
19:43 05.10.2021
11 Komapak
До коментар #10 от "Boxer EZ 3.0":
Е.... ти ако не си ги видял 3 секунди по-рано какъв шофьор си?! Аз видях комбайна.... наложи се да мина през нивата. 150м спирачен път и в реката по таван... 😄Коментиран от #16
20:14 05.10.2021
12 Не задавам тъпи въпроси .
До коментар #2 от "Голям Слон":
Не знам къде и как завършвате образование. Много просто - при еднакви условия (т.е. твоите шофьорски умения, назависимо дали са добри или лоши), един автомобил ще успее да влезе в канавката, а друг не при един и същи завой с една скорост. Така както професионалисти карат различни коли при еднакъв завой с еднаква скорост. И разликата е 1 км/ч ако си на лимита на колата, гумите и настилката. 1 км/ч те делят от само сърцебиене и в най-добрия случай пътна помощ. При същите условия друга кола ще обърне сценария. Много е лесно, ако помислиш. Ако ли не - виж как се кара и колко паметници има по пътищата.Коментиран от #13
21:45 05.10.2021
13 Голям Слон
До коментар #12 от "Не задавам тъпи въпроси .":
:-))) Образованието не е онова, което кара мотоциклетите, автомобилите, камионите или автобусите. Образованието ти дава яснота кое как работи. А опитът и производната му интуиция са ключовият момент! Следва техническо състояние на МПС-то, гуми, метеорологични условия, концентрация на други МПС-та и т.н., и т.н. Лосовият тест е една идеализация и добър начин да правиш реклама или антиреклама. На сух път, слънце и конуси хората правят тестове. Такава ситуация повече никога този автомобил няма да види в реални условия :-) Логично задавам въпроса: не е ли по-просто и безопасно да го блъснеш смотания лос, отколкото да се правиш на онова, което вероятно не си нито някога ще бъдеш?! М?Коментиран от #15, #22, #38
22:32 05.10.2021
14 Гришо
22:57 05.10.2021
15 Луд
До коментар #13 от "Голям Слон":
Като блъснеш лоса / коня за България/ му подсичаш краката ,тялото / туловището/ му си стой и ти се намираш в него с предното стъкло.И като влезе при теб ще е грозно.Коментиран от #29
23:00 05.10.2021
16 Boxer EZ 3.0
До коментар #11 от "Komapak":
Какво да видя през нощта, по обикновен двупосочен път, със завои, разминавам се с тирове и насреща ми изкача тарикат, дето изпреварва на десен завой?Като пошофираш още някоя друга година, може да разбереш.
Мисълта ми беше, че реагираш инстинктивно, не по-зле от някой пилот, но добре би било и автомобилът да не те предаде в такава ситуация.
Разликата между пилота и нас, обикновените шофьори, е че на него това му е основна дейност за определено време, докато на нас ни се налага да реагираме в ситуация, да речем един - два пъти в годината, но реакцията е на ниво инстинкт и не е по-бавна от неговата.
Коментиран от #17, #18, #19, #20, #42
23:38 05.10.2021
17 Този коментар е премахнат от модератор.
18 Този коментар е премахнат от модератор.
19 Този коментар е премахнат от модератор.
20 Komapak
До коментар #16 от "Boxer EZ 3.0":
Съвета ми беше, спри да шофираш нощем.Коментиран от #21
00:32 06.10.2021
21 Boxer EZ 3.0
До коментар #20 от "Komapak":
Ти се шегуваш!Говориш за предвиждане на ситуацията с 3 секунди!
За някои ситуации на пътя, 3 секунди са цяла вечност! Ако не го знаеш, значи не си шофирал достатъчно, което ме учудва при положение че имаш пишеш разумни коментари.
Аз ако имах 3 секунди, щях да се оженя и агне да си опека!
Ти започна пръв!
:-)
.
06:10 06.10.2021
22 Не е въпрос на образованието
До коментар #13 от "Голям Слон":
Разбира се, че за тебе това е безсмислен тест, защото ти се струва по-безопасно да блъснеш внезапно излезналото препятствие, отколкото да го заобикаляш. Вероятно така казва физиката от училище.Обаче има едни понятия наречени ценности, които поставят живота на внезапно излязлото на платното дете доста по-високо в ценностната система на някои от нас, отколкото купчината скъпа ламарина и дори опасността за собствения ни живот и здраве.
