24 Ноември, 2021 11:16 7 993 9

Запознаваме ви с едно от неизвестните BMW-та с нетрадиционна решетка

  • bmw-
  • garmisch-
  • gandini-
  • гандини-
  • бертоне

Преди новите М3 и М4, на пазара се появява Garmisch 

Запознаваме ви с едно от неизвестните BMW-та с нетрадиционна решетка - 1

Мюнхен, Германия. Екип на mobile.bg от мястото на събитието.

През 2019 година BMW представи новата 4 Series, която буквално разгневи феновете на марката с дизайна на своята решетка. Огромните „бъбреци“ в предната част с нестандартна форма бяха определяни като несъразмерни и грозни, а същата тенденция се пренесе и при новите М3 и М4, които отново изтърпяха същите критики. Оказва се, че това не е първият път в който от марката изпробват различен дизайн за предната част и пример за това е концепт от 70-те години на миналия век.

Става въпрос за BMW Garmisch, класически модел на марката с дизайн от легендарния Марчело Гандини, който по това време оглавява Бертоне. Дебютът на модела е през 1970 година на изложението в Женева. По неясни причини колата изчезва малко след това и остава един от забравените модели на марката до 2019 година.

Запознаваме ви с едно от неизвестните BMW-та с нетрадиционна решетка

Тогавашният дизайнер на BMW вижда няколко избелели снимки на модела и възлага задача на своя екип, колата да бъде направена отново и да бъде показана на Конкурса за елегантност Villa d’Este през 2019 година. Именно този автомобил виждате и на снимките от музея на BMW в Мюнхен, където класическата преработка стои и до ден днешен.

Интересното за нея е, че точно като оригиналния модел, използва за база BMW 2002 Ti, а дизайнерският език показва всички модерни за времето си линии, които по-късно виждаме и при някои от серийните модели.

Запознаваме ви с едно от неизвестните BMW-та с нетрадиционна решетка

Предната решетка е с два ромбоидни отвора, запазващи донякъде типичната за BMW форма, а фаровете са събрани в цял панел, разделен на три секции за мигачите, късите и дългите светлини. Страничната част разчита на отсечени линии с големи стъкла, докато в задната част стъклото е заменено от мрежа с големи отвори.

Под капака на купето се крие бензинов мотор с обем от 1990 кубика и мощност от 120 конски сили, той задвижва задните колела чрез механична трансмисия, а максималната скорост е 185км/ч.


Поставете оценка:
Оценка 4.2 от 12 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Алфа Вълкът

    28 17 Отговор
    Ей това е най-грозната кола в света!
  • 2 Мислещ

    16 7 Отговор
    Това чудо защо са му лепнали емблемата на Рено?
  • 3 Никой

    23 5 Отговор
    На много хора може да не им се хареса решетката, но мисля че колата изглежда страхотно. Типично модернистично за 70те с деликатност, която липсва в повечето сегашни автомобили. Прави 2002ката да изглежда антична и представя много елементи, които се появяват в серийните БМВта с е12 и е21. Жалко че не сте сложили снимки на интериора, който за мен е също толкова, ако не повече, впечатляващ от екстериора.
  • 4 Соцагент007

    6 1 Отговор
    Концепткар,който изпробва нови дизайнерски решения и реакцията на посетителите в автосалоните.И сега е същото.Някои от идеите минават в серийните автомобили,други си остават просто експеримент.
  • 5 Фен на BMW

    2 16 Отговор
    Ужас от всяко едно ръбче на това нелепо нещо лъха италианска дизайнерска некадърност присъстваща във всички италиански автомобили по-добре да не бях виждал тая снимка сега няма да мога да спим

    Коментиран от #6, #7

  • 6 Коментара

    11 0 Отговор

    До коментар #5 от "Фен на BMW":

    Когато говориш за Италиански дизайн в автомобило строенето е хубаво да си мериш приказките. Като фен на БМВ (както изглежда от ника ти) би трябвало да си на ясно, че един от най характерните и досега използвани елементи (мисля за първи път в BMW 3200CS) от дизайна и характера на БМВ е дело на италианец!
  • 7 Бай Шиле

    6 1 Отговор

    До коментар #5 от "Фен на BMW":

    Брой овце и ще заспиш.Освен ако не стигнеш до 698 975 и трябва да ставаш вече.
  • 8 Съдията Дред

    2 0 Отговор
    Преди имаше статия за измами с търговия с коли в интернет. Сега , в тази статия, ми излезе реклама със сайт , в който колите са поне два пъти по евтини от mobile.de. То е хубаво да се вземат пари от реклама, но все пак трябва и отговорно поведение.
  • 9 Lancasta per Sempre

    0 0 Отговор
    Най-успешните германски бангии са изваяни от италиански студия! Най-успешните германски двигатели са проектирани или от Пежо (дизелови) или от Рено (бензинови)! Най-успешните германски трансмисии се проектират и произвеждат от австрийци! Германската Автомобилна Индустрия е пълен майтап ...