Едва ли някой би оспорил, че към момента Tesla има най-развитите функции за автопилот на пазара, като това е доказвано многократно, чрез тестване на автомобилите при различни условия. Въпреки това, системата все още не е перфектна и си има своите особености.
Именно комбинацията между тези две неща, доста често води до инциденти, тъй като водачите се предоверяват на автопилота, което някои път коства и човешки животи. За да покажат колко често се случва това, хората от Tesla споделиха данни за това колко често се случват катастрофи с автомобили на марката.
Едната част от данните показва инциденти с включен автопилот, докато друга от тях показва данните за времето без инциденти и данните на средните потребители в САЩ. Можем да видим, че средно по малко над 4 милиона мили (5.4 милиона километра) през последната година, преди да видим инцидент. При автомобили без тази функция цифрата е около 1.25 милиона мили (2 милиона километра), а при средния шофьор в САЩ фирата е под 0.5 милиона мили или около 0.8 милиона километра.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 сектант
16:36 22.10.2021
2 измамник както винаги
16:40 22.10.2021
3 Българина
Коментиран от #4
16:44 22.10.2021
4 Научете се да четете
До коментар #3 от "Българина":
Зелената черта е средно за Щатите. Червената е за Тесла с изключен автопилот, а синята Тесла с включен автопилот. Както виждате дори и с изключен автопилот Тесла наистина се блъска по-малко от "средния американец с пикапа хондата тойотата и шевролета", но когато включат автопилота се блъскат още по-рядко. А тук се опитват да ни убедят точно в обратното - че автопилота бил по-опасен от човешкото шофиране. Надали някога ще го направят перфектен, но засега добре се справят. Аз бих му се доверил ако е поне 20 пъти по-добър от средния шофьор, но като гледам доста вода ще изтече дотогава.17:29 22.10.2021
5 Turbo
20:08 22.10.2021
6 Василев
21:45 22.10.2021
7 Хайл
00:04 23.10.2021
8 маркетинг
Но, както се вижда от стотици видеа, когато автопилот направи грешка (а те са много) човек се намесва да избегне удар, при което автопилота е ИЗКЛЮЧЕН и следователно това не се брои като инцидент.
Поредният манипулативен опит за маркетинг, за жалост успешен защото овцете слушат вместо да мислят.
Коментиран от #10
16:22 23.10.2021
9 Буха ха
Коментиран от #11
20:50 23.10.2021
10 Ама не точно
До коментар #8 от "маркетинг":
Не си съвсем прав. Да човек може да се намери за да предотврати инцидент на автопилота , но същото важи и за шофьора.Преди 26 години ми се случи , Бах млад шофьор и една зимна вечер , при силен снеговалеж , буквално човек изникна от нищото пред мен , виждах как го удрям нямах никакво време за реакция, а само колкото да усъзная какво се случва. Колата кривна рязко в ляво и избегна удара. Човека на седалката до мен, който имаше повече опит, беше видял пешеходеца секунда преди мен и беше грабнал волана изпод ръцете ми.
Възможно да беше спасил живота на клетия пешеходец , а мен от години затвор.
Така че независимо кой е основния пилот винаги е добре да има някой който наблюдава какво се случва и може да поеме контрола в екстремна ситуация.
Не случайно самолетите се карат от по двама , че и трима пилоти.
09:36 24.10.2021
11 Гадон
До коментар #9 от "Буха ха":
Абе пич , какви глупости пишеш? Статистиката е правена в Америка, където средната възраст на автомобилите е 9 години. Къде ги измисли 30-40 годишни коли. Да, има такива , но седят по разни колекции и ги изкарват веднъж в годината на ретро-парада да се изкефят.В Бг средната възраст на колите е 17 години. Което значи че средноаритметично за всяка едногодишна кола има и една 33 годишна , за двугодишната кола има една 32 годишна , и така нататък. Но замисли се че дори и тук не се карат 40-годишни коли .
Коментиран от #12
09:43 24.10.2021
12 Буха ха
До коментар #11 от "Гадон":
Чудех се дали изобщо да отговарям на някой който е зле информиран, има трудности с разбирането на това което е прочел и едва ли някога е бил в Америка.Хайде прочети отново написаното и се опитай да вникнеш в съдържанието. Вземи предвид и следното: Automobiles in the United States had an average age of 12.1 years in 2021. Tesla automobiles’ average age is less than two years.
Коментиран от #13
12:41 24.10.2021
13 А ти прочете ли статията?
До коментар #12 от "Буха ха":
А четвърто мнение прочете ли? Ще копирам от него:Зелената черта е средно за Щатите. Червената е за Тесла с изключен автопилот, а синята Тесла с включен автопилот. Както виждате дори и с изключен автопилот Тесла наистина се блъска по-малко от "средния американец с пикапа хондата тойотата и шевролета", но когато включат автопилота се блъскат още по-рядко. А тук се опитват да ни убедят точно в обратното - че автопилота бил по-опасен от човешкото шофиране. Надали някога ще го направят перфектен, но засега добре се справят. Аз бих му се доверил ако е поне 20 пъти по-добър от средния шофьор, но като гледам доста вода ще изтече дотогава.
15:12 24.10.2021