И всъщност това е напълно реална ситуация, в която ще заобиколиш детето и ще се върнеш стабилно и безопасно в платното си, вместо да го блъснеш, защото за тебе било по-безопасно или пък да му спасиш живота, като го заобиколиш, но след това да изгубиш контрол защото автомобила толкова си може и да излетиш от пътя или още по-лошо да се забиеш в някой от насрещно движещите се автомобили.
Всичко е въпрос на комбинация от ценностна система, шофьорски умения и възможности на автомобила. За такива като тебе, очевидно тестовете са безполезни, щом смяташ да минеш директно през детето, без да ти мигне окото.
Коментиран от #24
07:32 06.10.2021
23 Гост
07:56 06.10.2021
24 Голям Слон
До коментар #22 от "Не е въпрос на образованието":
Ценности? И ако срещу теб идва автомобил и дилемата е да "спасиш" лоса или теб/другите? Какво избираш? Когато обучават хора за специални познания, учат ги да стрелят по внезапно изскачащи мишени. Веднъж са цивилни, веднъж са въоръжени. Същото е на пътя! Правиш избор и действаш. Предпочитам да блъсна лос, но да спася хората отсреща. Готов съм да понеса съответните щети за това. Ти не си хуманист, уважаеми. Ти си обикновен хуманоид, който си мисли, че щом е човек, следователно е човечен. Ако ме разбираш правилно..Коментиран от #25
08:37 06.10.2021
25 Какъв лос
До коментар #24 от "Голям Слон":
Говоря ти за ДЕТЕ! ЧОВЕШКО!Коментиран от #26
10:04 06.10.2021
26 Голям Слон
До коментар #25 от "Какъв лос":
Да, разбрах! Спасяваш дете, трепеш насрещната кола с двама възрастни и две деца! Интересна ситуация, нали? Да не ни се случва. Пълнят автомобилите с какви ли не системи. Имат си повечето нови EBS-и. Както вече няколко пъти пиша, реакцията не трябва да е само бърза, а бърза и правилна. Защото спасявайки живота на едно дете, застрашаваш живота на други четирима. Всеки, разбира се, има някаква морална скала, по която преценя какво да прави. Ако има времето и опита. Пази Боже!Коментиран от #36
10:12 06.10.2021
27 Дфен
Коментиран от #28
10:17 06.10.2021
28 Голям Слон
До коментар #27 от "Дфен":
В нашата мила Родина онези, които мислят, са прости. А другите, които без да мислят приемат, те са умници и са на почит. Никакви доводи не успя да ми дадеш, за да ме убедиш, че този Лосов тест е критерий за каквото и да било. Кой къде го е измислил и какво е имал първоначално, като идея, не знам! Знам само, че тестовете се идеализират. Обясних защо. Тестовете служат за реклама и антиреклама. И това обясних защо. Сега изведнъж вместо лосове се появиха деца. Деца на главен път, тичащи със 60 километра в час аз не съм видял. В населено място се кара с 50 и там никакъв лосов тест няма въобще място. Защото с тази скорост всеки автомобил и шофьор със средни умения ще се справи. По големите шосета ситуацията вече ти я обясних и се аргументирах. Ако ще ми вадиш от 10 кладенеца вода да ме убедиш, че този тест е супер значим и потребен, само защото някакви журналисти някъде го правят - продължавай. Но без обиди. Не е мъжко някак.Коментиран от #33
10:42 06.10.2021
29 Display
До коментар #15 от "Луд":
Помня като дете, съседа беше ударил крава с москвича, на дали с голяма скорост, ама как оцеля не знам, тавана беше залепнал за седалките и стигнал до задните греди.........Коментиран от #30
10:53 06.10.2021
30 Голям Слон
До коментар #29 от "Display":
С малката разлика, че кравата е два пъти по-тежка от средния лос :-) Преди 10 години на Колския полуостров претърпяхме ПТП с мой много близък приятел. Автомобилът беше Volvo V70. Бях пътник. Изскочиха два лоса. Единият го ударихме челно. Караше момчето с около 90. Наби спирачки. Не зная колко падна скоростта. Другият ни удари странично. Автомобилът беше попилян. Шофьорът с много фрактури, а аз със счупен нос от предната възглавница. Затова казвам, че всяка ситуация е сама по себе си. В другото платно срещу нас се движеше извънгабаритник. Нямаше по-правилно решение от това. За какви лосови тестове все още продължаваме да говорим? А ако хипотетично от другата страна няма никой, но пътят е мокър?? Защо тестовете се правят на сух път, слънце и чисто нов автомобил и гуми? Толкова от мен!Коментиран от #31, #32
11:12 06.10.2021
31 Тцтцтцтц
До коментар #30 от "Голям Слон":
Лосов тест е името! Никой не казва, че само Лос може да ти изскочи на пътя! Заял се за глупости! Може да е дупка, може да е друга кола странично, може да е дете, всичко може! Тук се тества маневрата и как реагира колата! А, че се казва Лосов тест е нещо друго!11:44 06.10.2021
32 Тцтцтцтц
До коментар #30 от "Голям Слон":
И ако от другата страна няма никой, а пътя е мокър, колата която има по-добър контрол, пак ще има по-добър контрол! Колата която е с лош контрол, ще е още по-зле! Така, че това ти дава представа, коя кола има по-добър контрол в такива ситуации (не само лосове)! А това са ситуации, за преодоляване на препятствие на пътя, не за лосове на пътя! Може пък да е Голям Слон!11:54 06.10.2021
33 Тцтцтцтц
До коментар #28 от "Голям Слон":
Ако искаш, си пусни в руските видеа с видео регистратори, колко са такива ситуации и пак обяснявай! А колко случаи имат, когато срещу теб изскача кола насреща, която изпреварва друга и тогава реакцията ти е абсолютно лосов тест! Абе въобще, къде си тръгнал да обясваш, като не са ти ясни нещата?Коментиран от #34
11:58 06.10.2021
34 Голям Слон
До коментар #33 от "Тцтцтцтц":
:-)))) Не са ми ясни нещата. Хич не ги разбирам даже! Лос ли ще е, човек, дупка, препятствие.. Всичко е въпрос на множество фактори, за които малко хора са подготвени. Защо не ги правят тия тестове с бусове? Или автобуси? Защо не ги правят на лед, сняг, чакъл, пясък? Само това ми отговори. Защо трябва всичко да е на сух път, с конуси, чисто нов автомобил и професионален състезател, например, или спортен журналист с необходимите познания?! Дадох ти конкретен пример с единствената цел да разбереш, че не винаги "лосовата" маневра е правилната. Обяснявам, че асфалтът е настилка с променлива повърхност. Автомобилът е въпрос на подръжка, гуми и т.н. Шофьорът е онзи, който гледа, внимава, разсейва, кара с една ръка и пр. Нищо не разбирам. Имам всички категории. Само с Д не съм работил. С мотоциклет съм стигал до Улан Батор. С коли и камиони няма да ти говоря. От днес нататък всеки ден да правиш по 1000 километра докато си жив, няма да ти стигне времето да стигнеш и 5-та част от моя пробег и опит. Наистина преставам. С откровени палячовци не ми се спори.Коментиран от #35, #37, #39
12:13 06.10.2021
35 Тцтцтцтц
До коментар #34 от "Голям Слон":
Тези тестове ги правят с всичко и на всякакви пътни условия!13:14 06.10.2021
36 Е така де!
До коментар #26 от "Голям Слон":
Никой няма да тръгне нарочно в насрещното движение. Това ще се случи след като изгубиш контрол с тази SKODA колкото и добър шофьор да си, а ще ти се размине с по-добър автомобил, защото ще се върнеш в платното още преди да е наближил автомобила от насрещното. Няма и да се разбиеш в уличния стълб дори, ако на платното е само детето и няма насрещно движение. Разбирам че ти дори няма да опиташ да заобиколиш детето, но повечето хора инстинктивно ще го направят, независимо от последствията. При движение със 70 километра в час и ударени спирачки, има огромната вероятност пътниците и в двата автомобила да се разминат без наранявания или с минимални такива, но ако блъснеш детето, то няма да има никакви шансове за оцеляване. Както казах вече въпрос на ценностна система.13:17 06.10.2021
37 Тцтцтцтц
До коментар #34 от "Голям Слон":
И тук се гледат възможностите на колата, а не на човека, дали е пиян, стар, млад и т. н. Тук се взима, това какво може колата! А такива ситуации в които да направиш лосов тест, са много! Без лосове!13:17 06.10.2021
38 Не задавам тъп
До коментар #13 от "Голям Слон":
Пичага, не се излагай. Не знам какво работиш, каква логика вкарваш изобщо. Идеята за идеалните условия е да премахнеш субективния фактор и адекватно да оцениш някакъв параметър на машина или сложна система от много машини + човек и т.н. Как правят според теб тестовете с гуми - на стенд, или на един автомобил, при един път, скорост, налягане и т.н. Само тогава може да кажеш - е те тая гума е по-добре на това при тези условия. Това е идеята на QA инженерството, на стандартите, на теорията зад емпиричните данни. Този тест ти дава отговор кой е по-по-най при определени условия. Този тест не ти дава отговор дали трябва да блъснеш котка или да минеш през глиган, или да говориш глупости. За образованието се предавам да коментирам. Недей да объркваш хората и да говориш глупости. Има стабилни автомобили, има безумни автомобили, има безопасни автомобили, и този тест е един от многото начини да кажеш кой какъв е (и да го подкрепиш с емпирични данни). Точка!13:22 06.10.2021
39 Абе палячо
До коментар #34 от "Голям Слон":
Ако един и същ неопитен шофьор, например ти доколкото разбирам, направи подобна маневра с Mercedes а-класа от първите, който се преобърна по таван при този тест и с някой първенец на лосовия тест, мислиш ли че няма да има разлика в резултатите? Знаеш ли колко истински случаи на преобърнати такива мерцедеси имаше по пътищата, преди да ги спрат от производство, за да поправят проблема? Ти ако си решил че ще блъскаш деца ще ги блъскаш и с най-добрия автомобил за лосов тест. Очевидно тези тестове не важат за тебе, защото вече си взел решението да не заобикаляш децата, а да ги блъскаш директно, но са важни за останалите 90% от шофьорите, които искат да могат да разчитат на автомобила в подобна ситуация. Още малко ще кажеш че и спирачния път не е важен, защото така или иначе няма да намалиш като видиш детето. И този тест вероятно е безсмислен, защото го правят на сух път, но на лед това разстояние няма да е същото и според тебе автомобилът с два пъти по-къс спирачен път няма никакви предимства пред другия автомобил. Ти очевидно си над тези неща и способностите на автомобила нямат никакво значение за тебе. Просто се движиш като голям слон в стъкларски магазин.13:26 06.10.2021
40 Дфен
13:59 06.10.2021
41 Голям Слон
Коментиран от #43, #44, #45
15:18 06.10.2021
42 някой
До коментар #16 от "Boxer EZ 3.0":
Аз пък мисля че пилотите са свикнали да действат въпреки инстинктите ,който понякога те карат да правиш точно обратното на това което трябва ,примери бол,повечето са свързани със спирачките и могат да те доведат до канафката или по зле .15:28 06.10.2021
43 някой
До коментар #41 от "Голям Слон":
Искам да ти кажа че като не те разберат от втория път и двайсет път да им го повториш пак няма да те разберат :) За мен има много смисъл в това което казваш , обясни го по 3 различни начина, очаквам да им го нарисуваш , но не мисля че ще има ефект.15:34 06.10.2021
44 Не задавам тъп
До коментар #41 от "Голям Слон":
На границата съм да се предам и да не водя тъпи спорове.Човече, къде в този тест насърчават да заобикаляш препятствия на пътя?
Извода е само един - теста подрежда в класация при равни условия автомобили при маневра с относително ниска скорост (където аеродинамиката е пренебрежимо малка, с малък даун форс).
Такава ситуация е реална, може тир да ти се подаде на СТОП и да трябва да го заобиколиш, или голямо дърво, или още 233 случая.
Теста не твърди, че е по-безопасно да минеш през дребни животни например.
Теста подрежда автомобили по това колко добре правят определена маневра.
Теста не казва в какво състояние са пътищата в България, дали трябва всички да сме добри колкото професионалистите, не говори за политиката в държавата ни.
Теста отговаря само на един въпрос! Не наливай вода от 2353 дерета, концентрирай се в информацията, която ти дават, не какви изводи искаш да си направиш ти.
15:48 06.10.2021
45 Можеш ли да мислиш?
До коментар #41 от "Голям Слон":
Този тест ти показва, че тази Шкода може да заобиколи безопасно препятствие, като например паднала гума от ТИР на средата на платното с 67 км в час при перфектни условия с чисто нови гуми и професионален шофьор. Смяташ ли, че ти с износени гуми и на мокър асфалт ще се справиш по-добре? Този тест показва кое е най-доброто постижение което може да направи автомобила, като много ясно че в реалността скоростта ще е по-ниска. И дава реална представа, че ако някой автомобил може да направи тази маневра с 87км в час при идеални условия, то най-вероятно с леко износени гуми и не толкова добър шофьор, ще се справи със 75 км в час без проблеми, тоест много по-безопасно отколкото шкодата в идеални условия. За всеки средностатистически шофьор това е достатъчно информация но на тебе очевидно нещо ти липсва, за да я осмислиш. Точно както ако ти кажат колко е световния рекорд за спринт на 100 метра и ти да започнеш да развиваш теории, че това не може да се постигне на лед и с джапанки. Ами не не може и всеки нормален човек го знае и никой не спори по въпроса.Коментиран от #47
16:20 06.10.2021
46 Пич
16:21 06.10.2021
47 Голям Слон
До коментар #45 от "Можеш ли да мислиш?":
Разбира се, че мога да мисля. Начинът ми може да е извън твоята матрица на мислене, но това не ме прави по-малко мислещ. Значи тази Шкода можела да заобиколи гума на камион, попаднала на пътя, нали? А дали Шкодата (или водачът в нея) ще може да заобиколи препятствието в момента на случване?! Защото сега заобикаляш някакви конуси, които са поставени и се виждат. Те са статични! А когато трябва да реагираш в момента на събитието? Световни рекорди не възнамерявам да оспорвам. Не ми приписвай такива глупости, моля. Но пък имаше предложение от Америката всички рекорди до не знам си коя година да се анулират, защото технологиите през 90-те да кажем били други. Това умно ли ти се вижда? Тестът се прави с празен автомобил, без пътници, без багаж, вероятно и са малко гориво. За мен това са нереални неща, така както са нереални предположенията на които са базирани 90% от теориите в икономиката! Предполагаме 10 неща и цялата теоретична част стъпва на тях. Така и тук. И това се опитвам да обясня, че предоверяването на тестове играе лоша шега. Най-малкото, защото опитите нямат почти нищо с реалните условия. Болят ме вече пръстите да пиша защо. 20 квадрата ламиниран паркет стигат точно за 20 квадрата помещение, ако ползваш всички изрязъци. За сметка на това 25 кг латекс никога не ми стигат за квадратите, които пише на етикета. Нито блажната боя, нито лакът. Никога не съм проверявал дали автомобилът ми спира за 30 метра от 100 до 0 км/ч. Или дали прави пълен завой в рамкКоментиран от #48
16:42 06.10.2021
48 Голям Слон
До коментар #47 от "Голям Слон":
...в рамките на 10 метра. Зная само, че постигам заводския разход, ако си го поставя за цел. И какво казват краш тестовете, лосовите тестове, екологичното министерство на САЩ, Меркел, Макрон и Грета Тунберг - НЕ МИ ДРЕМЕ! Разчитам на уменията си, на автомобила си, защото зная на каква цена и как го подържам (както и цялата останала авто- и мототехника) и се старая да гледам 2-3 секунди напред. Защото с анатомията и физиката в спорове не желая да влизам. Те са предварително изгубени!Коментиран от #49, #50
16:44 06.10.2021
49 Не задавам тъп
До коментар #48 от "Голям Слон":
Добре, ще опитам по последен начин за последен път. Взимам твоя пример:Класацията да приемем, че не можеш да я биеш по абсолютни стойности. Нямам как да си толкова добър като шофьора, да са ти толкова добри условията и т.н. По абсолютни стойности няма да успееш с 70 км/ч например с Шкодата, а с 65 км/ч.
НО класацията ти дава информация, че с например Тесла точно ти, при същите условия ще се справиш по-добре. Относителното по-доброто представяне на автомобил по-горе в класацията ще бъде почти толкова относително ако го караш ти в твоите условия. По абсолютна стойност няма да е толкова, но относително ще е.
И тази класация ти дава информация, че например с най-лошия автомобил ти ще справиш по-зле, както най-добрия шофьор.
Това с ламината ще го пренебрегна, защото няма връзка с примера.
Ако пак се върна на въпроса от 2-ия ти коментар - няма нужда да повтаряш резултата на шофьора, важното е да знаеш какви са относителните резултати на всички тествани автомобили. Един е по-добър от друг. Следователно не е излишен теста, защото ако имаш дете и търсиш най-сигурния автомобил ще прегледаш куп тестове, за да видиш кои са добрите. Както и с гумите - няма значение, че няма да спеш за 50 метра, ще спреш за 55, но съответната гума ще е по-добра от друга пак при същите условия. Капиш?
Коментиран от #51
17:09 06.10.2021
50 някой
До коментар #48 от "Голям Слон":
Целия зор е за Теслата ! То нормално да го минава с по голяма скорост заради ниския си център на тежест , поради разположението на батерията ,но идеята е да кажеш че Теслата кърти чисти и извозва ! Моля ти се измисли някакъв суперлатив за Тесла и ще видиш доволно мучащ кравар ! Тук Шкодата и Теста нямат нищо общо , те са просто повод да преклонм глава пред таблета на колела ...Коментиран от #56
17:31 06.10.2021
51 Голям Слон
До коментар #49 от "Не задавам тъп":
:-) Никога не съм си купувал техника по ревюта! Никога! Знам какво ми трябва, зная с какво разполагам. Така купувам. Преди доста време взимах само нови автомобили. Какви отзиви за тях? От кого? От АутоБилд? Отивам, гледам, купувам онова, което мога да си позволя и би ми свършило работа. Дали представянето на краштестовете е прекрасно или задоволително - също малко ме вълнува. Честно си заявявам. Пролемът ми дали ще оцелея с 60 км/ч или по-малко не е толкова важен. С такава скорост карам в града. Над тази скорост вече всичко е в мои ръце. И танк да карам - все тая! Разберете го, нито сме пилоти-професионалисти, нито всеки ден е слънце с чист и сух асфалт. Да не говорим, че почти никой тук не кара чисто нови автомобили. Купуваш нещо ударено и/или наводнено, пооправено и боядисано. Това, което си взел, дали има нещо общо от теста? Изгледал съм си децата с автомобили, които далеч не са били най-сигурни на краш тестовете. Всички сме живи и здрави. Защо? Много пъти вече казах защо. На години съм, на които зная кой и защо прави тестове, класации, пише ревюта и т.н. Много внимателно чета между редовете. Преди всичко между тях. Беше ми приятно. Наистина нямам повече нищо за казване. Каквото и да му дадеш на един човек, който не знае кога да натисне газ, а кога спирачка - резултатът ще е един и същи.Коментиран от #52
17:41 06.10.2021
52 Не задавам тъп
До коментар #51 от "Голям Слон":
Предавам се, наистина се предавам. Скоро не ми се е случвал такъв спор, тотално успя да хвърлиш в коша няколко индустрии и науки. Чочо Нютон, направих всичко възможно.НемА смисъл от тестове, QA, статистики, извадки, българина си знае колата, знае си възможностите, ниш немош го уплаши. Даже да не става дума за ваксини. ТоЗ тест за нищо не става, да беха казали, че ще наливат умения през телевизора, това по-бива като извод. Бошлав работа.
Предох се!
Коментиран от #53
17:49 06.10.2021
53 Голям Слон
До коментар #52 от "Не задавам тъп":
Разбира се, че много от нещата опират до финансите. Не ми казвай, че няма да си направиш деца, ако не можеш да им осигуриш някоя американска гарсониера тип "Събърбън" или "Ескалейд". А чист въздух и безоблачно детство даде ли им? Дали автомобилът е всичко, към което се стремиш? Темата за ваксините предлагам да не я хващаме, че и там ще се получи същия спор. Най-малкото защото представа си нямаш какво е ваксина и в какви случаи се прилага. Но нали навсякъде тръбят ли тръбят - добричките и умни се боцкат, а лошите антиваксъри мътят водата :-)) Не, колега, не съм против ваксините. Против ваксините срещу Ковид съм. Направи ли си теста с монетата на ваксинираното рамо?Коментиран от #54
17:54 06.10.2021
54 някой
До коментар #53 от "Голям Слон":
Верно ли смяташ че ще залепне монета за рамото на ваксиниран ?18:07 06.10.2021
55 Дфен
18:46 06.10.2021
56 Егати тъпото сравнение
До коментар #50 от "някой":
SKODA-та не е ли и тя електромобил? Остави теслата на мира, но не трябва ли да се справи много по-добре от бензинови и дизелови SUV с доста по-висок център на тежестта. Точно това е най-разочароващото в случая.16:13 07.10.2021